Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναστασια του<OΛΑ>κι οιφιλες της ΣΤΗΣΤΟ..ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ!
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Αναστασια του<OΛΑ>κι οιφιλες της ΣΤΗΣΤΟ..ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 2 / 8
    Ελληνικοί Αγώνες
    48
    158
    458
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgetabs last edited by

      Ο χρήστης APR έγραψε:

      ΑΝ ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ , ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΒΑΛΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑ (ΨΗΛΟΣΟΥΠΙΤΣΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ) , Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΛΑΚΩΝΕΙ , ΓΕΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΝ ΚΑΤΑΔΙΩΚΤΙΚΟ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ , **ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ , ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΡΟΦΗ ** !

      Ρε Πυθία θα με τρελλάνεις βραδιάτικα;;;

      Ό,τι γίνει στην Τρίπολη εσύ φταίς!!!

      (Πάλι καλά, τώρα που βρήκα δικαιολογία ίσως τελικά να διαπρεψω σαν οδηγός στους Ελλ. Αγώνες!!! )

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • P
        papagalos last edited by

        Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

        Ρε Πυθία θα με τρελλάνεις βραδιάτικα;;;

        Ό,τι γίνει στην Τρίπολη εσύ φταίς!!!

        (Πάλι καλά, τώρα που βρήκα δικαιολογία ίσως τελικά να διαπρεψω σαν οδηγός στους Ελλ. Αγώνες!!! )

        Πρόσεχε μόνο μην υποστρεψεις

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          castor last edited by

          Ο χρήστης StAz έγραψε:
          Κανά φθήνο πυρόμετρο ελαστικών δεν μας είπατε πού θα βρούμε

          Δές αυτό
          http://www.demon-tweeks.co.uk/catalogue ... ODE=MPLMH1

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            thvarveris last edited by

            Ο χρήστης nass έγραψε:
            Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μας μάραναν. Δεν ξέρουμε οι περισσότεροι που φρενάρουμε, που και πόσο στρίβουμε, πότε πατάμε το γκάζι στην έξοδο, και θέλουμε bound-rebound-ύψος κτλ. Ας εξαντλήσουμε πρώτα απ΄όλα τα δικά μας οδηγικά όρια και στη συνέχεια του αυτοκινήτου μας, και συζητάμε για όλα αυτά...

            Απόδειξη για τα παραπάνω, οι διαφορές που κάνουν στην πίστα οδηγοί σαν το Μιχελακάκη και οι εμφανείς διαφορές στον τρόπο οδήγησης...

            ΣΩΣΤΑ!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • S
              staz last edited by

              Ο χρήστης Castor έγραψε:

              Κανά φθήνο πυρόμετρο ελαστικών δεν μας είπατε πού θα βρούμε

              Δές αυτό
              http://www.demon-tweeks.co.uk/catalogue ... ODE=MPLMH1

              Kάλο το υπέρυθρο και ευχαριστώ για το λινκ,αλλά το μειονέκτημα του είναι πως μετράει εξωτερικά την γόμα του ελάστικού.Θα δοκιμάσω την ιδέα του apr και βλέπουμε

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • C
                coyot last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:
                Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μας μάραναν. Δεν ξέρουμε οι περισσότεροι που φρενάρουμε, που και πόσο στρίβουμε, πότε πατάμε το γκάζι στην έξοδο, και θέλουμε bound-rebound-ύψος κτλ. Ας εξαντλήσουμε πρώτα απ΄όλα τα δικά μας οδηγικά όρια και στη συνέχεια του αυτοκινήτου μας, και συζητάμε για όλα αυτά...

                Απόδειξη για τα παραπάνω, οι διαφορές που κάνουν στην πίστα οδηγοί σαν το Μιχελακάκη και οι εμφανείς διαφορές στον τρόπο οδήγησης...

                Το ένα αποκλείει το άλλο;
                Η γνώση δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. [Αν και βέβαια τίποτε δεν αντικαθιστά το βίωμα, την πείρα. Είναι προφανές ότι κανείς Διδάκτωρ Φυσικής ή Μηχανολογίας, με μόνο εφόδιο τη διατριβή του, δεν θα μπορούσε να ονειρευτεί την οδήγηση του Μιχελακάκη].

                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης Coyot έγραψε:

                  Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μας μάραναν. Δεν ξέρουμε οι περισσότεροι που φρενάρουμε, που και πόσο στρίβουμε, πότε πατάμε το γκάζι στην έξοδο, και θέλουμε bound-rebound-ύψος κτλ. Ας εξαντλήσουμε πρώτα απ΄όλα τα δικά μας οδηγικά όρια και στη συνέχεια του αυτοκινήτου μας, και συζητάμε για όλα αυτά...

                  Απόδειξη για τα παραπάνω, οι διαφορές που κάνουν στην πίστα οδηγοί σαν το Μιχελακάκη και οι εμφανείς διαφορές στον τρόπο οδήγησης...

                  Το ένα αποκλείει το άλλο;
                  Η γνώση δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. [Αν και βέβαια τίποτε δεν αντικαθιστά το βίωμα, την πείρα. Είναι προφανές ότι κανείς Διδάκτωρ Φυσικής ή Μηχανολογίας, με μόνο εφόδιο τη διατριβή του, δεν θα μπορούσε να ονειρευτεί την οδήγηση του Μιχελακάκη].

                  Είναι θέμα budget. Κάποιοι πιστεύουν πως πρέπει να δώσουν 1200 ευρώ (και λίγα λέω, διότι δεν λαμβάνω υπόψη το χρόνο και τον κόπο και τη γνώση που χρειάζεται για να ρυθμιστούν οι αναρτήσεις) για να πάρουν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Κανένα πρόβλημα. Και εννοείται πως όσα γράφονται στο παρόν θέμα είναι πολύ ενδιαφέροντα.

                  Αλλά: μήπως είναι καλύτερη επένδυση με τα ίδια λεφτά ένα σετ λάστιχα και 10 επισκέψεις στα Μέγαρα ή / και τις Σέρρες, ώστε να μάθει κανείς τα όρια του αυτοκινήτου του με ασφάλεια (όχι στο δρόμο, που έλεγε κάποιος παραπάνω), τι κάνει λάθος, που έχει περιθώρια κτλ. κτλ. ? Δεν θα τον ωφελήσει πολύ περισσότερο σαν οδηγό ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • H
                    hunter last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    Αλλά: μήπως είναι καλύτερη επένδυση με τα ίδια λεφτά ένα σετ λάστιχα και 10 επισκέψεις στα Μέγαρα ή / και τις Σέρρες, ώστε να μάθει κανείς τα όρια του αυτοκινήτου του με ασφάλεια (όχι στο δρόμο, που έλεγε κάποιος παραπάνω), τι κάνει λάθος, που έχει περιθώρια κτλ. κτλ. ? Δεν θα τον ωφελήσει πολύ περισσότερο σαν οδηγό ?

                    Η καλύτερη βελτίωση πού μπορείς να κάνεις,πάντα θα είναι στίς οδηγικές σου ικανότητες.
                    Εάν θέλεις να γίνεις καλός κυνηγός,τί χρειάζεσαι περισσότερο;
                    Τό 'τέλειο' όπλο,ή τήν σκοπευτική δεινότητα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      aaa last edited by

                      Το θέμα μας εδώ είναι η ΓΝΩΣΗ.

                      Ούτε τα Ευρώ, ούτε η αμπελοφιλοσοφία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • N
                        nass last edited by

                        Δεν σνομπάρω το θέμα, είναι τρομερά ενδιαφέρον! Αλλά, μέρος της διαδικασίας απόκτησης ΓΝΩΣΗΣ είναι το να συνειδητοποιήσεις αν πράγματι χρειάζεσαι κάτι τόσο πολύπλοκο και ακριβό.

                        Και αυτό ισχύει και για τα αυτοκίνητα δρόμου με τις KW των 1500 ευρώ όσο και για τα αγωνιστικά με τις Proflex των 4000 ευρώ, όταν οι οδηγοί τους είτε δεν ξέρουν να τις ρυθμίσουν είτε δεν ξέρουν να πάνε το αυτοκίνητο είτε και τα δύο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          koulis1 last edited by

                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                          ... και μεταφερουμε το θεμα στα τεχνικα

                          τελικά θα μεταφερθεί το θέμα στα τεχνικά ή όχι? Μεταξύ αστείου και σοβαρού μπορούμε να μάθουμε πολλά πράγματα πιστεύω

                          Αυτά αγαπητέ ειναι φροντιστήριο(σοβαρό),που καποιοι μπαίνουν στο κόπο να σας-μας κάνουν.....
                          Δέν εχου σχέση με 'πιο ειναι πιο καλό το Σταρλετ η η 147??' η 'το ζουλάω και δεν πονάει!!!!' η ακόμα χειρότερα 'εχω 75 αλογα τι φταίει και δεν πάει??'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης koulis1 έγραψε:

                            ... και μεταφερουμε το θεμα στα τεχνικα

                            τελικά θα μεταφερθεί το θέμα στα τεχνικά ή όχι? Μεταξύ αστείου και σοβαρού μπορούμε να μάθουμε πολλά πράγματα πιστεύω

                            Αυτά αγαπητέ ειναι φροντιστήριο(σοβαρό),που καποιοι μπαίνουν στο κόπο να σας-μας κάνουν.....
                            Δέν εχου σχέση με 'πιο ειναι πιο καλό το Σταρλετ η η 147??' η 'το ζουλάω και δεν πονάει!!!!' η ακόμα χειρότερα 'εχω 75 αλογα τι φταίει και δεν πάει??'

                            Kαμία αντίρρηση αγαπητέ, το ίδιο λέω κι εγώ. Και γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο, καλό θα ήταν να το έβλεπαν όσο το δυνατόν περισσότεροι, για να ξεστραβωθούν/ούμε. Δεν θέλετε, δεν πειράζει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kri-kri last edited by

                              Καλά όλα αυτά και άντε να συμφωνήσω με όλους.
                              Αλλά μην μου πείτε ότι δεν έχουν γίνει ¨οδηγάρες' άνθρωποι κουλοί που στηρίχτηκαν στο αυτοκίνητο και μόνο.
                              Σίγουρα έχει γίνει.
                              Ή το άλλο, όταν ξεκίνησαν οι καλοί Έλληνες οδηγοί δεν ξεκίνησαν με Γιούγκο και έφτασαν εκεί που έφτασαν με το ίδιο αυτοκίνητο. Το πρώτο τους έδωσε τη βάση και το καλό όχημα τη διάκριση.
                              Άλλο να στρίβεις με πρόφλεξ και άλλο με κόνι.
                              Αν ακολουθήσω την τακτική του nass τότε γιατί να βάλλω λάστιχα και να μην προσπαθήσω να γίνω οδηγός με ράντιαλ πιρελάκια;

                              Καλά κάνει ο APR και μας λέιε κάποπια πραγματάκια μήπως και δούμε άσπρη μέρα.
                              Συνέχισε ΑPR, εγώ θα σε παρακαλουθώ.


                              kri.kri

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                apr last edited by

                                3 ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΜΑΝΕ ΦΙΛΟΙ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΩ ΠΟΛΥ , ΓΙΑΥΤΟ ΠΑΡΑΤΑΩ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ , ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΝΑΩ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ , ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΗΜΑΤΟΣ .

                                ΠΡΙΝ ΠΡΟΒΟΥΜΕ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ , ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΜΙΑ ΑΚΡΙΒΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ , ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ , ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΙΑΘΕΤΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΨΩΝΙΣΑΜΕ , ΟΠΟΤΕ ΞΑΝΑΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗΛ. ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ ΚΥΡ ΤΣΑΔΑΡΗ , ΚΑΙ ΝΑΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ .

                                ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ , ΤΑ ΜΑΣ (καλα, σας πεθανα τωρα ) , ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΒΛΑ , ΤΕΛΕΙΩΣ **ΣΚΛΗΡΑ ** ΔΗΛΑΔΗ , ΚΑΙ ΣΤΗΝ **ΣΥΜΠΙΕΣΗ ** (ΣΤΟ ΠΑΤΗΜΑ , ΖΟΥΛΙΓΜΑ ΜΠΑΟΥΝΤ ,Η ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ) , ΚΑΙ ΣΤΗΝ **ΕΚΤΟΝΩΣΗ ** , Η ΡΙΜΠΑΟΥΝΤ , ΤΟΤΕ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΘΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΙΚΡΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΟΥ ΤΑΠΗΤΑ ,(ΚΑΙ ..... ΣΑΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΤΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΨΗΛΟΛΑΚΟΥΒΕΣ ) .

                                ΑΝ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΣΑΣ , ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟ ΡΙΜΠΑΟΥΝΤ (**ΕΚΤΟΝΩΣΗ **) , ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ , ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ .....ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΑΣ , ΘΑ ΧΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΦΥΣΗ (ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΠΙΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΟΥ ...... ΧΑΖΟΣΠΙΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ) ΠΟΥ ΛΕΜΕ !
                                ΑΝ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ , ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΑ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ , ΘΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΞΕΙΣ ΠΑΡΑΔΟΞΑ .......
                                Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΑΣ , ΘΑ ΑΣΤΡΑΠΙΑΙΑ , ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ΕΥΚΟΛΑ , ΠΑΡΟΤΙ , ΔΕΝ ΘΑ ΓΕΡΝΕΙ !!!

                                ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ , ΕΧΟΥΜΕ ΨΩΝΙΣΕΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΣ ΣΟΥΠΕΣ ,** ΜΑΛΑΚΑ **,ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ** ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΤΟΝΩΣΗ **, ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ?

                                ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ .
                                ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ (ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ) ΟΙ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ , ΑΛΛΑ ΠΛΕΕΙ ΟΛΙΓΟΝ ΣΑΝ ΦΕΡΥΜΠΟΤ .

                                ΑΝ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΛΑΚΟΤΕΡΟ ** ΡΙΜΠΑΟΥΝΤ **(ΕΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΟΥΝΤ ) ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ .....

                                ΤΙΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ (ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ,ΑΠΑΛΑ ) , ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ( ΕΛΑΦΡΙΑ ) ΤΩΝ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΩΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ !!!!!

                                ΤΕΛΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ , ΜΑΛΑΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ **ΣΥΜΠΙΕΣΗ ** , ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΤΟ **ΓΡΗΓΟΡΟ ΓΥΡΣΙΜΟ **, ΚΑΙ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ !

                                ΑΦΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ , ΚΑΠΟΙΑ ΑΠ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΜΤΩΜΑΤΑ , ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΞΕΤΕ ΤΙ ΑΠ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ , ΑΝ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ Η ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ (ΕΙΣΑΣΤΑΙ ΨΗΛΟΜΑΖΟΧΕΣ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ) ΤΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΠΕΤΑΤΕ . ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕΤ ΑΠ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΑ ΑΝΑΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΜΕΝΑ ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΗΝΗ ΕΧΩ , ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ,ΚΙΤΡΙΝΑ ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΗΜΑΖΕΥΕΤΑΙ .

                                ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ , ΤΟ ΑΚΡΙΒΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ .
                                ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΙΝΕΙΣ 3500 -5000 ε ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΤΑΣ ΠΟΤΕ , ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ , ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ .

                                ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΜΠΙΣΕΙ , ΑΛΛΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΕ ΣΤΑ ΚΛΙΚ - ΞΕΚΛΙΚ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΝΕ , ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ............. , ΓΙΑΤΙ ΤΑΠΑΙΞΑ ΣΤΟ ΠΙΑΝΟ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΔΑΚΤΥΛΟ .
                                ΦΙΛΑΚΙΑ .

                                ακολουθουν 3 κεφαλαια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  aaa last edited by

                                  Και πριν πιάσουμε αναρτησιολογία, μιά συμπλήρωση στην λαστιχολογία:

                                  Με τη θερμοκρασία του πέλματος ως αξιόπιστη ένδειξη, φουσκώνουμε και ξεφουσκώνουμε συνεχώς χωρίς να μας απασχολεί η πραγματική πίεση, απλώς ψάχνοντας τις ιδανικές θερμοκρασίες.

                                  Κάθε λάστιχο έχει και διαφορετική θερμοκρασία λειτουργίας, αλλά για τα περισσότερα αγωνιστικά λάστιχα που θα χρησιμοποιούσαμε π.χ. στα Μέγαρα, η 'καλή' θερμοκρασία είναι ανάμεσα στους 75 και τους 95 βαθμούς. Στην πράξη, σε ένα προσθιοκίνητο αγωνιστικό στα Μέγαρα ψάχνουμε για κατανομή π.χ. 85-75-65 (εξωτ.-μέση-εσωτ.) στο εμπρός αριστερό λάστιχο, το οποίο ζορίζεται περισσότερο από τα τέσσερα (τα πίσω, φυσικά, ποτέ δεν θα ανεβάσουν τόσο υψηλή θερμοκρασία, θα είναι 25-30 βαθμούς πιό κάτω).

                                  Προσοχή τώρα: για να μην ξεκινάμε κάθε φορά από το μηδέν, όταν εντοπίσουμε τη σωστή κατανομή θερμοκρασίας και την αντίστοιχα καλή συμπεριφορά, κρατάμε την αντίστοιχη πίεση (όπως είναι, ζεστό) και, από εδώ και πέρα, χρησιμοποιούμε την πίεση αυτή ως οδηγό. Όσο δεν αλλάζουν ριζικά τα δεδομένα της εξωτερικής θερμοκρασίας ή της ανάρτησης, τότε κάθε φορά που πηγαίνουμε στην πίστα, κάνουμε μερικούς γύρους για να ζεσταθούν τα λάστιχα και ρυθμίζουμε την 'ζεστή' πίεση σε αντιστοιχία με αυτό που ξέρουμε ότι δουλεύει.

                                  Και ένα κουίζ: σε ένα προσθιοκίνητο αγωνιστικό που γυρίζει στα Μέγαρα με δυναμική πίεση 2.7 bar (περίπου 39psi) εμπρός και πίσω, τί θα βρούμε το άλλο πρωί στα λάστιχα όταν θα έχουν κρυώσει τελείως; (η απάντηση του κουίζ είναι και η 'κρύα' πίεση από την οποία θα ξεκινήσουμε την επόμενη φορά ώστε να βρούμε πιό γρήγορα το ιδανικό)

                                  Υ.Γ.1: τα παραπάνω ΔΕΝ ισχύουν σε απλά λάστιχα δρόμου, τα οποία λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο και σε πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες

                                  Υ.Γ.2: ο αέρας είναι ΤΣΑΜΠΑ, δεν επιτρέπεται να μην είναι πάντα σωστός

                                  Υ.Γ.3: παρόμοια ισχύουν στις αναβάσεις, αλλά και στα ράλι (ακόμα και στο χώμα), απλώς αλλάζουν γόμες και πιέσεις, αφού η διάρκεια είναι πολύ μικρότερη

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Ο χρήστης kri.kri έγραψε:
                                    Άλλο να στρίβεις με πρόφλεξ και άλλο με κόνι.

                                    Το θέμα είναι να μπορείς να καταλάβεις πραγματικά τη διαφορά

                                    Αν ακολουθήσω την τακτική του nass τότε γιατί να βάλλω λάστιχα και να μην προσπαθήσω να γίνω οδηγός με ράντιαλ πιρελάκια;

                                    Μη με παρεξηγείς, δεν είμαι κατά της όποιας βελτίωσης. Απλά διαφωνώ με αυτούς που πάνε και βάζουν (πχ.) Proflex ενώ στην πραγματικότητα ποτέ δεν έχουν καν πλησιάσει τα όρια του αυτοκινήτου τους. Για παράδειγμα, εγώ διαπίστωσα πως τα όριά μου είναι (ακόμα, διότι το προσπαθώ) πολύ χαμηλότερα από του αυτοκινήτου μου. Τι να πάω να πάρω ΤΕΙΝ αναρτήσεις, ας μάθω πρώτα να το πηγαίνω σωστά το ρημάδι... Αυτή είναι η λογική μου.

                                    Αν τώρα κάποιος έχει πράγματι εξερευνήσει τα όριά του και του αυτοκινήτου του και έχει διαπιστώσει πράγματι που τον ενοχλούν και πράγματι διορθώνονται με μια καλύτερη ανάρτηση (πχ. γέρνει), τότε προφανώς ας προχωρήσει. Φοβάμαι όμως πως το ποσοστό αυτών που πληρώνουν πολλά χρήματα για κάτι που οι οδηγικές τους ικανότητες δεν το χρειάζονται είναι πολύ μεγαλύτερο απ΄ όσο παραδέχονται...

                                    Καλά κάνει ο APR και μας λέιε κάποπια πραγματάκια μήπως και δούμε άσπρη μέρα.
                                    Συνέχισε ΑPR, εγώ θα σε παρακαλουθώ.

                                    Και εγώ τον παρακολουθώ με μεγάλη προσοχή και ενδιαφέρον και καλά κάνει και τα λέει, μήπως και όσοι έχουν αγοράσει καλές αναρτήσεις (τις χρειάζονται - δεν τις χρειάζονται) καταφέρουν να τις αξιοποιήσουν καλύτερα.

                                    Ελπίζω να έγινα σαφής.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      cmarin last edited by

                                      Κι εγώ παρακολουθώ το θέμα με ενδιαφέρον και ΜΠΡΑΒΟ που αφιερώνει χρόνο σε πραγματικά ουσιαστικά πράγματα. Αν ο ίδιος θέλει μπορεί να μετακινηθεί στα τεχνικά μόνο και μόνο για να διαβαστεί και από κάποιους που δεν μπαινουν στος ελλ.αγώνες. Από την άλλη πάλι, ίσως αν μείνει εδώ, γίνει προτροπή και για άλλους να γράψουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Προτείνω να μη μετακινηθεί, υπάρχει αντίστοιχο θέμα στα Τεχνικά.

                                        Ας μην είναι οι 'Ελληνικοί Αγώνες' μόνο για γκρίνια και ξεκατίνιασμα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kleisj last edited by

                                          Ο χρήστης nass έγραψε:

                                          Μη με παρεξηγείς, δεν είμαι κατά της όποιας βελτίωσης. Απλά διαφωνώ με αυτούς που πάνε και βάζουν (πχ.) Proflex ενώ στην πραγματικότητα ποτέ δεν έχουν καν πλησιάσει τα όρια του αυτοκινήτου τους. Για παράδειγμα, εγώ διαπίστωσα πως τα όριά μου είναι (ακόμα, διότι το προσπαθώ) πολύ χαμηλότερα από του αυτοκινήτου μου. Τι να πάω να πάρω ΤΕΙΝ αναρτήσεις, ας μάθω πρώτα να το πηγαίνω σωστά το ρημάδι... Αυτή είναι η λογική μου.

                                          Αν τώρα κάποιος έχει πράγματι εξερευνήσει τα όριά του και του αυτοκινήτου του και έχει διαπιστώσει πράγματι που τον ενοχλούν και πράγματι διορθώνονται με μια καλύτερη ανάρτηση (πχ. γέρνει), τότε προφανώς ας προχωρήσει. Φοβάμαι όμως πως το ποσοστό αυτών που πληρώνουν πολλά χρήματα για κάτι που οι οδηγικές τους ικανότητες δεν το χρειάζονται είναι πολύ μεγαλύτερο απ΄ όσο παραδέχονται...

                                          Νασο δεν διαφωνω καθολου σ αυτο που λες δηλ. μαθε το πρωτα το ρημαδι κ μετα κοιτα για τις βελτιωσεις. Αλλα ομως απο την αλλη οταν καποιος που εχει μια καλη εξοικειωση με το αυτοκινητο του κ μια καλη αναρτηση (ή κατι αλλο) μπορει τον βοηθησει παραπανω, τοτε δεν το βρισκω παραλογο στο να προχωρησει στην οποια βελτιωση.

                                          Η εξαντληση των οριων ενος αυτοκινητου ερχεται απο ενα πολυ μικρο ποσοστο οδηγων-κατοχων. Εκει σιγουρα οι βελτιωσεις θα βοηθησουν πολυ περισσοτερο γιατι αφενος ο οδηγος παει, αφετερου θα καταλαβει-αξιολογησει περισσοτερο την οποια βελτιωση.

                                          Τσαμπα γνωση! Ματια αυτια ανοιχτα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            apr last edited by

                                            Ο χρήστης aaa έγραψε:
                                            Και πριν πιάσουμε αναρτησιολογία, μιά συμπλήρωση στην λαστιχολογία:

                                            Με τη θερμοκρασία του πέλματος ως αξιόπιστη ένδειξη, φουσκώνουμε και ξεφουσκώνουμε συνεχώς χωρίς να μας απασχολεί η πραγματική πίεση, απλώς ψάχνοντας τις ιδανικές θερμοκρασίες.

                                            Κάθε λάστιχο έχει και διαφορετική θερμοκρασία λειτουργίας, αλλά για τα περισσότερα αγωνιστικά λάστιχα που θα χρησιμοποιούσαμε π.χ. στα Μέγαρα, η 'καλή' θερμοκρασία είναι ανάμεσα στους 75 και τους 95 βαθμούς. Στην πράξη, σε ένα προσθιοκίνητο αγωνιστικό στα Μέγαρα ψάχνουμε για κατανομή π.χ. 85-75-65 (εξωτ.-μέση-εσωτ.) στο εμπρός αριστερό λάστιχο, το οποίο ζορίζεται περισσότερο από τα τέσσερα (τα πίσω, φυσικά, ποτέ δεν θα ανεβάσουν τόσο υψηλή θερμοκρασία, θα είναι 25-30 βαθμούς πιό κάτω).

                                            Προσοχή τώρα: για να μην ξεκινάμε κάθε φορά από το μηδέν, όταν εντοπίσουμε τη σωστή κατανομή θερμοκρασίας και την αντίστοιχα καλή συμπεριφορά, κρατάμε την αντίστοιχη πίεση (όπως είναι, ζεστό) και, από εδώ και πέρα, χρησιμοποιούμε την πίεση αυτή ως οδηγό. Όσο δεν αλλάζουν ριζικά τα δεδομένα της εξωτερικής θερμοκρασίας ή της ανάρτησης, τότε κάθε φορά που πηγαίνουμε στην πίστα, κάνουμε μερικούς γύρους για να ζεσταθούν τα λάστιχα και ρυθμίζουμε την 'ζεστή' πίεση σε αντιστοιχία με αυτό που ξέρουμε ότι δουλεύει.

                                            Και ένα κουίζ: σε ένα προσθιοκίνητο αγωνιστικό που γυρίζει στα Μέγαρα με δυναμική πίεση 2.7 bar (περίπου 39psi) εμπρός και πίσω, τί θα βρούμε το άλλο πρωί στα λάστιχα όταν θα έχουν κρυώσει τελείως; (η απάντηση του κουίζ είναι και η 'κρύα' πίεση από την οποία θα ξεκινήσουμε την επόμενη φορά ώστε να βρούμε πιό γρήγορα το ιδανικό)

                                            Υ.Γ.1: τα παραπάνω ΔΕΝ ισχύουν σε απλά λάστιχα δρόμου, τα οποία λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο και σε πολύ χαμηλότερες θερμοκρασίες

                                            Υ.Γ.2: ο αέρας είναι ΤΣΑΜΠΑ, δεν επιτρέπεται να μην είναι πάντα σωστός

                                            Υ.Γ.3: παρόμοια ισχύουν στις αναβάσεις, αλλά και στα ράλι (ακόμα και στο χώμα), απλώς αλλάζουν γόμες και πιέσεις, αφού η διάρκεια είναι πολύ μικρότερη

                                            4 ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ , Η ΠΡΟΤΑΣΗ (ΟΔΗΓΙΕΣ ) ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΑΣ aaa , ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΕΡΙ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ , ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ , ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ , ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ , ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΖΗΤΑΜΕ , ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ .
                                            ΣΕ ΕΝΑ ΗΔΗ 106 π.χ. ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Ο aaa ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΟΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΟ ΣΤΟΥΣ 75 * , (ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ) , ΞΕΚΙΝΑΩ ΜΕ ΠΙΕΣΗ 34 psi ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ 28 , ΠΙΣΩ , ΟΤΑΝ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΑΚΙΝΗΤΑ !
                                            ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4-6 ΓΥΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ (ΚΑΙ 10 ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ) , ΟΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΕΜΠΡΟΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ 72-73 ΕΞΩ 73-74 ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ 74-75 ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ , ΜΕ ΠΙΕΣΗ ΓΥΡΟ ΣΤΑ 45 psi , ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΡΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΤΡΟΧΟ , ΣΤΟΝ ΕΜΠΡΟΣ ΔΕΞΙ , ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ 3 ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΤΩ .
                                            ΑΡΧΗ ΜΟΥ , ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΩ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ , ΟΤΑΝ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΑ . ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ , ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΒΕΒΙΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΙΕΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ , ΜΕ ΖΕΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ .

                                            ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ nass , ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ , ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ , ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ,(ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ) ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ .
                                            ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΙ ΑΠΕΙΡΟΙ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ) ΟΔΗΓΟΙ , **ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΝΤΕ ** ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΜΗ ΣΤΗΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ , ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ **ΕΝΔΕΙΞΗ ** , ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ , ΤΟ **ΣΦΑΛΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ .
                                            ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΤΡΩΣΗ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΝΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ , ΗΡΕΜΙΑ , ΚΑΙ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΑΠ' ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ . ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ , ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 -30 ΠΟΝΤΟΥΣ , ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ (ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΕΞ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ .

                                            ΦΙΛΙΑ

                                            ** ακολουθουν 2 κεφαλαια

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 2 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr