-
Και αν του πηραν το διπλωμα τι εγινε;Ο μονος επαγγελματιας θα ειναι που οδηγει χωρις διπλωμα;Η ειναι δυσκολο να εχει διπλες πινακιδες;
Αν ηταν φορτηγατζης θα λεγατε τα ιδια ;Ή οδηγος πουλμαν;
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Πήρε το ρίσκο να πάει με 210 γνωρίζοντας τις ποινές αν τον πιάσουν.
Το 'κλάμα' μετά τι το θέλει;
Συμφωνώ ότι οι ποινές έπρεπε να ισχύουν μόνο μετά από απόφαση δικαστιρίου κι όχι άμμεσα, αλλά και τότε το ίδιο κλάμα θα έκανε για την κακή δικαιοσύνη που αν ήταν άλλος, ιδιώτης δηλαδή, θα τον άφηναν κ.λ.π. .
Είναι με λίγα λόγια, τζάμπα μάγκας.Όποιος δεν έχει τα άντερα να δεχτεί τις συνέπειες των πράξεών του ας καθήσει φρόνιμα.
Καμια αντιρρηση, αλλα και οι ποινες θα πρπει να ειναι ανθρωπινες και οχι να εξαντλουμε την αυστηροτητα μας, επειδη ειδαμε 210!!!
Το ιστορικο δεν το εξεταζουμε? Ή θελουμε κοινωνια ακρων και εκδικησης?
Πως θα ταϊσει τα παιδια του ο συνανθρωπος μας? Μην τα ισοπεδωνουμε ολα.
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Και οσο για την Γερμανια, οσες φορες ετυχε να μπω σε ταξι απο αεροδρομιο, βαραγαμε 200αρες με βροχη και να αναβοσβυνουν τα λαμπακια των ESP σαν Χριστουγεννιατικο δεντρο στο ταμπλο του MercedesΔεν είμαστε με τα καλά μας
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
............
Καμια αντιρρηση, αλλα και οι ποινες θα πρπει να ειναι ανθρωπινες και οχι να εξαντλουμε την αυστηροτητα μας, επειδη ειδαμε 210!!!
Το ιστορικο δεν το εξεταζουμε? Ή θελουμε κοινωνια ακρων και εκδικησης?
Πως θα ταϊσει τα παιδια του ο συνανθρωπος μας? Μην τα ισοπεδωνουμε ολα.
Με ενοχλεί περισσότερο όλη η συμπεριφορά του όχι μόνο η παράβαση, δηλαδή σε ρωτώ, αν ήσουν εσύ στη θέση του θα έβγαινες να κλαφτείς;
Κακώς δεν εξετάζουμε το ιστορικό συμφωνώ, αλλά ο ταξιτζής, εγώ, εσύ, το γνωρίζουμε ότι δεν εξετάζετε το ιστορικό και πράτουμε ανάλογα. Βαδίζουμε με βάση το τι υπάρχει και όχι το τι θα θέλαμε (ποιος δε θα ήθελε να υπάρχει ιστορικό και σίγουρα όχι μόνο στις τροχαίες παραβάσεις) να υπάρχει.
Αν εσύ πλάκωνες κάποιον στο ξύλο και πήγαινες τρείς μήνες π.χ. φυλακή θα έβγαινες μετά να λές ποιός θα ταίσει τα παιδιά μου; Να τα σκεφτόσουν πρίν τη κάνεις τη 'μαγκιά', γιατί μου πετάς το μπαλάκι να τα σκεφτώ εγώ.
Εξάλου για οτιδήποτε (από σοβαρό θέμα μέχρι παπαριά) θέλει να διεκδικήσει ο (νεο) Έλληνας βάζει ασπίδα τα παιδιά του.
-
Έτσι, ο καθένας το κουμάντο του και η μαγκιά να πληρώνεται!
-
OK na το θεσω πιο απλα.
Δεν μιλαω για διαχωρισμο μεταξυ εμενα και αυτων. Μιλαω για καλυτερη αποδοση δικαιοσυνης.
Νομιζω, και λεω ΝΟΜΙΖΩ γιατι δεν ειμαι σιγουρος, οτι σε καμια αλλη χωρα της ΕΕ, δεν θα τιμωρουταν ΤΟΣΟ πολυ για 210 σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας.
Ουτε εδειρε, ουτε σκοτωσε, ουτε ηταν υπο την επηρεια αλκοολ ή ναρκωτικων.
Το να αφαιρεσουμε το εισοδημα ενος ανθρωπου, για 9 μηνες ή πόσο ηταν, νομιζω ειναι εξισου εγκληματικο. Εδω σκοτωνονται συνανθρωποι μας απο κακοτεχνιες δρομων και οι εργολαβοι ζουν και βασιλευουν.
Οχι καναμε ενα παραπτωμα και παμε ηλεκτρικη καρεκλα.
-
Το όριο ταχύτητας στην ταχείας κυκλοφορίας είναι 110 χ/ω. Το να πηγαίνεις με 210 χ/ω δεν είναι απλή παράβαση.
Στην κατοικημένη περιοχή με όριο 50 χ/ω, αν πήγαίνει κάποιος με 150χ/ω, δεν είναι εγληματίας; -
Ο χρήστης luck έγραψε:
Το όριο ταχύτητας στην ταχείας κυκλοφορίας είναι 110 χ/ω. Το να πηγαίνεις με 210 χ/ω δεν είναι απλή παράβαση.
Στην κατοικημένη περιοχή με όριο 50 χ/ω, αν πήγαίνει κάποιος με 150χ/ω, δεν είναι εγκληματίας; -
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Δεν μιλαω για διαχωρισμο μεταξυ εμενα και αυτων. Μιλαω για καλυτερη αποδοση δικαιοσυνης.Νομιζω, και λεω ΝΟΜΙΖΩ γιατι δεν ειμαι σιγουρος, οτι σε καμια αλλη χωρα της ΕΕ, δεν θα τιμωρουταν ΤΟΣΟ πολυ για 210 σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας.
Εδω σκοτωνονται συνανθρωποι μας απο κακοτεχνιες δρομων και οι εργολαβοι ζουν και βασιλευουν.
Ούτε εγώ κάνω διαχωρισμό, απλά προσπαθώ πάντα να βάζω τον εαυτό μου στη θέση του οποιουδήποτε για να δώ τι θα έκανα (εδώ χρησιμοποίησα εσένα ως παράδειγμα για να μπείς στη θέση του 'θύτη' για να δεις πως θα αντιδρούσες ) .
Ο συγκεκριμένος 'τζάμπα μάγκας' (συγνώμη που το τονίζω αλλά αυτή την εικόνα έδωσε) σε χώρα της Ε.Ε. θα ήταν 'Παναγία' ούτε θα το σκεφτόταν να παραβιάσει κανένα νόμο ή όριο. Εδώ είναι αυτό που λέμε, βρίσκει και τα κάνει, σκεπτόμενος ότι να θα κλαφτώ και καθάρισα. Αυτό είναι που με τρελαίνει όχι τα 210.
Για τους εργολάβους που λές τι να πώ μου έκανες 'μάτ' .
Αν γράψω αυτά που θέλω για τους εργολάβους θα με πείτε 'Χίτλερ'. Κάποια στιγμή πρέπει να γίνει και ένα θέμα με αυτούς στο φόρουμ, αν δεν υπάρχει, ώστε να ρίξουμε ιδέες για το πως θα γλυτώσουμε από αυτούς.
-
Για να ευθυμισουμε λιγο
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Το όριο ταχύτητας στην ταχείας κυκλοφορίας είναι 110 χ/ω. Το να πηγαίνεις με 210 χ/ω δεν είναι απλή παράβαση.
Στην κατοικημένη περιοχή με όριο 50 χ/ω, αν πήγαίνει κάποιος με 150χ/ω, δεν είναι εγληματίας;Προφανώς όχι. Σοβαρολογείς;
-
Εγώ πάντως θα συμφωνήσω πως είναι υπερβολική η αυστηρότητα...
Το να πας με 210χλμ/ω σε μερικά μέρη της Α.Ο. με σωστό αυτοκίνητο δεν μου φαίνεται επικίνδυνο (ή τουλάχιστον πιο επικίνδυνο από άλλες παραβάσεις πολύ πιο 'απλές' )και το έχω κάνει πολλές φορές (εντάξει όσα είναι η τελική μου+λίγο κατηφόρα 190+ ) Επίσης ήθελα να ήξερα ποιος μ@λ@κ@ς Έλληνας σκέφτηκε να παίρνει πινακίδες για διάφορες παραβάσεις...
Το θέμα είναι πως αυτά ισχύουν στην Ελλάδα και πρέπει να προσέχεις για να έχεις... Κρίμα ο ταρίφας, αλλά τα θελε και τα παθε... -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Θεϊκό!!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Και οσο για την Γερμανια, οσες φορες ετυχε να μπω σε ταξι απο αεροδρομιο, βαραγαμε 200αρες με βροχη και να αναβοσβυνουν τα λαμπακια των ESP σαν Χριστουγεννιατικο δεντρο στο ταμπλο του Mercedes
Δεν είμαστε με τα καλά μας
Μόνο που στην Γερμανία ΔΕΝ υπάρχουν όρια σε πολλούς δρόμους...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το όριο ταχύτητας στην ταχείας κυκλοφορίας είναι 110 χ/ω. Το να πηγαίνεις με 210 χ/ω δεν είναι απλή παράβαση.
Στην κατοικημένη περιοχή με όριο 50 χ/ω, αν πήγαίνει κάποιος με 150χ/ω, δεν είναι εγληματίας;Προφανώς όχι. Σοβαρολογείς;
Ορίστε;
-
Παγακαλώ! Λέγουτε!
-
Δηλαδή η παραλιακή ή η Βουλιαγμένης, που στα μάτια κάποιων θεωρούνται κατοικημένες περιοχές (ειδικά για την παραλιακή, από Καλαμάκι μέχρι Γλυφάδα, αυτό αποτελεί μέγιστο ανέκδοτο) είμαι εγκληματίας αν πάω με 150; Στη Βουλιαγμένης έχω πάει και με 200, μήπως θα έπρεπε να υπάρχει κάποιο υπερόπλο με λέιζερ που θα αναλάμβανε την εξαϋλωσή μου τη στιγμή της παρανομίας;
-
Είναι η ιδέα μου ή στους συγκεκριμένους δρόμους υπάρχουν πάροδοι χωρίς φανάρια, διαβάσεις πεζών και έξοδοι από πάμπολλα νυκτερινά κέντρα; Μπορείς να μου πεις πόσα μέτρα θέλει το MX5 να σταματήσει από 150 και 200 χλμ (χωρίς να υπολογιστεί ο χρόνος αντίδρασης του οδηγού 0,5-1');
-
Κοίτα, τα 200 τα έπιανα στη Βουλιαγμένης με παλιότερο αυτοκίνητό μου, πιο γρήγορο από το ΜΧ. Το ΜΧ από τα 150 km/h θέλει μια σεβαστή απόσταση για να ακινητοποιηθεί, αλλά όχι μεγαλύτερη από αυτή που χρειάζεται, δεδομένης της ορατότητας που έχεις, αν θα σου βγει κάποιος. Εννοείται ότι μετά τη Γλυφάδα προς Βουλιαγμένη, όπου αρχίζουν τα νυχτερινά κέντρα, ο ρυθμός πέφτει γιατί είναι και ψιλοτύφλα οι οδηγοί που εξέρχονται από εκεί. Αλλά σε πάρα πολλά σημεία, τα 150 είναι ψωμοτύρι για ένα καλό αυτοκίνητο, όπως είναι και στις Εθνικές.[/u]
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δηλαδή η παραλιακή ή η Βουλιαγμένης, που στα μάτια κάποιων θεωρούνται κατοικημένες περιοχές (ειδικά για την παραλιακή, από Καλαμάκι μέχρι Γλυφάδα, αυτό αποτελεί μέγιστο ανέκδοτο) είμαι εγκληματίας αν πάω με 150; Στη Βουλιαγμένης έχω πάει και με 200, μήπως θα έπρεπε να υπάρχει κάποιο υπερόπλο με λέιζερ που θα αναλάμβανε την εξαϋλωσή μου τη στιγμή της παρανομίας;Με 150 στην παραλιακή και 200(!) στη Βουλιαγμένης πολύ απλά... ΝΑΙ, είσαι εγκληματίας!
μπατσολογικη και μπατσοσυμπεριφορα