-
υπηρχε και μαλιστα ειχε και λιγο ξυλο στο εσωτερικο του!
-
Τον Δεκεμβρη που το κοιταζα ειχε μονο το αυτοματο 1600 στο site.
-
-
not bad at all
-
πραγματι καθολου ασχημο!
το καπο πως ανοιγει? δεν βλεπω την σχισμη...
-
Αυτές οι φωτογραφίες είναι επίσημες? Έτσι θα κυκλοφορήσει?
-
Σήμερα παρουσιάζεται στο Παρίσι στους Έλληνες και όχι μόνο αντιπροσώπους.
-
Μονο σε μενα δεν αρεσει, ιδιαιτερα το εσωτερικο
-
Το ενδιαφέρον είναι ότι οι διαστάσεις του Clio είναι αντίστοιχες με τις διαστάσεις του TIPO που για την εποχή του είχε και τους χώρους.
Άκου 4 μέτρα και 2.575 σε μεταξόνιο για super mini. Δηλαδή το Megane III το μεταξόνιο του θα είναι στα 2.70...
Πάντως από θέμα μεταξόνιου το Clio θα βρεθεί αντιμέτωπο με το Golf...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το ενδιαφέρον είναι ότι οι διαστάσεις του Clio είναι αντίστοιχες με τις διαστάσεις του TIPO που για την εποχή του είχε και τους χώρους.Άκου 4 μέτρα και 2.575 σε μεταξόνιο για super mini. Δηλαδή το Megane III το μεταξόνιο του θα είναι στα 2.70...
Πάντως από θέμα μεταξόνιου το Clio θα βρεθεί αντιμέτωπο με το Golf...
Εχεις δίκιο για το μεταξονιο του clio είναι πολύ μεγάλο για μικρό αυτοκίνητο οχι ότι είναι κακό αλλα όπως πάει το πράγμα τα μικρά γίνονται μικρομεσαία και τα μικρομεσαία μεσαία κτλ. Υπολογίζω ότι σε περίπου τρείς δεκαετίες το clio θα φτάσει τις διαστάσεις MERCEDES S-CLASS !!!
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Το ενδιαφέρον είναι ότι οι διαστάσεις του Clio είναι αντίστοιχες με τις διαστάσεις του TIPO που για την εποχή του είχε και τους χώρους.
Άκου 4 μέτρα και 2.575 σε μεταξόνιο για super mini. Δηλαδή το Megane III το μεταξόνιο του θα είναι στα 2.70...
Πάντως από θέμα μεταξόνιου το Clio θα βρεθεί αντιμέτωπο με το Golf...
Εχεις δίκιο για το μεταξονιο του clio είναι πολύ μεγάλο για μικρό αυτοκίνητο οχι ότι είναι κακό αλλα όπως πάει το πράγμα τα μικρά γίνονται μικρομεσαία και τα μικρομεσαία μεσαία κτλ. Υπολογίζω ότι σε περίπου τρείς δεκαετίες το clio θα φτάσει τις διαστάσεις MERCEDES S-CLASS !!!
-
Η σχισμή του καπό πρέπει να είναι ψηλά, ανάλογη του Μεγκάν. Περίπου στο ύψος του φλας μπροστά. Ανάλογη θέση έχει και το Modus.
Εξωτερικά: Πάλι μια απλή εμφάνιση, χωρίς τραβηγμένα στοιχεία. Μπορεί να μην ουρλιάξει κανείς 'Θεέ μου, τι Φεράρι και μαλακίες!', αλλά σίγουρα δεν θα παλιώσει εύκολα, περίπου στα πρότυπα του τωρινού - ή ακόμα και του πρώτου!
Εσωτερικά: Πολύ όμορφο δείχνει, φαίνεται καλοκατασκευασμένο (στο μάτι, στο χέρι θα σας πω όταν θα το αγοράσω στη δίλιτρη εκδοχή του!) και ελπίζω αυτή τη φορά, ο επιλογέας να κουμπώνει όπως κούμπωναν κάτι τέλειοι λεβιέδες στα Νισσάν που είχαμε στην οικογένεια!
Αύξηση μεταξονίου από τα 2,47 στα 2,57; Περιμένω να δω χώρους τότε...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Η σχισμή του καπό πρέπει να είναι ψηλά, ανάλογη του Μεγκάν. Περίπου στο ύψος του φλας μπροστά. Ανάλογη θέση έχει και το Modus.Εξωτερικά: Πάλι μια απλή εμφάνιση, χωρίς τραβηγμένα στοιχεία. Μπορεί να μην ουρλιάξει κανείς 'Θεέ μου, τι Φεράρι και μαλακίες!', αλλά σίγουρα δεν θα παλιώσει εύκολα, περίπου στα πρότυπα του τωρινού - ή ακόμα και του πρώτου!
Έτσι να θυμόμαστε κάτι κουρασμένους πλην όμορφους προγόνους... Και να στρίβει όπως εκείνο, βεβαίως βεβαίως...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
υπηρχε και μαλιστα ειχε και λιγο ξυλο στο εσωτερικο του!αυτη ηταν η εκδοση initiale
-
Από την παρουσίαση του CLIO στο Παρίσι.
Παρουσιάστηκε σε 4500 αντιπροσώπους από όλο τον κόσμο.
Οι σύνεδροι είχαν μπροστά τους τεράστιες οθόνες βίντεο όπου εμφανίστηκε ο Αλόνσο να οδηγεί την F1 σε μία διαμορφωμένη πίστα σαν αυτή του Ολυμπιακού σταδίου στο φετεινό Ακρόπολις.
Ο θόρυβος ακουγόταν από μακριά αλλά όλοι καταλάβαιναν ότι συνεχώς μεγάλωνε και δεν έβγαινε από τα ηχεία μόνο.
Ξαφνικά από μία είσοδο εμφανίστηκε η F1 με τον Αλόνσο μέσα στην αίθουσα και φυσικά πέρασε εν μία ριπή οφθαλμού.
Ξαναέκανε ένα γύρο όπως έβλεπαν όλοι στις οθόνες για να γυρίσει και να σταματήσει αυτή τη φορά.
Κατέβηκε από το αυτοκίνητο και μέ ένα RENAULT MEGANE SPORT τον ακολουθούσαν ο Μπριατόρε με το Φισικέλα.
Χαιρέτησαν το κόσμο και ο Φισικέλα αυτή την φορά πηρε την F1 και έφυγε.Το αυτοκίνητο έμαθα είναι πολύ ωραιότερο από την φωτογραφία και πολύ καλό σαν κατασκευή.Περιμένουμε να το δούμε.
-
Για τους διαθεσιμους κινητηρες εχουμε κανενα νεοτερο??
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Για τους διαθεσιμους κινητηρες εχουμε κανενα νεοτερο??εχουν αναφερθει πιο πριν νομιζω Βαγγελη. Δεν αλλαζει κατι απο οσο θυμαμαι, τα ιδια πραγματα με το σημερινο μοντελο.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Για τους διαθεσιμους κινητηρες εχουμε κανενα νεοτερο??
εχουν αναφερθει πιο πριν νομιζω Βαγγελη. Δεν αλλαζει κατι απο οσο θυμαμαι, τα ιδια πραγματα με το σημερινο μοντελο.
Ευτυχώς να λέμε που ο δίλιτρος δεν έγινε τούρμπο αλλά γαργαλίστηκε λίγο παραπάνω το ατμοσφαιρικό σύνολο. Thank God.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Για τους διαθεσιμους κινητηρες εχουμε κανενα νεοτερο??
εχουν αναφερθει πιο πριν νομιζω Βαγγελη. Δεν αλλαζει κατι απο οσο θυμαμαι, τα ιδια πραγματα με το σημερινο μοντελο.
Ευτυχώς να λέμε που ο δίλιτρος δεν έγινε τούρμπο αλλά γαργαλίστηκε λίγο παραπάνω το ατμοσφαιρικό σύνολο. Thank God.
Μην καταλήξει σαν Honda όμως..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μην καταλήξει σαν Honda όμως..
Δηλαδή;
Renault Clio 2005