-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Σήμερα λοιπόν οι ομάδες που λέτε πως έπρεπε να ντρέπονται δεν παραβίασαν κανέναν κανονισμό. Υπερασπίστηκαν το συμφέρον τους με νόμιμους τρόπους, δεν τους έκατσε και αποσύρθηκαν. Πού είναι δηλαδή το μεμπτό;
Παίζω με Βραζιλία και ξέρω ότι θα διασυρθώ (θα με περάσει η Minardi), άρα δεν κατεβαίνω και χάνω με 2-0
Σου είπε ΕΓΓΡΑΦΩΣ η Adidas ότι αν παίξεις με τα παπούτσια της δεν σου εγγυάται ότι δεν θα σπάσεις τον αστράγαλο ή το γονατό σου;
Γιατί, μήπως στα άλλα παιχνίδια μου με ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕ ΠΩΣ ΔΕΝ συντρέχει τέτοιος κίνδυνος;
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Σου είπε η Adidas ότι αν παίξεις με τα παπούτσια της δεν σου εγγυάται ότι δεν θα σπάσεις τον αστράγαλο ή το γονατό σου;
παίξε χαλαρά (στρίψε με λίγα) κι ας σε περάσει η Minardi.
Ποιο πλήγμα θα ήταν μεγαλύτερο; (είναι κι αυτό το 'image) να μην αγωνιστώ καθόλου ή να τερματίσω 2-3 γύρους πίσω από Ferrari και στον ιδιο με τις Minardi;
Σαν να ζητάει η Ελλάδα να παίξει με τη Βραζιλα σε 'ξερό' (αλλαγή πίστας) μήπως και γλυτώσει συντριβή
Αν παρατήρηγσες δεν έγραψα πουθενά ότι έπρεπε να τοποθετηθεί σικείν, ούτε έγραψα πουθενά ότι είχαν δίκιο που το ζήτησαν. Άλλο όμως αυτό κι άλλο να λέμε πως έπρεπε να ντρέπονται κιόλας. Δες και την αμέσως προηγούμενη δημοσίευσή μου.
Εγώ δεν θα πω ότι πρέπει να ντρέπονται!!! Απλά θέλω να μου πουν όσοι εχθές έλεγαν ότι δεν έχουν πρόβλημα γιατί σήμερα δεν κατέβηκαν να τρέξουν αλλά έκαναν πως δεν ξέρουν τίποτα όταν πήραν την ειδοποίηση της Mishelin. Τελικά δεν ήταν η ασφάλεια των οδηγών το πρώτο μέλημα τους και απλά μας κοροϊδεύουν.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Αν παρατήρηγσες δεν έγραψα πουθενά ότι έπρεπε να τοποθετηθεί σικείν, ούτε έγραψα πουθενά ότι είχαν δίκιο που το ζήτησαν. Άλλο όμως αυτό κι άλλο να λέμε πως έπρεπε να ντρέπονται κιόλας. Δες και την αμέσως προηγούμενη δημοσίευσή μου.εσύ δεν το είπες, το συνυπέγραψαν όλες οι ομάδες όμως και 'δυστυχώς η FIA αρνήθηκε'
Δεν θα πρεπε να ντρέπονται που ζήτησαν αλλαγή πίστας;;;
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Σήμερα λοιπόν οι ομάδες που λέτε πως έπρεπε να ντρέπονται δεν παραβίασαν κανέναν κανονισμό. Υπερασπίστηκαν το συμφέρον τους με νόμιμους τρόπους, δεν τους έκατσε και αποσύρθηκαν. Πού είναι δηλαδή το μεμπτό;
Παίζω με Βραζιλία και ξέρω ότι θα διασυρθώ (θα με περάσει η Minardi), άρα δεν κατεβαίνω και χάνω με 2-0
Σου είπε ΕΓΓΡΑΦΩΣ η Adidas ότι αν παίξεις με τα παπούτσια της δεν σου εγγυάται ότι δεν θα σπάσεις τον αστράγαλο ή το γονατό σου;
Γιατί, μήπως στα άλλα παιχνίδια μου με ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕ ΠΩΣ ΔΕΝ συντρέχει τέτοιος κίνδυνος;
Ας μας το έλεγε και θα πηγαίναμε από ένα μαγαζί κοντά στο γήπεδο να πάρουμε ότι θεωρούσαμε καλύτερο. Μπορούσαμε όμως να κάνουμε το ίδιο και στην συγκεκριμένη περίπτωση; Όχι φυσικά οπότε τι;
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
δε έχω χρόνο να διαβάσω όλη τη συζήτηση αλλά πιστεύω πως αν η Φεράρι ήταν σε θέση να διεκδικήσει πρωτάθλημα τότε οι ομάδες με το Γαλλικό ελαστικό θα έτρεχαν. Στο Nurburgring δε φοβήθηκαν για τον Κίμι....τώρα δεν είναι σε θέση; Μια χαρά τη βρίσκω από το πουθενά
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
δε έχω χρόνο να διαβάσω όλη τη συζήτηση αλλά πιστεύω πως αν η Φεράρι ήταν σε θέση να διεκδικήσει πρωτάθλημα τότε οι ομάδες με το Γαλλικό ελαστικό θα έτρεχαν. Στο Nurburgring δε φοβήθηκαν για τον Κίμι....Δεν μπορεί να διεκδικήση???
Αν δεν κάνω λάθος έχει τους ίδιουσ βαθμόυς με mclaren αλλά είναι 2 λόγω καλήτερων θέσεων, -
Ο χρήστης eleos111 έγραψε:
Έχω δύο απορίες, αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει:-
Αυτό που έκανε ο Σουμάχερ ήταν ή δεν ήταν παράβαση; Γιατί δεν εξετάσθηκε καν από τους αγωνοδίκες...
-
Είχαν δικαίωμα να αλλάξουν σετ ελλαστικών οι ομάδες χωρίς αυτά να έχουν φθαρεί σε βαθμό που να αποδεικνύει πρόβλημα ασφάλειας των οδηγών; Έχω την εντύπωση ότι έχουν δικαίωμα να αλλάξουν λάστιχο μόνο στην περίπτωση που κάποιο λάστιχο έχει φθαρεί σε τέτοιο βαθμό που να μπορεί να αποδειχθεί ότι είναι επικίνδυνο. Και πάλι μπορεί να αλλαχθεί μόνο το συγκεκριμένο και όχι σετ ελλαστικών. Διορθώστε με αν κάνω λάθος...
- Τι έκανε; Στην αρχή νόμισα πως έσπρωξε τον Ρούμπενς έξω, και μιας και δε χωνεύω τον 1 και πάω αρκετά τον 2 φόρτωσα άσχημα... Αδίκως όμως όπως είδα στο ριπλέι, ΔΕΝ ακούμπησε το Βραζιλιάνο!!!
Τι άλλο έκανε; ΠΡΩΤΟΣ μπήκε στη στροφή, δεν παραβίασε το όριο στα πιτς, δεν πάτησε λευκή γραμμή, τι έκανε λάθος;;;
Ο Μπάρι έχασε τα φρένα λίγο παραπάνω και πήγε ευθεία για να μην τετακώσει.
Είτε που ΟΝΤΩΣ έγινε, είτε που ήταν θέατρο συγκάλυψης οδηγιών. Παράβαση Σουμ όμως δε βλέπω...
- Όχι, αν δεν είναι επικίνδυνα και τα άλλαζαν, αλλά δεν μπορούσαν να το αποδείξουν, θα έτρωγαν ποινή.
Εδώ όμως ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ ΒΑΘΜΩΝ!!! Η ποινή τους φόβιζε λοιπόν, ή τους χάλαγε που δεν θα έρχονταν ΠΡΩΤΟΙ χωρίς βαθμούς για να 'τραγουδάνε' μετά;;
-
-
ρε παιδιά έλεος, η Φεράρι αποκλείετε να ανακάμψει υπό κανονικές συνθήκες! η διαφορά στις επιδόσεις ειναι αρκετή.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Σήμερα λοιπόν οι ομάδες που λέτε πως έπρεπε να ντρέπονται δεν παραβίασαν κανέναν κανονισμό. Υπερασπίστηκαν το συμφέρον τους με νόμιμους τρόπους, δεν τους έκατσε και αποσύρθηκαν. Πού είναι δηλαδή το μεμπτό;
Κανείς δεν αποκλείει την εκδοχή να τσιμπούσαν πόντους,
έστω και με παραπάνω πιτ στοπΚάποιοι πόντοι, δεν είναι προς το συμφέρον τους ;
Μα ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΒΑΘΜΟΥΣ, τουλάχιστον ως 7ος και 8ος!!!
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Σήμερα λοιπόν οι ομάδες που λέτε πως έπρεπε να ντρέπονται δεν παραβίασαν κανέναν κανονισμό. Υπερασπίστηκαν το συμφέρον τους με νόμιμους τρόπους, δεν τους έκατσε και αποσύρθηκαν. Πού είναι δηλαδή το μεμπτό;
Κανείς δεν αποκλείει την εκδοχή να τσιμπούσαν πόντους,
έστω και με παραπάνω πιτ στοπΚάποιοι πόντοι, δεν είναι προς το συμφέρον τους ;
Στα συμφέροντά τους συγκαταλέγεται και η ασφάλεια των οδηγών τους, και μάλιστα σε περίοπτη θέση. Το γεγονός μάλιστα ότι προτίμησαν να αποκλείσουν εντελώς το ενδεχόμενο να τσιμπήσουν κάποιους πόντους, μάλλον ενισχύει το επιχείρημα ότι όντως υπήρξε σοβαρό πρόβλημα ασφαλείας.
Το ότι 7 ομάδες, ήτοι 14 μονοθέσια απαρνήθηκαν 3 βαθμούς στο ΣΥΝΟΛΟ, στη μέση της χρονιάς, όντας ΠΟΛΥ μπροστά από τον μόνο που μπορεί να σκοράρει και να απειλήσει, τη στιγμή που έχει πετάξει με τον Μοντόγια ΟΧΤΩ από το παράθυρο πριν μόλις ένα αγώνα, δεν είναι επιχείρημα, τουλάχιστο όχι σοβαρό...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αν παρατήρηγσες δεν έγραψα πουθενά ότι έπρεπε να τοποθετηθεί σικείν, ούτε έγραψα πουθενά ότι είχαν δίκιο που το ζήτησαν. Άλλο όμως αυτό κι άλλο να λέμε πως έπρεπε να ντρέπονται κιόλας. Δες και την αμέσως προηγούμενη δημοσίευσή μου.
εσύ δεν το είπες, το συνυπέγραψαν όλες οι ομάδες όμως και 'δυστυχώς η FIA αρνήθηκε'
Δεν θα πρεπε να ντρέπονται που ζήτησαν αλλαγή πίστας;;;
Παιδιά, έχουν γίνει πολύ χειρότερα πράγματα και περάσανε. Π.χ. αλλαγή αποτελεσμάτων μήκους αεροδυναμικών βοηθημάτων σε δυο διαδχικές ίδιες μετρήσεις, ποινή επειδή η σφραγίδα του ECU βρέθηκε γρατζουνισμένη παρόλο που το λογισμικό βρέθηκε άθικτο, αλλαγές κανονισμών καταμεσής της σαιζόν, κλπ. κλπ.
Η γενικότερη τοποθέτησή μου, όπως έγραψα παραπάνω, είναι πως ΟΛΕΣ οι ομάδες κοιτάνε το συμφέρον τους και καλά κάνουν. Το θέμα είναι αν το κάνουν εντός κανονισμών και το κυριότερο ΠΩΣ εξασφαλίζει, εγγυάται ή/και διαχειρίζεται η διοργανώτρια αρχή τα παρατράγουδα που εμφανίζονται κατά καιρούς. Για να μην παρελθοντολογώ, σήμερα ούτε ο Σούμι και η Φεράρι έπρεπε να ντρέπονται που συμμετείχαν κανονικά στον αγώνα, ούτε οι άλλες ομάδες που αποσύρθηκαν.
Το φταίξιμο το έχουν όσοι ψήφισαν τους συγκεκριμένους κανονισμούς και η διοργανώτρια αρχή που επέλεξε τη συγκεκεριμένη διαχείριση του προβλήματος.
-
Ουφ ρε παιδιά τι είστε σεις??? Ούτε ένα Σαββατοκύριακό δε μπορώ να λείψω?
Με το που μπαίνω 12 σελίδες!
Τις κατεβάζω αποσυνδέομαι και μόλις ξανασυνδέομαι άλλες 3 σελίδες!Αλλά δικαιολογείται!
Το σχόλιο μου για τον αγώνα (τον ποιον????) είναι το εξής.
Το ποιο κατα - ΠΛΗΚΤΙΚΟ 1-2 που έχουν κάνει οι Ιταλοί.
Παραταύτα τον παρακολούθησα όλον τον αγώνα γιατί we had history
in the making!Τώρα σχετικά με το φιάσκο το σημερινό (ακόμα και η λέξη φαντάζει
λίγη στο να περιγράψει αυτό που έγινε) μερικά πράγματα και από μένα.ΕΠΙΣΗΜΑ ο μόνος φταίχτης είναι η μισελέν και μόνο η μισελέν.
Υπήρχαν κανόνες (καλοί κακοι λίγη σημασία έχει) και έπρεπε να
προσαρμοστεί.Οι ομάδες καλά έκαναν και δε ρίσκαραν. Αν μου δώσουν ένα ποδήλατο
και μου πουν δε σου εγγυόμαστε για την ασφάλεια του τότε εγώ θα κάνω
του κεφαλιού μου? Φαινόταν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, οπότε θεωρητικά
η Μισελέν είχε δίκιο στην προτροπή της.Τώρα αν παίχθηκε κάτι άλλο ανεπίσημα δεν το ξέρω όποτε πιθανώς να
φέρουν ευθύνη και οι υπόλοιπες ομάδες.Ξαφνικά παρατηρώ μια τάση χαρακτηρισμού της Ferrari ως 'καημένης' και
'αδικημένης' η οποία είναι μόνη της (και πράγματι είναι αλλά γιατί είναι?) απέναντι στο γκέτο των 7. Αλλά πως κατέληξε άραγε να στρέφονται όλες οι ομάδες
εναντίον της.... άραγε? (ειρωνικό ύφος).Αλλά να τονίσω κάτι. Εδώ δεν έιχε ευθύνη η Ferrari για να εξηγούμαστε
και να μην παρεξηγούμαστε. Αυτή καλά έκανε και έτρεξε. Αλλιώς θα
είχαμε ένα ακόμα μεγαλύτερο φιάσκο.Όπως και να έχει μόλις είδαμε (?) έναν ΙΣΤΟΡΙΚΟ αγώνα (που πιθανώς να καταχωρηθεί στα περίεργα του σπορ). Αλλά δε ξέρω αν νοιώθω υπερήφανος που δόθηκε αυτή η 'ευκαιρία'.
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
ρε παιδιά έλεος, η Φεράρι αποκλείετε να ανακάμψει υπό κανονικές συνθήκες! η διαφορά στις επιδόσεις ειναι αρκετή.Ακριβώς!
Ούτε άλλα οβάλ έχει, ούτε άλλες ΣΤΡΟΦΕΣ που η Μπρι ξέρει ενώ η Μισλέν όχι. Το πρωτάθλημα δεν έχει λόγο να αλλάξει μορφή, εκτός αν βάλουν μπερντέ και το κάνουν εντελώς Καραγκιόζικο!!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Σήμερα λοιπόν οι ομάδες που λέτε πως έπρεπε να ντρέπονται δεν παραβίασαν κανέναν κανονισμό. Υπερασπίστηκαν το συμφέρον τους με νόμιμους τρόπους, δεν τους έκατσε και αποσύρθηκαν. Πού είναι δηλαδή το μεμπτό;
Κανείς δεν αποκλείει την εκδοχή να τσιμπούσαν πόντους,
έστω και με παραπάνω πιτ στοπΚάποιοι πόντοι, δεν είναι προς το συμφέρον τους ;
Στα συμφέροντά τους συγκαταλέγεται και η ασφάλεια των οδηγών τους, και μάλιστα σε περίοπτη θέση. Το γεγονός μάλιστα ότι προτίμησαν να αποκλείσουν εντελώς το ενδεχόμενο να τσιμπήσουν κάποιους πόντους, μάλλον ενισχύει το επιχείρημα ότι όντως υπήρξε σοβαρό πρόβλημα ασφαλείας.
Το ότι 7 ομάδες, ήτοι 14 μονοθέσια απαρνήθηκαν 3 βαθμούς στο ΣΥΝΟΛΟ, στη μέση της χρονάς, όντας ΠΟΛΥ μπροστά από τον μόνο που μπορεί να σκοράρει και να απειλήσει, τη στιγμή που έχει πετάξει με τον Μοντόγια ΟΧΤΩ από το παράθυρο πριν μόλις ένα αγώνα, δεν είναι επιχείρημα, τουλάχιστο όχι σοβαρό...
Καλα,
τώρα θα τους δώ που η Ferrari έχει 63, η ΜcLaren **63 **και η Renault 76
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Σήμερα λοιπόν οι ομάδες που λέτε πως έπρεπε να ντρέπονται δεν παραβίασαν κανέναν κανονισμό. Υπερασπίστηκαν το συμφέρον τους με νόμιμους τρόπους, δεν τους έκατσε και αποσύρθηκαν. Πού είναι δηλαδή το μεμπτό;
Κανείς δεν αποκλείει την εκδοχή να τσιμπούσαν πόντους,
έστω και με παραπάνω πιτ στοπΚάποιοι πόντοι, δεν είναι προς το συμφέρον τους ;
Μα ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΒΑΘΜΟΥΣ, τουλάχιστον ως 7ος και 8ος!!!
Μπορούσαν και περισσότερους!! Πως ήξεραν ότι θα άντεχαν τα άλλα ελαστικά ή δεν θα είχαμε από άλλες αιτίες εγκαταλείψεις; Κανένας δεν μπορεί ιδίως στο άθλημα αυτό που τα μονοθέσια είναι τόσο οριακά φτιαγμένα να εγγυηθεί ότι θα τερμάτιζαν όλα. Μόνο η Michelin βγάζει αποφάσεις προκαταβολικά για το αν αντέχουν ή όχι τα εμπορεύματα της. Θα βγάλει αντίστοιχες οδηγίες και για τα ελαστικά δρόμου που μας πουλάει;
Μάλλον για αυτά θα αφήσει εμάς να βγάλουμε άκρη!!!!!! -
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
ρε παιδιά έλεος, η Φεράρι αποκλείετε να ανακάμψει υπό κανονικές συνθήκες! η διαφορά στις επιδόσεις ειναι αρκετή.Θα σε παραπέμπσω στις δηλώσεις του Ross Brown λίγο μετά το καναδικό.
Αναφέρει ξεκάθαρα ότι έχουν πρόβλημα δύναμης το οποίο έχουν εξαλείψη στο νέο κινητήρα που η θα παρουσίαζαν εδώ η στην Μεγάλη Βρετανία.Αν αυτά αληθεύουν, ποτέ μην λες ποτέ
-
Ο χρήστης eleos111 έγραψε:
Έχω δύο απορίες, αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει:- Αυτό που έκανε ο Σουμάχερ ήταν ή δεν ήταν παράβαση; Γιατί δεν εξετάσθηκε καν από τους αγωνοδίκες...
Ουτε πατησε γραμμη ουτε εκανε τιποτα το παρανομο για να φαει ποινη...την εσωτερικη του κρατησε.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Σήμερα λοιπόν οι ομάδες που λέτε πως έπρεπε να ντρέπονται δεν παραβίασαν κανέναν κανονισμό. Υπερασπίστηκαν το συμφέρον τους με νόμιμους τρόπους, δεν τους έκατσε και αποσύρθηκαν. Πού είναι δηλαδή το μεμπτό;
Κανείς δεν αποκλείει την εκδοχή να τσιμπούσαν πόντους,
έστω και με παραπάνω πιτ στοπΚάποιοι πόντοι, δεν είναι προς το συμφέρον τους ;
Στα συμφέροντά τους συγκαταλέγεται και η ασφάλεια των οδηγών τους, και μάλιστα σε περίοπτη θέση. Το γεγονός μάλιστα ότι προτίμησαν να αποκλείσουν εντελώς το ενδεχόμενο να τσιμπήσουν κάποιους πόντους, μάλλον ενισχύει το επιχείρημα ότι όντως υπήρξε σοβαρό πρόβλημα ασφαλείας.
Το ότι 7 ομάδες, ήτοι 14 μονοθέσια απαρνήθηκαν 3 βαθμούς στο ΣΥΝΟΛΟ, στη μέση της χρονάς, όντας ΠΟΛΥ μπροστά από τον μόνο που μπορεί να σκοράρει και να απειλήσει, τη στιγμή που έχει πετάξει με τον Μοντόγια ΟΧΤΩ από το παράθυρο πριν μόλις ένα αγώνα, δεν είναι επιχείρημα, τουλάχιστο όχι σοβαρό...
Καλα,
τώρα θα τους δώ που η Ferrari έχει 63, η ΜcLaren **63 **και η Renault 76
Και που αν δεν ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ κάτι σε Φεράρι-Μπρι, δεν υπάρχει περίπτωση να μην ΞΑΝΑΜΕΙΝΕΙ πίσω η Φεράρι!!! (άντε να είναι καλή στην Μόντσα που έχει οργώσει!!!)
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
δε έχω χρόνο να διαβάσω όλη τη συζήτηση αλλά πιστεύω πως αν η Φεράρι ήταν σε θέση να διεκδικήσει πρωτάθλημα τότε οι ομάδες με το Γαλλικό ελαστικό θα έτρεχαν. Στο Nurburgring δε φοβήθηκαν για τον Κίμι....Άστοχο άστοχο άστοχο σχόλιο! (δε σου κρύβω όμως ότι αρχικά μου περασε από το μυαλό )
Στο Nurburing ΔΕΝ υπήρχε θέμα ασφαλείας από την ΑΡΧΗ του αγώνα. Το πρόβλημα το δημιούργησε ο Κίμι μέ 1-2 οδηγικά λάθη (που αυτό οδήγησε σε ντόμινο). Στο τέλος του αγώνα εντάθηκε το πρόβλημα και απλά αποφασίστηκε να ρισκάρουν.
Τώρα σου λέει ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ (με τα επίσημα δεδομένα - ένας θεός ξέρει τι παίζεται από κάτω) ότι κύριε τα ελαστικά μου έχουν πρόβλημα - ήδη παρουσίασαν προβλήματα άρα μάλλον λέω αλήθεια- και δεν θα βγάλουν τον αγώνα. Τι να κάνουν οι ομάδες?
-
Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005