-
Οπως και παλιοτερα συντομα αποσπασματα απ'τις γνωριμιες οι συγκριτικες δοκιμες παλιοτερων μοντελων και αγωνιστικων.Ειμαστε και μικρα παιδια δεν σας ειχαμε προλαβει
-
Καλησπέρα,
αυτό ακριβώς που αωαφέρουν τα παιδιά πιο πάνω είναι και όλη η ουσία. Τι πάει να πεί B segment και A segment. Όταν έρχονται δυο νέα μικρά αυτοκίνητα με παραπλήσια τιμή, τότε αυτομάτως στο μυαλό του υποψήφιου αγοραστή μπαίνουν μαζί. Ακόμη και η διαφορετικότητά τους είναι αιτία συζήτησης, δηλαδή ναι κοστίζουν το ίδιο αλλά διαφέρουν εκεί και εκεί. Με αυτή την ανάλυση μπορεί κάποιος που σκέπτεται να προχωρήσει σε μια αγορά να διαμορφώσει μια καλύτερη γνώμη.
Σε ότι αφορά τις σελίδες και τις ισσοροπίες, εσείς τι θα επιλέγατε; Να μην δοκιμάσετε καθόλου ένα καινούριο μοντέλο ή μήπως να κάνετε μια απλή δοκιμή (και όχι συγκριτική) σε ένα αυτοκίνητο; Η δοκιμή έχει λογική σε κάποιες περιπτώσεις και σε άλλες έχει η συγκριτική. Αν κάναμε ένα σκέτο FOX θα μας λέγατε αυτομάτως ότι θα ήταν ανούσια κλπ. -
Ο χρήστης KF έγραψε:
Καλησπέρα,
αυτό ακριβώς που αωαφέρουν τα παιδιά πιο πάνω είναι και όλη η ουσία. Τι πάει να πεί B segment και A segment. Όταν έρχονται δυο νέα μικρά αυτοκίνητα με παραπλήσια τιμή, τότε αυτομάτως στο μυαλό του υποψήφιου αγοραστή μπαίνουν μαζί. Ακόμη και η διαφορετικότητά τους είναι αιτία συζήτησης, δηλαδή ναι κοστίζουν το ίδιο αλλά διαφέρουν εκεί και εκεί. Με αυτή την ανάλυση μπορεί κάποιος που σκέπτεται να προχωρήσει σε μια αγορά να διαμορφώσει μια καλύτερη γνώμη.
Σε ότι αφορά τις σελίδες και τις ισσοροπίες, εσείς τι θα επιλέγατε; Να μην δοκιμάσετε καθόλου ένα καινούριο μοντέλο ή μήπως να κάνετε μια απλή δοκιμή (και όχι συγκριτική) σε ένα αυτοκίνητο; Η δοκιμή έχει λογική σε κάποιες περιπτώσεις και σε άλλες έχει η συγκριτική. Αν κάναμε ένα σκέτο FOX θα μας λέγατε αυτομάτως ότι θα ήταν ανούσια κλπ.Με αυτο το σκεπτικό, τι πάει να πει κατηγορία Β και C; Εκεί οι διαφορές σε μήκος και χώρους είναι μικρότερες καμιά φορά και οι τιμές ίδιες.
Αν έρθουν δύο καινούρια της Β και της C ή της C και της D θα συγκριθούν μεταξύ τους; Οι τιμές μεταξύ των κατηγοριών παρουσιάζουν μικρές διαφορές και πολλές φορές ένα της C είναι ακριβότερο από ένα της D
Θα κάνατε συγκριτικό Focus 1.6 H/B με Mazda 6 1.8;
Στα Fox/Aygo το ΕΝΑ είναι μικρό, το aygo, το άλλο είναι αρκετά μεγαλύτερο.
Aygo - Getz θα κάνατε συγκριτικό;
-
Αν δυο αυτοκίνητα απαντούν στο ίδιο ερώτημα (βλ. μικρό αυτοκίνητο πόλης) και κοστίζουν το ίδιο, τότε ναι, γιατί να μην κάνεις συγκριτικό. Δεν νομίζω ότι τα segments βγήκαν για τον θείο μου π.χ. που με ρώταγε προχθές (πριν δει το τευχος) αν πρέπει να πάρει στη γυναίκα του το Aygo ή το Fοx. Σαφώς υπάρχουν έντονες διαφορές μεταξύ κατηγοριών, ωστόσο στην περίπτωση των δυο μικρών (όπως και σε άλλες περιπτώσεις) η ουσία παραμένει μια: Έχω τόσα λεφτά και θέλω ένα αυτοκίνητο για την πόλη. Ποίο από τα δύο να αγοράσω;
-
Ο χρήστης KF έγραψε:
Αν δυο αυτοκίνητα απαντούν στο ίδιο ερώτημα (βλ. μικρό αυτοκίνητο πόλης) και κοστίζουν το ίδιο, τότε ναι, γιατί να μην κάνεις συγκριτικό. Δεν νομίζω ότι τα segments βγήκαν για τον θείο μου π.χ. που με ρώταγε προχθές (πριν δει το τευχος) αν πρέπει να πάρει στη γυναίκα του το Aygo ή το Fοx. Σαφώς υπάρχουν έντονες διαφορές μεταξύ κατηγοριών, ωστόσο στην περίπτωση των δυο μικρών (όπως και σε άλλες περιπτώσεις) η ουσία παραμένει μια:** Έχω τόσα λεφτά και θέλω ένα αυτοκίνητο για την πόλη. Ποίο από τα δύο να αγοράσω**;Αυτό ακριβώς εννοούσα!
-
Ο χρήστης KF έγραψε:
Αν δυο αυτοκίνητα απαντούν στο ίδιο ερώτημα (βλ. μικρό αυτοκίνητο πόλης) και κοστίζουν το ίδιο, τότε ναι, γιατί να μην κάνεις συγκριτικό. Δεν νομίζω ότι τα segments βγήκαν για τον θείο μου π.χ. που με ρώταγε προχθές (πριν δει το τευχος) αν πρέπει να πάρει στη γυναίκα του το Aygo ή το Fοx. Σαφώς υπάρχουν έντονες διαφορές μεταξύ κατηγοριών, ωστόσο στην περίπτωση των δυο μικρών (όπως και σε άλλες περιπτώσεις) η ουσία παραμένει μια: Έχω τόσα λεφτά και θέλω ένα αυτοκίνητο για την πόλη. Ποίο από τα δύο να αγοράσω;Δεν νομίζω να συννενοηθούμε. Είναι το Fox ΜΙΚΡΟ αυτοκίνητο πόλης;
To C2 είναι ΠΙΟ ΜΙΚΡΟ από το το Fox.
-
τωρα τι ψαχνουμε?
ποιος εχει το πιο μικρο για συγκριτικό?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
τωρα τι ψαχνουμε?ποιος εχει το πιο μικρο για συγκριτικό?
H smart
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
τωρα τι ψαχνουμε?
ποιος εχει το πιο μικρο για συγκριτικό?
H smart
για πουλακι μιλαγα αλλα δε πειραζει
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Όχι άλλα εξώφυλλα που ξεδιπλώνουν!Φτάνει ρε παιδιά!Καλή η διαφήμιση, αλλά για μας τους συλλέκτες των τευχών, είναι πραγματικά δύσκολο να τα διατηρήσουμε χωρίς την παραμικρή τσάκιση!Μπορεί να ακούγομαι υπερβολικός, αλλά δε μου αρέσουν καθόλου!Eγώ τα κολάω με tape ώστε να μην ανοίγουν καθόλου!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Όχι άλλα εξώφυλλα που ξεδιπλώνουν!Φτάνει ρε παιδιά!Καλή η διαφήμιση, αλλά για μας τους συλλέκτες των τευχών, είναι πραγματικά δύσκολο να τα διατηρήσουμε χωρίς την παραμικρή τσάκιση!Μπορεί να ακούγομαι υπερβολικός, αλλά δε μου αρέσουν καθόλου!
Eγώ τα κολάω με tape ώστε να μην ανοίγουν καθόλου!
...πραγματικά πολύ σπαστικό σαν ιδέα.
Το κρατάς και σου γλυστρά όταν είσαι ας πούμε ξαπλωμένος...
-
Προτάσεις προς 4Τ.
-
Δοκιμές τύπου Peugeot 1007( φωτό με μοντέλο, στήλη «Τι λέει το ωραίο φύλο», σελ. 113), ποτέ ξανά. Δε λέει ρε παιδιά.... Δεν είναι χτεσινό ούτε τυχαίο το περιοδικό. Αν θέλετε να κάνετε το κάτι παραπάνω και να πρωτοτυπήσετε, όπως οφείλετε αφού γράφετε στους 4Τ, να το κάνετε με οδηγό σκέψης την οδήγηση και την αυτοκίνηση.
-
Άμβλυνση «αιχμηρών» σχολίων. Το διάβασα και κάπου αλλού στο φόρουμ, και είναι μια δυσάρεστη πραγματικότητα. Μακροπρόθεσμα δε σας κάνει καλό να μην τα λέτε «τσεκουράτα». Σας εξισώνει με άλλα αυτοκινητικά περιοδικά, που ασκούν χλιαρή κριτική. Το συγκριτικό πλεονέκτημα των 4Τ όλα αυτά τα χρόνια (συσσωρευμένη πείρα, τεχνογνωσία για διεξαγωγή δοκιμών, ανάμεσα στα άλλα) πάει περίπατο. Πολλές φορές μοιάζετε με τους (συνήθως υποδεέστερους) ανταγωνιστές σας, και ο αναγνώστης δεν θα μπορεί να βρίσκει λόγο να αγοράσει εσάς και όχι άλλο περιοδικό. Δεν ξέρω αν η άμβλυνση είναι αποτέλεσμα του ότι δε θέλετε να στενοχωρήσετε τις εταιρίες, ή απλά δε σας «βγαίνει» προς το παρών, αλλά ελπίζω πως είναι το δεύτερο.
Μερικές φορές το πρόβλημα δεν εστιάζετε στο ότι δεν τα αναφέρετε τα μειονεκτήματα. Τα αναφέρετε στις δοκιμές, αλλά προσπαθείτε να τα υποτιμήσετε. Σαν να είσαι δηλαδή δίπλα στον πρωθυπουργό και να τον βρίζεις, αλλά κάτω από τα δόντια σου, τόσο σιγά, ώστε να μην σε ακούει κανείς. Εσύ μετά φεύγεις υπερήφανος που άσκησες κριτική και δε φοβήθηκες τίποτα.
