Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δίλιτρο αμάξι- Συμφέρει?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Δίλιτρο αμάξι- Συμφέρει?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    35
    80
    721
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      diva last edited by

      Αφού καταργήθηκε το τεκμήριο της εφορίας, για ποιο λόγο συνεχίζει ο κόσμος να αποφεύγει τα δίλιτρα αυτοκίνητα? Οι περισσότεροι στην κατηγορία μικρομεσαίου- μεσαίου προτιμούν τα 1600 και τα 1800 κυβικά, παρά το γεγονός ότι τα δίλιτρα, για μικρή συνήθως οικονομική διαφορά (γύρω στα 3000 ευρώ), προσφέρουν πολύ καλύτερες επιδόσεις. Υπάρχουν κάποια μειονεκτήματα που δεν γνωρίζω? πχ. γιατί όλος ο κόσμος έχει την 1600άρα Alfa 147 και δεν βλέπω καθόλου να κυκλοφορούν οι δίλιτρες???

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        diva last edited by

        Αφού καταργήθηκε το τεκμήριο της εφορίας, για ποιο λόγο συνεχίζει ο κόσμος να αποφεύγει τα δίλιτρα αυτοκίνητα? Οι περισσότεροι στην κατηγορία μικρομεσαίου- μεσαίου προτιμούν τα 1600 και τα 1800 κυβικά, παρά το γεγονός ότι τα δίλιτρα, για μικρή συνήθως οικονομική διαφορά (γύρω στα 3000 ευρώ), προσφέρουν πολύ καλύτερες επιδόσεις. Υπάρχουν κάποια μειονεκτήματα που δεν γνωρίζω? πχ. γιατί όλος ο κόσμος έχει την 1600άρα Alfa 147 και δεν βλέπω καθόλου να κυκλοφορούν οι δίλιτρες???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          diva last edited by

          Αφού καταργήθηκε το τεκμήριο της εφορίας, για ποιο λόγο συνεχίζει ο κόσμος να αποφεύγει τα δίλιτρα αυτοκίνητα? Οι περισσότεροι στην κατηγορία μικρομεσαίου- μεσαίου προτιμούν τα 1600 και τα 1800 κυβικά, παρά το γεγονός ότι τα δίλιτρα, για μικρή συνήθως οικονομική διαφορά (γύρω στα 3000 ευρώ), προσφέρουν πολύ καλύτερες επιδόσεις. Υπάρχουν κάποια μειονεκτήματα που δεν γνωρίζω? πχ. γιατί όλος ο κόσμος έχει την 1600άρα Alfa 147 και δεν βλέπω καθόλου να κυκλοφορούν οι δίλιτρες???

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            meimaridis last edited by

            Η απάντηση στο ερώτημά σου, βρίσκεται στην φωτεινή ταμπέλα του οποιοδήποτε βενζινάδικου πέραν της πλάκας, ίσως είναι λίγο τα τέλη, οι ασφάλειες κ άλλα τέτοια

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              petros last edited by

              Τα τέλη κυκλοφορίας είναι το θέμα (και μάλιστα κάτι ακούγεται για διπλασιασμό το νέο έτος - ελπίζω να' ναι ράδιο αρβύλα). Σε πολύ γενικές γραμμές από οικονομοτεχνικής άποψης είναι προτιμότερο ένα 1.8Τ από ατμοσφαιρικό 2.0

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                manosk last edited by

                Όχι δεν συμφέρει, ειδικά αν το κινείς σε πόλη. Τα δε τέλη είναι πολύ αυξημένα, ενώ με 1,8 πληρώνεις όσο και για 1,4.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  apostolos-gioyris last edited by

                  Μερικοί ίσως δεν θέλουν να πληρώσουν , ή να δανειστούν τα έξτρα 3000-5000 χιλ που κοστίζει το δίλιτρο . Από κει και πέρα η συνολική επιβάρυνση για 20000 χιλιομετρα το χρόνο δεν ξεπερνά τα 600Ε . (Μιλάω εκ πείρας)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    kouk last edited by

                    Το μόνο πρόβλημα είναι αν αντέχεις τα επιπλέον τέλη και ασφάλειες!

                    Κανένα άλλο πρόβλημα!
                    Το αντίθετο!

                    Κινεισαι πολύ άνετα παντού και με μηδαμινές διαφορές στην κατανάλωση σε σχέση με 1.8!!

                    5 χρόνια με 2λιτρο και μέση κατανάλωση 9,5 λίτρα/100!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      diva last edited by

                      Ο χρήστης ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΥΡΗΣ έγραψε:
                      Από κει και πέρα η συνολική επιβάρυνση για 20000 χιλιομετρα το χρόνο δεν ξεπερνά τα 600Ε . (Μιλάω εκ πείρας)

                      Φίλε Απόστολε, αυτά τα 600 ευρώ αφορούν καύση βενζίνης και λαδιού, ή συμπεριλαμβάνεις και τη διαφορά από το κόστος για ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας κλπ? Ως προς τη συντήρησή του, απαιτεί συχνότερα service από ένα 1600άρι για παράδειγμα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • P
                        petran last edited by

                        ισως ο καλυτερος κινητηρας για την ελληνικη πραγματικοτητα να ειναι ο 1.8τ
                        αν βεβαια δεν τιθεται θεμα χρηματων, τοτε περι ορεξεως ουδεις λογος...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          apostolos-gioyris last edited by

                          Ο χρήστης diva έγραψε:

                          Φίλε Απόστολε, αυτά τα 600 ευρώ αφορούν καύση βενζίνης και λαδιού, ή συμπεριλαμβάνεις και τη διαφορά από το κόστος για ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας κλπ? Ως προς τη συντήρησή του, απαιτεί συχνότερα service από ένα 1600άρι για παράδειγμα?

                          Μιλάω για την συνολική επιβάρυνση . Στις βενζίνες και στο σέρβις οι διαφορές είναι πολύ μικρές . Και για να συμπληρώσω , αν μπορούσα έστω και με λίγο ζόρι θα έπαιρνα το δίλιτρο . Η συμπεριφορά του δίλιτρου είναι πολύ καλύτερη σε καθημερινές συνθήκες και ειδικά υπό φορτίο . Λάβε όμως υπόψιν ότι προς το παρόν τα δίλιτρα είναι πολύ πιο δύσκολα στη μεταπώληση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Κατά τα λεγόμενά σας, θα πρέπει να πουλήσω το ΜΧ (1. για να πάρω S2000 (2.0). Εντάξει, με πείσατε. Θα τραβάει καλύτερα στην ανηφόρα

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Απ' ότι κατάλαβα με τον άσχημο τρόπο, τα τεκμήρια του αυτοκινήτου δεν καταργήθηκαν. Δεν χρησιμοποιούνται για τον προσδιορισμό κατη φορολογία του εισοδήματος. Αλλά αν θέλεις να αγοράσεις κάτι και θέλεις να το δικαιολογήσης με 'ανάλωση κεφαλαίου προηγούμενων ετών', τότε τα τεκμήρια ισχύουν!

                              Όσο για τα επιπλέον τέλη και ασφάλιστρα και κατανάλωση, είναι αρκετή επιβάρυνση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                apostolos-gioyris last edited by

                                Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                Κατά τα λεγόμενά σας, θα πρέπει να πουλήσω το ΜΧ (1. για να πάρω S2000 (2.0). Εντάξει, με πείσατε. Θα τραβάει καλύτερα στην ανηφόρα

                                Μιλάμε πάντα για το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικό κυβισμό

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  diva last edited by

                                  Ο χρήστης TGD έγραψε:
                                  Απ' ότι κατάλαβα με τον άσχημο τρόπο, τα τεκμήρια του αυτοκινήτου δεν καταργήθηκαν. Δεν χρησιμοποιούνται για τον προσδιορισμό κατη φορολογία του εισοδήματος. Αλλά αν θέλεις να αγοράσεις κάτι και θέλεις να το δικαιολογήσης με 'ανάλωση κεφαλαίου προηγούμενων ετών', τότε τα τεκμήρια ισχύουν!

                                  Δηλαδή τι εισόδημα θεωρείται από την εφορία ότι έχεις ετησίως, προκειμένουν να δικαιολογηθεί η αγορά με 'ανάλωση κεφαλαίου προηγούμενων ετών'?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • kubiak
                                    kubiak last edited by

                                    Αυτό δεν είναι τεκμήριο αλλά 'Πόθεν Έσχες'...
                                    Επίσης:
                                    Τέλη κυκλοφορίας 2.000: 372 (ή κάπου εκεί)
                                    Τέλη κυκλοφορίας από 1.350 (και κάτι) μέχρι και 1.900 (και κάτι): 168
                                    Διαφορά: 204 ευρώ (άλλος ένας χρόνος κυκλοφορίας με ένα 1.800 δλδ και ρέστα).

                                    Στην ασφάλεια δεν πρέπει να είναι μεγάλη η διαφορά από ένα 1.800 (της τάξεως των 150-200 ευρώ ( ;;; ).

                                    Από κατανάλωση στους ίδιους ρυθμούς δεν πρέπει να διαφέρουν αισθητά αλλά είναι σίγουρα και συνάρτηση των χιλιομέτρων ανά έτος που διανύει κάποιος (ειδικά τώρα που η διαφορά σε λίτρα υπολογίζεται σε διαφορά σε ακέραιες μονάδες του ΕΥΡΩ και όχι σε υποδιαιρέσεις του).

                                    Από διαφορές στα συνεργεία δε γνωρίζω, φαντάζομαι όμως μεγαλύτερος κινητήρας μεγαλύτερο 'άρμεγμα'...
                                    Για εμένα ένας 1.900 (είτε βενμζίνη ή κυρίως TDi) είναι η βέλτιστη λύση σε απόδοση / έξοδα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      sado last edited by

                                      Εγώ το μετάνιωσα που πήρα την GT με τον 2.0...
                                      τον 3,2 έπρεπε να πάρω!

                                      Το 9-3 μου δεν έχει μεγαλύτερο απο τον 2.0Τ.

                                      Ενώ το 9000 μου με τον 2,3Τ με τα 250άλογα επάνω πάει μία χαρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Ο χρήστης ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΟΥΡΗΣ έγραψε:

                                        Κατά τα λεγόμενά σας, θα πρέπει να πουλήσω το ΜΧ (1. για να πάρω S2000 (2.0). Εντάξει, με πείσατε. Θα τραβάει καλύτερα στην ανηφόρα

                                        Μιλάμε πάντα για το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικό κυβισμό

                                        Φίλε μου, τα όνειρα δε στοιχίζουν τίποτα

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gfon last edited by

                                          Οχι, δεν συμφερει σε σχεση με το 1800, αιτιες.... τελη και ασφαλιστρα , εχουν σημαντικες διαφορες!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            apostolos-gioyris last edited by

                                            Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

                                            Κατά τα λεγόμενά σας, θα πρέπει να πουλήσω το ΜΧ (1. για να πάρω S2000 (2.0). Εντάξει, με πείσατε. Θα τραβάει καλύτερα στην ανηφόρα

                                            Μιλάμε πάντα για το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικό κυβισμό

                                            Φίλε μου, τα όνειρα δε στοιχίζουν τίποτα

                                            Α!! Άμα το πας εκεί πιάσε μια 911 και για μένα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr