Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τεχνολογία FSI: "παιδί" της Audi ή της VW ;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τεχνολογία FSI: "παιδί" της Audi ή της VW ;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    30
    68
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pai-mei last edited by

      Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, η Audi θα συμμετάσχει με τα R8 στις 24 ώρες του Λε Μαν (18-19 Ιουνίου).
      Η Audi μας ενημερώνει ότι το 30% των πελατών της επιλέγει FSI.

      H τεχνολογία FSI, πήρε το βάπτισμα του πυρός, (που αλλού;) στους αγώνες. Για την ακρίβεια στις 24 ώρες του Λε Μάν το 2001.

      Στην πράξη η τεχνολογία αυτή, copyright Αudi ασφαλώς, συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της δύναμης, της ροπής και την μείωση της κατανάλωσης μέσω της έκχυσης ακριβείας του καυσίμου απευθείας στον κύλινδρο, με τη βοήθεια ενός συστήματος common-rail, που ψεκάζει με ιδιαίτερα υψηλή πίεση.

      Στα R8 το μοτέρ είναι V8 FSI biturbo και αποδίδει 520 άτια, και είναι στην ουσία ο κινητήρας του RS4 συν δύο τούρμπο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        technik last edited by

        Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
        Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, η Audi θα συμμετάσχει με τα R8 στις 24 ώρες του Λε Μαν (18-19 Ιουνίου).
        Η Audi μας ενημερώνει ότι το 30% των πελατών της επιλέγει FSI.

        H τεχνολογία FSI, πήρε το βάπτισμα του πυρός, (που αλλού;) στους αγώνες. Για την ακρίβεια στις 24 ώρες του Λε Μάν το 2001.

        Since 2000...

        Για τον 5ο τίτλο δεν πάει ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • P
          pai-mei last edited by

          Ο χρήστης technik έγραψε:

          Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, η Audi θα συμμετάσχει με τα R8 στις 24 ώρες του Λε Μαν (18-19 Ιουνίου).
          Η Audi μας ενημερώνει ότι το 30% των πελατών της επιλέγει FSI.

          H τεχνολογία FSI, πήρε το βάπτισμα του πυρός, (που αλλού;) στους αγώνες. Για την ακρίβεια στις 24 ώρες του Λε Μάν το 2001.

          Since 2000...

          Για τον 5ο τίτλο δεν πάει ;

          Πέρσυ δεν είχαν βάλει οι του group τα αγωνιστικά της Audi με τα σήματα της Bentley;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!

          Tώρα το θυμήθηκα!

          ή πρόπερσυ ήταν;

          ήμαρτον Θεέ της αυτοκίνησης, στρατηγική κοινής πλατφόρμας και στο Le Mans!!!!!!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            technik last edited by

            Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

            Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, η Audi θα συμμετάσχει με τα R8 στις 24 ώρες του Λε Μαν (18-19 Ιουνίου).
            Η Audi μας ενημερώνει ότι το 30% των πελατών της επιλέγει FSI.

            H τεχνολογία FSI, πήρε το βάπτισμα του πυρός, (που αλλού;) στους αγώνες. Για την ακρίβεια στις 24 ώρες του Λε Μάν το 2001.

            Since 2000...

            Για τον 5ο τίτλο δεν πάει ;

            Πέρσυ δεν είχαν βάλει οι του group τα αγωνιστικά της Audi με τα σήματα της Bentley;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!

            Tώρα το θυμήθηκα!

            ή πρόπερσυ ήταν;

            ήμαρτον Θεέ της αυτοκίνησης, στρατηγική κοινής πλατφόρμας και στο Le Mans!!!!!!!!!

            2004
            http://www.americanlemans.com/results/p ... s_temp.PDF

            2003
            http://www.americanlemans.com/results/p ... 3P900_.pdf

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • P
              pai-mei last edited by

              Λάθος μου.

              Μόνο στο Sebring είδα ότι έτρεξαν και τα Bentley, τα οποία όμως πρέπει να βασίζονταν στα R8.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • T
                technik last edited by

                Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                Λάθος μου.

                Μόνο στο Sebring είδα ότι έτρεξαν και τα Bentley, τα οποία όμως πρέπει να βασίζονταν στα R8.

                Όπως λέμε Golf/A3 ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • D
                  dog80 last edited by

                  Ένα απο τα πρώτα αυτοκίνητα με κινητήρα άμεσου ψεκασμού ήταν το Mercedes SL300 του 1957 (γνωστό και ως Gullwing).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • K
                    kid last edited by

                    Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                    Ένα απο τα πρώτα αυτοκίνητα με κινητήρα άμεσου ψεκασμού ήταν το Mercedes SL300 του 1957 (γνωστό και ως Gullwing).

                    Αυτό το Μερκεντέ δεν αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για την τωρινή SLR?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Νομίζω ότι ο άμεσος ψεκασμός βοηθάει πολύ στην δημιουργία δύο ειδών καύσεων: Την στοιχειομετρική και την στρωματοποιημένη. Μόνο με άμεσο ψεκασμό πετυχαίνεις αυτά τα δύο είδη καύσης (ή με πατέντες τύπου 'twinport').

                      Όμως τα πλεονεκτήματα της στρωματοποιημένης καύσης (γενικά φτωχό μείγμα, πλούσιο μόνο γύρω από το μπουζί) μπορούν να αξιοποιηθούν μόνο από κινητήρες μεγάλου κυβισμού, όπου λόγω της μεγάλης ροπής των, δεν θα χρειάζεται ο οδηγός του αυτοκινήτου να πατάει πολύ το γκάζι (μικρό φορτίο), σε καθημερινές συνθήκες. Τότε θα δουλεύει καλά το όλο σύστημα.
                      Στους μικρού κυβισμόυ κινητήρες, ή σε βαριά αμάξια με όχι μεγάλους κινητήρες (π.χ. νέο Golf), το φορτίο αρκετά συχνά ξεπερνά μια κρίσιμη τιμή (π.χ. 50%) σε καθημερινές συνθήκες, όπου μετά από αυτήν την τιμή ο κινητήρας πρέπει να δουλέψει στοιχειομετρικά για πολλούς και διαφόρους λόγους. Έτσι εξανεμίζονται τα όποια οφέλη του άμεσου ψεκασμού.

                      Βέβαια υπάρχουν και άλλα πλεονεκτήματα με την χρήση του άμεσου ψεκασμού (καλύτερη ομογενοποίηση κ.τ.λ), αλλά δεν μάλλον δεν είναι αυτά που κάνουν την διαφορά

                      Επομένως, θα πρέπει μάλλον να υπάρχει ένας λόγος ίππων ανά κιλά, όπου πάνω από αυτόν τον λόγο θα καθίσταται μη σκόπιμη η χρήση μιας τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού. Υποθέτω ότι το νέο 1,6 FSI Golf βρίσκεται πάνω από αυτόν τον κρίσιμο λόγο. Αλήθεια τι γίνεται με το Α3; Κυκλοφορεί με αυτόν τον κινητήρα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jap-power last edited by

                        ΑΠΟ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ,Η MITSUBISHI ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟ CARISMA 1.8 TO 1998 ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΓΕΝΕΥΗΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΧΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 3 ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ DOHC ΜΕ 660 CC 12 VALVE,ΣΤΑ 1.500 16 VALVE DOHC,ΣΤΑ 1.800 ΚΑΙ ΣΤΑ 2.400.ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΥΠΗΡΧΑΝ 2 ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 24V ,V6 ΣΤΑ 3.000 ΚΑΙ ΣΤΑ 3.500 ΚΥΒΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ PAJERO.EΠΙΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 1998 ΤΟΝ ΦΛΕΒΑΡΗ Η MISTUBISHI EIXE ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200.000 ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ GDI ME ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          petran last edited by

                          ...μιας και πιασατε τον fsi, ποιος ξερει να μας δωσει στοιχεια για το turbo?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 2 / 2
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr