Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 19 / 21
    Formula 1
    75
    418
    2052
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
      Κατi ακουω, οτι η Φορμουλα στην Αμερικη πεθανε! Αν πεθανε ειναι γιατι δεν αγαπουσαν αληθινα το αθλημα! Αν θελουν να δουν θεαμα και σ** να πανε στο Χολυγουντ.

      A, τώρα φταίνε και οι ταλαίπωροι οι θεατές που πλήρωσαν και δεν είδαν θέαμα ?

      Τελικά ποιός φταίει Vasilakis ?

      Η Ferrari ?
      Η FIA ?

      Αν είναι δυνατόν!

      Η Michelin φταίει που τα σκάτωσε. Δεν είναι όμως δυνατόν να μην πληρώσει.

      Ομως η FIA δεν ξέρει καμία Michelin και ούτε έχει κάνει καμία συμφωνία μαζί της, αλλά με τις ομάδες, και οι ομάδες έχουν ηθική και νομική υποχρέωση να τρέχουν, και το γεγονός πως δεν έτρεξαν για λόγους ασφάλειας δε σημαίνει πως απαλάσσονται τυχόν απαίτησης για αποζημίωση επειδή δεν έτρεξαν...

      Πριν τον αγώνα υπήρχε μία μόνο λύση: να μπει περιοριστής ταχύτητας στα αυτοκίνητα με Michelin είτε μόνο στο οβάλ είτε και σε ολόκληρη την πίστα και ας έβγαιναν οι McLaren/Renault/Williams 7ες-8ες (και πάλι ίσως να περνούσαν τις Minardi). Μόνο τότε δεν θα ξεφτιλιζόταν ολόκληρος ο θεσμός. Και μη μου πείτε πως αυτό δεν γίνεται... Διότι και αυτό που είδαμε δεν περιμέναμε να γίνεται, αλλά έγινε.

      Τώρα το λιγότερο που περιμένω από τη FIA είναι να βάλει στις 7 ομάδες ένα πρόστιμο ίσο με τις συνολικές εισπράξεις από τα εισιτήρια + το 1/19 από τα τηλεοπτικά δικαιώματα και να τα επιστρέψει στους αντίστοιχους δικαιούχους θεατές και τηλεοπτικούς σταθμούς συν ένα ποσό για αποζημίωση της ίδιας της FIA.

      Και ας πάνε μετά οι ομάδες να ζητήσουν τα εκατομμύρια αυτά από τη Michelin.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pininfarina last edited by

        Την F1 την εχουν επιεικως χεσ***η στις ΗΠΑ, ειναι γνωστο σε ολους αυτο. Αυτοι που πανε στο GP ειναι λατινοαμερικανοι η Ευρωπαιοι που ζουν εκει.

        • Most newspapers used wire reports in the 'Other sports' section, devoting space to the US Open golf win of New Zealander Michael Campbell and San Antonio's overtime win over Detroit putting them on course for their third National Basketball Association title since 1999.

        Even Bjorn Borg's epic 1980 Wimbledon final with John McEnroe was judged more interesting for US readers of the New York Times.

        Local Indianapolis newspaper the IndyStar summed it up. 'Formula One, a European motor sports series battling apathy in the United States, enraged an Indianapolis Motor Speedway crowd Sunday and cast doubt on the race's future when nearly three-quarters of the cars in the U.S. Grand Prix dropped out before the first official lap.'*

        (f1live.com)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pininfarina last edited by

          Ο χρήστης nass έγραψε:

          Κατi ακουω, οτι η Φορμουλα στην Αμερικη πεθανε! Αν πεθανε ειναι γιατι δεν αγαπουσαν αληθινα το αθλημα! Αν θελουν να δουν θεαμα και σ** να πανε στο Χολυγουντ.

          A, τώρα φταίνε και οι ταλαίπωροι οι θεατές που πλήρωσαν και δεν είδαν θέαμα ?

          Τελικά ποιός φταίει Vasilakis ?

          Η Ferrari ?
          Η FIA ?

          Αν είναι δυνατόν!

          Η Michelin φταίει που τα σκάτωσε. Δεν είναι όμως δυνατόν να μην πληρώσει.

          Ομως η FIA δεν ξέρει καμία Michelin και ούτε έχει κάνει καμία συμφωνία μαζί της, αλλά με τις ομάδες, και οι ομάδες έχουν ηθική και νομική υποχρέωση να τρέχουν, και το γεγονός πως δεν έτρεξαν για λόγους ασφάλειας δε σημαίνει πως απαλάσσονται τυχόν απαίτησης για αποζημίωση επειδή δεν έτρεξαν...

          Πριν τον αγώνα υπήρχε μία μόνο λύση: να μπει περιοριστής ταχύτητας στα αυτοκίνητα με Michelin είτε μόνο στο οβάλ είτε και σε ολόκληρη την πίστα και ας έβγαιναν οι McLaren/Renault/Williams 7ες-8ες (και πάλι ίσως να περνούσαν τις Minardi). Μόνο τότε δεν θα ξεφτιλιζόταν ολόκληρος ο θεσμός. Και μη μου πείτε πως αυτό δεν γίνεται... Διότι και αυτό που είδαμε δεν περιμέναμε να γίνεται, αλλά έγινε.

          Τώρα το λιγότερο που περιμένω από τη FIA είναι να βάλει στις 7 ομάδες ένα πρόστιμο ίσο με τις συνολικές εισπράξεις από τα εισιτήρια + το 1/19 από τα τηλεοπτικά δικαιώματα και να τα επιστρέψει στους αντίστοιχους δικαιούχους θεατές και τηλεοπτικούς σταθμούς συν ένα ποσό για αποζημίωση της ίδιας της FIA.

          Και ας πάνε μετά οι ομάδες να ζητήσουν τα εκατομμύρια αυτά από τη Michelin.

          Nass οι ομαδες εχουν ως μονη νομικη υποχρεωση να κατεβουν στον αγωνα, πραγμα που εκαναν. Δεν υποχρεουνται να καλυψουν ενα συγκεκριμενο αριθμο γυρων για οποιοδηποτε λογο (αν κανω λαθος σε αυτο διορθωστε με). Οποτε για μενα οποια τιμωρια τους θα ειναι αβασιμη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cavallino last edited by

            KOTEΣ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kleisj last edited by

              Ο χρήστης ody_xanthi έγραψε:

              Φίλε μου δεν ξέρω πόσο καιρό έχεις που παρακολουθείς αυτό το forum αλλά εγώ δεν έχω ξαναμιλήσει για κατεστημένο της Φερράρι και άλλα τέτοια. Δεν έχω δείξει ίχνος προκατάληψης εναντίον του Σουμάχερ.Ούτε λέω ότι φταίει η Φερράρι γι αυτό που έγινε σήμερα. Λέω αυτώ που πιστεύω και δεν φοράω παροπίδες.

              Αυτό που λέω είναι πως περίμενα να δω κάτι άλλο από τον αγαπημένο μου, κατα τ άλλα εδώ και 10 χρόνια, οδηγό. Περίμενα να μη δεχτεί να τρέξει σε ένα τέτοιο αγώνα παρωδία. Δεν έχει ανάγκη νίκες και πρωταθλήματα. Μία μεγάλη προσωπικότητα δεν θα τρεχε σ αυτόν τον αγώνα. Ένας Σέννα δεν θα τρεχε σήμερα.

              Αν μια ομαδα θελησει να μην συμμετασχει σ εναν ποδοσφαιρικο αγωνα σημαινει οτι κ η αντιπαλη ομαδα πρεπει να συμφωνησει σ αυτο?
              Ακομα κ ο MS δεν μπορει να αποφασισει μονος του το τι θα κανει. Δεν ειναι δικο του το μαγαζι της Ferrari. Καλα εκανε κ ετρεξε η SF. Θα ηταν ηλιθιοι αν δεν ετρεχαν, ειδικοτερα επειδη η ανταγωνιστρια σε ελαστικα εταιρεια τα θαλασσωσε. Δηλ αν ηταν αντιστροφα τα πραγματα κ η Bridgestone ηταν στην θεση των Γαλλων οι υπολοιπες ομαδες δεν θα ετρεχαν στο GP? Σοβαρα μιλαμε? Οι Γαλλοι πιαστηκαν αδιαβαστοι, απροετοιμαστοι κ καταφεραν να κανουν οτι δεν εχουμε ξαναδει σε 20 χρονια στην F1.
              Ας εκαναν αλλαγες ελαστικων στην διαρκεια του αγωνα κ ας εμεναν γυρους πισω! Στο κατω κατω ολο κ καποιους βαθμους θα τσιμπουσαν καποιες ομαδες τις Michelin.
              Κ που το ξερεις οτι ο Senna δεν θα ετρεχε? Γιατι πρεπει οι αλλοι να πληρωσουν την βλακεια των αλλων κ να 'πουλησουν' κ τους χορηγους τους για τα λαθη των αντιπαλων τους? Αυτοι καλα δεν τρωνε το πακετο απο την αρχη της χρονιας?
              Εγω για το μονο που θα χρεωνα την FIA ειναι γι αυτο που την εχω χρεωσει απο την αρχη της χρονιας! Τον ηλιθιο κανονισμο με τα ελαστικα. Απο εκει κ μετα ενηργησε κατα την αποψη μου πολυ σωστα.
              Κ επειδη υπηρχε διαφωνια κ αντιλογος σε αλλα threads σχετικα με το θεμα των νεων κανονισμων κ για το ενδιαφερον που εδωσε στην φετινη σεζον, απλα αναφερω οτι το προχθεσινο φιασκο ηταν η αποκορυφωση της βλακειας των φετινων κανονισμων που οδηγησαν τους κατασκευαστες ειτε σε λαθη ειτε στο να ειναι ανημποροι να ανταπεξελθουν κ να ειναι ανταγωνιστικοι.

              Επισης για την εξοδο του MS απο τα pits καλα εκανε κ κρατηθηκε εκει που κρατηθηκε. Μεσα σ ολο το φιασκο αυτο κοντραριζοταν με τον team mate του. Τι επρεπε να του πει περαστε? Δηλ. αν ηταν αναποδα θα τα χωνατε στον Rubinio? ή παλι στον MS που εκανε αποπειρα προσπερασης κ δεν του βγηκε κ βρεθηκε στο γρασιδι? Για ολα θα φταιει o MS... ειναι απιστευτο αυτο! Δηλ. ο Monty o Kimi ή οποιοσδηποτε αλλος θα εκαναν κατι διαφορετικο??? Ειπαμε αλλα οχι κ ετσι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
                Nass οι ομαδες εχουν ως μονη νομικη υποχρεωση να κατεβουν στον αγωνα, πραγμα που εκαναν. Δεν υποχρεουνται να καλυψουν ενα συγκεκριμενο αριθμο γυρων για οποιοδηποτε λογο (αν κανω λαθος σε αυτο διορθωστε με). Οποτε για μενα οποια τιμωρια τους θα ειναι αβασιμη.

                Τι σημαίνει 'να κατέβουν στον αγώνα' ? Να λάβουν μέρος στα δοκιμαστικά ? Να κάνουν το γύρο σχηματισμού ? Ή να πάρουν εκκίνηση ? (δεν ξέρω, ρωτάω)

                Μην ξεχνάς πάντως πως ο διεθνής αθλητικός κώδικας προβλέπει το αδίκημα της 'δυσφήμισης του αθλήματος'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasilakis last edited by

                  Δεν ειπα οτι φταινε οι οπαδοι Nass, αλλα δεν γινεται να σκεφτεσαι μονο τα λεφτα που πληρωσες. Η Μισλεν τα σκατωσε, αλλα νομιζεις ετσι γρηγορα αποφασισαν οι ομαδες χωρις να σκεφτουν πολλα ενδεχομενα? Απλα υπερισχυσε η ασφαλεια και η FIA μαλιστα προειδοποιησε μετα το Ευρωπαικο Γκραν Πρι να κοιταξουν την ασφαλεια πανω απο ολα.
                  Αλλα η FIA θελει να τιμωρησει επειδη δεν ετρεξαν με αυτα τα ελαστικα? Δηλαδη αν ετρεχαν και πηγαιναν στα πιτς ή περιοριζαν την ταχυτητα τους δεν ειναι ξεφτιλισμος? Δεν φοβηθηκες καθολου για τραυματισμο ή θανατο οδηγου? Αν οχι, πες το στην Τογιοτα αν εχεις δικιο.
                  Η FIA θελει τιμωρια κυριως επειδη ειχε γινει το γιουχαισμα και ρεζιλευτηκε η F1!
                  Που ακουσα τον Τοντ οτι πηγαινε αργα ο Μπαρικελο στο Μπαχρεην, δεν εβαλαν σικεην και το ιδιο στην Ισπανια με τον Σουμι και οτι εφταιγαν τα ελαστικα αλλα δεν επιδιωξαν αυτο το πραγμα, γιατι δεν τους τιμωρα και αυτους για ακαταλληλα, των συνθηκων, ελαστικα?
                  Ηδη η Μισλεν και οι ομαδες τιμωρηθηκαν, αλλα επειδη δεν μπορουσε να μην μεγαλοποιηθει το θεμα πρεπει να πεσει βαρια τιμωρια.
                  Να τιμωρησουν και την Μιναρντι που το 2002 δεν ετρεξαν στην Ισπανια λογω προβληματος αεροτομων. Να τιμωρησουν την Μακλαρεν που εβαλαν στα πιτς τον Ραικονεν στην Ιμολα το 2002.
                  Και εγω που υπερασπιζομαι την Μισλεν λεω οτι ΕΚΑΝΕ μεγαλο λαθος. Αλλα, επειδη εχει 7 ομαδες εναντι 3 της Bridgestone και εμειναν μονο 6 μονοθεσια στον αγωνα, πρεπει να να τιμωρηθει για την μη συμμετοχη? Δεν ηταν η FIA που ειπε εχετε τις επιλογες των πιτς, μειωσης ταχυτητας στην στροφη 13 ή μην τρεξετε?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasilakis last edited by

                    Το οτι οι αλλες ομαδες κατηγορουν την Φεραρι ειναι μεγαλο λαθος! Αλλα ειστε σιγουροι οτι την κατηγορουν? Μονο τον Στονταρντ της Μιναρντι ακουσα να κατηγορα την Φεραρι και τον Μπριατορε κατι να λεει! Ο Γουιλλιαμς ειπε οτι καλα εκανε η Φεραρι και ο Ντενις βλεπει(για την ωρα) απο μακρια
                    Τωρα για κοτες,κλπ........, ξερω οτι στην Τογιοτα δεν ειναι κοτες! Πως μπορεις να τους λες κοτες ενω παιζεται η ασφαλεια των οδηγων?


                    Το αστειο ειναι οτι, ο Σουμι και ο Μπαρικελο ειπαν πως αν ηταν στην ιδια κατασταση, το ιδιο θα εκαναν!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      greo last edited by

                      Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                      1.Ασχετως τι εχει γινει στο προσφατο παρελθον, η Φερραρι φετος εδειξε οτι ξερει να χανει. Αρα δικαιουται να κερδιζει υπο καθε συνθηκη. Ολοι αυτοι οι νεοπλουτοι τημ-μανατζερς που ειχαν ξεχασει αν η σαμπανια εχει αλκοολ εδειξαν οτι δεν ξερουν να χανουν και συντομα θα ξεχασουν και να κερδιζουν.

                      Πώς τεκμηριώνται τα παραπάνω;

                      Δεν ειδα φετος καποια μεμψιμοιρια ουτε (συνηθισμενη αλλες χρονιες) παρασκηνιακη κινηση της Φερραρι, αν ειδες εσυ...

                      1. Πριν απο 3 βδομαδες ενας τημ-μανατζερ και οι υποστηριχτες της ομαδας του, λεγανε οτι το αγωνιστικο πνευμα και το προφιλ της μεγαλης ομαδας τους ωθει να αγωνιζονται για τη νικη και οχι να κανουν προληπτικες αλλαγες ελαστικων στα πιτς. Προφανως η ομαδα δεν ειναι τοσο μεγαλη οσο η Τζορνταν

                      Γράφτηκε ή ειπώθηκε πουθενά από τον εν λόγω μάνατζερ και τους υποστηριχτές της ομάδας τους ότι κακώς έτρεξε και κέρδισε εχτές η Φεράρι; Δεν καταλαβαίνω ούτε τι θες να πεις ούτε πως συνδέεις τα δυο γεγονότα!

                      Θελω να πω οτι το προβλημα ασφαλειας στο αυτοκινητο του Ραϊκονεν ηταν ενα ΟΦΑΛΜΟΦΑΝΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ προβλημα ασφαλειας, στο οποιο δεν εδειξε η ομαδα του οτι ιδρωνει το αυτι τους προτασσοντας επιχειρηματα περι 'μεγαλης ομαδας' 'πνευματος νικητη' κλπ κλπ. Εδω ειδαν στο βαθος κατι ανεμομυλους και ηταν αρκετο για να κρυφτουν στα πιτς ξεχνοντας τις προσφατες παχιες δηλωσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasilakis last edited by

                        Νικη δεν ειχαν υποθεση να παρουν,greo.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          odiki_asfaleia last edited by

                          Βαρέθηκα να διαβάζω για παρωδία κ.λ.π. Διαφωνώ κάθετα, διότι εξετάζω τα πράγματα όπως έγιναν, πολύ απλά και θετικά, και όχι όπως θα έπρεπε να γίνουν, με πολλές υποθέσεις και σενάρια. Πιστεύω λοιπόν ότι αυτός ο αγώνας είναι μεγάλη τιμή για τη φόρμουλα1 και την ανεβάζει ακόμα πιο πολύ. Θα δώσω ένα μεγάλο μπράβο στη Μισελέν που παραδέχτηκε ότι υπήρχε πρόβλημα και προσπάθησε γι αυτό με μεγάλο κόστος για την ίδια, και προσωπικά σε μένα η Μισελέν ανέβηκε πιο πολύ. Μπράβο και στις ομάδες επίσης, που δεν ρίσκαραν την ακεραιότητα των οδηγών τους. Και αυτοί που ήταν εκεί και είχαν εισιτήρια ας μην παραπονιούνται, θα τους δοθει η ευκαιρία να δουν καλυτερο αγώνα, τώρα ας χαίρονται γιατί ζουν!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                            Η Μισλεν τα σκατωσε, αλλα νομιζεις ετσι γρηγορα αποφασισαν οι ομαδες χωρις να σκεφτουν πολλα ενδεχομενα? Απλα υπερισχυσε η ασφαλεια και η FIA μαλιστα προειδοποιησε μετα το Ευρωπαικο Γκραν Πρι να κοιταξουν την ασφαλεια πανω απο ολα.

                            Τους τόνισε η ΦΙΑ μετά το ευρωπαϊκό να προσέξουν την ασφάλεια, και τσαααααααααααααααααααακ φέρνουν ένα καθόλα γρήγορο και καθόλου ασφαλές λάστιχο.
                            Μάλιστα...

                            Συμμορφώθηκαν;;;

                            Δεν θα μπορούσαν να φέρουν ένα μαλακό-γρήγορο και ένα σκληρό-ασφαλές με καβάτζα λάστιχο;;

                            Μετά θα μπορούσε η ΦΙΑ να τους υποχρεώσει να χρησιμοποιήσουν το ΑΣΦΑΛΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΕΛΕΓΧΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ και δεν θα υπήρχε πρόβλημα ασφάλειας!

                            ΠΑΤΑΤΑτρακ!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:

                              Το αστειο ειναι οτι, ο Σουμι και ο Μπαρικελο ειπαν πως αν ηταν στην ιδια κατασταση, το ιδιο θα εκαναν!

                              Κι εγώ το ίδιο θα έκανα!!

                              Μάλιστα έγραφα πριν τον αγώνα πως ο Ράλφ τουλάχιστο γλίτωσε τη ζωούλα του μιας και δε θα συμμετείχε στον αγώνα!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                raikkonen last edited by

                                Ο χρήστης greo έγραψε:

                                Θελω να πω οτι το προβλημα ασφαλειας στο αυτοκινητο του Ραϊκονεν ηταν ενα ΟΦΑΛΜΟΦΑΝΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ προβλημα ασφαλειας, στο οποιο δεν εδειξε η ομαδα του οτι ιδρωνει το αυτι τους προτασσοντας επιχειρηματα περι 'μεγαλης ομαδας' 'πνευματος νικητη' κλπ κλπ. Εδω ειδαν στο βαθος κατι ανεμομυλους και ηταν αρκετο για να κρυφτουν στα πιτς ξεχνοντας τις προσφατες παχιες δηλωσεις.

                                Το ξαναείπα! Δεν έχει σχέση το ένα με το άλλο!
                                **1ον **στο θέμα του Ραικόνεν παρουσιάστηκε στη διαρκεια του αγώνα (από 1-2 λάθη του και στη συνέχεια ντόμινο) και μάλιστα προς το τέλος. Ήταν ήδη πρώτος και ρισκάρανε. Υποθέσανε ότι θα φτάνανε στο τέλος, και πράγματι κοντά πέσανε.

                                2ον Εκεί εξαρχής σου λέει ο κατασκευαστής ότι υπάρχει πρόβλημα και οι ομάδες δεν το ρισκάρανε. Άμα είναι 'μαθηματικά βέβαιο' από την εταιρεία ότι υπάρχει πρόβλημα ΚΑΙ έχει συμβεί ήδη ατύχημα εξαιτίας ελαστικού ΚΑΙ στο πρόσφατο παρελθόν** η συγκεκριμένη ΜΟΝΑΔΙΚΗ στροφή στο πρωτάθλημα απέδειξε ότι ακόμα και με τα απίστευτα ασφαλή σημερινά μονοθέσια μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα υγείας στους οδηγούς εσύ θα έτρεχες?

                                ** Πέρυσι με τον Ραλφ Σουμάχερ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                                  Δεν ειπα οτι φταινε οι οπαδοι Nass, αλλα δεν γινεται να σκεφτεσαι μονο τα λεφτα που πληρωσες.

                                  Αν εσύ θεωρείς πως η εικόνα των θεατών με τους αντίχειρες προς τα κάτω, οι αποδοκιμασίες και τα μπουκάλια στην πίστα είναι μόνο θέμα χρημάτων, μάλλον το βλέπεις στενά το ζήτημα. Η F1 είναι (καλώς ή κακώς) πρώτα απ΄ όλα προϊόν και αυτά τα καραγκιοζιλίκια κατέστρεψαν την εικόνα του προϊόντος στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου. Ξέρεις, λένε πως αρκεί ΜΙΑ κακή μαρτυρία δυσαρεστημένου πελάτη για να ακυρώσει ΔΕΚΑ καλές μαρτυρίες ευχαριστημένων πελατών. Ε, αυτό έγινε στην Ινδιανάπολη.

                                  Και η χρηματική αποζημίωση που προτείνω δεν το 'σώζει' αυτό, απλά είναι μια ελάχιστη επανόρθωση και τιμωρία. Δηλ. αν πήγαινα πχ. σε ένα θέατρο και η παράσταση ήταν τόσο 'μούφα' που δεν μπορούσα να το ανεχτώ εγώ και όλοι οι θεατές και έπεφταν αποδοκιμασίες και μπουκάλια, αν ο θιασάρχης ήταν έξυπνος και έβλεπε λίγο πέρα από τη μύτη του θα μας έδινε τα λεφτά μας πίσω

                                  Η Μισλεν τα σκατωσε, αλλα νομιζεις ετσι γρηγορα αποφασισαν οι ομαδες χωρις να σκεφτουν πολλα ενδεχομενα? Απλα υπερισχυσε η ασφαλεια και η FIA μαλιστα προειδοποιησε μετα το Ευρωπαικο Γκραν Πρι να κοιταξουν την ασφαλεια πανω απο ολα.

                                  Ναι, γιαυτό έφτιαξαν το λάθος λάστιχο, επειδή σκέφτηκαν την ασφάλεια.

                                  Αν για τις ομάδες το να βάλουν chicane ήταν αποδεκτό, δηλ. αν η μείωση της ταχύτητας ήταν επαρκής από πλευράς ασφάλειας (δεν εξετάζω εδώ τα επιπλέον προβλήματα ασφάλειας που θα προκαλούσε ένα chicane στην πίστα το πρωί του αγώνα ), τότε γιατί δεν δέχτηκαν να βάλουν ένα περιοριστή ταχύτητας ίσης με την ταχύτητα εξόδου του υποθετικού chicane στη στροφή 13 μόνο (δυσκολότερο) ή και σε όλο τον αγώνα (απλούστατο, μια αλλαγή του κόφτη) ?

                                  Να σου απαντήσω: διότι προσπάθησαν, διά του αριθμού και του φόβου της ενδεχόμενης ξεφτίλας (όπως και έγινε), να ΕΚΒΙΑΣΟΥΝ τη FIA και τις 3 ομάδες της Bridgestone. Και ευτυχώς που η FIA δεν ενέδωσε διότι, αν αυτό που συνέβη ήταν πλήγμα, αν γινόταν αυτό θα ήταν το τέλος της F1.

                                  Δηλαδή με chicane είναι ασφαλές και με περιοριστή δεν είναι ? Μήπως τα ήθελαν μονά-ζυγά δικά τους, και να μην κινδυνεύουν (απόλυτα σωστό) και να χάσουν οι της Bridgestone (ως μη όφειλαν) όσο θα έχαναν και αυτοί (εξάλλου το είπαν, αυτός ήταν ο σκοπός τους).

                                  Σιγά λοιπόν τα ωά με την ΠΡΟΦΑΣΗ της ασφάλειας. Υπήρχε θέμα ασφάλειας, αλλά δεν έκαναν τίποτα για να το λύσουν με ΔΙΚΑΙΟ προς τις άλλες ομάδες και ΣΩΣΤΟ για την εικόνα της F1 τρόπο. Το μόνο που σκέφτηκαν ήταν το δικό τους συμφέρον.

                                  Αηδία

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasilakis last edited by

                                    ΟΚ nass. Εχεις την αποψη σου και εγω την αποψη μου. Φυσικα δεν σκοπευω να τσακωθω μαζι σου και εγω θα σταματησω με το θεμα αυτο μεχρι να δω τι θα γινει στης 29 του μηνος!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                                      ΟΚ nass. Εχεις την αποψη σου και εγω την αποψη μου. Φυσικα δεν σκοπευω να τσακωθω μαζι σου και εγω θα σταματησω με το θεμα αυτο μεχρι να δω τι θα γινει στης 29 του μηνος!

                                      Συγνώμη αν φάνηκα επιθετικός, προφανώς και δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasilakis last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:

                                        ΟΚ nass. Εχεις την αποψη σου και εγω την αποψη μου. Φυσικα δεν σκοπευω να τσακωθω μαζι σου και εγω θα σταματησω με το θεμα αυτο μεχρι να δω τι θα γινει στης 29 του μηνος!

                                        Συγνώμη αν φάνηκα επιθετικός, προφανώς και δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας

                                        Ειμαι 100% μεαα, σε αυτο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gvala last edited by

                                          Σύμφωνα με την είδηση που δημοσιεύεται στο site http://www.koulouvahata.com, o Στόνταρντ ζήτησε από την FIA την κατασκευή σικαίην στην eau rouge, γιατί όπως είπε. '... λόγω σύνθετων τεχνικών προβλημάτων στην κατασκευή κάποιων εξαρτημάτων των μονοθεσίων μας, δημιουργείται μείζων θέμα ασφάλειας, καθώς αν οι οδηγοί μας επιχειρήσουν να στρίψουν με πάνω από 250 χλμ/ώρα, είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα έχουν έξοδο, με πιθανόν τραγικές συνέπεις. Και όλοι ξέρουν τι σημαίνει έξοδος στην eau rouge! .....'.

                                          H απάντηση των υπολοίπων ομάδων, πλήν Ferrari και Jordan, όπως δημοσιεύθηκε στο site http://www.san.den_ntrepomaste.com/to_kseftilisame.html, είναι ότι '... ας φτιάξει ο Στόνταρντ καλύτερα εξαρτήματα, για να στρίβουν τα μονοθέσια του πιο γρήγορα....'

                                          Δεν διέψευσαν πάντως την είδηση -που δημοσιεύτηκε στο site http://www.ferrari-666.com/ox_apo_do, σύμφωνα με την οποία σκέφτονται το ενδεχόμενο να προτείνουν -για λόγους ασφαλείας- σε ορισμένες πίστες, να ισχύσει μικτό σύστημα αγώνα. Στα πολύ γρήγορα κομμάτια κάθε πίστας, π.χ. οβαλ Ινδιανάπολης, παραμπόλικα κ.λ.π. ή έστω στα κομμάτια που δεν ευνοούνται τα ελαστικά της Michelin, να διεξάγεται αγώνας regularite, με συγκεκριμένη ταχύτητα διέλευσης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gvala last edited by

                                            Προς SAKISS:
                                            Σταμάτα επιτέλους να παραθέτεις κατεβατά ολόκληρα από άλλα sites!
                                            Εδώ είναι Forum (=συζήτηση) και όχι πρακτορείο μετάδοσης ειδήσεων.
                                            Αν έχει κάτι να πείς, πέστο! Αλλοιώς κόφ' το!
                                            Και επιπλέον, αν χρειάζεται να **παραθέσεις **κάποιο κείμενο ξενόγλωσσο, για να υποστηρίξεις τα λεγόμενα σου, βάλε και μια μετάφραση! Δεν είναι όλοι καλοί γνώστες ξένων γλωσσών. Δείξε λίγο σεβασμό επιτέλους!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 19 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr