-
Παρότι φανατικός 'πεζάκιας', ή καλύτερα ακριβώς γιατί είμαι 'πεζάκιας', θεωρώ το 1007 μία έξυπνη ιδέα που στην υλοποίησή του κατάντησε ένα μαρκετινίστικο εξάμβλωμα. Επειδή όμως ούτε το πρώτο είναι, ούτε το τελευταίο, θα θίξω κάτι άλλο με αφετηρία το 1007.
Αναφέρομαι στο άρθρο-παρουσίαση των 4Τ στο εν λόγω μοντέλο. Έχω ξαναπεί και στο παρελθόν ότι οι δοκιμές των 4Τ έχουν τα τελευταία χρόνια παραγίνει 'χλιαρές', εδώ όμως το πράγμα παραπάει. Πώς είναι δυνατό να θεωρείται 'ξεκάθαρο' ότι πρόκειται για προϊόν πόλης ένα αυτοκίνητο που έχει μέση κατανάλωση 11+ λίτρα, κοστίζει από 14.000 ευρώ στην καλύτερη (ΧΩΡΙΣ κλιματισμό), και επιπλέον να μην αναφέρεται πουθενά αρνητικά το γεγονός ότι παρόλο που είναι πάνω από 3,70μ σε μήκος και 1,70 σε πλάτος ο χώρος αποθήκευσης δεν ξεπερνά τα 180 λίτρα (το 106 των 3,56x1,60μ είχε 210 λίτρα!).
Πιστεύω -και είναι καθαρά προσωπική η άποψη- ότι έπρεπε να είναι πιο αιχμηρό και βέβαια σαφώς πιο τολμηρό και με άποψη το άρθρο.
Εν τέλει, υπάρχει κανείς στη σύνταξη των 4Τ που να θεωρεί σημαντικότερη την αναφορά στο σετ 'Χαμελαίων' με τα διαφορετικού χρώματος πλαστικά καπάκια του εσωτερικού (που κοστίζει επιπλέον 200+ ευρώ!!!), από άλλα στοιχεία -όπως η κατανάλωση- που απλώς εμφανίζονται στους πίνακες;;; Αυτό που υποτίθεται ότι τόσα χρόνια στιλιτεύουν στην πορεία της αυτοκίνησης, πολύ φοβάμαι ότι έχουν φτάσει σε σημείο ακόμη και να το προβάλουν μέσα από κάποια άρθρα.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Εν τέλει, υπάρχει κανείς στη σύνταξη των 4Τ που να θεωρεί σημαντικότερη την αναφορά στο σετ 'Χαμελαίων' με τα διαφορετικού χρώματος πλαστικά καπάκια του εσωτερικού (που κοστίζει επιπλέον 200+ ευρώ!!!), από άλλα στοιχεία -όπως η κατανάλωση- που απλώς εμφανίζονται στους πίνακες;;; Αυτό που υποτίθεται ότι τόσα χρόνια στιλιτεύουν στην πορεία της αυτοκίνησης, πολύ φοβάμαι ότι έχουν φτάσει σε σημείο ακόμη και να το προβάλουν μέσα από κάποια άρθρα.
Όπως επίσης και η κριτική για έλλειψη ESP στις βασικές εκδόσεις μοντέλων Από ποιους;;; τους 4Τ
Αν χρειάζεται Peugeot ESP για να στρίψει με ασφάλεια (γιατί εγώ αυτό αποκρυπτογράφησα) και μάλιστα με αναλογία κιλών/ίππο στο +οο να το κλείσουν το μαγαζί.
Και μάλιστα αυτά να προέρχεται από μία εταιρεία που πριν λίγα χρόνια έβγαζε το Rallye
Πουλήστε το σε γυναίκες
-
1007 με 15.000 ;
Αν ήταν 10007, πόσο θα είχε;
ΥΓ. => συμφέρουσα αγορά η 116i
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πουλήστε το σε γυναίκες
oι οποίες θα πείσουν τους άντρες
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
ΥΓ. => συμφέρουσα αγορά η 116iΈλα ντε!
3-4 φορές που έχω δει 116ι λέω απο μέσα μου: 'Τι μαλάκας είναι... Κοίτα τι πήγε και πήρε'Αλλά απο εδώ και εμπρός αν δω κανένα 1007 στο δρόμο θα του κάνω το γνωστό και πολύαγαπημένο σήμα της ανοιχτής παλάμης και του πω! 'Πάρτα! Κορόιδο!'
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
1007 με 15.000 ;Αν ήταν 10007, πόσο θα είχε;
ΥΓ. => συμφέρουσα αγορά η 116i
φαντάσου να χε κι η 116 συρόμενες πόρτες
-
Ποιο είναι το μεγάλο πλεονέκτημα των συρόμενων θυρών; Ότι μπορούν να ανοίξουν μετά από παρκάρισμα ανάμεσα σε δύο άλλα αυτοκίνητο χωρίς περιθώριο.. Αφού τα διπλανά αυτοκίνητα θα πρέπει και εκείνα να είναι ικανά να ανοίξουν τις πόρτες του ώστε να μπορεί να μπει ο οδηγός τους, ποιανού το πρόβλημα λύνει; Βγαίνει ο οδηγός του 1007 φρακάροντας του διπλανούς του και για καταφέρνουν να μπουν στα αυτοκίνητά τους κάνουν γρατζουνιές/χτυπήματα στις πόρτες του 1007...
-
Ασε που αν σταματησεις για πιπι στην Εθνικη δεν σε καλυπτουν οι πορτες
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ασε που αν σταματησεις για πιπι στην Εθνικη δεν σε καλυπτουν οι πορτεςδεν παίζει στο 1007 αυτό, γυναίκες θα το πάρουν (και αν)
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αλλά απο εδώ και εμπρός αν δω κανένα 1007 στο δρόμο θα του κάνω το γνωστό και πολύαγαπημένο σήμα της ανοιχτής παλάμης και του πω! 'Πάρτα! Κορόιδο!'
-
Ο χρήστης booZe έγραψε:
Ποιο είναι το μεγάλο πλεονέκτημα των συρόμενων θυρών; Ότι μπορούν να ανοίξουν μετά από παρκάρισμα ανάμεσα σε δύο άλλα αυτοκίνητο χωρίς περιθώριο.. Αφού τα διπλανά αυτοκίνητα θα πρέπει και εκείνα να είναι ικανά να ανοίξουν τις πόρτες του ώστε να μπορεί να μπει ο οδηγός τους, ποιανού το πρόβλημα λύνει; Βγαίνει ο οδηγός του 1007 φρακάροντας του διπλανούς του και για καταφέρνουν να μπουν στα αυτοκίνητά τους κάνουν γρατζουνιές/χτυπήματα στις πόρτες του 1007...στην ιδανική περίπτωση πρέπει να βρείς και άλλο 1007 για να παρκάρεις δίπλα! ή ο ιδανικός κόσμος θα ήταν ένας κόσμος γεμάτος 1007
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
στην ιδανική περίπτωση πρέπει να βρείς και άλλο 1007 για να παρκάρεις δίπλα! ή ο ιδανικός κόσμος θα ήταν ένας κόσμος γεμάτος 1007αν ήμουν mod θα το διέγραφα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
αν ήμουν mod θα το διέγραφαΣτείλτου PM να το διαγράψει για απρεπή συμπεριφορά
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ποιο είναι το μεγάλο πλεονέκτημα των συρόμενων θυρών; Ότι μπορούν να ανοίξουν μετά από παρκάρισμα ανάμεσα σε δύο άλλα αυτοκίνητο χωρίς περιθώριο.. Αφού τα διπλανά αυτοκίνητα θα πρέπει και εκείνα να είναι ικανά να ανοίξουν τις πόρτες του ώστε να μπορεί να μπει ο οδηγός τους, ποιανού το πρόβλημα λύνει; Βγαίνει ο οδηγός του 1007 φρακάροντας του διπλανούς του και για καταφέρνουν να μπουν στα αυτοκίνητά τους κάνουν γρατζουνιές/χτυπήματα στις πόρτες του 1007...
στην ιδανική περίπτωση πρέπει να βρείς και άλλο 1007 για να παρκάρεις δίπλα! ή ο ιδανικός κόσμος θα ήταν ένας κόσμος γεμάτος 1007
μπορείς επίσης και να παρκάρεις τοίχο τοίχο
-
Του αξίζει ο τίτλος S.C.O.T.Y. (Stupid Car Of The Year). Δεν είναι τόσο ότι είναι κακό αυτοκίνητο ο 1007 (που είναι), όσο ότι είναι ανόητο.
Φίλε, η εικονίτσα με τον Αλέφαντο είναι όλα τα λεφτά. Σωστός ο Αλέ.
Jacob
-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Του αξίζει ο τίτλος S.C.O.T.Y. (Stupid Car Of The Year). Δεν είναι τόσο ότι είναι κακό αυτοκίνητο ο 1007 (που είναι), όσο ότι είναι ανόητο.Φίλε, η εικονίτσα με τον Αλέφαντο είναι όλα τα λεφτά. Σωστός ο Αλέ.
Jacob
Ας μην είμαστε υπερβολικοί. Η πραγματικότητα είναι ότι το 1007 αποτελεί μία θαυμάσια πλατφόρμα για αυτοκίνητο πόλης. Αν είχε καλύτερο/οικονομικότερο κινητήρα, και τουλάχιστον 2.000 ευρώ λιγότερα, ενώ θα πρόσθετα και μικρότερο πλάτος (1,82 είναι υπερβολικό για τέτοιο αυτοκίνητο), τότε μάλλον τα αντίθετα θα γράφαμε...
Άλλωστε το φαινόμενο με τις εταιρείες να την έχουν 'δει' με τα 'ειδικά' αυτοκίνητα πόλης είναι γενικότερο. Μη μου πείτε για παράδειγμα ότι τα 14 χιλιάρικα του βασικού μοντέλου Renault Modus είναι λίγα. Και δεν αναφέρομαι βέβαια στα 'πειράματα' των Merc/Audi που κατά την άποψή μου καταντούν φαιδρά...
-
Σύμφωνοι, μπορεί λέγαμε τα αντίθετα εφόσον ίσχυαν αυτά τα τρία «Αν» που αναφέρεις. Δεν ισχύουν όμως, άρα το αυτοκίνητο αξίζει σκληρής κριτικής, έτσι δεν είναι;
Τα παραπάνω ισχύουν αν υιοθετήσει κανείς τα μειονεκτήματα που αναφέρεις, γιατί το 1007 δεν έχει μόνο αυτά τα μειονεκτήματα.
Επίσης το ότι και άλλες εταιρίες έχουν αυτοκίνητα υποψήφια για το S.C.O.T.Y, αυτό δεν κάνει το 1007 λιγότερο φαιδρό και ανόητο. Ίσα-ίσα, αφού υπάρχει προηγούμενο φαιδρότητας, η Πεζό θα έπρεπε να την αποφύγει.
Μην τη «βλέπεις» κάπως όταν η μάρκα που συμπαθείς, κρίνοντας από την εικονίτσα που έχεις, είναι αντικείμενο κριτικής. Και εγώ Πεζό οδηγώ, αλλά αυτό σημαίνει ότι είμαι αυστηρός απέναντι σε μια εταιρία που έχει δυνατότητες.
Jacob
-
Φίλε Jacob όχι μόνο δεν είμαι επιεικής γιατί είμαι 'πεζάκιας', αλλά εν προκειμένω το αντίθετο ισχύει (=είμαι πολύ σκληρός και αντίθετος στο 1007), αν δεις στην προηγούμενη σελίδα στο μήνυμά μου γράφω:
*
'Παρότι φανατικός 'πεζάκιας', ή καλύτερα ακριβώς γιατί είμαι 'πεζάκιας', θεωρώ το 1007 μία έξυπνη ιδέα που στην υλοποίησή του κατάντησε ένα μαρκετινίστικο εξάμβλωμα. Επειδή όμως ούτε το πρώτο είναι, ούτε το τελευταίο, θα θίξω κάτι άλλο με αφετηρία το 1007. '*Επιμένω πάντως ότι το 1007 αποτελεί μία καλή βάση και πως θα ήθελα να βλέπω περισσότερες ανάλογες προτάσεις για αυτοκίνητα πόλης (αλλά όχι μαρκετινίστικα φετίχ).
-
Υπάρχει και κάτι ακόμα:
Η ανοιχτή κλασική πόρτα προειδοποιεί αυτόν που έρχεται, ξεχωρίζει δηλαδή. Αν μάλιστα δεν είναι δυνατή η αποφυγή από το διερχόμενο αυτοκίνητο, το συνηθέστερο είναι να πάρει αυτό παράμάζωμα μόνο την πόρτα, όχι τον επιβάτη που θ' ακολουθήσει μετά από 1-2'. Με τούτες τις πόρτες θα βλέπεις ξαφνικά κάποιον να εμφανίζεται από το πουθενά. Πιο πρακτικές μπορεί να είναι, αλλά στις παραπάνω περιπτώσεις μπορεί να αποδειχθούν πιο επικίνδυνες. -
Petros, σωστή η συμπεριφορά σου. Απλά το έγραψα, καίγοντας και τα χλωρά, επειδή έχω 'πάθει πλάκα' από συμπεριφορές μέσα στο φόρουμ, αλλά και έξω, στην καθημερινή ζωή, με ανθρώπους που έχουν φοβερά κολλήματα με την 'μάρκα τους'. Νομίζουν ότι αυτό που αγόρασαν και οδηγούν είναι το καλύτερο, και οι παρωπίδες όχι μόνο τους εμποδίζουν να είναι αντικειμενικοί, αλλά τους κάνουν και γραφικούς. Για το τελευταίο σκέπτομαι συνάδελφο στη δουλειά και το κόλλημα που έχει με ένα Σουμπαρού που οδηγεί.
Λοιπόν, συμφέρον δεν έχουμε από καμμιά εταιρία, γιατί να μην αφήσουμε τους φανατισμούς έξω από την αυτοκίνηση και να την χαιρόμαστε;
Jacob
Peugeot 1007