-
Αφού καταργήθηκε το τεκμήριο της εφορίας, για ποιο λόγο συνεχίζει ο κόσμος να αποφεύγει τα δίλιτρα αυτοκίνητα? Οι περισσότεροι στην κατηγορία μικρομεσαίου- μεσαίου προτιμούν τα 1600 και τα 1800 κυβικά, παρά το γεγονός ότι τα δίλιτρα, για μικρή συνήθως οικονομική διαφορά (γύρω στα 3000 ευρώ), προσφέρουν πολύ καλύτερες επιδόσεις. Υπάρχουν κάποια μειονεκτήματα που δεν γνωρίζω? πχ. γιατί όλος ο κόσμος έχει την 1600άρα Alfa 147 και δεν βλέπω καθόλου να κυκλοφορούν οι δίλιτρες???
-
Αφού καταργήθηκε το τεκμήριο της εφορίας, για ποιο λόγο συνεχίζει ο κόσμος να αποφεύγει τα δίλιτρα αυτοκίνητα? Οι περισσότεροι στην κατηγορία μικρομεσαίου- μεσαίου προτιμούν τα 1600 και τα 1800 κυβικά, παρά το γεγονός ότι τα δίλιτρα, για μικρή συνήθως οικονομική διαφορά (γύρω στα 3000 ευρώ), προσφέρουν πολύ καλύτερες επιδόσεις. Υπάρχουν κάποια μειονεκτήματα που δεν γνωρίζω? πχ. γιατί όλος ο κόσμος έχει την 1600άρα Alfa 147 και δεν βλέπω καθόλου να κυκλοφορούν οι δίλιτρες???
-
Αφού καταργήθηκε το τεκμήριο της εφορίας, για ποιο λόγο συνεχίζει ο κόσμος να αποφεύγει τα δίλιτρα αυτοκίνητα? Οι περισσότεροι στην κατηγορία μικρομεσαίου- μεσαίου προτιμούν τα 1600 και τα 1800 κυβικά, παρά το γεγονός ότι τα δίλιτρα, για μικρή συνήθως οικονομική διαφορά (γύρω στα 3000 ευρώ), προσφέρουν πολύ καλύτερες επιδόσεις. Υπάρχουν κάποια μειονεκτήματα που δεν γνωρίζω? πχ. γιατί όλος ο κόσμος έχει την 1600άρα Alfa 147 και δεν βλέπω καθόλου να κυκλοφορούν οι δίλιτρες???
-
Η απάντηση στο ερώτημά σου, βρίσκεται στην φωτεινή ταμπέλα του οποιοδήποτε βενζινάδικου πέραν της πλάκας, ίσως είναι λίγο τα τέλη, οι ασφάλειες κ άλλα τέτοια
-
Τα τέλη κυκλοφορίας είναι το θέμα (και μάλιστα κάτι ακούγεται για διπλασιασμό το νέο έτος - ελπίζω να' ναι ράδιο αρβύλα). Σε πολύ γενικές γραμμές από οικονομοτεχνικής άποψης είναι προτιμότερο ένα 1.8Τ από ατμοσφαιρικό 2.0
-
Όχι δεν συμφέρει, ειδικά αν το κινείς σε πόλη. Τα δε τέλη είναι πολύ αυξημένα, ενώ με 1,8 πληρώνεις όσο και για 1,4.
-
Μερικοί ίσως δεν θέλουν να πληρώσουν , ή να δανειστούν τα έξτρα 3000-5000 χιλ που κοστίζει το δίλιτρο . Από κει και πέρα η συνολική επιβάρυνση για 20000 χιλιομετρα το χρόνο δεν ξεπερνά τα 600Ε . (Μιλάω εκ πείρας)
-
Το μόνο πρόβλημα είναι αν αντέχεις τα επιπλέον τέλη και ασφάλειες!
Κανένα άλλο πρόβλημα!
Το αντίθετο!Κινεισαι πολύ άνετα παντού και με μηδαμινές διαφορές στην κατανάλωση σε σχέση με 1.8!!
5 χρόνια με 2λιτρο και μέση κατανάλωση 9,5 λίτρα/100!!!
-
Ο χρήστης ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΥΡΗΣ έγραψε:
Από κει και πέρα η συνολική επιβάρυνση για 20000 χιλιομετρα το χρόνο δεν ξεπερνά τα 600Ε . (Μιλάω εκ πείρας)Φίλε Απόστολε, αυτά τα 600 ευρώ αφορούν καύση βενζίνης και λαδιού, ή συμπεριλαμβάνεις και τη διαφορά από το κόστος για ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας κλπ? Ως προς τη συντήρησή του, απαιτεί συχνότερα service από ένα 1600άρι για παράδειγμα?
-
ισως ο καλυτερος κινητηρας για την ελληνικη πραγματικοτητα να ειναι ο 1.8τ
αν βεβαια δεν τιθεται θεμα χρηματων, τοτε περι ορεξεως ουδεις λογος... -
Ο χρήστης diva έγραψε:
Φίλε Απόστολε, αυτά τα 600 ευρώ αφορούν καύση βενζίνης και λαδιού, ή συμπεριλαμβάνεις και τη διαφορά από το κόστος για ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας κλπ? Ως προς τη συντήρησή του, απαιτεί συχνότερα service από ένα 1600άρι για παράδειγμα?
Μιλάω για την συνολική επιβάρυνση . Στις βενζίνες και στο σέρβις οι διαφορές είναι πολύ μικρές . Και για να συμπληρώσω , αν μπορούσα έστω και με λίγο ζόρι θα έπαιρνα το δίλιτρο . Η συμπεριφορά του δίλιτρου είναι πολύ καλύτερη σε καθημερινές συνθήκες και ειδικά υπό φορτίο . Λάβε όμως υπόψιν ότι προς το παρόν τα δίλιτρα είναι πολύ πιο δύσκολα στη μεταπώληση.
-
Κατά τα λεγόμενά σας, θα πρέπει να πουλήσω το ΜΧ (1. για να πάρω S2000 (2.0). Εντάξει, με πείσατε. Θα τραβάει καλύτερα στην ανηφόρα
-
Απ' ότι κατάλαβα με τον άσχημο τρόπο, τα τεκμήρια του αυτοκινήτου δεν καταργήθηκαν. Δεν χρησιμοποιούνται για τον προσδιορισμό κατη φορολογία του εισοδήματος. Αλλά αν θέλεις να αγοράσεις κάτι και θέλεις να το δικαιολογήσης με 'ανάλωση κεφαλαίου προηγούμενων ετών', τότε τα τεκμήρια ισχύουν!
Όσο για τα επιπλέον τέλη και ασφάλιστρα και κατανάλωση, είναι αρκετή επιβάρυνση.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Κατά τα λεγόμενά σας, θα πρέπει να πουλήσω το ΜΧ (1. για να πάρω S2000 (2.0). Εντάξει, με πείσατε. Θα τραβάει καλύτερα στην ανηφόραΜιλάμε πάντα για το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικό κυβισμό
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Απ' ότι κατάλαβα με τον άσχημο τρόπο, τα τεκμήρια του αυτοκινήτου δεν καταργήθηκαν. Δεν χρησιμοποιούνται για τον προσδιορισμό κατη φορολογία του εισοδήματος. Αλλά αν θέλεις να αγοράσεις κάτι και θέλεις να το δικαιολογήσης με 'ανάλωση κεφαλαίου προηγούμενων ετών', τότε τα τεκμήρια ισχύουν!Δηλαδή τι εισόδημα θεωρείται από την εφορία ότι έχεις ετησίως, προκειμένουν να δικαιολογηθεί η αγορά με 'ανάλωση κεφαλαίου προηγούμενων ετών'?
-
Αυτό δεν είναι τεκμήριο αλλά 'Πόθεν Έσχες'...
Επίσης:
Τέλη κυκλοφορίας 2.000: 372 (ή κάπου εκεί)
Τέλη κυκλοφορίας από 1.350 (και κάτι) μέχρι και 1.900 (και κάτι): 168
Διαφορά: 204 ευρώ (άλλος ένας χρόνος κυκλοφορίας με ένα 1.800 δλδ και ρέστα).Στην ασφάλεια δεν πρέπει να είναι μεγάλη η διαφορά από ένα 1.800 (της τάξεως των 150-200 ευρώ ( ;;; ).
Από κατανάλωση στους ίδιους ρυθμούς δεν πρέπει να διαφέρουν αισθητά αλλά είναι σίγουρα και συνάρτηση των χιλιομέτρων ανά έτος που διανύει κάποιος (ειδικά τώρα που η διαφορά σε λίτρα υπολογίζεται σε διαφορά σε ακέραιες μονάδες του ΕΥΡΩ και όχι σε υποδιαιρέσεις του).
Από διαφορές στα συνεργεία δε γνωρίζω, φαντάζομαι όμως μεγαλύτερος κινητήρας μεγαλύτερο 'άρμεγμα'...
Για εμένα ένας 1.900 (είτε βενμζίνη ή κυρίως TDi) είναι η βέλτιστη λύση σε απόδοση / έξοδα. -
Εγώ το μετάνιωσα που πήρα την GT με τον 2.0...
τον 3,2 έπρεπε να πάρω!Το 9-3 μου δεν έχει μεγαλύτερο απο τον 2.0Τ.
Ενώ το 9000 μου με τον 2,3Τ με τα 250άλογα επάνω πάει μία χαρα.
-
Ο χρήστης ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΥΡΗΣ έγραψε:
Κατά τα λεγόμενά σας, θα πρέπει να πουλήσω το ΜΧ (1. για να πάρω S2000 (2.0). Εντάξει, με πείσατε. Θα τραβάει καλύτερα στην ανηφόρα
Μιλάμε πάντα για το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικό κυβισμό
Φίλε μου, τα όνειρα δε στοιχίζουν τίποτα
-
Οχι, δεν συμφερει σε σχεση με το 1800, αιτιες.... τελη και ασφαλιστρα , εχουν σημαντικες διαφορες!!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Κατά τα λεγόμενά σας, θα πρέπει να πουλήσω το ΜΧ (1. για να πάρω S2000 (2.0). Εντάξει, με πείσατε. Θα τραβάει καλύτερα στην ανηφόρα
Μιλάμε πάντα για το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικό κυβισμό
Φίλε μου, τα όνειρα δε στοιχίζουν τίποτα
Α!! Άμα το πας εκεί πιάσε μια 911 και για μένα
Δίλιτρο αμάξι- Συμφέρει?