Ένα πρόσφατο παράδειγμα. Το χιλιοτετρακοσάρι Peugeot 1007 έχει μέση κατανάλωση 12 λίτρα στα 100 χλμ. (4Τ, τεύχος 418, σελ. 118). Κατανάλωση μεγάλη. Να το γιατί:
Η BMW320i έχει μέση κατανάλωση 11,7 λίτρα/100 χλμ (4T, ίδιο τεύχος), το Ford Focus C-Max 1.6 έχει μέση κατανάλωση 11 λίτρα/100 χλμ (4Τ, τεύχος 416), ενώ το δίλιτρο Peugeot 307 CC έχει μέση καταν. 10,6 λίτρα/100 χλμ. (4Τ, τεύχος416). Όλα αυτά είναι μεγαλύτερα αυτοκίνητα, αλλά με μικρότερη κατανάλωση από το Peugeot 1007 (μετρήσεις παντού των 4Τ). Στη σελίδα 124, τεύχος 416 των 4Τ διαβάζω ότι αυτοκίνητα πιο κοντά στο Peugeot 1007 (Citroen C3 1.4, Micra 1.4, Suzuki Swift 1.3), έχουν ακόμη μικρότερες καταναλώσεις. Ακόμη και το υπερτροφοδοτούμενο Mitsu Colt CZT (4Τ, τεύχος417) έχει παρόμοια κατανάλωση (12,1 λίρα) με ένα «χρηστικό αυτοκίνητο πόλης» που «Απευθύνεται στο ψηλότερο, από οικονομικής πλευράς, κομμάτι της κατηγορίας των σουπερμίνι», σύμφωνα με τα λόγια των ανθρώπων της ελληνικής αντιπροσωπίας της Peugeot (4Τ, τεύχος 418, σελ. 113). Υπάρχει αμφιβολία ότι το Peugeot 'καίει τα κέρατά του»;
Η κατανάλωση αναφέρεται βέβαια, όπως γράφετε ότι «να είναι πιο οικονομικό» στη στήλη «Θα μπορούσε» (σελ. 114). Δεν θα έπρεπε, όμως, να το τονίσετε αυτό το μειονέκτημα του αυτοκινήτου περισσότερο και να ασκήσετε κριτική; Συμπεραίνετε ότι το αυτοκίνητο αποτελεί ένα 'ιδιαίτερα ελκυστικό πακέτο', αναφέροντας τα μειονεκτήματα τιμής, επιδόσεων, και μην αναφέροντας την κατανάλωση, όπου το peugeot 'πατώνει' - ιδιαίτερα στην έκδοση 1,4. Αυτό είναι 'ιδιαίτερα ελκυστικό πακέτο';
Στη στήλη «Δε μας άρεσε» γράφετε ανάμεσα σε άλλα «ότι στο κλειδί δε φαίνεται ποια πόρτα είναι δεξιά και ποια αριστερά». Αυτό είναι το μειονέκτημα του αυτοκινήτου; Δηλαδή η κατανάλωση δεν πρέπει να συμπεριλαμβάνεται σε αυτή τη στήλη; Γενικά ο συντάκτης της δοκιμής είναι πολύ ευγενικός άνθρωπος. (Συγνώμη για την ειρωνία, δεν κρατήθηκα, όμως γμτ. Πάρτε το ως ένδειξη ανησυχίας για ένα περιοδικό που αγαπώ και όχι ως κάτι άλλο).
Αρκετά άλλα παραδείγματα θα μπορούσα να δώσω, (προτεραιότητα έχουν όμως τα μπάνια προς το παρόν) για το ότι το περιοδικό που αγοράζω και εμπιστεύομαι αρκετά χρόνια έχει χάσει σε σημαντικό βαθμό την αγωνιστικότητά του. Το «...και ξανά προς τη δόξα τραβά» μακάρι να εφαρμοστεί εδώ.
Η δεύτερη πρόταση δεν είναι πιο σημαντική από την πρώτη, απλά επειδή καταλαμβάνει περισσότερο χρόνο.
Jacob
-
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Όχι άλλα εξώφυλλα που ξεδιπλώνουν!Φτάνει ρε παιδιά!Καλή η διαφήμιση, αλλά για μας τους συλλέκτες των τευχών, είναι πραγματικά δύσκολο να τα διατηρήσουμε χωρίς την παραμικρή τσάκιση!Μπορεί να ακούγομαι υπερβολικός, αλλά δε μου αρέσουν καθόλου!
Eγώ τα κολάω με tape ώστε να μην ανοίγουν καθόλου!
...πραγματικά πολύ σπαστικό σαν ιδέα.
Το κρατάς και σου γλυστρά όταν είσαι ας πούμε ξαπλωμένος...
Και στη βιβλιοθήκη όλα σκισμένα-τσαλακωμένα!!!
Από τότε που το χ....με στη διαφήμιση τα κατέβασα στην αποθήκη!!!Και σε ένα τεύχος 4Τ (λογικά κάποιος Οκτώβρης 94-02) έλεγε τι επίτευγμα που ήταν το ΔΙΠΛΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ που όλοι αντέγραψαν μετά τον πρωτοπόρο... (4Τ)
Τι το παινεύεστε κιόλας, για να ξέρουμε ποιον να αναθεματίζουμε;;;ΤΡΙΣχειρότερο το διπλό εξώφυλλο που ανοίγει στην μέση της σελίδας... Αυτό ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ δε μένει ατσαλάκωτο στο ράφι...
Και τα χοντρά διαφημιστικά ένθετα και μεσόφυλλα που με κάνουν να ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ τα μισά άρθρα...
ΔΕ θα αργήσει η στιγμή που το τεύχος μου ΔΕΝ θα το αγοράζω πλέον, και ας το αγοράσει ο διαφημιστής έτσι που το έκανε!!!
Και μετά ας βρεί και εταιεία να πουλήσει το χώρο...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Και τα χοντρά διαφημιστικά ένθετα και μεσόφυλλα που με κάνουν να ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ τα μισά άρθρα...Γι'αυτά πάλι χρησιμοποιώ το ψαλιδι! Γενικώς φαίρνω το περιοδικό στα μέτρα μου!
-
Χωρις να λεω ότι δε συμφωνω μαζί σου η κατανάλωση στα δικά μου αμάξια διαφέρει από 8 λιτρα εως 25 λιτρα στα 100 (astra 1.4)
Στο honda jazz παω από 5 λιτρα (απο τη χαλκίδα στην Αθηνα χαλαρα με 80 το πασχα) μεχρι 18 λιτρα, σε δοκιμη με τσιτα)
Αρα ειμαι παντα επιφυλακτικός
Παντως συμφωνω οτι το 1007 θα καει τον ΠΟΠΟ του σιγουρα -
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Προτάσεις προς 4Τ.Η BMW320i έχει μέση κατανάλωση 11,7 λίτρα/100 χλμ (4T, ίδιο τεύχος)
το πιστεύει κανείς αυτό....? τι μέση ειναι αυτή
Την πήραμε από το περιοδικό και πήγαμε Θεσσαλονίκη? Οκ τότε λιγο πολη
Εχω και εγω διλιτρο και καει 8-9 λιτρα (volvo s60) αλλα πάντα εξω,
Μεσα δε το κοιτάω καν
Αρα η μέση που βάζουνε είναι αδύνατο να ειναι σε ιδιες συνθηκες με τους αλλα τεστ. Δε μπορω να καταλαβω τι ειναι η μεση του τεστ?
Πιστευω ότι ενα αμαξι μικρο δε κανει τα ταξιδια του και λογω πολης στα τεστ παρουσιαζει μεγαλυτερη καταναλωση ΠΑΝΤΑ στα τεστ, απο τα μεγαλα.
Ολα τα μεγαλα αμαξια αμα τα δειτε μεσα στη πολη βγάζουν κατι κουφά (μεγάλα) νουμερα. Δειτε και το τοπικ για την καταναλωσηΜαλλον για να βγάζουμε μέση πλέον πρέπει να γραφουμε ακριβώς τι κανουμε με αυτό το αμάξι (που και πόσα χιλιόμετρα)
-
- Για τα τεστ
Συμφωνω σχεδον απολυτα με το φιλο Jacob. Σε αλλο thread εγραψα:
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Για τις ισορροπιες και το θαρρος της γνωμης του περιοδικου, δυστυχως η αληθεια ειναι οτι η κριτικη ολο και αμβλυνεται προς οφελος της τακτικης 'ολα τα αυτοκινητα ειναι αριστα και εξαρταται απο το τι θελει ο καθε αγοραστης'.-
Για το υφος
Το 'lifestyle' εισαγεται λιγο περιεργα στο περιοδικο. Μονο στο
τελευταιο τευχος και το Blowout θυμαμαι (δεν το εχω στα χερια μου) την κοπελα απο το 1007 (που μπηκε και στα 'μας αρεσε' του αυτοκινητου ), μια φωτορεπορτερ απο την SSS του Ακροπολις, μια κοπελα με τανγκα μαγιο και ισως κι αλλα που μου διαφευγουν. Εγω δεν λεω οχι και στο χιουμορ (με τις σχετικες σελιδες δια πληκτρολογιου κυριως ΝΚ) και στις 'ασχετες', αστειες, σεξι φωτογραφιες. Ολα ομως εχουν ενα οριο. Με ενοχλησε αφανταστα ας πουμε το σχολιο του Κουνιτη στο τεστ του Χαμερ ('...και επειδη δεν ειχα ποτε προβλημα με το μεγεθος μου...'). Μου θυμισε τη φραση 'μας τα 'παν κι αλλοι που την ειχαν πιο μεγαλη'. Χωρις να θελω να ακουστω γραφικος, αυτα θυμιζουν αλλα εντυπα, οχι το 'σχολειο' που λεγεται 4Τ. Δε μιλω απο την πλευρα της 'σεμνοτυφιας' σαν τον υπερ-χριστιανο που εβριζε το περιοδικο σε παλαιοτερο τευχος. Μιλω για την προσηλωση σε αξιες που το περιοδικο υπερασπιστηκε με συνεπεια, σε καιρους πολυ δυσκολοτερους απο τους σημερινους, και απο τις οποιες σημερα απομακρυνεται. -
Για τις στηλες 'γνωμης'
Ο αντιλογος και οι λοιπες σελιδες 'γνωμης' ειναι ο βασικος λογος που αγοραζω το περιοδικο και αυτες που το εκαναν παντοτε να ξεχωριζει. Κριτικη στις αλλαγες του αντιλογου και στους αρθρογραφους δεν θα κανω, για να μη γινω (ακομα πιο) μιζερος. Θα πω μονο οτι ο αντιλογος ειναι μια απο τις λιγες διαφορετικες φωνες, τουλαχιστον σε εντυπο τετοιας κυκλοφοριας και ελπιζω να παραμεινει ετσι.
Με αγαπη
Κ. Αντωνιου
Αναγνωστης απο 14 ετων μεχρι σημερα (34)... - Για τα τεστ
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
- Για τα τεστ
Συμφωνω σχεδον απολυτα με το φιλο Jacob. Σε αλλο thread εγραψα:
Για τις ισορροπιες και το θαρρος της γνωμης του περιοδικου, δυστυχως η αληθεια ειναι οτι η κριτικη ολο και αμβλυνεται προς οφελος της τακτικης 'ολα τα αυτοκινητα ειναι αριστα και εξαρταται απο το τι θελει ο καθε αγοραστης'.
-
Για το υφος
Το 'lifestyle' εισαγεται λιγο περιεργα στο περιοδικο. Μονο στο
τελευταιο τευχος και το Blowout θυμαμαι (δεν το εχω στα χερια μου) την κοπελα απο το 1007 (που μπηκε και στα 'μας αρεσε' του αυτοκινητου ), μια φωτορεπορτερ απο την SSS του Ακροπολις, μια κοπελα με τανγκα μαγιο και ισως κι αλλα που μου διαφευγουν. Εγω δεν λεω οχι και στο χιουμορ (με τις σχετικες σελιδες δια πληκτρολογιου κυριως ΝΚ) και στις 'ασχετες', αστειες, σεξι φωτογραφιες. Ολα ομως εχουν ενα οριο. Με ενοχλησε αφανταστα ας πουμε το σχολιο του Κουνιτη στο τεστ του Χαμερ ('...και επειδη δεν ειχα ποτε προβλημα με το μεγεθος μου...'). Μου θυμισε τη φραση 'μας τα 'παν κι αλλοι που την ειχαν πιο μεγαλη'. Χωρις να θελω να ακουστω γραφικος, αυτα θυμιζουν αλλα εντυπα, οχι το 'σχολειο' που λεγεται 4Τ. Δε μιλω απο την πλευρα της 'σεμνοτυφιας' σαν τον υπερ-χριστιανο που εβριζε το περιοδικο σε παλαιοτερο τευχος. Μιλω για την προσηλωση σε αξιες που το περιοδικο υπερασπιστηκε με συνεπεια, σε καιρους πολυ δυσκολοτερους απο τους σημερινους, και απο τις οποιες σημερα απομακρυνεται. -
Για τις στηλες 'γνωμης'
Ο αντιλογος και οι λοιπες σελιδες 'γνωμης' ειναι ο βασικος λογος που αγοραζω το περιοδικο και αυτες που το εκαναν παντοτε να ξεχωριζει. Κριτικη στις αλλαγες του αντιλογου και στους αρθρογραφους δεν θα κανω, για να μη γινω (ακομα πιο) μιζερος. Θα πω μονο οτι ο αντιλογος ειναι μια απο τις λιγες διαφορετικες φωνες, τουλαχιστον σε εντυπο τετοιας κυκλοφοριας και ελπιζω να παραμεινει ετσι.
Με αγαπη
Κ. Αντωνιου
Αναγνωστης απο 14 ετων μεχρι σημερα (34)...Καλημέρα,
σεβαστές οι απόψεις σας και να ξέρετε (όπως έχουμε ξαναπεί) ότι τις ακούμε με πολύ προσοχή. Σε ότι αφορά το κομμάτι 'Μας άρεσε' σε μια δοκιμή, να ξέρετε ότι εκεί δεν μιλάμε για τα + και - ενός αυτοκινήτου, για αυτό υπάρχει το υπέρ κατά. Στο 'μας άρεσε' μπαίνουν πράγματα λίγο πιο light (πάντα, όχι μόνο τώρα) που σε καμμία περίπτωση δεν μπορούν να χαρακτηρίσουν ένα αυτοκίνητο. Δηλαδή, δεν είναι στα σημαντικά κατά ενός αυτοκινήτου το ότι το κλειδί δεν λέει ποια πόρτα ανοίγει ή πχ ότι το σκιάδιο δεν περιστρέφεται ως προς τον κατακόρυφο άξονα, αλλά δεν παύουν να είναι στοιχεία που θα εκνευρίσουν στην καθημερινή χρήση. Είναι εκείνο το 'ρε γμτ χάθηκε ο κόσμος να βάλουν...'. - Για τα τεστ
-
KF, το ξέρω ότι μας ακούτε εκεί στον Υμηττό, και γι’αυτό γράφω την εποικοδομητική κριτική. Δεκτά αυτά που γράφεις για το «Μας άρεσε».
Σχετικά με τον «Αντίλογο» που γράφει παραπάνω ο kantoniou, η γνώμη μου είναι ότι όταν ένας αρθρογράφος δεν έχει τον χρόνο, διάθεση κλπ.να γράψει τη στήλη του στον «Αντίλογο», ας έχει το περιθώριο από εσάς να μην γράψει για ένα μήνα. «Φαίνεται από χιλιόμετρα» πότε ο αρθρογράφος δεν ασχολήθηκε πολύ και παρέδωσε το κείμενο για να βγάλει την υποχρέωση. Ένας ή δύο αρθρογράφοι γράφουν πάντως συνεχώς αδιάφορα πράγματα, με μετριότατο τρόπο γραφής και δε βλέπω το λόγο γιατί έχουν στήλη στο περιοδικό.
Τεσπά, ο «Αντίλογος» είναι παρόλα αυτά από τα καλύτερα των 4Τ.
Jacob
-
Τι θέση έχει στους 4Τ το άρθρο στον αντίλογο κάποιου που απαιτεί να τον 'σέβονται' επειδή οδηγεί Hummer και θα σκότωνε μάλιστα την οδηγό του Focus που δεν τον 'σεβάστηκε';
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό