-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Σχετικά με τον «Αντίλογο» που γράφει παραπάνω ο kantoniou, η γνώμη μου είναι ότι όταν ένας αρθρογράφος δεν έχει τον χρόνο, διάθεση κλπ.να γράψει τη στήλη του στον «Αντίλογο», ας έχει το περιθώριο από εσάς να μην γράψει για ένα μήνα. «Φαίνεται από χιλιόμετρα» πότε ο αρθρογράφος δεν ασχολήθηκε πολύ και παρέδωσε το κείμενο για να βγάλει την υποχρέωση. Ένας ή δύο αρθρογράφοι γράφουν πάντως συνεχώς αδιάφορα πράγματα, με μετριότατο τρόπο γραφής και δε βλέπω το λόγο γιατί έχουν στήλη στο περιοδικό.Τεσπά, ο «Αντίλογος» είναι παρόλα αυτά από τα καλύτερα των 4Τ.
Jacob
Τον τελευταίο καιρό,μου φαίνεται πως 'πέφτει το επίπεδο' του Αντιλόγου συνεχώς καθώς όλο και συχνότερα άρθρα γράφονται 'στο πόδι' αφορώντας παντελώς αδιάφορα θέματα...Τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου δίνουν.
Ενδιφέρουσα είναι η προσθήκη του Κ.Βιδου,για να πούμε και κάτι θετικό. -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Τι θέση έχει στους 4Τ το άρθρο στον αντίλογο κάποιου που απαιτεί να τον 'σέβονται' επειδή οδηγεί Hummer και θα σκότωνε μάλιστα την οδηγό του Focus που δεν τον 'σεβάστηκε';Αυτό δεν το είδα!!!
Μετά τη δουλειά... -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Τι θέση έχει στους 4Τ το άρθρο στον αντίλογο κάποιου που απαιτεί να τον 'σέβονται' επειδή οδηγεί Hummer και θα σκότωνε μάλιστα την οδηγό του Focus που δεν τον 'σεβάστηκε';Οπως το γραφει δεν καταλαβα ποιος ειχε προτεραιοτητα.Ο Αναστασιαδης ή η γυναικα με το Φοκους;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι θέση έχει στους 4Τ το άρθρο στον αντίλογο κάποιου που απαιτεί να τον 'σέβονται' επειδή οδηγεί Hummer και θα σκότωνε μάλιστα την οδηγό του Focus που δεν τον 'σεβάστηκε';
Οπως το γραφει δεν καταλαβα ποιος ειχε προτεραιοτητα.Ο Αναστασιαδης ή η γυναικα με το Φοκους;
Νομίζω οτι και μόνο που γράφει ο Θ.Α. προσβάλλει το κύροες του περιοδικού...
Κάθε φορά που επιχειρώ να διαβάσω τη στήλη του, γράφει για τις ΜΟΥΡΑΤΕΣ εμπειρίες του με κάθε γομάρι 2000 κιλών που οδηγεί
Λόγω δουλειάς δυστυχώς δεν προλαβαίνω να παρακολουθήσω τη συζήτηση όπως θα ήθελα. Οι 4Τ είναι περιοδικό που αγαπάω και του χρωστάω πολλά, όμως τον τελευταίο καιρό έχει σημάδια κόπωσης, που το έχουν κάνει λιγότερο ανταγωνιστικό.Τα άρθρα είναι ορισμένες φορές σχεδόν βαρετά, χωρίς πρωτοτυπία και τελικά κουράζουν.
Το Blow Out προσωπικά δε μ αρέσει!!!Νομίζω πως το στυλ του είναι τελείως έξω από το πνεύμα των 4Τ.και ειλικρινά δε κατάλαβα το ξέσπασμα του αξιότιμου (παιδαγωγού) ΚΚ, περί Blow Job και άλλα τέτοια στο 'εν λευκώ'. Διαβάζω 4Τ ανελλειπώς από τα 7 μου χρόνια (είμαι 26)-αν και προφανώς στην αρχή δεν διάβαζα με τον τρόπο που κάνω σήμερα-και νιώθω οτι οι 4Τ με 'μεγάλωσαν' , με ωρίμασαν.Οι 4Τ λοιπόν δε με μεγάλωσαν 20 χρόνια να διαβάζω για 'πίπες'.Και σίγουρα καμία σχέση δεν υπάρχει μεταξύ του ένθετου κια της υπόλοιπης ύλης.
Δυστυχώς λόγω έλλειψης χρόνου δε μππορώ να αναλύσω περισσότερο την άποψή μου
-
Εμένα το blow out σαν ιδέα αρχικά μου άρεσε. Να έχει δηλαδή μόνο βελτιώσεις καθημερινών αυτοκινήτων και τίποτα άλλο. Από τότε που άρχισαν όμως οι συνεντεύξεις παλεστών κλπ ξενέρωσα τελείως!
-
..............................
Ηρεμααααααααααααααααα!!!Οι χαρακτηρισμοί είναι περιττοί!!!! [kouk]
'kouk' σίγουρα έχει βιώσει καταστάσεις κατόχων ( ; ) μεγάλων σε όγκο αυτοκινήτων να κάνουν χρήση, ή πιο σωστά κατάχρηση, του όγκου αυτού προκειμένου να 'περάσουν' κ.λ.π. και μη μου πέις ότι δε βγάζεις κουβέντα όταν βλέπεις αυτά που κάνουν.
Όταν λοιπόν κάποιος βγαίνει και γράφει ότι ναι κάνω ότι θέλω γιατί είμαι κρυμένος πίσω από τρείς τόνους σίδερο, ε κάπου η αγανάκτηση είναι δικαιολογημένη.( Υ.Γ. Την αρχική μου δημοσίευση την έσβησα καταλάθος. )
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Τι θέση έχει στους 4Τ το άρθρο στον αντίλογο κάποιου που απαιτεί να τον 'σέβονται' επειδή οδηγεί Hummer και θα σκότωνε μάλιστα την οδηγό του Focus που δεν τον 'σεβάστηκε';
Παραφράζοντας το 'ρητό' που λέει 'από ένα πούστη όλα να τα περιμένεις'
και κάνοντάς το 'από ένα μαλάκα όλα να τα περιμένεις', τι λές τώρα έχεις απάντηση στην ερώτησή σου;Ηρεμααααααααααααααααα!!!Οι χαρακτηρισμοί είναι περιττοί!!!! [kouk]
Νομίζω πως πρέπει να μας απασχολεί γιατί 'βρίσκεται' αυτός ο κύριος στους 4Τ και όχι τί είναι...Διάβασα τη στήλη του και ως συνήθως έγραφε το απόλυτο
ΤΙΠΟΤΑ!!!
Κι εγώ αν αποφάσιζα να βγάλω το τρακτέρ του αγρότη γείτονα στην εθνική ή να παραβιάσω προτεραιότητα όλοι θα σταματούσαν-ακόμα και τα καλογυαλισμένα Χάμερ... Και λοιπόν;
-
Βρε παιδιά, ο Θέμος προσπάθησε να δείξει οτι ακόμα και με hummer δεν είσαι βασιλιάς ,εκτός κι αν σκοπεύεις να γίνεις δολοφόνος.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Εμένα το blow out σαν ιδέα αρχικά μου άρεσε. Να έχει δηλαδή μόνο βελτιώσεις καθημερινών αυτοκινήτων και τίποτα άλλο. Από τότε που άρχισαν όμως οι συνεντεύξεις παλεστών κλπ ξενέρωσα τελείως!Για την παρουσίαση του υπερμαραθώνιου-Κούρου δεν είδα να διαμαρτύρεται κανείς. Εγώ πιστεύω οτι από τη στιγμή που κάποιος είναι κορυφαίος στον τομέα του και κόπιασε-κατόρθωσε να πραγματοποιήσει τα όνειρά του , αξίζει να μπεί στις σελίδες του περιοδικού μας.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Εμένα το blow out σαν ιδέα αρχικά μου άρεσε. Να έχει δηλαδή μόνο βελτιώσεις καθημερινών αυτοκινήτων και τίποτα άλλο. Από τότε που άρχισαν όμως οι συνεντεύξεις παλεστών κλπ ξενέρωσα τελείως!
Για την παρουσίαση του υπερμαραθώνιου-Κούρου δεν είδα να διαμαρτύρεται κανείς. Εγώ πιστεύω οτι από τη στιγμή που κάποιος είναι κορυφαίος στον τομέα του και κόπιασε-κατόρθωσε να πραγματοποιήσει τα όνειρά του , αξίζει να μπεί στις σελίδες του περιοδικού μας.
Με πρόλαβε ο 'mousatos'.
Αν τον δείς όπως έβλεπες τα άρθρα 'Οι άλλοι Έλληνες' ίσως τελικά να χωράει στο περιοδικό μέσα. Απλά αυτός εδώ δεν είναι ακόμα 'φτασμένος' σε σχέση με τους παρουσιαζόμενους σε εκείνα τα άρθρα. -
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Νομίζω πως πρέπει να μας απασχολεί γιατί 'βρίσκεται' αυτός ο κύριος στους 4Τ και όχι τί είναι...Διάβασα τη στήλη του και ως συνήθως έγραφε το απόλυτοΤΙΠΟΤΑ!!!
'cavalino gr' Το 'ΤΙΠΟΤΑ' είναι απόλυτα εύστοχο.
Σίγουρα μας απασχολεί το γιατί βρίσκεται ο συγκεκριμένος στους 4Τ, αλλά αυτό είναι συνεπαγωγή του τι είναι. Διαβάζω όλες τις στήλες του περιοδικού και σίγουρα δε συμφωνώ με όλες, άλλα ακόμα και αυτές που δε συμφωνώ τουλάχιστον έχουν κάτι να πούν. Του συγκεκριμένου ποτέ δεν έχω καταλάβει τι θέλει να πεί και 'γιατί' τα γράφει. -
http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=3254&part=1
Στο παραπάνω λινκ για να δωθεί έμφαση λέει ότι η τάδε εταιρία (που έχει κατορθώσει να ανεβάσει το μερίδιό της στην ελληνική αγορά κατά 19,5%.)
δεν εχει ανεβάσει το μερίδιο της.
Τις πωλήσεις της ανέβασε κατά 19,5%
Το μερίδιο κατά ένα αλλο νούμερα μάλλον.... (από 5,7% πέρισυ σε 7,5% περίπου 1,8% αυξηση)http://www.seaa.gr/data/comparisons/2005-6.xls
και κάποιά άλλα σχόλια για το 134%... δε μου φαίνεται σωστή έκφραση...
'καθώς το αυξητικό ποσοστό της σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2004 ξεπέρασε το… 134%. ' Αυξητικό ποσοστό? ενδιαφέρον....
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Âñå ðáéäéÜ, ï ÈÝìïò ðñïóðÜèçóå íá äåßîåé ïôé áêüìá êáé ìå hummer äåí åßóáé âáóéëéÜò ,åêôüò êé áí óêïðåýåéò íá ãßíåéò äïëïöüíïò.Ç ïäçãþíôáò üôé ðéï êïíôéíü óå öïñôçãü Þ êáé öïñôçãü ðÜíôá èá õðÜñ÷åé êÜðïéïò ìå áãíïßá êéíäýíïõ ðïõ èá ðåôá÷ôåß ãéá íá óå êÜíåé áóðñïìÜëëç Þ ãñáößóôá - äïëïöüíï Ëåò êáé üëá áõôÜ ôá èçñßá èá óôáìáôÞóïõí óáí ÅëéæÝ Þ F1 ......
Äåí äéêÜæïõìå....
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Εμένα το blow out σαν ιδέα αρχικά μου άρεσε. Να έχει δηλαδή μόνο βελτιώσεις καθημερινών αυτοκινήτων και τίποτα άλλο. Από τότε που άρχισαν όμως οι συνεντεύξεις παλεστών κλπ ξενέρωσα τελείως!
Για την παρουσίαση του υπερμαραθώνιου-Κούρου δεν είδα να διαμαρτύρεται κανείς. Εγώ πιστεύω οτι από τη στιγμή που κάποιος είναι κορυφαίος στον τομέα του και κόπιασε-κατόρθωσε να πραγματοποιήσει τα όνειρά του , αξίζει να μπεί στις σελίδες του περιοδικού μας.
Με πρόλαβε ο 'mousatos'.
Αν τον δείς όπως έβλεπες τα άρθρα 'Οι άλλοι Έλληνες' ίσως τελικά να χωράει στο περιοδικό μέσα. Απλά αυτός εδώ δεν είναι ακόμα 'φτασμένος' σε σχέση με τους παρουσιαζόμενους σε εκείνα τα άρθρα.Kαταρχάς όχι μόνο δεν είναι κάποιος φτασμένος έλληνας που όλοι θαυμάζουμε αλλά ένας άνθρωπος που όπως λέει και ο ίδιος μικρός ήταν εριστικός και πλακονόταν με το παρα μικρό! Με λίγα λόγια? Παράδειγμα προς αποφηγή! Αξίζει λοιπόν συνέντευξη από ένα περιοδικό αυτοκινήτου?
Προσωπικά αγοράζω 4τροχούς για να ενημερωθώ για τα νέα αυτοκίνητα και για κανένα άλλο λόγο. (αποτελέσματα αγώνων και φωτογραφίες πλέον υπάρχει το ίντερνετ). Αν ήθελα να μάθω πως καταξιώθηκε ο κάθε αθλητής πολιτικός καλλυτέχνης κλπ θα αγόραζα άλλου είδους περιοδικά.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Νομίζω πως πρέπει να μας απασχολεί γιατί 'βρίσκεται' αυτός ο κύριος στους 4Τ και όχι τί είναι...Διάβασα τη στήλη του και ως συνήθως έγραφε το απόλυτο
ΤΙΠΟΤΑ!!!
'cavalino gr' Το 'ΤΙΠΟΤΑ' είναι απόλυτα εύστοχο.
Σίγουρα μας απασχολεί το γιατί βρίσκεται ο συγκεκριμένος στους 4Τ, αλλά αυτό είναι συνεπαγωγή του τι είναι. Διαβάζω όλες τις στήλες του περιοδικού και σίγουρα δε συμφωνώ με όλες, άλλα ακόμα και αυτές που δε συμφωνώ τουλάχιστον έχουν κάτι να πούν. Του συγκεκριμένου ποτέ δεν έχω καταλάβει τι θέλει να πεί και 'γιατί' τα γράφει.Φίλε 'Γιαπωνέζε 9000+ rpm' συμφωνούμε απόλυτα!
-
Αποκλεισμένος σχεδόν σε κυκλαδονήσι, και μην έχοντας πάρει μαζί μου αρκετά βιβλία, είπα να αγοράσω το τελευταίο τεύχος των 4Τ, έτσι για να περάσει η ώρα περισσότερο.
Η ώρα πέρασε. Πράγματι.
Αλλά τι πιο ανώφελο από το να περνάει η ώρα και να μην κερδίζεις αυτά που θα προσδοκούσες.
Απογοητεύτηκα με μία λέξη.
Οι 4Τ έχουν γίνει κακέκτυπο του Drive με ολίγη από Burn Out, διατηρώντας όμως κατά περιέργο τρόπο και τη σοβαροφάνειά τους.
Δεν υπάρχει πιο μπασταρδεμένο περιοδικό αυτοκινήτων αυτή τη στιγμή.
Δες τις δοκιμές τους.
π.χ. Α4 με 3άρα.
Μεσ στην κοινοτοπία και τα κλισέ.
Βαριέσαι από τον τον -χιλιομασημένο- τίτλο κιόλας.
Και μετά σου πετάνε και κάτι blowjob σε δήθεν χιουμοριστικές σελίδες τους.Ο αντίλογος δεν σώζει την καταστάση.
Εξαιρώ τους Μιχαηλίδη, Τριάντη, Ευσταθιάδη, με τις εύστοχες τοποθετήσεις τους και ωραίο λόγο.Γέλασα με τον Καργάκο: 'Όποιος οδηγεί σιγά, πηγαίνει καλά.'!!!!
Όσο για το Θέμο, συμφωνώ με τα παιδιά, δε γράφει και τίποτα ουσιαστικό.
Η εξέλιξη του περιοδικού βαδίζει σε λάθος δρόμο κατά τη γνώμη μου.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Αποκλεισμένος σχεδόν σε κυκλαδονήσι, και μην έχοντας πάρει μαζί μου αρκετά βιβλία, είπα να αγοράσω το τελευταίο τεύχος των 4Τ, έτσι για να περάσει η ώρα περισσότερο.Η ώρα πέρασε. Πράγματι.
Αλλά τι πιο ανώφελο από το να περνάει η ώρα και να μην κερδίζεις αυτά που θα προσδοκούσες.
Απογοητεύτηκα με μία λέξη.
Οι 4Τ έχουν γίνει κακέκτυπο του Drive με ολίγη από Burn Out, διατηρώντας όμως κατά περιέργο τρόπο και τη σοβαροφάνειά τους.
Δεν υπάρχει πιο μπασταρδεμένο περιοδικό αυτοκινήτων αυτή τη στιγμή.
Δες τις δοκιμές τους.
π.χ. Α4 με 3άρα.
Μεσ στην κοινοτοπία και τα κλισέ.
Βαριέσαι από τον τον -χιλιομασημένο- τίτλο κιόλας.
Και μετά σου πετάνε και κάτι blowjob σε δήθεν χιουμοριστικές σελίδες τους.Ο αντίλογος δεν σώζει την καταστάση.
Εξαιρώ τους Μιχαηλίδη, Τριάντη, Ευσταθιάδη, με τις εύστοχες τοποθετήσεις τους και ωραίο λόγο.Γέλασα με τον Καργάκο: 'Όποιος οδηγεί σιγά, πηγαίνει καλά.'!!!!
Όσο για το Θέμο, συμφωνώ με τα παιδιά, δε γράφει και τίποτα ουσιαστικό.
Η εξέλιξη του περιοδικού βαδίζει σε λάθος δρόμο κατά τη γνώμη μου.
σκληρη κριτικη , με καποιες δοσεις αληθειας ομως..........
-
Αφού πιάσαμε τη σκληρή κριτική έχω να πω οτι τουλάχιστον ο Θέμος δεν επαναλαμβάνεται.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Σίγουρα μας απασχολεί το γιατί βρίσκεται ο συγκεκριμένος στους 4Τ,
Moνο που στην προκειμενη περιπτωση η συνεπαγωγη ειναι διπλη και ισχυει και αντιστροφα....αυτο δεν σε προβληματιζει?
-
Άλλος ένας απογοητευμένος από την πορεία των 4Τ τους τελευταίους μήνες. Ομολογώ ότι μετά από 16 χρόνια (από Σεπ. 1989) αδιάληπτης αγοράς (κάθε μήνα) του περιοδικού, είναι η πρώτη φορά που βρίσκομαι σε πραγματικό δίλημα. Είναι πολύ πιθανό είναι ότι δε θα αγοράσω το επόμενο τεύχος...
Αυτό που θεωρώ ότι δεν έχει γίνει κατανοητό είναι ότι ο χαρακτήρας ενός περιοδικού (είτε θεωρείται 'in' είτε όχι) είναι σημαντικό να παραμένει σταθερός. Κάτι που ισχύει άλλωστε και στα περισσότερα καταναλωτικά προϊόντα. Στην προκειμένη περίπτωση προκειμένου οι 4Τ να γίνουν πιο αρεστοί στο πιο νεανικό κοινό, το περιεχόμενο αλλοιώθηκε έντονα με ψευδο-trendy στήλες (που συχνά φτάνουν στα όρια του προσβλητικού, χωρίς ταυτόχρονα να διαθέτουν χιούμορ). Από την άλλη δε φαίνεται να απεμπολίζει το σοβαρό ύφος (βλ. αρθρογράφους), δημιουργώντας ένα σύνολο που θα χαρακτηριζόταν εύστοχα... σούπα.
Κι όμως δεν είναι αυτός ο λόγος που σκέφτομαι κατά πόσο θα παραμείνω πιστός. Ενώ μέχρι πρόσφατα έλεγα 'δε βαριέσαι, για την αυτοκίνηση θα διαβάζω, συμπεριλαμβάνοντας τις απόψεις των Στάθη/Καργάκου/Ευσταθιάδη/Τριάντη', τώρα πια έχω αρχίζει να απογοητεύομαι και από τις κλασικές αυτοκινητιστικές στήλες (με αποκορύφωμα τα τεστ που εν πολλοίς έχουν καταντήσει άνευρα τηλεγραφήματα).
Μπορεί τελικά εγώ να μην αποτελώ τον τυπικό αναγνώστη των 4Τ πλέον. Μπορεί να μην απευθύνονται συνειδητά σε αναγνώστες σα κι εμένα. Δεν το γνωρίζω αυτό. Μπορεί εγώ να έγινα γερογκρινιάρης... Και πάλι δε γνωρίζω. Απλώς παραθέτω την άποψή μου.
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό