Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 20
    • 21
    • 2 / 21
    Formula 1
    75
    418
    2088
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikosxeng last edited by

      αφού κλείδωσε το άλλο..

      το βάθρο που ΘΕΛΩ να δω:

      Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes
      Kimi Raikkonen McLaren-Mercedes
      Rubens Barrichello Ferrari

      1. ΜΣ
        10.ΑΛ
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasilakis last edited by

        Ο Ραλφ Σούμαχερ αποχώρησε από το Γκραν Πρι!!
        Τη θέση του πήρε ο Ζόντα!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pininfarina last edited by

          Απο οσο το ειδα στο live timing η 2.1 πρεπει να ηταν μια απο τις χειροτερες περιοδους δοκιμων στην ιστορια - ελαχιστοι συμπληρωσαν γυρους και απο οσους ετρεξαν μονο οι Ferrari και ο Monty το παταγαν στο οβαλ... Δεν ξερω τι γινεται

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hellenic-tifosi last edited by

            Τα Michelin έχουν πρόβλημα τόσο φθοράς, όσο και (υποψιαζόμενης) αντοχής στην καταπόνηση του πλαϊνού στο οβάλ. Λέγεται ότι θα ζητήσουν άδεια να τρέξουν με άλλα λάστιχα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilakis last edited by

              Ποιός άραγε φταίει? Η Michelin ή οι οργανωτές που έβαλαν το νέο οδόστρωμα?
              Η Bridgestone δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα φθοράς και αντοχής? Αν δεν αντιμετωπίζει, είναι ίσως επειδή αυτή προμηθεύει ελαστικά στα αμερικάνικα πρωταθλήματα και έτσι έχει κάποια εμπειρία!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgetabs last edited by

                Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
                Το κλοτσάει;

                Και μετά κράταγε το κεφάλι του σε στύλ πώπώ τι πήγα να πάθω...

                Τελικά πάνω σε αυτό που έλεγα, το λάστιχο του Ζοντα ήταν το πίσω αριστερό, όπως σ=και του Σουμάχερ.
                Ο πρώτος το έχασε με 57 λεπτά να απομένουν στα δοκιμαστικά, ο άλλος με 52...

                Πιθανώς να δούμε άλλο ένα απισόδειο στο 'Τελευταίος Επιζών' όπως στον Καναδά...
                Μήπως να έκαναν καλύτερα λάστιχα για δύο αγώνες του χρόνου, όπως κάναν με τους κινητήρες φέτος;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
                  Απο οσο το ειδα στο live timing η 2.1 πρεπει να ηταν μια απο τις χειροτερες περιοδους δοκιμων στην ιστορια - ελαχιστοι συμπληρωσαν γυρους και απο οσους ετρεξαν μονο οι Ferrari και ο Monty το παταγαν στο οβαλ... Δεν ξερω τι γινεται

                  Παιδιά, όντως ήταν χάλια, πολλά μπλοκαρίσματα στς πίσω μέρη που οδήγησαν σε, πολλές τετάκες...

                  Μακάρι να μην καταλήξει ο αγώνας να βγεί πρωταθλητής ο Ράλφ... Τουλάχιστον αυτός μετά την αποχώρηση γλίτωσε τη ζωούλα του...

                  Μετράτε εγκαταλείψεις!!!

                  Όπως και να έχει όμως, ένας ηλίθιος και επικίνδυνος κανόνας δεν παύει να είναι κανόνας!
                  Έτσι θα είναι κοροϊδία ΜΙΑ φορά που τα Μισλέν είναι χειρότερα από το Μπρίτζστοουν να τρέξουν με άλλα λάστιχα, κι ας υφίστανται λόγοι ασφαλείας...
                  Ας αναβληθεί ο αγώνας, αυτός που έβγαλε τον ηλίθιο κανόνα να εκτελεστεί, και να γίνει ο αγώνας σε άλλη χρονική στιγμή, χωρίς τον μπερντέ του Καραγκιόζη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hellenic-tifosi last edited by

                    1. Τι σχέση έχει ο κανόνας με τις εγκαταλείψεις; Είναι δεδομένο ότι πάμε σε οριακές καταστάσεις από τη στιγμή που υπάρχουν δυο κατασκευαστές. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε άνετα να είχε γίνει και πέρσι.

                    2. Στα 2α ελεύθερα έβαλαν κάμποσους γύρους τα μονοθέσια με Michelin, με αυξημένες πιέσεις όπως πρότειναν οι Γάλλοι.

                    3. Έχω την αίσθηση ότι τα προβλήματα είναι αλληλένδετα. Ο JPM παραπονέθηκε χτες για φθορά, κάτι που ίσως σημαίνει ότι αναγκαζόμενες να την αντιμετωπίσουν οι ομάδες έριξαν τις πιέσεις με επακόλουθο το να υπάρχει ανησυχία για το 'δίπλωμα' του πλαϊνού στο οβάλ. (Αυθαίρετο αλλά τεκμηριωμένο συμπέρασμα - μη βαράτε ). Νομίζω πάντως ότι στο team radio ακούστηκαν οι μηαχνικοί να λένε στον Alonso ότι θα του ανεβάσουν ψηλά τις πιέσεις κάνοντας άκαμπτο το ελαστικό.

                    4. Ό,τι και να αποφασιστεί τελικά, οι αγωνοδίκες θα δεχτούν κριτική: Είτε θα επιτρέψουν καινούργια λάστιχα, αδικώντας τη Ferrar/Bridgestone, είτε δε θα το επιτρέψουν και κινδυνεύουμε να μετατραπεί ο αγώνας σε φάρσα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tlg last edited by

                      Επειδη δεν προλαβα να δω τον γυρο του Montoya ,που οφειλεται το 1' διαφορα απο τον Kimi ??

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasilakis last edited by

                        Απ' ότι φαίνεται, ο Τρούλης πάει για ένα ανεφοδιασμό περισσότερο επειδή έτσι θα ελιναι ελαφρύς συνεχώς και θα απελευθερώνει κάπως τα ελαστικά του από βαρύ φορτίο καυσίμου με στόχο φυσικά να μην σπάσουν!
                        Προσωπικά, αν η κατάσταση με τα ελαστικά της Μισλέν είναι τόσο σοβαρή και αληθής, τότε προβλέπω 1-2 των Ferrari, 3-4 των Μινάρντι, 5-6 των Τζόρνταν και τις υπόλοιπες 2 θέσεις θα τις πάρουν αυτοί που θα κινηθούν περισσότερο με στυλ χελώνας για να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τη ζωή!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasilakis last edited by

                          Ο χρήστης TLG έγραψε:
                          Επειδη δεν προλαβα να δω τον γυρο του Montoya ,που οφειλεται το 1' διαφορα απο τον Kimi ??

                          Υπάρχουν 3 πιθανόν λόγοι:

                          1. Βγήκε έξω σε σκονισμένη πίστα
                          2. Είναι βαρύτερος από τον Κίμι
                          3. Δεν έκανε καλό γύρο με ίδιο καύσιμο και ίδιες συνθήκες οδοστρώματος(αφού όλοι βγάζανε σκόνη από το πίσω μέρος και οι Ρενώ τα πήγαν μια χαρά, αλλά ερωτηματικό είναι το φορτίο καυσίμου των Ρενώ σε σύγκριση με τον Μοντόγια)

                          EDIT: Εγώ πιστεύω λίγο από όλα. Περισσότερο σκονισμένη πίστα και βαρύτερο φορτίο καυσίμου με τελικό αποτέλεσμα έναν όχι καλό γύρο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ripper last edited by

                            Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                            Προσωπικά, αν η κατάσταση με τα ελαστικά της Μισλέν είναι τόσο σοβαρή και αληθής, τότε προβλέπω 1-2 των Ferrari, 3-4 των Μινάρντι, 5-6 των Τζόρνταν και τις υπόλοιπες 2 θέσεις θα τις πάρουν αυτοί που θα κινηθούν περισσότερο με στυλ χελώνας για να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τη ζωή!

                            Και από που πηγάζει η πρόβλεψη ότι οι Minardi θα είναι πιο γρήγορες από τις Jordan;
                            Στην ουσία του θέματος τώρα, ή οι ομάδες της Michelin θα αλλάξουν λάστιχα, οπότε θα παρακολουθήσουμε έναν ανούσιο αγώνα (αφού οι άλλοι θα καταθέσουν ένσταση και θα δικαιωθούν) ή (που είναι και το πιο πιθανό) θα συνεχίσουν όπως είναι και .....όποιος αντέξει.
                            Ελπίζω να μην μετατραπεί ο αγώνας σε παρωδία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panos7 last edited by

                              Ο Κιμι παει για την 4η νικη αυριο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                ΑΝ τερματίσει φυσικά, έτσι; Εγώ πάντως ανησυχώ για τα Michelin...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sakiss last edited by

                                  Πολυ ατειο αυτο με την toyota....για να μετριασουν το θεμα με το ατυχημα του ralph αδειασαν το μονοθεσιο του trulli και πηραν την pole

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jarnot last edited by

                                    Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                                    Πολυ ατειο αυτο με την toyota....για να μετριασουν το θεμα με το ατυχημα του ralph αδειασαν το μονοθεσιο του trulli και πηραν την pole

                                    Χαμογελάστε όσο είναι ώρα μέχρι τις 21.00...
                                    Είχε ανάγκη τώρα η Toyota από την pole! Αλλά τι κάθομαι και λέω. Θα μάθουμε σε λίγο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vasilakis last edited by

                                      Πάντως αυτός ο Τρούλης, είναι ο πιο σεμνός και ταπεινός οδηγός που είδα ποτέ! Και αυτό το θεωρώ καλό!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        ody_xanthi last edited by

                                        Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                                        Πολυ ατειο αυτο με την toyota....για να μετριασουν το θεμα με το ατυχημα του ralph αδειασαν το μονοθεσιο του trulli και πηραν την pole

                                        Πως είσαι τόσο σίγουρος; Και η Τογίοτα και ο Τρούλι δεν έχουν δείξει να ενδιαφέρονται για πυροτεχνήματα του στυλ 'καλά στις δοκιμές, χάλια στον αγώνα'. Όσες φορές η επίδοση στον αγώνα δεν ήταν ανάλογη με τις δοκιμές δεν οφειλόταν στο φορτίο καυσίμου.

                                        Πάντως η διαφορά από όλους είναι πολύ μεγάλη, καιρό είχαμε να δούμε τόση διαφορά στις δοκιμές. Και με τόσο υψηλή τελική δεν θα είναι εύκολο να τον προσπεράσουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iceman_angel last edited by

                                          de ksero an paratirisate prosektika to giro tou kimi alla mou fainetai prepei na itan o teleios giros.De ksero gia tous allous(alonso,trulli)giati tous edeikse ap ekso eno ton kimi olo onboard gi ayto to leo.Pisteyo prepei na einai pio varis apo trulli,tha deiksei

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            migf1 last edited by

                                            Ο χρήστης ody_xanthi έγραψε:
                                            Πάντως η διαφορά από όλους είναι πολύ μεγάλη, καιρό είχαμε να δούμε τόση διαφορά στις δοκιμές. Και με τόσο υψηλή τελική δεν θα είναι εύκολο να τον προσπεράσουν.

                                            Αν όμως είναι όντως άδειος από καύσιμα δεν θα χρειαστεί να τον προσπεράσουν στην πίστα... θα μπει πρώτος στα πιτς.

                                            ΥΓ. Αναμένω επίσης με ενδιαφέρον την εκκίνηση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 2 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr