-
ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
Το θεμα ειναι σοβαρο, κι οσα γραφονται παρακαλω να διαβαστουν με την δεουσα προσοχη. Ευπροσδεκτοι στην συζητηση που ελπιζω να επακολουθησει, οσοι προβληματιζονται σοβαρα.Αυτοι αντιθετα που ειναι ευχαριστημενοι απο τα οσα συμβαινουν στο σπορ,η επιθυμουν με την ευκαιρια να κανουν ΑΗΘΗ ΚΑΙ ΣΤΕΙΡΑ αντιπολιτευση στην ΕΛΠΑ, παρακαλω να προσπερασουν...
Το Ραλλυ Ακροπολις τελείωσε. Σε επίπεδο Παγκοσμιου Πρωταθλήματος ,οι άνθρωποι που δούλεψαν γι αυτό ,έκαναν και πάλι το θαύμα τους και τους παρακαλώ να δεχθούν τα θερμα συγχαρητηρια της ταπεινοτητας μου.
Ομως ,απο ενα γεγονος που επισυμβαινει στη χωρα μας, αφορα στο σπορ που αγαπαμε και χρονια υπηρετουμε και οργανωνεται απο εναν φορεα που καρπωνεται μερος των κοπων μας, περιμενουμε καποιες απολαβες, καποια αποδοση στο συνολο των εμπλεκομενων.
Φετος,καλο αυτο, στο Ραλλυ Ακροπολις «τζιραρισαν» πολλα χρήματα και ευτυχως απασχοληθηκε ενα μεγαλο μερος της κοινης γνωμης. Εμειναν πραγματα για τους Ελληνικους αγωνες? Κερδηθηκε κατι? Αναποφευκτη η συγκριση με τους Ολυμπιακους Αγωνες σαν παγκοσμιας εμβελειας γεγονος, ανοποφευκτη και η δικη μου απαντηση. ΟΧΙ!
Για μια ακομη χρονια κυριαρχησε το επιχειρημα «αλλο οι Εθνικοι Αγωνες,αλλο τα δικα μας πρωταθληματα». Επιχειρημα φαιδρο και ΑΝΑΔΕΛΦΟ που ομως δεν ειναι της στιγμης να εξεταστει.
Ας δουμε τα γεγονοτα με χρονικη σειρα κι ας συμπερανουμε.
Α.ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ. Πραγματικες οι 80 η 81. Για να κερδηθουν οι εντυπωσεις, κληθηκαν αλλα 10 πληρωματα της επιλογης της οργανωσης,χωρις να χρεωθουν παραβολο συμμετοχης και με την συμφωνια να εγκαταλειψουν αμεσως μετα το ΟΑΚΑ. Αποτελεσματα:
1.Δημιουργια κακης εικονας, με την εγκαταλειψη 10 πληρωματων αμεσως μετα την πρωτη ειδικη.
2.Προκληση εσωτερικων εριδων μεταξυ των Ελληνων αγωνιζομενων.ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΚΙ ΟΧΙ ΕΓΩ??? Ποια ηταν τα κριτηρια επιλογης και γιατι δεν ρωτηθηκαν κι αλλοι αν θα ηθελαν να συμμετασχουν? Ποιος γνωριζε οτι ο ταδε χορηγος δεν θα ανοιγε μια μεγαλη πορτα χορηγιας για καποιον συναδελφο μας αν τον καλουσαν να αγωνισθει ενωπιον 65000 θεατων? *** (διαβασε υστερογραφο)
3.Δημιουργια λαθεμενων εντυπωσεων στο φιλαθλο κοινο. Αγωνιζομενοι που ειχαν ν αντιμετωπισουν τριημερο σκληρο αγωνα, αντιπαρατεθηκαν στην αρενα με ευτυχεις τουριστες που ετοιμασαν τα αυτοκινητα τους για 2 ασφαλτινα χιλιομετρα και το βραδυ θα κοιμοντουσαν σπιτι τους. Δεν εχει κανεις τυψεις γι αυτο? Δεν εχει κανεις τυψεις για το οτι ο Λ.Κυρκος μπροστα σε 130000 ματια φανηκε ως ο ταχυτερος Ελληνας οδηγος, χωρις καν να αντιμετωπιζει τον κινδυνο ενος τεχνικου ελεγχου μετα την ειδικη?
Τα παραπανω και μερικα ακομη που για λογους οικονομιας χωρου αλλα και σοβαροτητας αυτου του κειμενου δεν αναφερω, οδηγησαν σε επισφαλη συμπερασματα για την αξια των Ελληνων αγωνιζομενων (η συγκριση με τους ξενους,παρα τις διαφορετικες συνθηκες ειναι αναποφευκτη), και σε υποτιμηση αλλα και διαιρεση του δυναμικου μας.
Β. ΣΠΙΚΑΖ 1ης ΕΙΔΙΚΗΣ.
Ηταν η πρωτη φορα στα χρονικα που ενας αγωνας εγινε θεαμα τοσο ευρεως κοινου. Κι ομως αναμεσα στους αλλαλαγμους κανεις σοβαρος ανθρωπος δεν βρεθηκε να πει δυο λογια για τις φιλοτιμες προσπαθειες του Ελληνα αγωνιζομενου, για τις διαφορες στις υποδομες μεταξυ ημων και ξενων για την εμπλοκη τους και την εμπλοκη μας. Ετσι σε σχεση με μας, οπως ηρθε ο κοσμος...εφυγε. Ισως και λιγο χειροτερα,αφου αυτον τον κοσμο πρεπει καποιος να του δειξει, να τον μαθει να βλεπει και να κρινει.
Γ.ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΑ.
Απο τουτον εδω τον χωρο-ισως τον μοναδικο που διαθετω για δημοσια εκφραση- ειχα προτεινει να διοργανωθει ,με την ευκαιρια της υπαρχουσας υποδομης, ενα παραλληλο Ραλλυ Σπριντ με την συμμετοχη και προς τιμην των αιμοδοτων Ελληνων Αγωνιζομενων. Ετσι, και χωρις να υπαρχει η αναγκη συντηρητικης οδηγησης χαριν σκοπιμοτητων τερματισμου, οι Ελληνες οδηγοι θα μπορουσαν να δειξουν σ αυτον τον κοσμο τις ικανοτητες τους και το θεαμα που μπορουν να προσφερουν, και να κλεισουν στην συνειδηση των θεατων την ψαλιδα της διαφορας μας απο τα ξενα ταλεντα. Αν οι 10 προαναφερθεντες ετρεχαν ισοτιμα με τους υπολοιπους συναδελφους τους, δεν θα ηταν καλυτερα?
Η προταση δεν απαντηθηκε και απο πολλους εγινε αντικειμενο χλευης. Αντ αυτων εμφανιστηκαν πραγματικα ενδιαφεροντα ιστορικα αυτοκινητα (δεν τα ειχα αποκλεισει απο την προταση μου, το αντιθετο μαλιστα), που πλην τριων εξαιρεσεων,οδηγηθηκαν νωχελικα και ατονισαν το κοινο, που κακα τα ψεμματα οσο εμεινε,εμεινε για να δει Σκαλτσα και Μοσχου –Ιαβερη.
Ετσι και με την πρακτικη αυτη, το κοινο δεν γνωρισε την δυναμικη των Ελληνικων αγωνων(λογικα και για τους γνωστους λογους εφυγε δυσαρεστημενο απο τους Ελληνες), δεν αντικρισε σε δραση τα ταλεντα που αναμφισβητητα διαθετουμε, δεν αποκτησε ερεισμα για να οδηγηθει στην παρακολουθηση δικων μας αγωνων, οι μικροι η μεγαλοι χορηγοι μας δεν προβληθηκαν κι ετσι δεν θα ξοδεψουν στο μελλον περισσοτερα(να κινηθει η αγορα οπως ειχα γραψει), οι Ελληνες αγωνιζομενοι δεν ενοιωσαν την στοργη και την φροντιδα της «μαμας-Αρχης» ωστε κι αυτοι να συμβαλλουν σε μια προς το καλυτερο αλλαγη του κλιματος και τελικα ΔΕΝ ΚΕΦΑΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΔΙΑΚΙΝΗΘΗΚΑΝ ΣΕ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΠΟΡ.
ΑΥΤΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΦΕΤΕΙΝΟΥ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, η οποια φοβαμαι οτι οφειλεται σε μια αυταρχικη και εκτος πραγματικοτητας διαχειριση του σπορ εκ μερους της Διοικουσας Αρχης.
Η παραθεση περισσοτερων λεπτομερειων, θα ηταν ισως υπερβολικη και θα μετετρεπε το κειμενο σε κουτσομπολιστικη λογοδιαρροια. Τα οσα γραφονται,νομιζω, ειναι αρκετα για εναν προβληματισμο κι εναν εποικοδομητικο διαλογο προς οφελος ολων. Γνωριζω πολυ καλα οτι (συγγνωμη για την οικειοτητα) η Αννιτα, ο Νικος, η Κατερινα, ο Μανωλης, ο Στρατης, ο Βασιλης ,ο Θωμας,ισως ακομη κι Αλεξανδρος ριχνουν ματιες στο Φορουμ και θα εχουν την ευασθησια ν απαντησουν η να τοποθετηθουν,ειτε εδω ειτε δημοσια.Αν δε εχω κανει λαθος και με πεισουν θα ζητησω ταπεινα συγγνωμη.
Με τιμη
Χρηστος Πλατης.Υ.Γ. 1. Οφειλω να γνωστοποιησω οτι εδω κι ενα μηνα σχεδον εχω στειλει σχετικη επιστολη στο Δ.Σ. του ΣΟΑΑ και του ζητω ακροαση για να αναπτυξω αυτα και αλλα πιο «οικογενεικα»επιχειρηματα και να του ζητησω μια πιο σθεναρη και δυναμικη σταση απεναντι στα προβληματα μας και την αντιμετωπιση τους.
Υ.Γ.2 *** Ειμαι βεβαιος οτι πολλοι θα πουν οτι υποκινουμαι απο ζηλεια αφου δεν συμμετειχα στο Ρ.Α. Αυτη ειναι η ευκολη και συχνα προσφιλης αντιμετωπιση. Επιβεβαιωνω οτι πραγματι ζηλεψα και στεναχωρηθηκα πολυ. Ομως σε καθε περιπτωση θα αντιδρουσα με τον ιδιο τροπο. Αλλωστε, αν ειχα αλλο σκοπο απο αυτον της επισημανσης ανεπιτρεπτων λαθων , να ξερετε οτι θα ειχα πολλα να πω για αναρμοστες συμπεριφορες ανεκδιηγητων μαιντανων,που δεν εχουν ιερο και οσιο. -
ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
Το θεμα ειναι σοβαρο, κι οσα γραφονται παρακαλω να διαβαστουν με την δεουσα προσοχη. Ευπροσδεκτοι στην συζητηση που ελπιζω να επακολουθησει, οσοι προβληματιζονται σοβαρα.Αυτοι αντιθετα που ειναι ευχαριστημενοι απο τα οσα συμβαινουν στο σπορ,η επιθυμουν με την ευκαιρια να κανουν ΑΗΘΗ ΚΑΙ ΣΤΕΙΡΑ αντιπολιτευση στην ΕΛΠΑ, παρακαλω να προσπερασουν...
Το Ραλλυ Ακροπολις τελείωσε. Σε επίπεδο Παγκοσμιου Πρωταθλήματος ,οι άνθρωποι που δούλεψαν γι αυτό ,έκαναν και πάλι το θαύμα τους και τους παρακαλώ να δεχθούν τα θερμα συγχαρητηρια της ταπεινοτητας μου.
Ομως ,απο ενα γεγονος που επισυμβαινει στη χωρα μας, αφορα στο σπορ που αγαπαμε και χρονια υπηρετουμε και οργανωνεται απο εναν φορεα που καρπωνεται μερος των κοπων μας, περιμενουμε καποιες απολαβες, καποια αποδοση στο συνολο των εμπλεκομενων.
Φετος,καλο αυτο, στο Ραλλυ Ακροπολις «τζιραρισαν» πολλα χρήματα και ευτυχως απασχοληθηκε ενα μεγαλο μερος της κοινης γνωμης. Εμειναν πραγματα για τους Ελληνικους αγωνες? Κερδηθηκε κατι? Αναποφευκτη η συγκριση με τους Ολυμπιακους Αγωνες σαν παγκοσμιας εμβελειας γεγονος, ανοποφευκτη και η δικη μου απαντηση. ΟΧΙ!
Για μια ακομη χρονια κυριαρχησε το επιχειρημα «αλλο οι Εθνικοι Αγωνες,αλλο τα δικα μας πρωταθληματα». Επιχειρημα φαιδρο και ΑΝΑΔΕΛΦΟ που ομως δεν ειναι της στιγμης να εξεταστει.
Ας δουμε τα γεγονοτα με χρονικη σειρα κι ας συμπερανουμε.
Α.ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ. Πραγματικες οι 80 η 81. Για να κερδηθουν οι εντυπωσεις, κληθηκαν αλλα 10 πληρωματα της επιλογης της οργανωσης,χωρις να χρεωθουν παραβολο συμμετοχης και με την συμφωνια να εγκαταλειψουν αμεσως μετα το ΟΑΚΑ. Αποτελεσματα:
1.Δημιουργια κακης εικονας, με την εγκαταλειψη 10 πληρωματων αμεσως μετα την πρωτη ειδικη.
2.Προκληση εσωτερικων εριδων μεταξυ των Ελληνων αγωνιζομενων.ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΚΙ ΟΧΙ ΕΓΩ??? Ποια ηταν τα κριτηρια επιλογης και γιατι δεν ρωτηθηκαν κι αλλοι αν θα ηθελαν να συμμετασχουν? Ποιος γνωριζε οτι ο ταδε χορηγος δεν θα ανοιγε μια μεγαλη πορτα χορηγιας για καποιον συναδελφο μας αν τον καλουσαν να αγωνισθει ενωπιον 65000 θεατων? *** (διαβασε υστερογραφο)
3.Δημιουργια λαθεμενων εντυπωσεων στο φιλαθλο κοινο. Αγωνιζομενοι που ειχαν ν αντιμετωπισουν τριημερο σκληρο αγωνα, αντιπαρατεθηκαν στην αρενα με ευτυχεις τουριστες που ετοιμασαν τα αυτοκινητα τους για 2 ασφαλτινα χιλιομετρα και το βραδυ θα κοιμοντουσαν σπιτι τους. Δεν εχει κανεις τυψεις γι αυτο? Δεν εχει κανεις τυψεις για το οτι ο Λ.Κυρκος μπροστα σε 130000 ματια φανηκε ως ο ταχυτερος Ελληνας οδηγος, χωρις καν να αντιμετωπιζει τον κινδυνο ενος τεχνικου ελεγχου μετα την ειδικη?
Τα παραπανω και μερικα ακομη που για λογους οικονομιας χωρου αλλα και σοβαροτητας αυτου του κειμενου δεν αναφερω, οδηγησαν σε επισφαλη συμπερασματα για την αξια των Ελληνων αγωνιζομενων (η συγκριση με τους ξενους,παρα τις διαφορετικες συνθηκες ειναι αναποφευκτη), και σε υποτιμηση αλλα και διαιρεση του δυναμικου μας.
Β. ΣΠΙΚΑΖ 1ης ΕΙΔΙΚΗΣ.
Ηταν η πρωτη φορα στα χρονικα που ενας αγωνας εγινε θεαμα τοσο ευρεως κοινου. Κι ομως αναμεσα στους αλλαλαγμους κανεις σοβαρος ανθρωπος δεν βρεθηκε να πει δυο λογια για τις φιλοτιμες προσπαθειες του Ελληνα αγωνιζομενου, για τις διαφορες στις υποδομες μεταξυ ημων και ξενων για την εμπλοκη τους και την εμπλοκη μας. Ετσι σε σχεση με μας, οπως ηρθε ο κοσμος...εφυγε. Ισως και λιγο χειροτερα,αφου αυτον τον κοσμο πρεπει καποιος να του δειξει, να τον μαθει να βλεπει και να κρινει.
Γ.ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΑ.
Απο τουτον εδω τον χωρο-ισως τον μοναδικο που διαθετω για δημοσια εκφραση- ειχα προτεινει να διοργανωθει ,με την ευκαιρια της υπαρχουσας υποδομης, ενα παραλληλο Ραλλυ Σπριντ με την συμμετοχη και προς τιμην των αιμοδοτων Ελληνων Αγωνιζομενων. Ετσι, και χωρις να υπαρχει η αναγκη συντηρητικης οδηγησης χαριν σκοπιμοτητων τερματισμου, οι Ελληνες οδηγοι θα μπορουσαν να δειξουν σ αυτον τον κοσμο τις ικανοτητες τους και το θεαμα που μπορουν να προσφερουν, και να κλεισουν στην συνειδηση των θεατων την ψαλιδα της διαφορας μας απο τα ξενα ταλεντα. Αν οι 10 προαναφερθεντες ετρεχαν ισοτιμα με τους υπολοιπους συναδελφους τους, δεν θα ηταν καλυτερα?
Η προταση δεν απαντηθηκε και απο πολλους εγινε αντικειμενο χλευης. Αντ αυτων εμφανιστηκαν πραγματικα ενδιαφεροντα ιστορικα αυτοκινητα (δεν τα ειχα αποκλεισει απο την προταση μου, το αντιθετο μαλιστα), που πλην τριων εξαιρεσεων,οδηγηθηκαν νωχελικα και ατονισαν το κοινο, που κακα τα ψεμματα οσο εμεινε,εμεινε για να δει Σκαλτσα και Μοσχου –Ιαβερη.
Ετσι και με την πρακτικη αυτη, το κοινο δεν γνωρισε την δυναμικη των Ελληνικων αγωνων(λογικα και για τους γνωστους λογους εφυγε δυσαρεστημενο απο τους Ελληνες), δεν αντικρισε σε δραση τα ταλεντα που αναμφισβητητα διαθετουμε, δεν αποκτησε ερεισμα για να οδηγηθει στην παρακολουθηση δικων μας αγωνων, οι μικροι η μεγαλοι χορηγοι μας δεν προβληθηκαν κι ετσι δεν θα ξοδεψουν στο μελλον περισσοτερα(να κινηθει η αγορα οπως ειχα γραψει), οι Ελληνες αγωνιζομενοι δεν ενοιωσαν την στοργη και την φροντιδα της «μαμας-Αρχης» ωστε κι αυτοι να συμβαλλουν σε μια προς το καλυτερο αλλαγη του κλιματος και τελικα ΔΕΝ ΚΕΦΑΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΔΙΑΚΙΝΗΘΗΚΑΝ ΣΕ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΠΟΡ.
ΑΥΤΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΦΕΤΕΙΝΟΥ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, η οποια φοβαμαι οτι οφειλεται σε μια αυταρχικη και εκτος πραγματικοτητας διαχειριση του σπορ εκ μερους της Διοικουσας Αρχης.
Η παραθεση περισσοτερων λεπτομερειων, θα ηταν ισως υπερβολικη και θα μετετρεπε το κειμενο σε κουτσομπολιστικη λογοδιαρροια. Τα οσα γραφονται,νομιζω, ειναι αρκετα για εναν προβληματισμο κι εναν εποικοδομητικο διαλογο προς οφελος ολων. Γνωριζω πολυ καλα οτι (συγγνωμη για την οικειοτητα) η Αννιτα, ο Νικος, η Κατερινα, ο Μανωλης, ο Στρατης, ο Βασιλης ,ο Θωμας,ισως ακομη κι Αλεξανδρος ριχνουν ματιες στο Φορουμ και θα εχουν την ευασθησια ν απαντησουν η να τοποθετηθουν,ειτε εδω ειτε δημοσια.Αν δε εχω κανει λαθος και με πεισουν θα ζητησω ταπεινα συγγνωμη.
Με τιμη
Χρηστος Πλατης.Υ.Γ. 1. Οφειλω να γνωστοποιησω οτι εδω κι ενα μηνα σχεδον εχω στειλει σχετικη επιστολη στο Δ.Σ. του ΣΟΑΑ και του ζητω ακροαση για να αναπτυξω αυτα και αλλα πιο «οικογενεικα»επιχειρηματα και να του ζητησω μια πιο σθεναρη και δυναμικη σταση απεναντι στα προβληματα μας και την αντιμετωπιση τους.
Υ.Γ.2 *** Ειμαι βεβαιος οτι πολλοι θα πουν οτι υποκινουμαι απο ζηλεια αφου δεν συμμετειχα στο Ρ.Α. Αυτη ειναι η ευκολη και συχνα προσφιλης αντιμετωπιση. Επιβεβαιωνω οτι πραγματι ζηλεψα και στεναχωρηθηκα πολυ. Ομως σε καθε περιπτωση θα αντιδρουσα με τον ιδιο τροπο. Αλλωστε, αν ειχα αλλο σκοπο απο αυτον της επισημανσης ανεπιτρεπτων λαθων , να ξερετε οτι θα ειχα πολλα να πω για αναρμοστες συμπεριφορες ανεκδιηγητων μαιντανων,που δεν εχουν ιερο και οσιο. -
ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
Το θεμα ειναι σοβαρο, κι οσα γραφονται παρακαλω να διαβαστουν με την δεουσα προσοχη. Ευπροσδεκτοι στην συζητηση που ελπιζω να επακολουθησει, οσοι προβληματιζονται σοβαρα.Αυτοι αντιθετα που ειναι ευχαριστημενοι απο τα οσα συμβαινουν στο σπορ,η επιθυμουν με την ευκαιρια να κανουν ΑΗΘΗ ΚΑΙ ΣΤΕΙΡΑ αντιπολιτευση στην ΕΛΠΑ, παρακαλω να προσπερασουν...
Το Ραλλυ Ακροπολις τελείωσε. Σε επίπεδο Παγκοσμιου Πρωταθλήματος ,οι άνθρωποι που δούλεψαν γι αυτό ,έκαναν και πάλι το θαύμα τους και τους παρακαλώ να δεχθούν τα θερμα συγχαρητηρια της ταπεινοτητας μου.
Ομως ,απο ενα γεγονος που επισυμβαινει στη χωρα μας, αφορα στο σπορ που αγαπαμε και χρονια υπηρετουμε και οργανωνεται απο εναν φορεα που καρπωνεται μερος των κοπων μας, περιμενουμε καποιες απολαβες, καποια αποδοση στο συνολο των εμπλεκομενων.
Φετος,καλο αυτο, στο Ραλλυ Ακροπολις «τζιραρισαν» πολλα χρήματα και ευτυχως απασχοληθηκε ενα μεγαλο μερος της κοινης γνωμης. Εμειναν πραγματα για τους Ελληνικους αγωνες? Κερδηθηκε κατι? Αναποφευκτη η συγκριση με τους Ολυμπιακους Αγωνες σαν παγκοσμιας εμβελειας γεγονος, ανοποφευκτη και η δικη μου απαντηση. ΟΧΙ!
Για μια ακομη χρονια κυριαρχησε το επιχειρημα «αλλο οι Εθνικοι Αγωνες,αλλο τα δικα μας πρωταθληματα». Επιχειρημα φαιδρο και ΑΝΑΔΕΛΦΟ που ομως δεν ειναι της στιγμης να εξεταστει.
Ας δουμε τα γεγονοτα με χρονικη σειρα κι ας συμπερανουμε.
Α.ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ. Πραγματικες οι 80 η 81. Για να κερδηθουν οι εντυπωσεις, κληθηκαν αλλα 10 πληρωματα της επιλογης της οργανωσης,χωρις να χρεωθουν παραβολο συμμετοχης και με την συμφωνια να εγκαταλειψουν αμεσως μετα το ΟΑΚΑ. Αποτελεσματα:
1.Δημιουργια κακης εικονας, με την εγκαταλειψη 10 πληρωματων αμεσως μετα την πρωτη ειδικη.
2.Προκληση εσωτερικων εριδων μεταξυ των Ελληνων αγωνιζομενων.ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΚΙ ΟΧΙ ΕΓΩ??? Ποια ηταν τα κριτηρια επιλογης και γιατι δεν ρωτηθηκαν κι αλλοι αν θα ηθελαν να συμμετασχουν? Ποιος γνωριζε οτι ο ταδε χορηγος δεν θα ανοιγε μια μεγαλη πορτα χορηγιας για καποιον συναδελφο μας αν τον καλουσαν να αγωνισθει ενωπιον 65000 θεατων? *** (διαβασε υστερογραφο)
3.Δημιουργια λαθεμενων εντυπωσεων στο φιλαθλο κοινο. Αγωνιζομενοι που ειχαν ν αντιμετωπισουν τριημερο σκληρο αγωνα, αντιπαρατεθηκαν στην αρενα με ευτυχεις τουριστες που ετοιμασαν τα αυτοκινητα τους για 2 ασφαλτινα χιλιομετρα και το βραδυ θα κοιμοντουσαν σπιτι τους. Δεν εχει κανεις τυψεις γι αυτο? Δεν εχει κανεις τυψεις για το οτι ο Λ.Κυρκος μπροστα σε 130000 ματια φανηκε ως ο ταχυτερος Ελληνας οδηγος, χωρις καν να αντιμετωπιζει τον κινδυνο ενος τεχνικου ελεγχου μετα την ειδικη?
Τα παραπανω και μερικα ακομη που για λογους οικονομιας χωρου αλλα και σοβαροτητας αυτου του κειμενου δεν αναφερω, οδηγησαν σε επισφαλη συμπερασματα για την αξια των Ελληνων αγωνιζομενων (η συγκριση με τους ξενους,παρα τις διαφορετικες συνθηκες ειναι αναποφευκτη), και σε υποτιμηση αλλα και διαιρεση του δυναμικου μας.
Β. ΣΠΙΚΑΖ 1ης ΕΙΔΙΚΗΣ.
Ηταν η πρωτη φορα στα χρονικα που ενας αγωνας εγινε θεαμα τοσο ευρεως κοινου. Κι ομως αναμεσα στους αλλαλαγμους κανεις σοβαρος ανθρωπος δεν βρεθηκε να πει δυο λογια για τις φιλοτιμες προσπαθειες του Ελληνα αγωνιζομενου, για τις διαφορες στις υποδομες μεταξυ ημων και ξενων για την εμπλοκη τους και την εμπλοκη μας. Ετσι σε σχεση με μας, οπως ηρθε ο κοσμος...εφυγε. Ισως και λιγο χειροτερα,αφου αυτον τον κοσμο πρεπει καποιος να του δειξει, να τον μαθει να βλεπει και να κρινει.
Γ.ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΑ.
Απο τουτον εδω τον χωρο-ισως τον μοναδικο που διαθετω για δημοσια εκφραση- ειχα προτεινει να διοργανωθει ,με την ευκαιρια της υπαρχουσας υποδομης, ενα παραλληλο Ραλλυ Σπριντ με την συμμετοχη και προς τιμην των αιμοδοτων Ελληνων Αγωνιζομενων. Ετσι, και χωρις να υπαρχει η αναγκη συντηρητικης οδηγησης χαριν σκοπιμοτητων τερματισμου, οι Ελληνες οδηγοι θα μπορουσαν να δειξουν σ αυτον τον κοσμο τις ικανοτητες τους και το θεαμα που μπορουν να προσφερουν, και να κλεισουν στην συνειδηση των θεατων την ψαλιδα της διαφορας μας απο τα ξενα ταλεντα. Αν οι 10 προαναφερθεντες ετρεχαν ισοτιμα με τους υπολοιπους συναδελφους τους, δεν θα ηταν καλυτερα?
Η προταση δεν απαντηθηκε και απο πολλους εγινε αντικειμενο χλευης. Αντ αυτων εμφανιστηκαν πραγματικα ενδιαφεροντα ιστορικα αυτοκινητα (δεν τα ειχα αποκλεισει απο την προταση μου, το αντιθετο μαλιστα), που πλην τριων εξαιρεσεων,οδηγηθηκαν νωχελικα και ατονισαν το κοινο, που κακα τα ψεμματα οσο εμεινε,εμεινε για να δει Σκαλτσα και Μοσχου –Ιαβερη.
Ετσι και με την πρακτικη αυτη, το κοινο δεν γνωρισε την δυναμικη των Ελληνικων αγωνων(λογικα και για τους γνωστους λογους εφυγε δυσαρεστημενο απο τους Ελληνες), δεν αντικρισε σε δραση τα ταλεντα που αναμφισβητητα διαθετουμε, δεν αποκτησε ερεισμα για να οδηγηθει στην παρακολουθηση δικων μας αγωνων, οι μικροι η μεγαλοι χορηγοι μας δεν προβληθηκαν κι ετσι δεν θα ξοδεψουν στο μελλον περισσοτερα(να κινηθει η αγορα οπως ειχα γραψει), οι Ελληνες αγωνιζομενοι δεν ενοιωσαν την στοργη και την φροντιδα της «μαμας-Αρχης» ωστε κι αυτοι να συμβαλλουν σε μια προς το καλυτερο αλλαγη του κλιματος και τελικα ΔΕΝ ΚΕΦΑΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΔΙΑΚΙΝΗΘΗΚΑΝ ΣΕ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΠΟΡ.
ΑΥΤΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΦΕΤΕΙΝΟΥ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, η οποια φοβαμαι οτι οφειλεται σε μια αυταρχικη και εκτος πραγματικοτητας διαχειριση του σπορ εκ μερους της Διοικουσας Αρχης.
Η παραθεση περισσοτερων λεπτομερειων, θα ηταν ισως υπερβολικη και θα μετετρεπε το κειμενο σε κουτσομπολιστικη λογοδιαρροια. Τα οσα γραφονται,νομιζω, ειναι αρκετα για εναν προβληματισμο κι εναν εποικοδομητικο διαλογο προς οφελος ολων. Γνωριζω πολυ καλα οτι (συγγνωμη για την οικειοτητα) η Αννιτα, ο Νικος, η Κατερινα, ο Μανωλης, ο Στρατης, ο Βασιλης ,ο Θωμας,ισως ακομη κι Αλεξανδρος ριχνουν ματιες στο Φορουμ και θα εχουν την ευασθησια ν απαντησουν η να τοποθετηθουν,ειτε εδω ειτε δημοσια.Αν δε εχω κανει λαθος και με πεισουν θα ζητησω ταπεινα συγγνωμη.
Με τιμη
Χρηστος Πλατης.Υ.Γ. 1. Οφειλω να γνωστοποιησω οτι εδω κι ενα μηνα σχεδον εχω στειλει σχετικη επιστολη στο Δ.Σ. του ΣΟΑΑ και του ζητω ακροαση για να αναπτυξω αυτα και αλλα πιο «οικογενεικα»επιχειρηματα και να του ζητησω μια πιο σθεναρη και δυναμικη σταση απεναντι στα προβληματα μας και την αντιμετωπιση τους.
Υ.Γ.2 *** Ειμαι βεβαιος οτι πολλοι θα πουν οτι υποκινουμαι απο ζηλεια αφου δεν συμμετειχα στο Ρ.Α. Αυτη ειναι η ευκολη και συχνα προσφιλης αντιμετωπιση. Επιβεβαιωνω οτι πραγματι ζηλεψα και στεναχωρηθηκα πολυ. Ομως σε καθε περιπτωση θα αντιδρουσα με τον ιδιο τροπο. Αλλωστε, αν ειχα αλλο σκοπο απο αυτον της επισημανσης ανεπιτρεπτων λαθων , να ξερετε οτι θα ειχα πολλα να πω για αναρμοστες συμπεριφορες ανεκδιηγητων μαιντανων,που δεν εχουν ιερο και οσιο. -
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας κύριε Πλατη, απλά θα ήθελα να προσθέσω κάτι. Κατά την δικιά μου ταπεινή άποψη, ο μόνος ο οποίος ήταν άκρως θεαματικός και φαινόταν ό,τι πήγαινε για θέαμα από τα μεγάλα αυτοκίνητα (ΕVO, Subaru,κτλπ) ήταν ο Πάνος Χατζητσοπάνης. Τουλάχιστον στην δικιά μου θύρα, ήταν για τον μόνο Έλληνα απο αυτή την 'κατηγορία' αυτοκινήτων που σηκώθηκαν όλοι και φώναζαν. Ο Πάνος από όσο γνωρίζω θα έτρεχε όλο τον αγώνα. Οι άλλοι αγωνιζόμενοι που θα έτρεχαν μόνο για την Super Ειδική δεν μπορούσαν να κάνουν το ίδιο? Γιατί κακά τα ψέματα ο κόσμος όπως φαινόταν, διψούσε για μπάντες, δεν διψούσε για χρόνους....
-
[quote='platis']ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
Το θεμα ειναι σοβαρο, κι οσα γραφονται παρακαλω να διαβαστουν με την δεουσα προσοχη. Ευπροσδεκτοι στην συζητηση που ελπιζω να επακολουθησει, οσοι προβληματιζονται σοβαρα.Αυτοι αντιθετα που ειναι ευχαριστημενοι απο τα οσα συμβαινουν στο σπορ,η επιθυμουν με την ευκαιρια να κανουν αντιπολιτευση στην ΕΛΠΑ, παρακαλω να προσπερασουν...Κύριε Πλατή διάβασα προσεκτικά όλα τα αναγραφόμενά σας αλλα το συγκεκριμένο με άφησε άφωνο.Απο την μία λές να μην γραψουνε οι ευχαριστιμένοι και απο την αλλοι να μην γράψουνε και οι δυσαρεστιστιμένοι.Δηλαδή αν κάποιος δεν είναι ευχαριστιμένος που θα ρίξει τις ευθύνες?Στους θεατές?στους ταλαίπωρους κριτές του αγώνα?στους αξιέπενους όδηγούς που ελιωσαν μέσα στην λαμαρίνα τους το 3μερο που μας πέρασε?Δηλαδή τους ζητάς να μην κάνουν αυτό που στην ουσία κάνεις εσύ στο συγκεκριμένο θέμα που αναφέρεις.Πραγματικά δεν καταλαβένω την λογική του αρχικού κοματιού που αναφέρεις εκτός και σε ενδιαφέρει μόνο η γνώμη των συγκεκριμένων ατόμων που αναφέρεις στο τόπικ.
Εγώ συμερίζομε πάντος το αίτημά σου και δεν θα εκφέρω καμία γνώμη μιάς και μου ζήτησες να προσπεράσω το τόπικ αυτό με τον πρωτότυπο αυτό τρόπο.Δηλαδή ακόμα και ένα μπράβο να θέλει να πεί καποιος μάλον το απαγορέυεις.
Φιλικά και με εκτίμηση στο πρόσωπό σας.
Οικονόμου χρυσοβαλάντης -
Χρυσοβαλαντη προς Θεου, παρεξηγησες την δημοσιευση μου. Απλα παρακαλεσα να μην υπαρξουν δημοσιευσεις που θα μετατρεψουν μια συζητηση που ΠΡΕΠΕΙ να γινει και να εξελιχθει σε κοκορομαχια ανωνυμων λασπολογων. Ελπιζω τωρα να κατανοησες το πνευμα μου και να γραψεις φαρδυα-πλατεια την γνωμη σου.
Υ.Γ. Συμπληρωνω τη φραση που επικαλεσθηκες με τις λεξεις αηθη και στειρα (αντιπολιτευση). Ετσι δεν θα υπαρξει αλλη παρανοηση -
Καλημέρα,
Χρήστο ανοίγεις για άλλη μια φορά μεγάλο θέμα για συζήτηση. Θα συμφωνήσω μαζί σου πως η διοιηκούσα αρχή του σπόρ στην χώρα μας, με τον τρόπο που λειτουργεί, δεν είναι σε θέση να εξαργυρώσει ή να κεφαλοποιήσει τα οφέλη που προκύπτουν από την φετεινή διοργάνωση. Θα επανέλθω.
Κώστας Βλασταράς
-
Δεν έχεις άδικο και είμαι σίγουρος ότι σκέφτηκες ότι ζούμε σε μια χώρα αξιολύπητη.
Θεάματα προσφέρουν όλοι, δείτε τι κάνουν και οι Τούρκοι... Αλλά ουσία λίγοι.
Και φυσικά όχι εμείς. Το Ακρόπολις είναι το εργαλείο επίδειξης και ανέλιξης κάποιων και όχι ανάδειξης του έλληνα αγωνιζομένου, των υποστηρικτών του κλπ κλπ εδώ και χρόνια. Τώρα μας πείραξε; Επειδή έγινε μια υπερειδική-διαφήμιση και χάθηκε η ευκαιρία; Σιγά τα ωά...
Το τι έκανε ο Κύρκος δεν μπορεί όμως κανείς να το κατηγορήσει!!
Αφού εκλήθη, καλά έκανε και πήγε με αμάξι τούμπανο!!
ΟΜΩΣ, οδήγησε εξαιρετικά και φαινόταν. Καλύτερα από Τσολακίδη, Βωβό, Παπαδημητρίου.
Για το θέμα των εκφωνητών, ο Στεφανής έκανε προσπάθεια αλλά είπε πολλά άσχετα στην προσπάθεια του να κάνει αυτά που του είπαν. Ο Φωτεινέλης καλύτερος.
Από εκεί και πέρα, το έχω ξαναπεί. Απλά και πεζά.
Χωρίς καμία αυτοκινητοβιομηχανία στη χώρα μας, πολλά ζητάμε. -
Είπα κάτι σε φίλο αγωνιζόμενο και φορουμά!
Οι Έλληνες συμμετέχουν στο Ράλυ Ακρόπολις και οι ξένοι στο Rallye of Greece!
Αυτό πρός προβληματισμό όλων μας!
-
Ο ΚΥΡΚΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟ NO 1 ΠΑΝΤΟΣ
-
E όχι και με αμάξι τούμπανο Απαράδεκτοι οι υπαινιγμοί...
Μετά την υπερειδική έγινε ένας σύντομος τεχνικός έλεγχος σε όλους τους αγωνιζόμενους (ρωτήστε Solberg, Galli και σία ), περιλαμβανομένων των Ελλήνων. Το αμάξι του Κύρκου δηλώθηκε στον τεχνικό έλεγχο Gr. A με περιοριστή 34 mm στο Turbo αλλά κατά τα λοιπά ήταν κανονικότατο Gr. N, με τα φίλτρα του και τις βαλβίδες του και όλα. Ομοίως και του Πάνου Χατζητσοπάνη ήταν 'Gr. A'...
Την υπερειδική δεν την είδα εκτός από ένα ζευγάρι (Παραδείσης vs. Αθανασούλας). Θα ήθελα να ρωτήσω όμως τον platis δύο πράγματα:
ο Τι έπρεπε να είχε γίνει για να βοηθηθούν οι Ελληνικοί αγώνες ? Μια κίνηση ήταν να κληθούν διάφοροι αποδεδειγμένα γρήγοροι και γνωστοί οδηγοί (πχ. Κύρκος, Ιαβέρης Jr., Ευσταθίου) για να συμμετάσχουν με αποκλειστικό στόχο το θέαμα. Λες platis πως δεν ήταν σωστό. Ο ΣΟΑΑ έκανε επίσης μια πρόταση, για αγώνα ενιαίου, που δεν έγινε δεκτή (και ορθώς ΙΜΗΟ, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία). Τι άλλο θα πρότεινες εσύ ?
ο Την υπερειδική την είδε η γυναίκα μου, που δεν είχε ξαναδεί ράλι στη ζωή της (ντροπή αλλά έτσι είναι ). Οπως, πάω στοίχημα, οι μισοί θεατές από όλο το στάδιο (και λίγους λέω) και αυτό έχει μεγάλη σημασία για την ερώτησή μου. Τι μου είπε λοιπόν ? Πως της άρεσε πολύ συνολικά (κέρδος!) αλλά από τους Ελληνες μόνο Πάνο και Jr. ξεχώρισε, οι υπόλοιποι δεν πρόσφεραν θέαμα. Σε μία ειδική 2.5 χλμ. σχεδιασμένη για αυτό ακριβώς το λόγο! Θέλω να καταλήξω: τι έκαναν οι ίδιοι οι Ελληνες αγωνιζόμενοι για να βοηθήσουν τους εαυτούς τους και τους Ελληνικούς αγώνες ? Αν κάποιοι έκαναν αγγαρεία σε κάτι που θα έπρεπε να ήταν γιορτή του θεάματος (και ας μην κάνουν χρόνο, σιγά που θα έχαναν 10 δευτερόλεπτα σε Ακρόπολις που οι διαφορές μετριούνται σε λεπτά), τότε σε τι φταίει οποιοσδήποτε άλλος ?
-
σε θεαμα καλυτερος ηταν ο χατζητσοαπανης π
-
Γιατί δεν Κάλεσαν Αγγελίδη ??? Να σηκωθεί όλο το στάδιο στον αέρα...
Μόνο ο Πάνος έκανε την πίστα για τον κόσμο Ο Junior και λιγάκι ο Γαζετάς....
Τώρα το μοναδικό θέαμα που λέει το rally.gr ότι πρόσφεραν μερικοί Έλληνες δεν νομίζω να ήταν καλύτερο από του Χατζητσοπάνη που δεν αναφέρθηκε πουθενά....
-
ΤΡΟΥΛΗ ΣΕ ΤΡΩΕΙ Ή ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ?
-
Στο θεμα μας παλι, κι απαντω στον φιλο nass (αφου ετσι θελει την προσφωνηση του
1.Ακριβως Νασο μου. Κληθηκαν διαφοροι Ελληνες γρηγοροι οδηγοι. Ηταν οι μονοι? Με ποια κριτηρια? Δεν υπαρχουν αλλοι γρηγοροι? Οταν εισαι σε καρεκλα δεν φτανει να λες μονο οτι εισαι η γυναικα του Καισαρα. Πρεπει...
Ως εδω αυτο. Αρκει.
2.Δεν ΘΑ προτεινα. ΠΡΟΤΕΙΝΑ. Και σιγουρα εχεις διαβασει την προταση μου και τις σχετικες δημοσιευσεις. Αν λοιπον χωρις να κλεισουν τα χρονομετρα, θεσπιζοταν επαθλο για τους τρεις θεαματικοτερους οδηγους,
μετα απο ψηφοφορια μεσω SMS των παρευρισκομενων θεατων, θα εβλεπες και το πολυποθητο θεαμα των Ελληνων.Μεσα στα πλαισια της προτασης μου υπαρχουν κι αλλα τεχνασματα που θα προηγαγαν το θεαμα, ομως στου κουφου την πορτα (οχι την δικη σου!) βαριεμαι να γραφω χωρις αντικρυσμα.
3. Σε καμμια περιπτωση δεν υπαινιχθηκα κατι για τον Λεωνιδα. Λεω ευθαρσως οτι του χαριστηκε σκανδαλωδως ο τιτλος του γρηγοροτερου Ελληνα μπροστα σε χιλιαδες ματια. Για σενα το δωρο αυτο ειναι δικαιο σε σχεση με ολους τους υπολοιπους?
4.Οι Ελληνες προσφερουν ηδη πολλα και βρισκονται καλως η κακως σε μια συνεχη κοντρα μεταξυ τους και με την αρχη.(Διαπιστωμενο κι αναμφισβητητο) Αυτη η φωτισμενη ηγεσια δεν ξερει οτι μια κινηση προσφορας μπορει να βελτιωσει το κλιμα? ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΕΧΟΥΜΕ< ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΣΩ ΤΟΥ?
5. Το οτι αρεσε στη συζυγο σου συνολικα-κερδος οπως γραφεις- εξασφαλιζει και την παρουσια της στα Μεγαρα? Αν ναι, τα παιρνω ολα πισω.
Ακουστε παιδια. Η προσφωνηση παιδια και φιλοι ειναι για να βρισκομαστε και ν αγαπιομαστε στις ειδικες και τα καφενεια. Στη δουλεια ομως, στον σχεδιασμο και την προοδο μονο παιδια δεν ειμαστε και δεν πρεπει να ειμαστε. Κι ετσι ολοι καταλαβαινουμε... -
NAI ΔΡΟΜΕΑ ΜΟΥ. ΜΕ ΤΡΩΕΙ. Και δεν σου φαινεται. Κι αν εχεις κατι να βαλεις στο τραπεζι, καντο. Μονο διαβασε ξανα τα μπλε γραμματα παραπανω...
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Ομως ,απο ενα γεγονος που επισυμβαινει στη χωρα μας, αφορα στο σπορ που αγαπαμε και χρονια υπηρετουμε και οργανωνεται απο εναν φορεα που καρπωνεται μερος των κοπων μας, περιμενουμε καποιες απολαβες, καποια αποδοση στο συνολο των εμπλεκομενων.
Φετος,καλο αυτο, στο Ραλλυ Ακροπολις «τζιραρισαν» πολλα χρήματα και ευτυχως απασχοληθηκε ενα μεγαλο μερος της κοινης γνωμης. Εμειναν πραγματα για τους Ελληνικους αγωνες? Κερδηθηκε κατι? Αναποφευκτη η συγκριση με τους Ολυμπιακους Αγωνες σαν παγκοσμιας εμβελειας γεγονος, ανοποφευκτη και η δικη μου απαντηση. ....Εδώ βρε Χρήστο ούτε καν απάντησαν στην προσφορά του ΣΟΑΑ για δεύτερο αγωνιστικό πλοηγό με έμπειρο πλήρωμα! Τι ψάχνεις!
Ααα ναι και τα έξοδα του πλοηγού από χορηγία!!!!
Τόσο ενδιαφέρονται !Τι ψάχνεις?
υ.γ. Το πλοηγό (Μitsubishi) έμεινε την Παρασκευή!
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
NAI ΔΡΟΜΕΑ ΜΟΥ. ΜΕ ΤΡΩΕΙ. ...ΞΥΣΤΟ ΤΟΤΕ!
-
Ναι Καστορα. Ελπιζω να τρεξει καποτε κι εμενα η κορη μου, για να μπορεσω να παω κι εγω πλοηγος-gravel car
Αστα αυτα. Ειναι το αλατοπιπερο αλλης συζητησης. Θα γινει κι αυτη, που θα παει? -
Ο χρήστης platis έγραψε:
1.Ακριβως Νασο μου. Κληθηκαν διαφοροι Ελληνες γρηγοροι οδηγοι. Ηταν οι μονοι? Με ποια κριτηρια? Δεν υπαρχουν αλλοι γρηγοροι? Οταν εισαι σε καρεκλα δεν φτανει να λες μονο οτι εισαι η γυναικα του Καισαρα. Πρεπει...
Ως εδω αυτο. Αρκει.Δεν μπορώ να μπω στη λογική (ο Θεός να την κάνει) 'γιατί αυτός και όχι ο άλλος'. Και δεν έχει και νόημα. Πάντοτε θα υπάρχει και αντίλογος σε κάτι τέτοιο. Δες τι γίνεται στις συζητήσεις για τις αναβάσεις, αν ο (όποιος) Σκαλτσάς ή 'Μαύρος' κάνει καλά που πάει με τις πετούγιες ή καλύτερα να πήγαινε με γραμμές κτλ. κτλ. Είναι το στυλ μας των Ελλήνων αυτό, όλοι θεωρούμε πως ξέρουμε καλύτερα.
Αν λοιπόν υλοποιούνταν η πρότασή σου, ακόμα θα τσακωνόμασταν για το 'ποιοί' και το 'πόσοι' (για να μην πω και για το 'πόσα') της υπόθεσης, είμαι 101% σίγουρος γιαυτό.
Αν λοιπον χωρις να κλεισουν τα χρονομετρα, θεσπιζοταν επαθλο για τους τρεις θεαματικοτερους οδηγους,
μετα απο ψηφοφορια μεσω SMS των παρευρισκομενων θεατων, θα εβλεπες και το πολυποθητο θεαμα των Ελληνων.Αν 65000 άνθρωποι και ένα πρωτοφανές σε σύλληψη και στήσιμο σκηνικό δεν είναι ικανή αιτία για κάποιους οδηγούς να προσφέρουν θέαμα, τότε πολύ απλά ή ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ή ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ (και σίγουρα δεν τους εμποδίζουν τα χρονόμετρα που λες, δηλ. τον Πάνο και τον Jr. γιατί δεν τους εμπόδισαν ?).
Ούτε διαγωνισμοί ούτε εκατομμύρια δεν θα το αλλάξει αυτό. Εκτός και αν μου λες πως αν τους δίναμε 'το κατιτίς τους' θα πρόσφεραν θέαμα ενώ τώρα δεν το έκαναν -αν συμβαίνει αυτό, καλά κρασιά...
Μεσα στα πλαισια της προτασης μου υπαρχουν κι αλλα τεχνασματα που θα προηγαγαν το θεαμα, ομως στου κουφου την πορτα (οχι την δικη σου!) βαριεμαι να γραφω χωρις αντικρυσμα.
Γιατί πιστεύεις πως κάτι θα ήταν διαφορετικό με την πρότασή σου ως προς την προσφορά θεάματος, αν η νοοτροπία ή οι ικανότητες δεν φτάνουν ?
- Σε καμμια περιπτωση δεν υπαινιχθηκα κατι για τον Λεωνιδα.
Οχι εσύ, ο kpsig.
Λεω ευθαρσως οτι του χαριστηκε σκανδαλωδως ο τιτλος του γρηγοροτερου Ελληνα μπροστα σε χιλιαδες ματια. Για σενα το δωρο αυτο ειναι δικαιο σε σχεση με ολους τους υπολοιπους?
Ο Βωβός ήταν ο γρηγορότερος Ελληνας νομίζω
- Το οτι αρεσε στη συζυγο σου συνολικα-κερδος οπως γραφεις- εξασφαλιζει και την παρουσια της στα Μεγαρα? Αν ναι, τα παιρνω ολα πισω.
H σύζυγός μου έχει έρθει στα Μέγαρα και βρήκε το θέαμα βαρετό. Και ξέρεις κάτι ? ΗΤΑΝ... Δυστυχώς
Η άποψή μου platis είναι η εξής: Στο χέρι μας είναι να αξιοποιήσουμε ό,τι έγινε στο ΟΑΚΑ προς όφελος των αγώνων και να γίνει το ΟΑΚΑ ο καταλύτης για την πρόοδο του σπορ που όλοι αγαπούμε.
Ωστόσο ας μην έχουμε αυταπάτες: προς το παρόν, ό,τι άλλο συμπληρωματικό και να κάναμε στο ΟΑΚΑ 'μικρό' θα ήταν, διότι, κακά τα ψέμματα, αυτό που έγινε στο ΟΑΚΑ ήταν πολύ μεγάλο σε σχέση με το επίπεδο των Ελληνικών αγώνων αυτή τη στιγμή.
Ελληνικοι αγωνες και Ραλλυ Ακροπολις.