-
αφού κλείδωσε το άλλο..
το βάθρο που ΘΕΛΩ να δω:
Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes
Kimi Raikkonen McLaren-Mercedes
Rubens Barrichello Ferrari- ΜΣ
10.ΑΛ
- ΜΣ
-
Ο Ραλφ Σούμαχερ αποχώρησε από το Γκραν Πρι!!
Τη θέση του πήρε ο Ζόντα!! -
Απο οσο το ειδα στο live timing η 2.1 πρεπει να ηταν μια απο τις χειροτερες περιοδους δοκιμων στην ιστορια - ελαχιστοι συμπληρωσαν γυρους και απο οσους ετρεξαν μονο οι Ferrari και ο Monty το παταγαν στο οβαλ... Δεν ξερω τι γινεται
-
Τα Michelin έχουν πρόβλημα τόσο φθοράς, όσο και (υποψιαζόμενης) αντοχής στην καταπόνηση του πλαϊνού στο οβάλ. Λέγεται ότι θα ζητήσουν άδεια να τρέξουν με άλλα λάστιχα.
-
Ποιός άραγε φταίει? Η Michelin ή οι οργανωτές που έβαλαν το νέο οδόστρωμα?
Η Bridgestone δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα φθοράς και αντοχής? Αν δεν αντιμετωπίζει, είναι ίσως επειδή αυτή προμηθεύει ελαστικά στα αμερικάνικα πρωταθλήματα και έτσι έχει κάποια εμπειρία! -
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Το κλοτσάει;Και μετά κράταγε το κεφάλι του σε στύλ πώπώ τι πήγα να πάθω...
Τελικά πάνω σε αυτό που έλεγα, το λάστιχο του Ζοντα ήταν το πίσω αριστερό, όπως σ=και του Σουμάχερ.
Ο πρώτος το έχασε με 57 λεπτά να απομένουν στα δοκιμαστικά, ο άλλος με 52...Πιθανώς να δούμε άλλο ένα απισόδειο στο 'Τελευταίος Επιζών' όπως στον Καναδά...
Μήπως να έκαναν καλύτερα λάστιχα για δύο αγώνες του χρόνου, όπως κάναν με τους κινητήρες φέτος; -
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Απο οσο το ειδα στο live timing η 2.1 πρεπει να ηταν μια απο τις χειροτερες περιοδους δοκιμων στην ιστορια - ελαχιστοι συμπληρωσαν γυρους και απο οσους ετρεξαν μονο οι Ferrari και ο Monty το παταγαν στο οβαλ... Δεν ξερω τι γινεταιΠαιδιά, όντως ήταν χάλια, πολλά μπλοκαρίσματα στς πίσω μέρη που οδήγησαν σε, πολλές τετάκες...
Μακάρι να μην καταλήξει ο αγώνας να βγεί πρωταθλητής ο Ράλφ... Τουλάχιστον αυτός μετά την αποχώρηση γλίτωσε τη ζωούλα του...
Μετράτε εγκαταλείψεις!!!
Όπως και να έχει όμως, ένας ηλίθιος και επικίνδυνος κανόνας δεν παύει να είναι κανόνας!
Έτσι θα είναι κοροϊδία ΜΙΑ φορά που τα Μισλέν είναι χειρότερα από το Μπρίτζστοουν να τρέξουν με άλλα λάστιχα, κι ας υφίστανται λόγοι ασφαλείας...
Ας αναβληθεί ο αγώνας, αυτός που έβγαλε τον ηλίθιο κανόνα να εκτελεστεί, και να γίνει ο αγώνας σε άλλη χρονική στιγμή, χωρίς τον μπερντέ του Καραγκιόζη... -
-
Τι σχέση έχει ο κανόνας με τις εγκαταλείψεις; Είναι δεδομένο ότι πάμε σε οριακές καταστάσεις από τη στιγμή που υπάρχουν δυο κατασκευαστές. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε άνετα να είχε γίνει και πέρσι.
-
Στα 2α ελεύθερα έβαλαν κάμποσους γύρους τα μονοθέσια με Michelin, με αυξημένες πιέσεις όπως πρότειναν οι Γάλλοι.
-
Έχω την αίσθηση ότι τα προβλήματα είναι αλληλένδετα. Ο JPM παραπονέθηκε χτες για φθορά, κάτι που ίσως σημαίνει ότι αναγκαζόμενες να την αντιμετωπίσουν οι ομάδες έριξαν τις πιέσεις με επακόλουθο το να υπάρχει ανησυχία για το 'δίπλωμα' του πλαϊνού στο οβάλ. (Αυθαίρετο αλλά τεκμηριωμένο συμπέρασμα - μη βαράτε ). Νομίζω πάντως ότι στο team radio ακούστηκαν οι μηαχνικοί να λένε στον Alonso ότι θα του ανεβάσουν ψηλά τις πιέσεις κάνοντας άκαμπτο το ελαστικό.
-
Ό,τι και να αποφασιστεί τελικά, οι αγωνοδίκες θα δεχτούν κριτική: Είτε θα επιτρέψουν καινούργια λάστιχα, αδικώντας τη Ferrar/Bridgestone, είτε δε θα το επιτρέψουν και κινδυνεύουμε να μετατραπεί ο αγώνας σε φάρσα.
-
-
Επειδη δεν προλαβα να δω τον γυρο του Montoya ,που οφειλεται το 1' διαφορα απο τον Kimi ??
-
Απ' ότι φαίνεται, ο Τρούλης πάει για ένα ανεφοδιασμό περισσότερο επειδή έτσι θα ελιναι ελαφρύς συνεχώς και θα απελευθερώνει κάπως τα ελαστικά του από βαρύ φορτίο καυσίμου με στόχο φυσικά να μην σπάσουν!
Προσωπικά, αν η κατάσταση με τα ελαστικά της Μισλέν είναι τόσο σοβαρή και αληθής, τότε προβλέπω 1-2 των Ferrari, 3-4 των Μινάρντι, 5-6 των Τζόρνταν και τις υπόλοιπες 2 θέσεις θα τις πάρουν αυτοί που θα κινηθούν περισσότερο με στυλ χελώνας για να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τη ζωή! -
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Επειδη δεν προλαβα να δω τον γυρο του Montoya ,που οφειλεται το 1' διαφορα απο τον Kimi ??Υπάρχουν 3 πιθανόν λόγοι:
- Βγήκε έξω σε σκονισμένη πίστα
- Είναι βαρύτερος από τον Κίμι
- Δεν έκανε καλό γύρο με ίδιο καύσιμο και ίδιες συνθήκες οδοστρώματος(αφού όλοι βγάζανε σκόνη από το πίσω μέρος και οι Ρενώ τα πήγαν μια χαρά, αλλά ερωτηματικό είναι το φορτίο καυσίμου των Ρενώ σε σύγκριση με τον Μοντόγια)
EDIT: Εγώ πιστεύω λίγο από όλα. Περισσότερο σκονισμένη πίστα και βαρύτερο φορτίο καυσίμου με τελικό αποτέλεσμα έναν όχι καλό γύρο!
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Προσωπικά, αν η κατάσταση με τα ελαστικά της Μισλέν είναι τόσο σοβαρή και αληθής, τότε προβλέπω 1-2 των Ferrari, 3-4 των Μινάρντι, 5-6 των Τζόρνταν και τις υπόλοιπες 2 θέσεις θα τις πάρουν αυτοί που θα κινηθούν περισσότερο με στυλ χελώνας για να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τη ζωή!Και από που πηγάζει η πρόβλεψη ότι οι Minardi θα είναι πιο γρήγορες από τις Jordan;
Στην ουσία του θέματος τώρα, ή οι ομάδες της Michelin θα αλλάξουν λάστιχα, οπότε θα παρακολουθήσουμε έναν ανούσιο αγώνα (αφού οι άλλοι θα καταθέσουν ένσταση και θα δικαιωθούν) ή (που είναι και το πιο πιθανό) θα συνεχίσουν όπως είναι και .....όποιος αντέξει.
Ελπίζω να μην μετατραπεί ο αγώνας σε παρωδία. -
Ο Κιμι παει για την 4η νικη αυριο...
-
ΑΝ τερματίσει φυσικά, έτσι; Εγώ πάντως ανησυχώ για τα Michelin...
-
Πολυ ατειο αυτο με την toyota....για να μετριασουν το θεμα με το ατυχημα του ralph αδειασαν το μονοθεσιο του trulli και πηραν την pole
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Πολυ ατειο αυτο με την toyota....για να μετριασουν το θεμα με το ατυχημα του ralph αδειασαν το μονοθεσιο του trulli και πηραν την poleΧαμογελάστε όσο είναι ώρα μέχρι τις 21.00...
Είχε ανάγκη τώρα η Toyota από την pole! Αλλά τι κάθομαι και λέω. Θα μάθουμε σε λίγο. -
Πάντως αυτός ο Τρούλης, είναι ο πιο σεμνός και ταπεινός οδηγός που είδα ποτέ! Και αυτό το θεωρώ καλό!
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Πολυ ατειο αυτο με την toyota....για να μετριασουν το θεμα με το ατυχημα του ralph αδειασαν το μονοθεσιο του trulli και πηραν την poleΠως είσαι τόσο σίγουρος; Και η Τογίοτα και ο Τρούλι δεν έχουν δείξει να ενδιαφέρονται για πυροτεχνήματα του στυλ 'καλά στις δοκιμές, χάλια στον αγώνα'. Όσες φορές η επίδοση στον αγώνα δεν ήταν ανάλογη με τις δοκιμές δεν οφειλόταν στο φορτίο καυσίμου.
Πάντως η διαφορά από όλους είναι πολύ μεγάλη, καιρό είχαμε να δούμε τόση διαφορά στις δοκιμές. Και με τόσο υψηλή τελική δεν θα είναι εύκολο να τον προσπεράσουν.
-
de ksero an paratirisate prosektika to giro tou kimi alla mou fainetai prepei na itan o teleios giros.De ksero gia tous allous(alonso,trulli)giati tous edeikse ap ekso eno ton kimi olo onboard gi ayto to leo.Pisteyo prepei na einai pio varis apo trulli,tha deiksei
-
Ο χρήστης ody_xanthi έγραψε:
Πάντως η διαφορά από όλους είναι πολύ μεγάλη, καιρό είχαμε να δούμε τόση διαφορά στις δοκιμές. Και με τόσο υψηλή τελική δεν θα είναι εύκολο να τον προσπεράσουν.Αν όμως είναι όντως άδειος από καύσιμα δεν θα χρειαστεί να τον προσπεράσουν στην πίστα... θα μπει πρώτος στα πιτς.
ΥΓ. Αναμένω επίσης με ενδιαφέρον την εκκίνηση.
Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005