-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Παλιότερα είχε δείξει στο Traction στην TV, ένα video για το πως φτιάχνονται οι Ferrari. Όταν φτιαχτούν οι κινητήρες περνούν από ποιοτικό έλεγχο που περιλαμβάνει δυναμομέτρηση, όπου φυσικά οι κινητήρες δουλεύουν έως τον κόφτη! Και είναι κυριολεκτικά με 0 χιλιόμετρα!Αυτο το videaki το είχαν να προβάλεται σε οθόνες στο μουσείο ferrari. Το κατεγραψα με τη κάμερα. Αν μου πείτε που να το ανεβάσω.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
So...?
Δεν κυκλοφορούν λίγα ΑΧ, BX, ΖΧ even GSA, 2CV κτλ κτλ....!:D
Δεν έχουν τα πρωτεία αλλά δεν είναι για τα μπάζα όπως υποννοείς...Το αντίθετο υπονόησα. Αφού είχαν πωληθεί πολλά Toyota, είναι λογικό να υπάρχουν αρκετά ακόμα. Αν τα ΑΧ, ΒΧ, ΖΧ που κυκλοφορούν είναι πολλά, προς τιμήν τους είναι
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
So...?
Δεν κυκλοφορούν λίγα ΑΧ, BX, ΖΧ even GSA, 2CV κτλ κτλ....!:D
Δεν έχουν τα πρωτεία αλλά δεν είναι για τα μπάζα όπως υποννοείς...Το αντίθετο υπονόησα. Αφού είχαν πωληθεί πολλά Toyota, είναι λογικό να υπάρχουν αρκετά ακόμα. Αν τα ΑΧ, ΒΧ, ΖΧ που κυκλοφορούν είναι πολλά, προς τιμήν τους είναι
Δεν έκανα σε σένα παράθεση...
Το ξέρω ότι είναι προς τιμή τους, αυτό λέω στον leonp... -
Ο χρήστης gorghs έγραψε:
Tora gia pes mas giati prospa8eis na me kontrareis toso poly kai toso jafnika? Exeis kapoion sygkekrimeno logo?
Κανένα πρόβλημα. Λάθος εκ μέρους μου.
Auto na to paro os paraklhsh synxoreshs gia osa eipes?
Χαλάρωσε ρε συ φίλε, σιγά μην μονομαχήσετε κιόλας!
-
Ο χρήστης gorghs έγραψε:
Sto race car mou (Lotus Elise) allazo ladia ka8e 1000km (max) kai panta to zestaino. Sto kainourio mou moter (Rover K-series 200+HP) pistepse me mallon 8a kano akoma kalyterh synthrhsh.μισο λεπτακι! υποστηριζεις οτι οι κατασκευαστες αυτοκινητων υπερβαλλουν με την συντηρηση που προτεινουν και εσυ ακολουθεις εντελως διαφορετικη τακτικη, ητοι αλλαγες καθε 50κ χλμ λαδια, η κοφτες με την εκκινηση του αυτοκινητου με -10 C. επισης υποστηριζεις οτι κατα την γνωμη σου δεν προξενεις φθορες στον κινητηρα και το αυτοκινητο.
γιατι αλλαζεις λαδια στο lotus καθε 1000 χλμ και παντα το ζεσταινεις? μηπως ειναι λιγακι υποκριτικο εκ μερους σου να υποστηριζεις κατι και να το ακολουθεις επιλεκτικα και ιδιαιτερα οχι στο αυτοκινητο που τρεφεις σε εκτιμηση?
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Sto race car mou (Lotus Elise) allazo ladia ka8e 1000km (max) kai panta to zestaino. Sto kainourio mou moter (Rover K-series 200+HP) pistepse me mallon 8a kano akoma kalyterh synthrhsh.
μισο λεπτακι! υποστηριζεις οτι οι κατασκευαστες αυτοκινητων υπερβαλλουν με την συντηρηση που προτεινουν και εσυ ακολουθεις εντελως διαφορετικη τακτικη, ητοι αλλαγες καθε 50κ χλμ λαδια, η κοφτες με την εκκινηση του αυτοκινητου με -10 C. επισης υποστηριζεις οτι κατα την γνωμη σου δεν προξενεις φθορες στον κινητηρα και το αυτοκινητο.
γιατι αλλαζεις λαδια στο lotus καθε 1000 χλμ και παντα το ζεσταινεις? μηπως ειναι λιγακι υποκριτικο εκ μερους σου να υποστηριζεις κατι και να το ακολουθεις επιλεκτικα και ιδιαιτερα οχι στο αυτοκινητο που τρεφεις σε εκτιμηση?
Bre file mou, allo moter to ena kai allo to allo.
To ena einai sta psilo-oria tou kai exei £8.000 kai to allo einai aplo entelos kai to brhsko me £200.00
Ti ypokrisia kai malakies mou les! An den katalabaineis, den jero an mporo na se boh8hso. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Να ρωτήσω πάνω σε αυτό κάτι:πόση ώρα θέλει να ζεσταθεί το μοτέρ ώστε να ανεβάσουμε λίγο τις στροφές του...;
καλοκαίρι και χειμώνα ξεχωριστά...
ρωτώ γιατί το C4 μου δεν έχει δείκτη θερμοκρασίας λαδιών όπως είχε το Saxo VTS μου...
Αυτό που έχω παρατηρήσει στο 206, που έχει δείκτη θερμοκρασίας λαδιών, είναι ότι ΠΑΝΤΑ τα λάδια ζεσταίνονται πιο γρήγορα από τα νερά... Οπότε αν έχει ζεσταθεί το νερό του ψυγείου, μάλλον είσαι καλά...
Θυμάμαι, κάπου είχα διαβάσει για ένα ρεπορτάζ ενός Γαλλικού περιοδικού, που πήρε μία ΖΧ, σφάγισε τον κινητήρα και έκανε 150.000χλμ σκίζοντας το αμαξάκι ανελέητα. Λάδια, φίλτρα, μπουζί κτλ δεν άλλαξαν τίποτα, παρά μόνο συμπλήρωναν λάδι αν έβλεπαν ότι το έκαψε... Αν θυμάμαι καλά, σε 150.000 χλμ συμπλήρωσαν περίπου 4λίτρα λάδι και μετά, όταν τον άνοιξαν ο κινητήρας ήταν μια χαρά!
Μήπως να σταματήσω να πηγαίνω κι εγώ για αλλαγές λαδιών;;;
-
Εκτός θέματος.
'gorghs' γράφε σε παρακαλώ Ελληνικά γιατί και τα μάτια μας ταλαιπωρείς και τα κείμενά σου πέφτουν σε δεύτερη μοίρα. -
Μarkvag όταν μόλις έχει αρχίσει να ανεβαίνει ο δείκτης της θερμοκρασίας νερού, τα λάδια σε τι φάση βρίσκονται?
Γιατί να μην έχουν όλα δείκτη θερμοκρασίας λαδιού???
Να φανταστείτε, ούτε το RX8 έχει (έχει προειδοποιητική λυχνία μόνο νομίζω) -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Μarkvag όταν μόλις έχει αρχίσει να ανεβαίνει ο δείκτης της θερμοκρασίας νερού, τα λάδια σε τι φάση βρίσκονται?Έχουν φτάσει σε καλούτσικη θερμοκρασία! Μέσα στα φυσιολογικά όρια!
Γιατί να μην έχουν όλα δείκτη θερμοκρασίας λαδιού???
Να φανταστείτε, ούτε το RX8 έχει (έχει προειδοποιητική λυχνία μόνο νομίζω)Ευρώ τα λένε!
Και επίσης, όπως είπα, αν έχει ζεσταθεί το νερό, θα έχει ζεσταθεί και το λάδι!
Τώρα για τις περιπτώσεις υπερθέρμανσης δεν ξέρω... Σε ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο με σταθερά 170 και στην πίστα, ο δείκτης θερμοκρασίας λαδιού πήγε κοντά στο 140 (ήταν αρκετά πιο χαμηλά από το κόκκινο πάντως), ενώ του νερού έμεινες στην περιοχή 90-100... Αλλά άμα έχει πρόβλημα πάντα υπάρχει και το λαμπάκι! Απλά, μ' αρέσουν τα πολλά όργανα, όσο κι αν δεν χρειάζονται!
Μην φανταστείς ότι και τα 206 έχουν όλα! Μόνο οι 'σπορ' εκδόσεις (όπως η XS που έχω) και αυτά τα πληρώνεις έξτρα!
-
To λαδι αργει παραπανω να ζεσταθει απο οτι το νερο. Υπολογισε, 15-20 λεπτα, μετα το ξεκινημα.
Επισης οι 140 βαθμοι που λες ακουγεται σωστο, αλλα ειναι πολυ μεγαλη θερμοκρασια για λαδι, και συμβαινει σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα χωρις καποιου ειδους ψυγειο, οταν τα 'πλακωνεις'.
100 πρεπει να ειναι το οριο, απο εκει και πανω το λαδι χανει τις ιδιοτητες του και η συνεχομενη διατηρηση σε τετοιες θερμοκρασιες το καταστρεφει τελειως.
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
To λαδι αργει παραπανω να ζεσταθει απο οτι το νερο. Υπολογισε, 15-20 λεπτα, μετα το ξεκινημα.Γιατί τότε ο δείκτης ανεβαίνει πιο γρήγορα;;;;;
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
To λαδι αργει παραπανω να ζεσταθει απο οτι το νερο. Υπολογισε, 15-20 λεπτα, μετα το ξεκινημα.
Γιατί τότε ο δείκτης ανεβαίνει πιο γρήγορα;;;;;
Τι αυτοκινητο εχεις?
Μηπως εχει κανενα απο αυτα τα μικρα ψυγεια λαδιου πανω εκει που βιδωνει το φιλτρο?
Μονο ετσι εξηγηται? Το νερο ζεσταινει το λαδι, και αυτο ειναι καλο. Φαινεται ομως οτι δεν μπορουν να το κρυωσουν πολυ, για αυτο και εχεις 140. Φανταζομαι ηταν και ζεστη μερα, οταν ειδες 140?
αυτα...νομιζω
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
To λαδι αργει παραπανω να ζεσταθει απο οτι το νερο. Υπολογισε, 15-20 λεπτα, μετα το ξεκινημα.
Γιατί τότε ο δείκτης ανεβαίνει πιο γρήγορα;;;;;
Τι αυτοκινητο εχεις?
Μηπως εχει κανενα απο αυτα τα μικρα ψυγεια λαδιου πανω εκει που βιδωνει το φιλτρο?
Μονο ετσι εξηγηται? Το νερο ζεσταινει το λαδι, και αυτο ειναι καλο. Φαινεται ομως οτι δεν μπορουν να το κρυωσουν πολυ, για αυτο και εχεις 140. Φανταζομαι ηταν και ζεστη μερα, οταν ειδες 140?
αυτα...νομιζω
Peugeot 206 1.6 3θ...
140 βαθμούς είδα μόνο 2-3 φορές. Η μισές ήταν σε αυτοκινητόδρομο με σταθερές ταχύτητες (αρκετά) άνω των 140 χαω και οι άλλες μισές στην πίστα των Σερρών. Με αρκετή ζέστη σε κάθε φορά. Σε κάθε περίπτωση βέβαια, μετά από λίγο έπεφτε και δεν έφτασε στο κόκκινο ποτέ! Ούτε άναψε κανένα λαμπάκι!
-
Και το 1.4 το ίδιο κάνει Μάρκο!
Ανεβαίνει στην σκληρή χρήση και πέφτει όταν...ηρεμήσεις!!Διαφορά μπορείς να δεις με άλλα λάδια!
Mobil-1 έχεις δοκιμάσει?Ο G60 είχε δίκηο!Ωραία λάδια!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και το 1.4 το ίδιο κάνει Μάρκο!
Ανεβαίνει στην σκληρή χρήση και πέφτει όταν...ηρεμήσεις!!Διαφορά μπορείς να δεις με άλλα λάδια!
Mobil-1 έχεις δοκιμάσει?Ο G60 είχε δίκηο!Ωραία λάδια!
Λογικό δεν είναι;
Η Lion βάζει Shell Helix Ultra και το επόμενο 4λιτρο αναμένεται να πέσει σε κανένα 6μηνο κάπου μεταξύ σκοπιάς και αγγαρείας... Οπότε θα το κοιτάξουμε και αυτό με τα Mobil-1! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και το 1.4 το ίδιο κάνει Μάρκο!
Ανεβαίνει στην σκληρή χρήση και πέφτει όταν...ηρεμήσεις!!Διαφορά μπορείς να δεις με άλλα λάδια!
Mobil-1 έχεις δοκιμάσει?Ο G60 είχε δίκηο!Ωραία λάδια!
[list:3tre2pvt]Τετοιες μλκιες κανω εγω.....βαζουν ολοι καλα λαδια στα καρβουνα και μετα σε χορευουν κι ολας.....αξιοπιστια και καλα [/list:u:3tre2pvt][list:3tre2pvt]Τι ειναι?BMW?????πες του να βαλει syntec ορυκτελαιο να ψαχνει τα πιστονια στο σαζμαν [/list:u:3tre2pvt]
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εχω PSA «προϊόντα» εδώ και μια 8ετία και ως χρήστης τους δεν είχα ποτέ πρόβλημα, πόσο μάλλον στα μοτέρ τα οποία είναι γνωστά για την αντοχή τους.
Aυτό ισχύει, δεν έχω ακούσει ποτέ κάτοχο να παραπονιέται για μηχανικά προβλήματα στα PSA. Πόσο μάλλον αν φανταστείτε ότι λίγα τέτοια μοτέρ έμειναν απειραχτα, όντας τοποθετημένα στα σαξόραλλα
Το πόσο αντέχουν τα αυτοκίνητα φαίνεται από πόσα μοντέλα 10ετίας και 20ετίας κυκλοφορούν, πόσα PSA πόσα VAG, πόσα Honda και Toyota. Τα PSA δεν έχουν τα πρωτεία, μάλλον τα Toyota.
[list:1most81e]Γενικα η Peugeot φιλε μου βγαζει ατρωτα μοτερ [/list:u:1most81e][list:1most81e]Ανοιξε ενα μοτερ toyota στα 500 000km ki ενα peugeot αι συγκρινε φθορες.Μη κοιτας μονο ποσο χιλιομετρα πανε και τι φθορες παρουσιαζουν [/list:u:1most81e][list:1most81e]Ειδικα στο μεταλλο ο ευρωπαιος δεν παιζετε[/list:u:1most81e]
-
Πάντως σε 'μένα το νερό ανεβαίνει πιο γρήγορα.
Έχω το ίδιο αμάξι με τον Markvag.Ο δείκτης του ψυκτικού φτάνει στους 70οC, όταν το λάδι (5w-40 elf excellium) ακόμα δεν έχει αγγίξει καλά καλά τους 65οC.
Γενικά το λάδι στο συγκεκριμένο αμάξι πάει στους 115oC, αλλά άμα το πλακώσεις, φτάνει τους 140oC (βέβαια μόλις κάνει και περάσει τους ~125, κόβω αμέσως μέχρι να ξαναπέσει και μετά ξαναγκαζώνω! ).
Το ψυκτικό παίζει στους 90 με 100oC.Αν πάρουμε υπ' όψη ποια μέρη του κινητήρα επισκέπτεται το ψυκτικό (βέβαια το λιπαντικό επισκέπτεται τα 'δύσκολα μέρη'), με τι ταχύτητα ρέει, τι θερμοχωρητικότα έχει (μικρότερη του λαδιού, άρα το λάδι θέλει λιγότερη θερμότητα για να ανεβάσει κατά 1 βαθμό την θερμοκρασία του) κ.τ.λ., θα βγάλουμε άκρη, αλλά τώρα τρέχα γύρευε!!!
-
γενικα ποιο οργανο ειναι πιο χρησιμο, αυτο της θερμοκρασιας νερου ή της θερμοκρασιας λαδιου???
Δημοσιογραφικά και Στρώσιμο Μηχανής