-
Πήγα για σέρβις 80000 χιλιομέτρων ένα xsara και στο συνεργείο μου βρήκανε χαλασμένο τον 'αισθητήρα πίεσης' και τον αλλάξανε γιατί δεν έκανε σωστή καύση. Ξέρει κανείς τι είναι ο αισθητήρας πίεσης;
-
Πήγα για σέρβις 80000 χιλιομέτρων ένα xsara και στο συνεργείο μου βρήκανε χαλασμένο τον 'αισθητήρα πίεσης' και τον αλλάξανε γιατί δεν έκανε σωστή καύση. Ξέρει κανείς τι είναι ο αισθητήρας πίεσης;
-
Πήγα για σέρβις 80000 χιλιομέτρων ένα xsara και στο συνεργείο μου βρήκανε χαλασμένο τον 'αισθητήρα πίεσης' και τον αλλάξανε γιατί δεν έκανε σωστή καύση. Ξέρει κανείς τι είναι ο αισθητήρας πίεσης;
-
Μετραει την απολυτη τιμη πιεσης στην εισαγωγη του κινητηρα. Με βασ αυτην την μετρηση ο εγκεφαλος υπολογιζει ποσο καυσιμο θα ψεκασει.
Μαζι με αλλα βεβαια στοιχεια.
-
Είναι δηλαδή αυτό που αποκαλείται 'MAP' (Manifold Air Pressure) έτσι?
-
Αυτό εξηγεί τα 'μπουκώματα' που έκανε στις εναλλαγές ταχυτήτων πότε πότε και όχι μόνον; Δηλαδή δεν ρύθμιζε σωστά το καύσιμο που ψεκάζει; Δηλαδή έκοβε την παροχή καυσίμου χωρίς λόγο;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Είναι δηλαδή αυτό που αποκαλείται 'MAP' (Manifold Air Pressure) έτσι?Ναι αλλα ΜΑΡ = Manifold Absolute Pressure
-
Mάλλον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης σου άλλαξαν.MAP έχουν τα τουρμπίσια αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης StAz έγραψε:
Mάλλον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης σου άλλαξαν.MAP έχουν τα τουρμπίσια αυτοκίνητα.ΜΑΡ εχουν πολλα αυτοκινητα, οπως και το Cinquecento των 900 κυβικων.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Είναι δηλαδή αυτό που αποκαλείται 'MAP' (Manifold Air Pressure) έτσι?Μάλλον το FPR (Fuel Pressure Regulator)
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Mάλλον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης σου άλλαξαν.MAP έχουν τα τουρμπίσια αυτοκίνητα.
ΜΑΡ εχουν πολλα αυτοκινητα, οπως και το Cinquecento των 900 κυβικων.
Μήπως ΜΑF θέλεις να πείς?
-
Οχι ΜΑΡ εννοοω.
MAF? ποιο λες?
-
-
οκ...καταλαβα τι λες ΜΑF.
Οχι εγω μιλουσα για ΜΑΡ, και πραγματι τον εχουν και τα Cinque, και διαφορα αλλα non turbo. Οπως ο Κ series της Ροβερ και του φιλου που εβαλε το θεμα.
-
Το MAF ή MAP μετράει ή υπολογίζει αντίστοιχα τον αέρα που περνάει στο κινητήρα. Έχεις ή το ένα ή το άλλο.
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
οκ...καταλαβα τι λες ΜΑF.Οχι εγω μιλουσα για ΜΑΡ, και πραγματι τον εχουν και τα Cinque, και διαφορα αλλα non turbo. Οπως ο Κ series της Ροβερ και του φιλου που εβαλε το θεμα.
κι αν δεν κάνω λάθος τον είχαν εντός του motorola εγκεφάλου;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
οκ...καταλαβα τι λες ΜΑF.
Οχι εγω μιλουσα για ΜΑΡ, και πραγματι τον εχουν και τα Cinque, και διαφορα αλλα non turbo. Οπως ο Κ series της Ροβερ και του φιλου που εβαλε το θεμα.
κι αν δεν κάνω λάθος τον είχαν εντός του motorola εγκεφάλου;
Δεν εχω ακουσει για αυτο. Στον δικο μου K series ειναι ξεχωριστος. Στο Thema δεν εχει ΜΑΡ, αλλα εχει υποπιεση που παει στην ξεχωριστη πλακετα της αναφλεξης. (1990 μοντελο....καπως παλιο)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
οκ...καταλαβα τι λες ΜΑF.
Οχι εγω μιλουσα για ΜΑΡ, και πραγματι τον εχουν και τα Cinque, και διαφορα αλλα non turbo. Οπως ο Κ series της Ροβερ και του φιλου που εβαλε το θεμα.
κι αν δεν κάνω λάθος τον είχαν εντός του motorola εγκεφάλου;
Σε TU κινητήρες ειναι ενσωματωμένος ο ΜΑΡ σε Bosch εγκέφαλους, οι Magneti Marelli και οι Sagem έχουν εξωτερικό MAP.
-
Στο Xsara τελικά τι είναι ο Αισθητήρας πίεσης αέρος; Αυτό υπάρχει περίπτωση να πάθει βλάβη από νοθευμένη βενζίνη;
-
Ο χρήστης UnusualDriver έγραψε:
Στο Xsara τελικά τι είναι ο Αισθητήρας πίεσης αέρος; Αυτό υπάρχει περίπτωση να πάθει βλάβη από νοθευμένη βενζίνη;Εαν μιλας για τον αισθητηρα απολυτης πιεσεως της εισαγωγης, οχι, ειναι αυτο που ειπαμε, υπολογιζει μαζι με αλλους αισθητηρες την απαραιτητη ποσοτητα καυσιμου που χρειαζεται να ψεκαστει.
Αισθητηρας για νοθευμενη βενζινη δεν υπαρχει. Μονο αισθητηρας για πυρακια υπαρχει σε μερικα αυτοκινητα. Αν και στα τελευταιας τεχνολογιας, κακη βενζινη θα προκαλεσει ρεταρισματα (misfiring) τα οποια θα αναψουν καποια στιγμη την λυχνια του κινητηρα.
Αισθητήρας πίεσης. Τι είναι;