-
Σε συνεχεια του παραπανω θα ηθελα να αναφερω οτι το κεντρο του κοσμου δεν ειναι μονο η Αθηνα. Ας γραψουν για τα προβληματα των πολεων τους και οι αλλοι φιλοι του forum εντος και εκτος Ελλαδος. Θα ειναι πολυ ενδιαφερον νομιζω.
-
Προσοχη παιδια (για λιγες μερες πιστευω οπως συνηθως)!
Νέα εκστρατεία για λεωφορειολωρίδες
Νέα εκστρατεία για όσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν στις λεωφορειολωρίδες της Αθήνας ξεκινάει από τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου η Τροχαία με τη συνδρομή του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ).
Επίσης, έως το τέλος του χρόνου θα τεθούν σε λειτουργία οι λεωφορειόδρομοι και στα δύο ρεύματα της λεωφόρου Αλεξάνδρας, ενώ εξετάζεται το ενδεχόμενο να επιτραπεί η κυκλοφορία των ταξί σε ορισμένες λωρίδες.
Σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο νέος πρόεδρος του ΟΑΣΑ Γεώργιος Παπαβασιλείου, οι μετρήσεις έχουν δείξει ότι οι οδηγοί ταξί παραβιάζουν κυρίως τις λεωφορειολωρίδες των οδών Σταδίου και Πατησίων, συνολικά δε οι παραβιάσεις τους αντιπροσωπεύουν ποσοστό από 30% μέχρι 65% του συνόλου των παραβιάσεων, ανάλογα με την ώρα και την οδό.
Απο το http://greece.flash.gr/soon/2002/11/30/20898id/ -
Αλήθεια πόσοι, γενικά, ξέρουν ότι υπάρχουν μέρες και ώρες που ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ οι λεωφορειόδρομοι?
Και βλέπεις το γελοίο θέαμα στις 2 το βράδυ Κυριακής να είναι γεμάτη η σταδίου και άδειος ο λεωφορειόδρομος ... -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Αλήθεια πόσοι, γενικά, ξέρουν ότι υπάρχουν μέρες και ώρες που ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ οι λεωφορειόδρομοι?
Και βλέπεις το γελοίο θέαμα στις 2 το βράδυ Κυριακής να είναι γεμάτη η σταδίου και άδειος ο λεωφορειόδρομος ...Σσστ!!! Δεν χρειαζεται να το μαθουν κι αλλοι. Ας κυκλοφορουμε εμεις που το ξερουμε ανετα.
Μα καλα ειδικα στη Σταδιου οι ωρες κυκλοφοριας που αναγραφονται στις ταμπελες βγαζουν ματι. -
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Αλήθεια πόσοι, γενικά, ξέρουν ότι υπάρχουν μέρες και ώρες που ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ οι λεωφορειόδρομοι?
Και βλέπεις το γελοίο θέαμα στις 2 το βράδυ Κυριακής να είναι γεμάτη η σταδίου και άδειος ο λεωφορειόδρομος ...Σσστ!!! Δεν χρειαζεται να το μαθουν κι αλλοι. Ας κυκλοφορουμε εμεις που το ξερουμε ανετα.
Μα καλα ειδικα στη Σταδιου οι ωρες κυκλοφοριας που αναγραφονται στις ταμπελες βγαζουν ματι.Σωστά! Δεν το είχα σκεφτεί!
Αλλά τώρα που το είδαν πολλοί ας το φωνάξουμε !
**ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ **και να γλιτώνουμε την κίνηση ειδικά σε δρόμους όπως Σταδίου που το Σάββατο βράδυ είναι σαν καθημερινή πρωί ! -
Ζήτω οι λεωφορειόδρομοι της Μεσογείων.
Η μεσογείων είναι χάλια. Με λεωφορείο τρώγεται. Με αυτοκίνητο πρέπει να είσαι πολύ μαζόχας.
Μακάρι να έπιαναν όλους αυτού που μπαίνουν στις λεωφορειολωρίδες και τις κάνουν να κολλάνε εξίσου με τις ΄άλλες λωρίδες.
Οσο πιο γρήγορα κάνει το λεωφορείο την διαδρομή του τόσο πιο γρήγορα αποδεσμεύεται και μπορεί να κάνει και επόμενη. Δηλαδή συχνότερα ανετότερα δρομολόγια.Επίσης, στις 6.00 το πρωί η Μεσογείων δεν έχει κίνηση. Πήγαινε νωρίς στην δουλειά, διάσωσε τα νεύρα σου και πάρε και προαγωγή!
Παιδιά αν ήμουν αστυνομικός δεν θα την χάριζα σε κανέναν που μπαίνει σε λεωφορειόδρομό. Θα υπήρχε ποστ στο φόρουμ ' Προσοχή στον τρελλό που τη στήνει απέναντι από το Ήρα και γράφει'.
-
του'παν του τρελλού να χ... κι αυτός... (δεν πάει για εσένα η παρατήρηση voice of reason, αλλά στο κράτος)
Καλοί, χρυσοί οι λεωφορειόδρομοι και κάτεργα σε όσους τις πατήσουν (συμπεριλαμβανομένης και της κίτρινης φυλής), ξαναλέω όμως τα πάντα με ΜΕΤΡΟ (και όχι μετρό)!
Οι κεντρικές αρτηρίες της Αθήνας με μεγάλο αριθμό γραμμών λεωφορείων πρέπει να διαθέτουν λεωφορειολωρίδες και μάλιστα αντίθετης ροής (μπες μετά ελληνάρα αν θες να δεις τη γλύκα). Ακόμη καλύτερα, κάποια στενά θα μπορούσαν να γίνουν αποκλειστικά οδοί λεωφορείων.
Όμως δε μπορεί κεντρικές λεωφόροι όπως η Μεσογείων και η Κηφισίας να πνίγονται για 10-15 γραμμές η κάθε μία, τη στιγμή που από τη μία εξυπηρετούν προαστιακή μετακίνηση, ενώ από την άλλη κόβουν και δρόμους που ενώνουν προάστια (όπως είπα και παραπάνω γιατί θα πρέπει να κάνω το πρωί μισή ώρα να διασχίσω τη Μεσογείων για να πάω από Χολαργό-Χαλάνδρι?!!!) -
Γεια σας! Θα ήθελα κι εγώ να καταγγείλω κάποιον ανεγκέφαλο δήμαρχο ο οποίος έκανε το εξής θαυμάσιο:
Η οδός που συνδέει την Ν.Σμύρνη με την Δάφνη λέγεται Αιγαίου. Εχει 1 λωρίδα για κάθοδο (από Ν.Σμύρνη) και μία για άνοδο (από Δάφνη). Ο δρόμος μια και δεν έχει ιδιαίτερη κίνηση, ποτέ δεν μπλοκάρει. Για κάποιο άγνωστο λοιπον λογο άφησαν την κάθοδο ως έχει και έβαλαν απαγορευτικά σε όλη την άνοδο!!! Πλεον επιτρέπετε να περνάει ΜΟΝΟ λεωφορείο! Ακόμη προσπαθώ να καταλάβω σε τι μπορεί να εξυπηρετεί κάτι τετοιο.
Αυτό που κατάφεραν είναι οι οδηγοί να μην δίνουν καμία σημασία στα απαγορευτικά, (πολύ σωστά) αφού η Αιγαίου είναι ο μόνος τρόπος για να πας από την Δάφνη στην Ν.Σμύρνη.
Σημείωση: Εχω να περάσω κανα μήνα από εκεί οπότε μπορεί κάτι να έχει αλλάξει.
-
Ουδέποτε κατάφερα να καταλάβω τη λογική του Λεωφορειόδρομου
(ή κάθε άλλης μορφής οδών αποκλειστικής κυκλοφορίας).Μέχρι σήμερα δεν έχω διαβάζει πουθενά κάποια επιστημονικά
τεκμηριωμένη άποψη (όχι τα προπαγανδιστικά του ΠΕΧΩΔΕ παρακαλώ)
για τη χρησιμότητα (και χρηστικότητα) της μεταβολής σε δρόμο
με 3 λωρίδες κυκλοφορίες δρόμο με 2 λωρίδες συν Λεωφορειόδρομο
(ή δρόμο για την εξυπηρέτηση οχημάτων).Περαιτέρω εξηγήσεις:
-
Η αποκλειστική χρήση μίας λωρίδας κυκλοφορίας από Λεωφωρεία
(σε ένα δρόμο όπως η Κηφισίας) έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της
χωρητικότητας της οδού κατά 2000 οχήματα/ώρα. -
Το ειδικό βάρος ενός Λεωφωρείου (ως ισοδύναμο οχήμα) ποικοίλει
με τις συνθήκες της οδού. Σε άλλες περιπτώσεις ισοδυναμεί με 3 οχήματα
σε άλλες ίσως και με 50 (ανηφόρα κλπ.). Σε συνθήκες πόλης και με
μικρές κλίσεις μία τιμή επιβάρυνσης στα 5~7 οχήματα είναι φυσιολογική. -
Η αποκλειστική χρήση μίας λωρίδας κυκλοφορίας έστω με συνολικά
1 Λεωφορείο ανά λεπτό (δηλαδή να βλέπεις το προηγούμενο τη στιγμή
που έρχεται το επόμενο) έχει ως αποτέλεσμα το συνολικό φόρτο
της λωρίδας αυτής να μην ξεπερνά τα 60*7= 420 οχήματα την ώρα.
Αν υποθέσουμε ότι έχουμε συχνότατες στάσεις και Τρόλλει κλπ. ας
ανεβάσουμε το ειδικό βάρος στο 10. Και πάλι τα 600 οχήματα υπολείπονται
από τα 2000 κατά 1400 οχήματα.Στην Κηφησίας λοιπόν η απόφαση του ΠΕΧΩΔΕ να υπεξαιρέσει μία ΛΩρίδα
κυκλοφορίας από τη γενική κίνηση έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της
παροχετευτικότητας κατά 1400/6000 = 0.23 ή 23% ως και 33% (στη περί-
πτωση όπου για κάποιο λόγο τα Λεωφορεία έχουν απεργία).Τώρα κάποιοι θα ομιλήσουν για ΕΚΑΒ κλπ. αλλά σχέδον πάντα ακόμα και
στις χειρότερες καταστάσεις κίνησης ο Έλληνας οδηγός όταν ακούει
τη σειρήνα του ασθενοφόρου κάνει δεξία ή αριστερά ή ανεβαίνει σε πεζο-
δρόμειο.Απλά το μέτρο έγινε ώστε οι Μεγαλόσχημοι με τις Σειρήνες και τους Φου-
σκωτούς να κινούνται άνετα στο κέντρο της Αθήνας και για να παρουσιαστεί
στο απλό πολίτη η ψευδαίσθηση ότι κάτι γίνεται.Όσο δε για το θέμα της επιτάχυνσης της κίνησης των Λεωφορείων αυτό
μάλλον ανήκει στη σφαίρα του φανταστικού διότι:-
Όταν έχεις break-down της ροής αυτή δεν περιορίζεται αποκλειστικά
και μόνον σε μία λωρίδα. Κανείς σώφρον άνθρωπος δεν κινείται με
50km/h όταν στην διπλανή λωρίδα τα πάντα είναι φρακαρισμένα ούτε
και οι οδηγοί είναι αυτόματα να ακολουθούν με θρησκευτική ευλάβεια
τον ΚΟΚ και να μην αλλάζουν λωρίδα. -
Τα Λεωφορεία ούδέποτε ήταν οχήματα τα οποία παρακολυόντουσαν
από τη κυκλοφορία (σε θέματα ταχύτητας) αλλά το αντίθετο. Συνήθως
στις Εθνικές οδούς και Αυτοκινητοδρόμους οι Κουτόφραγκοι δεν επιτρέ-
πουν τη κίνηση βαρέων οχημάτων παρά μόνον στην δεξιά λωρίδα. Στην
Ελλάδα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Δίδουμε σε χρήση και μόνον
κατά αποκλειστικότητα μία λωρίδα κυκλοφορίας σε κάποια βαρέα οχήματα
(και όχι όλα). Δηλάδή η μπετονιέρα με 20 τόνους τσιμέντο και ταχύτητα
10 km/h πρέπει να κινείται στη μεσαία λωρίδα με αποτέλεσματα γνωστά.
Ταυτόχρονα έχω δει πολλούς Λεωφοριατζήδες να πατούν στο μέσον
των δύο Λωριδών και να αγνοούν προκλητικά κάθε άλλον οδηγό....
Μέτρα που θα μπορούσαν να βελτιώσουν τη κατάσταση είναι:
α. Κατάργηση όλων των υφιστάμενων Λεωφορειοδρόμων και Δημιουργία νέων Λεωφορειοδρόμων με κίνηση αντίθετη της ροής και μόνον
στη περίπτωση που το συνολικό κέρδος σε χιλιόμετρα και χρόνο ροής
να είναι μεγαλύτερο της απώλειας μίας λωρίδας κυκλοφορίας.
β. Κατάργηση κάθε μορφής Λεωφορειοδρόμου σε δρόμους με λιγότερες
από 4 λωρίδες κυκλοφορίας.
γ. Ευλάβεια στο θέμα της παράνομης στάθμευσης και στάσης σε δρόμους
αιχμής (και για όλους όχι για κάποιους).
δ. Κατάργηση όλων των πεζοδρομήσεων που αυθαίρετα κάποιοι Δήμαρχοι
και των μονοδρομήσεων για μείωση της όχλησης των κατοίκων κάποιων
περιοχών όταν όλοι οι Έλληνες είναι ίσοι στο νόμο και δεν δίναται κάποιος
να τείνει ευνοικής μεταχείρησης διότι είναι κάτοικος Ψυχικού κλπ.
ε. Ανάπτυξη του Μετρό και Κατασκευή σταθμών στάθμευσης στα κομβικά
σημεία ώστε ο πολίτης να αφήνει το ΙΧ εκτός Αθηνών να εργάζεται και να
επιστρέφει.
στ. Έλεγχος στις εξωφρενικές τιμές του Πάρκινγκ στην Αθήνα. Γιατί δεν
είναι δυνατό να παρκάρεις φτηνότερα στo κέντρο του Μονάχου ή του
Μιλάνου και στην Αθήνα το πάρκινγκ να στοιχήζει 6 Ευρώ την πρώτη ώρα.
ζ. Κατάργηση κάθε περιορισμού στάθμευσης σε παράπλευρές οδούς
πέρα των κανόνων για ευχέρεια διεύλεσης οχημάτων (όχι στις γωνίες
κλπ).
η. Κατάργηση του Δακτυλίου με αποτέλεσμα καμμιά 200.000 σαπάκια
που καταλαμβάνουν θέσεις στάθμευσης να πάψουν να έχουν λόγο ύπαρ-
ξης και επιτέλους η έννοια τηα απόσυρσης στη Ελλάδα να πάψει να είναι
στη σφαίρα του φανταστικού.
θ. Αύξηση της παροχευτευτικότητας οδών με την ανάπτυξη συστημάτων
σταθερής τροχιάς. Αν κάποιος ξέρει ότι βρέξει χιονίσει θα πάει σε 20
λεπτά στη δουλεία του με το μετρό ή τραμ δεν βλέπω το λόγο να προτιμή-
σει το αυτοκίνητο. Αυτό συμβαίνει μόνο στη περίπτωση που για κάποιο λό-
γο δεν εξυπηρετείται από τα ΜΜΜ.Θα μπορούσα να γράψω και άλλα αλλά θα ήταν μανιφέστο και όχι σεντόνι.
-
-
Πως θα μπούνε λεωφορειολωρίδες με αντίθετη φορά;
ΟΚ σε μονόδρομους όπως Πανεπιστημίου - Σταδίου - Ακαδημίας.
Αλλά στην Κηφισίας - Μεσογείων κλπ;;Θα κινούνται ανάστροφα στην αριστερή και θα αδειάζουν τον κόσμο στην κεντρική νησίδα;;;
Ή μήπως θα κινούνται στην δεξιά (αναστροφα πάντα) και θα τον αφήνουν στο ενδιάμεσο της δεξιάς και της μεσαίας λωρίδας; Και που θα περιμένει τότε ο κόσμος που θέλει να επιβιβαστεί;
Για να γίνει αυτό (μαζί με τις απαιτούμενες τροποποιήσεις) και να μην αυξηθεί η κίνηση χρειάζεται συντονισμός στα φανάρια που αν τον κάναμε σήμερα η Αθήνα δεν θα είχε κίνηση... Μόνη λύση ο τέως παράδρομος, αλλά αυτός δεν υπήρχε παντού, πόσο μάλλον σήμερα...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πως θα μπούνε λεωφορειολωρίδες με αντίθετη φορά;
ΟΚ σε μονόδρομους όπως Πανεπιστημίου - Σταδίου - Ακαδημίας.
Αλλά στην Κηφισίας - Μεσογείων κλπ;;Θα κινούνται ανάστροφα στην αριστερή και θα αδειάζουν τον κόσμο στην κεντρική νησίδα;;;
Ή μήπως θα κινούνται στην δεξιά (αναστροφα πάντα) και θα τον αφήνουν στο ενδιάμεσο της δεξιάς και της μεσαίας λωρίδας; Και που θα περιμένει τότε ο κόσμος που θέλει να επιβιβαστεί;
Για να γίνει αυτό (μαζί με τις απαιτούμενες τροποποιήσεις) και να μην αυξηθεί η κίνηση χρειάζεται συντονισμός στα φανάρια που αν τον κάναμε σήμερα η Αθήνα δεν θα είχε κίνηση... Μόνη λύση ο τέως παράδρομος, αλλά αυτός δεν υπήρχε παντού, πόσο μάλλον σήμερα...
Νομίζω ότι σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας όπως η Κηφισίας- Μεσογείων κλπ. η ύπαρξη Λωρίδων αποκλειστικής κυκλοφορίας δεν είναι η λύση στο
πρόβλημα του κυκλοφοριακού. Απάντηση στο ερωτημά σου δεν υφίσταται
λοιπόν.Ο παράδρομος δεν είναι δυνατό να χρησιμοποιειθεί για κίνηση βαρέων
οχημάτων λόγω μεγέθους αν και θα αποτελούσε μοναδική λύση.Μελλοντικά όμως με σταθμό του Μετρό στη περιοχή του Φάρου στο Ψυχικό
και Τερματικούς σταθμούς Λεωφορίων εκεί δεν θα ήταν αναγκαία η κίνηση
των Λεωφορίων ως το κέντρο της Αθήνας. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μελλοντικά όμως με σταθμό του Μετρό στη περιοχή του Φάρου στο Ψυχικό
και Τερματικούς σταθμούς Λεωφορίων εκεί δεν θα ήταν αναγκαία η κίνηση
των Λεωφορίων ως το κέντρο της Αθήνας.Μην ξεχνάμε ότι το Μετρό δεν είναι τόσο 'λαϊκό' μέσο, όσο το λεωφορείο και δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να υποκαταστήσει το τελευταίο...
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Μελλοντικά όμως με σταθμό του Μετρό στη περιοχή του Φάρου στο Ψυχικό
και Τερματικούς σταθμούς Λεωφορίων εκεί δεν θα ήταν αναγκαία η κίνηση
των Λεωφορίων ως το κέντρο της Αθήνας.Μην ξεχνάμε ότι το Μετρό δεν είναι τόσο 'λαϊκό' μέσο, όσο το λεωφορείο και δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να υποκαταστήσει το τελευταίο...
Τι εννοείς με τη λέξη λαϊκό μέσο. Τα ΜΜΜ δεν είναι τσιφλίκι κανενως και
δεν έχουν τάξεις. Για το θέμα του εισητηρίου (αν αυτό εννοείς) εγώ προ-
σωπικά θεωρώ παράλογο να πληρώνω μέσω της άμμεσης φορολογίας τα
Ελλείματα του ΟΑΣΑ γιατί κατά αυτό το τρόπο πληρώνει και ο
κάτοικος Θεσσαλονικής και κάποιος από κάποιο μακρινό χωριουδάκι.Δεν καταλαβαίνω τη αισχρή αυτή μορφή Λαϊκισμού και φορομπίγματος
γιατί κάποιο ποσοστό κατοίκων να πριμοδοτείται έμμεσα εις βάρος κάποιων
άλλων. Μάλλον Πέτρο το πρόβλημα είναι ότι το μετρό (που πληρώνεις αυτό
που πρέπει) και οχι τα Λεωφορεία είναι Λαικό μέσον γιατί τα δεύτερα για
κάθε Τζαμπατζή ή πελάτη καποιος άλλος ακόμα πληρώνει τη νύφη. Και
ας είναι η Αθήνα ο αιμοδότης του Ελληνικού Δημοσίου. Εγώ δεν ανέχομαι
να πληρώσω για να κερδίζει κάποια ειδική ομάδα μόνο και μόνο γιατί μέ-
νει σε μια περιοχή και χρησιμοποιεί κάποιο μέσο.......Όσο δε για τις δυνατότητες του Μετρό απλά θα αναφέρω ότι πόλεις
σαν το Παρίσι ή το Λονδίνο σου επιτρέπουν αν θέλεις να ξεχάσεις τη
σημαίνει αυτοκίνητο........ Πέραν αυτού το Μετρό προσθέτει καθαρά
χωριτικότητα στο δίκτυο (όχι όπως το Τραμ που θα αφαιρέσει ήδη μία
Λωρίδα...). -
Καλά τώρα σοβαρολογούμε;
Τι σημαίνει το 'μέσο κυκλοφοριακό φορτίο' ενός λεωφορείου είναι 5-7 αυτοκίνητα; Επειδή έχει τόσο μήκος; Ένα λεωφορείο μεταφέρει σε ώρα αιχμής μέχρι και 100 ατόμα. Τα 5-7 ΙΧ μεταφέρουν 10. Επομένως, καλά κάνει το λεωφορείο και έχει προτεραιότητα. Και ναι, αν η λωρίδα είναι εντελώς άδεια το λεωφορείο μπορεί να περάσει άνετα με 30 δίπλα από τα ακινητοποιημένα ΙΧ. Το έχω βιώσει, σε πόλεις βέβαια που κανένας δεν σκέφτεται να μπει μπροστά από το λεωφορείο για να κερδίσει χρόνο, δεν κινείται στις βοηθητικές λωρίδες για να μπει μπροστά από αυτούς που περιμένουν, κλπ. -
Θα κοιμηθώ νωρίς, θα σηκωθώ νωρίς
θα ξεκινήσω νωρίς, και θα παρκάρω νωρίςΑν κοιμηθώ αργά, θα σηκωθώ αργά
κι όταν θα ψάχνω για θέση θά 'ναι αργά -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Τι εννοείς με τη λέξη λαϊκό μέσο. Τα ΜΜΜ δεν είναι τσιφλίκι κανενως και
δεν έχουν τάξεις. Για το θέμα του εισητηρίου (αν αυτό εννοείς) εγώ προ-
σωπικά θεωρώ παράλογο να πληρώνω μέσω της άμμεσης φορολογίας τα
Ελλείματα του ΟΑΣΑ γιατί κατά αυτό το τρόπο πληρώνει και ο
κάτοικος Θεσσαλονικής και κάποιος από κάποιο μακρινό χωριουδάκι.Δεν καταλαβαίνω τη αισχρή αυτή μορφή Λαϊκισμού και φορομπίγματος
γιατί κάποιο ποσοστό κατοίκων να πριμοδοτείται έμμεσα εις βάρος κάποιων
άλλων. Μάλλον Πέτρο το πρόβλημα είναι ότι το μετρό (που πληρώνεις αυτό
που πρέπει) και οχι τα Λεωφορεία είναι Λαικό μέσον γιατί τα δεύτερα για
κάθε Τζαμπατζή ή πελάτη καποιος άλλος ακόμα πληρώνει τη νύφη. Και
ας είναι η Αθήνα ο αιμοδότης του Ελληνικού Δημοσίου. Εγώ δεν ανέχομαι
να πληρώσω για να κερδίζει κάποια ειδική ομάδα μόνο και μόνο γιατί μέ-
νει σε μια περιοχή και χρησιμοποιεί κάποιο μέσο.......Όσο δε για τις δυνατότητες του Μετρό απλά θα αναφέρω ότι πόλεις
σαν το Παρίσι ή το Λονδίνο σου επιτρέπουν αν θέλεις να ξεχάσεις τη
σημαίνει αυτοκίνητο........ Πέραν αυτού το Μετρό προσθέτει καθαρά
χωριτικότητα στο δίκτυο (όχι όπως το Τραμ που θα αφαιρέσει ήδη μία
Λωρίδα...).Χρήστο μου, δεν πήγα να υπερασπιστώ τον ΟΑΣΑ! Απλώς λέω (όποιο κι αν είναι το 'σωστό' αντίτιμο για τη χρήση των λεωφορείων), εκ των πραγμάτων το μετρό είναι ακριβότερο μέσο μαζικής μεταφοράς. Τα λαϊκότερα (ως προς το εισόδημα) στρώματα θα προτιμήσουν σαφώς το λεωφορείο για τις μετακινήσεις τους προς το κέντρο. Δεν είναι δυνατόν να τους κόψει κανένας αυτή τη δυνατότητα.
Άναφερόμενος σε Παρίσι και Λονδίνο, είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεις πολύ καλά ότι εκτός από το μετρό τους, που όντως σε μετακινεί σε οποιοδήποτε σημείο της πόλης, το δίκτυο των λεωφορείων τους είναι εξίσου εκτεταμένο και πυκνό (ακόμη και σε αυτό μας βάζουν τα γυαλιά). -
Θυμάστε που έγραφα ότι γύρω από το κτίριο των 4Τ γέμισαν πεζόδρομους; Ε, την ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ τα έργα τα παράτησαν.
Και με την Αιγαίου ξέρετε κάτι; Και στις περασμένες δημοτικές εκλογές το ίδιο είχε γίνει. Ένα μήνα μετά καταργήθηκε... Το ενδιαφέρον είναι ότι οι ολοκαίνουργες ταμπέλες που σε οδηγούν στη Νέα Σμύρνη από τη Δάφνη σε στέλνουν στην Αιγαίου κι όχι σε κάποια εναλλακτική διαδρομή.
ΝΑΙ υπάρχει μια τέτοια, αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς πώς. Κάπου μετά τον πυροσβεστικό σταθμό στρίβεις δεξιά, φτάνεις σε μια πλατεία όπου πας αριστερά και βγαίνεις στον δρόμο που κατέληγε και η Αιγαίου στο τέλος της.
Εναλλακτικά πας ευθεία και στρίβεις δεξιά σε μια από τις επόμενες οδούς, ειδικά αν πας μετά την πλατεία (προς Πανιώνιο κλπ). Βέβαια κι εδώ υπάρχει η μαγεία των μονοδρομήσεων, γιατί ανάμεσα στις μεγάλες αρτηρίες της Νέας Σμύρνης η μονοδρόμηση αλλάζει φορά και πρέπει να ψάχνεις και για άλλο δρόμο.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Καλά τώρα σοβαρολογούμε;
Τι σημαίνει το 'μέσο κυκλοφοριακό φορτίο' ενός λεωφορείου είναι 5-7 αυτοκίνητα; Επειδή έχει τόσο μήκος; Ένα λεωφορείο μεταφέρει σε ώρα αιχμής μέχρι και 100 ατόμα. Τα 5-7 ΙΧ μεταφέρουν 10. Επομένως, καλά κάνει το λεωφορείο και έχει προτεραιότητα. Και ναι, αν η λωρίδα είναι εντελώς άδεια το λεωφορείο μπορεί να περάσει άνετα με 30 δίπλα από τα ακινητοποιημένα ΙΧ. Το έχω βιώσει, σε πόλεις βέβαια που κανένας δεν σκέφτεται να μπει μπροστά από το λεωφορείο για να κερδίσει χρόνο, δεν κινείται στις βοηθητικές λωρίδες για να μπει μπροστά από αυτούς που περιμένουν, κλπ.Ναι σοβαρολογούμε γιατί πολύ απλά δεν σκέφτεται κανείς ότι στη περίπτωση που δεν υπήρχε ο Λεωφορειοδρομός τότε δεν θα είχαμε
και μποτιλιάρισμα. Αν όλα ήταν γραμμικά στο κόσμο........Το μέσο κυκλοφοριακό φορτίο είναι ένας πολύπλοκος παράγων που
λαμβάνει υπόψη θέματα που έχουν να κάνουν και με τις διαστάσεις
και όχι μόνον με αυτές. Άλλοι παράγοντες είναι η ικανότητα
επιτάχυνσης και επιβράνδυσης, το προφίλ κίνησης κλπ. Το 5~7
είναι μία λογική τιμή για Λεωφορείο (που είναι μόνον 2.5~3 φορές μεγα-
λύτερο από ένα απλό όχημα) που κινείται σε δρόμους με μικρή κλίση και
περισσότερες της μίας Λωρίδες Κυκλοφορίας.Αν το δεις να ανεβαίνει τη Παπάγου (για Ζωγράφου που εξυπηρετεί
Πολυτεχνείο και Πανεπιστήμιο) τότε ο φόρτος αυτού ίσως και να ξεπερνά
το 100!!!Τώρα κανείς δεν ζήτησε να μην έχουμε λεωφορεία. Απλά δεν
υπάρχει πουθενά καταγεγραμμένο και επιστημονικά τεκμηριωμένο ότι
η ύπαρξη αποκλειστικών Λωρίδων Κυκλοφορίας για βαρέα οχήματα 'εις βάρος των λοιπών οχημάτων' βελτιώνει τη κυκλοφοριακή κατάσταση σε μία περιοχή. -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Χρήστο μου, δεν πήγα να υπερασπιστώ τον ΟΑΣΑ! Απλώς λέω (όποιο κι αν είναι το 'σωστό' αντίτιμο για τη χρήση των λεωφορείων), εκ των πραγμάτων το μετρό είναι ακριβότερο μέσο μαζικής μεταφοράς. Τα λαϊκότερα (ως προς το εισόδημα) στρώματα θα προτιμήσουν σαφώς το λεωφορείο για τις μετακινήσεις τους προς το κέντρο. Δεν είναι δυνατόν να τους κόψει κανένας αυτή τη δυνατότητα.
Άναφερόμενος σε Παρίσι και Λονδίνο, είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεις πολύ καλά ότι εκτός από το μετρό τους, που όντως σε μετακινεί σε οποιοδήποτε σημείο της πόλης, το δίκτυο των λεωφορείων τους είναι εξίσου εκτεταμένο και πυκνό (ακόμη και σε αυτό μας βάζουν τα γυαλιά).Τι σημαίνει ακριβότερο? Ως προς ποια παράμετρο Πέτρο. Το
περιβαντολογικό κόστος? Το κόστος κατασκευής γραμμής του μετρό
(αρχικό κεφάλαιο επένδυσης μεγάλο μεν)? Ο χαμένος χρόνος
σε εργατωώρες του Λεωφορείου? Δηλαδή αν είσαι φτωχός και μπορείς
να πας με το μετρό κάπου σε 10 λεπτά και με το Λεωφορείο σε 30 λεπτά
θα σε κρατήσει το κόστος των 30 λεπτών...??? Δηλαδή ο χρόνος του τι
αξία έχει???Δεν νομίζω ότι είναι δυνατό να συγκρίνεις το φόρτο μετακίνησης στο
Λονδίνο και Παρίσι στα λίγοστά Λεωφορεία (που συνεργάζονται αρμονικά)
με το μετρό με το φόρτο της Αθήνας. Στην Αθήνα ο μέσος Αθηναίος κινεί-
ται με τα πόδια γιατί κινείται πιο γρήγορα. Αυτό είναι δυνατό να το καταλά-
βει κανείς όταν βρέχει. Δες τι χαμός γίνεται στις στάσεις των Λεωφορείων
και Τρόλλει. Εκτός και αν οι Αθηναίοι είναι σαν τα Σαλιγκάρια και βγαίνουν
έξω όταν βρέχει.Περά από αυτό εγώ μίλησα για Λεωφορειοδρομούς και όχι για Λεωφορεία.
Ποιός νοήμων άνθρωπος θα καταργούσε τα ΜΜΜ???? -
Αν και η τελευταία σου πρόταση (περί κατάργησης των λεωφορειολωρίδων και όχι των γραμμών) λύνει την 'παρεξήγηση', θα πρέπει να επιμείνω για το θέμα του κόστους. Όταν πρέπει για ένα απλό πήγαινε-έλα να δώσεις 1,5 ευρώ με το μετρό, και περίπου το 1/3 με το λεωφορείο, θεωρώ ότι υπάρχουν αρκετοί που θα προτιμήσουν το τελευταίο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις (ακόμη κι αν 'χάσουν' 20-30 λεπτά). Άλλωστε η πραγματικότητα με δικαιώνει. Ακόμη και από τις αφετηρίες του μετρό προς το κέντρο, τα λεωφορεία των αντίστοιχων γραμμών πάνε τίγκα στον κόσμο.
ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΙ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΙΟΔΡΟΜΟΙ