-
Εγώ άμα ξεκίναγα με ένα disavantage (σ.σ. Montoya) θα γέμιζα με καύσιμα ώστε να κάνω έναν κακό γύρο! Οι υπόλοιποι δυσκολα θα καταλάβουν που οφείλεται ο κακός γύρος μου....
Μοντογια είναι πολύ πιο βαρύς από κιμι και ρενο! Ειχε και μικρότερη τελική απο κίμι!
Τρουλι, Μπατον ειναι στα πιτ σε 10 γύρους! Οι φερράρι πιστευω πως είναι σε παρόμοιες ρυθμίσεις/βάρος με μοντογια... -
Έχω... κακό προαίσθημα
Ότι δηλαδή, αν είναι να κάνει νίκη φέτος η Φεράρι είναι πολύ πιθανό να τη κάνει σήμερα (λόγω πίστας, Μπρίτζστοουν και Σούμι). -
'Α, και μια κουβέντα για τους φίλους του στοιχήματος, 3,6 απόδοση δίνουν τον M.Schumacher για νίκη και προσωπικά δεν μπορούμε να θυμηθούμε πότε είχαμε ευκαιρία για πιο εύκολα λεφτά στη ζωή μας... '
Apo rally.gr.
Kala einai ontos toso sovara ta pragmata??Xtes pandos o Kimi kai o Sam Michael apo williams dilonan oti den exoun kanena provlima.....Ti ginetai re paidia????? -
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
'Α, και μια κουβέντα για τους φίλους του στοιχήματος, 3,6 απόδοση δίνουν τον M.Schumacher για νίκη και προσωπικά δεν μπορούμε να θυμηθούμε πότε είχαμε ευκαιρία για πιο εύκολα λεφτά στη ζωή μας... '
Apo rally.gr.
Kala einai ontos toso sovara ta pragmata??Xtes pandos o Kimi kai o Sam Michael apo williams dilonan oti den exoun kanena provlima.....Ti ginetai re paidia?????Τίποτα δεν γίνεται, και καλό θα ήταν να μην αγχώνεσαι πολύ και να περιμένεις τον αγώνα! Εκεί είναι συνήθως που γίνεται κάτι!
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Τίποτα δεν γίνεται, και καλό θα ήταν να μην αγχώνεσαι πολύ και να περιμένεις τον αγώνα! Εκεί είναι συνήθως που γίνεται κάτι!Entaksei to 'ti ginetai' den itan panikoy!!!
-
iceman_angel, θα σε παρακαλούσα να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες.
admin
-
Exo provlima me ta windows.Apo aurio..
-
Δεν θα μου κανει και ιδιαιτερη εντυπωση εμενα,αν ο Kimi που λογικα θα ειναι και πιο βαρυς απο τον Trulli,περασει σχετικα ανετα τον Ιταλο παρολο που θα βρισκεται στην ακαθαρτη πλευρα,κατι το οποιο ειχε συμβει και στο Nurburgring με τον Heidfeld...
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Δεν θα μου κανει και ιδιαιτερη εντυπωση εμενα,αν ο Kimi που λογικα θα ειναι και πιο βαρυς απο τον Trulli,περασει σχετικα ανετα τον Ιταλο παρολο που θα βρισκεται στην ακαθαρτη πλευρα,κατι το οποιο ειχε συμβει και στο Nurburgring με τον Heidfeld...Και εμένα, να περάσουν οι Ρενώ τους πάντες, κάτι το οποίο είχε συμβεί και στον Καναδά...
-
Στο Καναδά η καθαρή γραμμή περνά ανάμεσα από τους πρωτοπόρους σε αντίθεση με την Αμερική που η καθαρή γραμμή είναι πάνω ακριβώς στους 1,3,5,7κτλ.
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Στο Καναδά η καθαρή γραμμή περνά ανάμεσα από τους πρωτοπόρους σε αντίθεση με την Αμερική που η καθαρή γραμμή είναι πάνω ακριβώς στους 1,3,5,7κτλ. -
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Στο Καναδά η καθαρή γραμμή περνά ανάμεσα από τους πρωτοπόρους σε αντίθεση με την Αμερική που η καθαρή γραμμή είναι πάνω ακριβώς στους 1,3,5,7κτλ.
5 , 7
-
Mas douleuoun?
http://www.f1net.gr/articles/articles.php?id=2102
'Ξέρουμε πως έχετε ενημερώσει τις ομάδες σας πως το πίσω αριστερό ελαστικό είναι ασφαλές το πολύ για 10 γύρους με μέγιστη ταχύτητα'
'Οι κανονισμοί είναι ξεκάθαροι, όπως επίσης ξεκάθαρο είναι πως η Michelin δεν έλαβε υπόψη της τα δεδομένα του 2004' -
Kala blepo na akoume 'o freisacher exei aneta ton kimi'......
-
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Mas douleuoun?
http://www.f1net.gr/articles/articles.php?id=2102
'Ξέρουμε πως έχετε ενημερώσει τις ομάδες σας πως το πίσω αριστερό ελαστικό είναι ασφαλές το πολύ για 10 γύρους με μέγιστη ταχύτητα'
'Οι κανονισμοί είναι ξεκάθαροι, όπως επίσης ξεκάθαρο είναι πως η Michelin δεν έλαβε υπόψη της τα δεδομένα του 2004'Ποίοι μας δουλέυουν???
Η FIA δεν νομίζω, μάλον η μισελέν το παράκανε, με τισ προτάσεις της , δύο μέτρα και δυο σταθμά δεν γίνεται. -
Ο χρήστης Demetriades έγραψε:
Ποίοι μας δουλέυουν???
Η FIA δεν νομίζω, μάλον η μισελέν το παράκανε, με τισ προτάσεις της , δύο μέτρα και δυο σταθμά δεν γίνεται.Kai oi dio ftaine.Arxika i fia me ta karagiozilikia-kanonismous kai meta i michelin gia tin erasitexnikes energeies tis
-
Ο κανονισμός ΔΕΝ θεσπίστηκε από τη FIA. Υπήρξε προϊόν όμοφωνης συμφωνίας ομοσπονδίας, ομάδων και λαστιχάδων. Δεύτερον, μια τέτοια κατάσταση θα μπορούσε σίγουρα να είχε συμβεί και με τους περσινούς κανόνες. Είναι μεγάλο λάθος να 'δαιμονιοποιείται' η ομοσπονδία για κανονισμούς που περνάνε μέσα από προβλεπόμενες διαδικασίες. Αν μη τι άλλο η 'κακιά' FIA έχει δηλώσει την πρόθεση για 1 κατασκευαστή ελαστικών, τη στιγμή που είναι προφανές ότι ο ένας κατασκευαστής είναι η πλέον σίγουρη και ασφαλής λύση.
Το θέμα τώρα είναι να βρεθεί μια ασφαλής και δίκαιη λύση για όλους....
-
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Ποίοι μας δουλέυουν???
Η FIA δεν νομίζω, μάλον η μισελέν το παράκανε, με τισ προτάσεις της , δύο μέτρα και δυο σταθμά δεν γίνεται.Kai oi dio ftaine.Arxika i fia me ta karagiozilikia-kanonismous kai meta i michelin gia tin erasitexnikes energeies tis
Σε αυτήν όμως την περίπτωση δεν είναι και τόσω θέμα κανονισμού. Αν ήταν όπως π.χ. πέρσι πια θα ήταν η διαφορά??
Εδώ δεν βγάζουν 15 γύρους δεν είναι το ότι δεν β΄γαζουν αγώνα. -
Πολυ ωραια η απαντηση της FIA.
Edit: Συμφωνα με το f1racing η Michelin απαγορευει στις ομαδες να τρεξουν. Νομιζω οτι αν καποιες ομαδες το αγνοησουν μαλλον θα αποκλειστουν ουτως η αλλως, αφου ο Whiting δηλωσε 'We will remind them of the need to follow your advice for safety reasons'. Να δουμε τι θα σκαρωσει τωρα ο Bernie, που χθες στο itv ηταν 100% σιγουρος οτι ολοι θα τρεξουν κανονικα.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Ο κανονισμός ΔΕΝ θεσπίστηκε από τη FIA. Υπήρξε προϊόν όμοφωνης συμφωνίας ομοσπονδίας, ομάδων και λαστιχάδων. Δεύτερον, μια τέτοια κατάσταση θα μπορούσε σίγουρα να είχε συμβεί και με τους περσινούς κανόνες. Είναι μεγάλο λάθος να 'δαιμονιοποιείται' η ομοσπονδία για κανονισμούς που περνάνε μέσα από προβλεπόμενες διαδικασίες. Αν μη τι άλλο η 'κακιά' FIA έχει δηλώσει την πρόθεση για 1 κατασκευαστή ελαστικών, τη στιγμή που είναι προφανές ότι ο ένας κατασκευαστής είναι η πλέον σίγουρη και ασφαλής λύση.Το θέμα τώρα είναι να βρεθεί μια ασφαλής και δίκαιη λύση για όλους....
παραβλέπεις το γεγονός ότι φέτος είναι η 1η χρονιά που έχει εφαρμογή ο νέος αυτός κανονισμός. Άρα δε θα μπορούσε να γίνει πέρσι διότι η 'εμπειρία' που είχαν οι ομάδες για να φτιάξουν ελαστικό για 15-30 γύρους ήταν ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ πολύ περισσότερη από την αντίστοιχη φετινή (κατασκευή δηλαδή ελαστικού που να αντέχει ολόκληρο αγώνα). Άρα τα όποια λάθη στις επιλογές κατάλληλου ελαστικού έχουν λογική. Επιπλέον δε θα μπορούσε να συμβεί πέρσι διότι σε τέτοια περίπτωση οι ομάδες είχαν δυνατότητα αλλαγής ελαστικού κατά τη διάρκεια του αγώνα σε αντίθεση με φέτος που δε μπορούν και γι ' αυτό έχει γίνει τόσο θέμα. Μη ξεχνάτε ότι ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και η Michelin πήρε ρίσκα για να μειώσει τη περσινή διαφορά. Αναμενόμενα λοιπόν τα όποια λάθη.
Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005