-
Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
Να είχε και επαρκέστερα φρένα (δίσκους και πίσω), να είχε και ελεγχόμενο πίσω διαφορικό, να είχε και τρίτο (μεσαίο) διαφορικό ώστε να κινείται 4κίνητο σε όλες τις οδικές συνθήκες ........ θα στεκόταν κάπως απέναντι στον ανταγωνισμό.
Μαλλον ΔΕΝ εχεις οδηγησει ποτε G.V .
Καλό το GV μόνο που δεν μας λέτε αν έχει σιδερένιο κουβούκλιο το μ ε σ α ί ο διαφορικό
Οχι γιατι οπως ΞΕΡΕΙΣ δεν εχει μεσαιο διαφορικο .....και δεν το χρειαζεται αλλωστε ....μια χαρα οργωνει τοσα χρονια τα βουνα κ χωρις αυτο .
-
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
Γαία πυρί μιχθείτω......
Προς τον φίλτατο TLG
Στο Πινιν μπαινοβγαίνω (δέν το βλέπω απ' έξω) και μ' αρέσει μέσα - έξω.Αλλωστε αυτα περι εμφανισης ειναι υποκειμενικα ....
Οι χώροι του (αποσκευών κύρια) είναι όντως μικροί, αλλά άν μιλάμε για off-road υπάρχει μιά παράμετρος που λέγεται γωνία διαφυγής και που εξαρτάται από τον πίσω πρόβολο. Ότι σχέση αργού και νάχεις, όση ροπή και νάχει (ο 2,5 πάντα, αλήθεια τα 17,4 χγμ του 2,0 δέν φτάνουν έ;) άμα κολλήσει κάτω ο κ@λος σου οι χώροι δέν βοηθάνε.... βράσε όρυζα....
Δικιο εχεις , το θεμα ειναι να ΜΗΝ κατσει ....εκει ειναι ολη η ουσια...αμα κατσει μονο το τραβηγμα σε σωζει ....
Μήν υποτιμάς την χρήση της ελεύθερης τετρακίνησης σε συνθήκες on road.
Το ότι παλιάς τεχνολογίας 4κινητα χωρίς μεσαίο διαφορικό δεν έχουν και παρ' όλα αυτά είναι ικανότατα στα δύσκολα, δεν σημαίνει πως είναι άχρηστη. Απεναντίας, στη μικτή χρήση με εναλλαγές άσφαλτος - χώμα, άσφαλτος - χιονισμένα ή βρεγμένα κομμάτια είναι σωτήρια.
Απλά τα Ζούκια δεν μπορούν να κινούνται παντού με 4Η γιατί κουρντίζουν και κουρεύουν διαφορικά και ημιαξόνια από την συνεχή της χρήση.Δεν την υποτιμω καθολου και θα ηθελα να ειχα και εγω , αλλα περισσοτερο για 'ψυχολογικους' λογους, γιατι απο την μεχρι τωρα εμπειρια μου οπου χρειαστηκα 4κινηση ήταν εκει που επρεπε να την κλειδωσω κι'ολας ...
Σε ολες τις αλλες χρησεις -μικτες οπως λες - δεν βγαζω την 4κινηση , εκτος απο τις περιπτωσεις που τα στεγνα κομματια ειναι τοσο μεγαλα πραγμα που γινεται πανευκολα ...
Ετσι κανω και εγω και αλλοι κ μεχρι τωρα δεν εχω προβλημα με κουρεμενα διαφορικα και ημιαξονια .....
Ειλικρινα σου μιλαω δεν εχω αισθανθει την αναγκη της μονιμης 4κινησης σε καμια περιπτωση ... -
Θα μου πει κάποιο παιδάκι αν τελικά έχει μπλοκέ πίσω το 2.5 και αν προσφέρεται για υπερστροφική οδήγηση σε τυπικό γλιστερό ελληνικό δρόμο;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Θα μου πει κάποιο παιδάκι αν τελικά έχει μπλοκέ πίσω το 2.5 και αν προσφέρεται για υπερστροφική οδήγηση σε τυπικό γλιστερό ελληνικό δρόμο;Αφου ξέρεις οτι θα σου πει ....γιατι ανησυχεις ??
Το G.V ΔΕΝ εχει μπλοκε πισω , αλλα μπορεις να το παραγγειλεις να εχει μπλοκε...διαφορετικα υπαρχουν στην ελληνικη αγορα ΠΟΛΛΑ μπλοκε αναλογα με τις αναγκες του καθενος μας ..
Δυστυχως ή ευτυχως το 2.5 πρεπει να προσπαθησεις αρκετα για να παιξεις με αυτο τον τροπο.... -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Θα μου πει κάποιο παιδάκι αν τελικά έχει μπλοκέ πίσω το 2.5 και αν προσφέρεται για υπερστροφική οδήγηση σε τυπικό γλιστερό ελληνικό δρόμο;Δεν σου φτανει το Μιατα;
Ολο με τις παντες θες να πηγαινεις;
Αρρωστε! -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Θα μου πει κάποιο παιδάκι αν τελικά έχει μπλοκέ πίσω το 2.5 και αν προσφέρεται για υπερστροφική οδήγηση σε τυπικό γλιστερό ελληνικό δρόμο;Στο σάιτ του Σφακιανάκη δεν αναφέρει κάτι τέτοιο. Άν υπήρχε τέτοιο διαφορικό στη Σουζούκι, θα ήταν ευτυχείς οι απανταχού Βιταράκηδες!!!!
Υπερστροφική οδήγηση με το ύψος του GV, τις κλίσεις που παίρνει και το τιμόνι του, είναι κάτι που εγώ δεν θα το συνιστούσα. Γι' αυτό και στα προηγούμενα post μου εκθείαζα την δυνατότητα της ελεύθερης τετρακίνησης που προσφέρουν κάποιοα σύγχρονα 4κίνητα (σε συνδυασμό με πίσω ελεγχόμενο διαφορικό) και που τα κάνει ασφαλέστερα στην γλιστερή άσφαλτο από πολλά επιβατικά. -
εκθείαζα την δυνατότητα της ελεύθερης τετρακίνησης που προσφέρουν κάποιοα σύγχρονα 4κίνητα (σε συνδυασμό με πίσω ελεγχόμενο διαφορικό) και που τα κάνει ασφαλέστερα στην γλιστερή άσφαλτο από πολλά επιβατικά.
Έτσι εχουν τα πράγματα φίλοι μου!
Δεν την υποτιμω καθολου και θα ηθελα να ειχα και εγω , αλλα περισσοτερο για 'ψυχολογικους' λογους, γιατι απο την μεχρι τωρα εμπειρια μου οπου χρειαστηκα 4κινηση ήταν εκει που επρεπε να την κλειδωσω κι'ολας ...
Σε ολες τις αλλες χρησεις -μικτες οπως λες - δεν βγαζω την 4κινηση , εκτος απο τις περιπτωσεις που τα στεγνα κομματια ειναι τοσο μεγαλα πραγμα που γινεται πανευκολα ...
Ετσι κανω και εγω και αλλοι κ μεχρι τωρα δεν εχω προβλημα με κουρεμενα διαφορικα και ημιαξονια .....
Ειλικρινα σου μιλαω δεν εχω αισθανθει την αναγκη της μονιμης 4κινησης σε καμια περιπτωση ...Πίστεψεμε ότι πριν την αποκτήσω ούτε εγώ είχα καταλάβει!
-
Ο χρήστης michailbm έγραψε:
Πίστεψε με ότι πριν την αποκτήσω ούτε εγώ είχα καταλάβει!
Εγω ομως ειχα εμπειρια μονιμης τετρακινησης ,πριν βγαλω το συμπερασμα μου....
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Πίστεψε με ότι πριν την αποκτήσω ούτε εγώ είχα καταλάβει!
Εγω ομως ειχα εμπειρια μονιμης τετρακινησης ,πριν βγαλω το συμπερασμα μου....
Με ποιό 4κίνητο;
-
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
Με ποιό 4κίνητο;
Λιγο Nissan Xtrail, αλλα κυριως Rav 4 .....
-
Εγω δε θυμάμαι και πολλά πράγματα άπό τετρακίνηση στο Δασαρχείο που ήταν ο μπαμπάς μου με κατι αμερικάνικα τέρατα του 1975
Θυμάμαι όμως μία φορά που είπε ο οδηγός ....
'Μη Φοβάσαι εχουμε ασύρματο και αμα κολλήσουμε θα έρθουν να μας βγάλουν....' και το δεύτερο....
' Δε πέσαμε μέσα.... είναι μεγάλη κλίση'Εκεί λοιπόν εμαθα και κάτι αλλο
Τις περισσότερες φορές που κολλάς, φταίει ο οδηγός και όχι το αμάξι που αν το πηγαινεις λίγο διαφορετικά θα παίρναγες.... Οποιος κατάλαβε κατάλαβε
Οπότε τι 1 και 2 και 3 διαφορικά.... λίγο προσοχή παραπάνω και καλή καρδιά
-
Το σίγουρο πάντως είναι πως όλα (και όλοι) κάποια στιγμή κολλάνε...
Ακόμη και τα ερπυστριοφόρα... -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Θα μου πει κάποιο παιδάκι αν τελικά έχει μπλοκέ πίσω το 2.5 και αν προσφέρεται για υπερστροφική οδήγηση σε τυπικό γλιστερό ελληνικό δρόμο;
Δεν σου φτανει το Μιατα;
Ολο με τις παντες θες να πηγαινεις;
Αρρωστε!Εεεε ξέρεις τώρα πώς είναι αυτά να μωρέ, έλεγα μήπως ας είναι όμως δεν πειράζει
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Θα μου πει κάποιο παιδάκι αν τελικά έχει μπλοκέ πίσω το 2.5 και αν προσφέρεται για υπερστροφική οδήγηση σε τυπικό γλιστερό ελληνικό δρόμο;
Δεν σου φτανει το Μιατα;
Ολο με τις παντες θες να πηγαινεις;
Αρρωστε!Εεεε ξέρεις τώρα πώς είναι αυτά να μωρέ, έλεγα μήπως ας είναι όμως δεν πειράζει
Να ηξερες ποσο σε ζηλευω!!
-
Τι ζηλεύεις; Τα κόκκινα μαγουλάκια μου;Αν ζηλεύεις το ΜΧ5 ή το Grand Vitara (που δεν έχουμε αποκτήσει ακόμα), ό,τι και να έχεις, πάντα υπάρχουν πολύ καλύτερα και σαγηνευτικότερα μοντέλα από το δικό σου, οπότε...
-
** ΜΧ5 **
Αυτο ζηλευω.Μακαρι να ηταν διαφορετικες οι συνθηκες και να μπορουσα να αποκτησω ενα.
Οπως το βλεπω την εποχη που θα μπορω να το αγορασω θα εχουν τελειωσει τα αποθεματα πετρελαιου στον πλανητη -
Στο εύχομαι ολόψυχα φίλε. Δεν είναι και τόσο ακριβά όμως τα ρημάδια, με 9000Ε μπορείς να αποκτήσεις ένα προσεγμένο πρώτης γενιάς. Ίσως αν πουλήσεις το Punto...
-
Τι εγινε τελικά ρε παιδιά έχει παραλάβει κανένας το GV της προσφοράς ? εντυπώσεις ?
-
Κάτσε, περίμενε. Το καλό πράγμα αργεί να γίνει. Μη μου αγχώνεσαι
-
Επιτέλους, ήρθε. Και έφερε μαζί του καλά και κακά νέα. Τα καλά νέα είναι ότι στο λίγο που το οδήγησα, μου άφησε καλές εντυπώσεις. Με εξαίρεση το σκληρό κιβώτιο, δε βρίσκω κάτι αρνητικό να πω. Επειδή το στρώνουμε, δεν έχω πιέσει μοτέρ, ούτε το χω στρίψει και φρενάρει ζόρικα. Είναι όμως πολύ άνετο και ήσυχο, με καλούς χώρους και αξιοπρεπή ποιότητα και φινίρισμα. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και στο λίγο εκτός δρόμου που έκανα, ήταν αψεγάδιαστο.
Τα κακά νέα είναι ότι άργησε τραγικά να έρθει και ότι είχε 62 χιλιόμετρα στο οδόμετρο όταν το παραλάβαμε, πράγμα που θεωρώ ύποπτο και απαράδεκτο. Κάτσε στρώνε εσύ μετά και οι άλλοι να του χουν αλλάξει τα φώτα στους κόφτες
Προσφορές Grand Vitara