-
Ιδού η απορία μου...
**Τελικά, ποιά είναι η 'μητέρα' της τεχνολογίας FSI ;
Η Audi, ή η VW ; **Απ' ότι γνωρίζω, η Audi χρησιμοποίησε την τεχνολογία FSI από το 2000,
στους αγώνες Le Mans, κατακτώντας 3 συνεχόμενα πρωταθλήματα.Αν δεν κάνω λάθος, το πρώτο μοντέλο
με κινητήρα άμεσου ψεκασμού (του VAG),
ήταν το Α2 1.6
Ή μήπως το Lupo 1.4 FSI με τα 105 άλογα ; -
Ιδού η απορία μου...
**Τελικά, ποιά είναι η 'μητέρα' της τεχνολογίας FSI ;
Η Audi, ή η VW ; **Απ' ότι γνωρίζω, η Audi χρησιμοποίησε την τεχνολογία FSI από το 2000,
στους αγώνες Le Mans, κατακτώντας 3 συνεχόμενα πρωταθλήματα.Αν δεν κάνω λάθος, το πρώτο μοντέλο
με κινητήρα άμεσου ψεκασμού (του VAG),
ήταν το Α2 1.6
Ή μήπως το Lupo 1.4 FSI με τα 105 άλογα ; -
Ιδού η απορία μου...
**Τελικά, ποιά είναι η 'μητέρα' της τεχνολογίας FSI ;
Η Audi, ή η VW ; **Απ' ότι γνωρίζω, η Audi χρησιμοποίησε την τεχνολογία FSI από το 2000,
στους αγώνες Le Mans, κατακτώντας 3 συνεχόμενα πρωταθλήματα.Αν δεν κάνω λάθος, το πρώτο μοντέλο
με κινητήρα άμεσου ψεκασμού (του VAG),
ήταν το Α2 1.6
Ή μήπως το Lupo 1.4 FSI με τα 105 άλογα ; -
Μπορώ να ρωτήσω αν έχει σημασία η απάντηση;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Τελικά, ποιά είναι η 'μητέρα' της τεχνολογίας FSI ;
H BOSCH
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Μπορώ να ρωτήσω αν έχει σημασία η απάντηση;Και βέβαια!
Απορία δική μου, είναι
Το ερώτημα μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες μορφές τεχνολογίας που χρησιμοποιεί το γκρούπ.
Πλαίσια, DSG, ASF (εδώ ξέρουμε ) κτλ... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ή μήπως το Lupo 1.4 FSI με τα 105 άλογα ;Υπάρχει τέτοιο Lupo?
-
Η Άουντι μητέρα του ΦΣΙ, με την ΦΒ αφεντικό της Άουντι!
Ποιος είπε πως η ΦΒ το έβγαλε;
-
Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει τι προσφέρει στην θεωρία και τι στην πράξη?
Τα νούμερα δείχνουν ότι δεν προσφέρει και τίποτα.
πχ 1.6 λίτρα κινητήρας δίνει 115 άλογα όταν καεί super αμόλυβδη και όλοι λένε ότι είναι θορυβώδης.
Είναι πιο οικονομικός στην πράξη?Thanks
Nikos -
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει τι προσφέρει στην θεωρία και τι στην πράξη?
Τα νούμερα δείχνουν ότι δεν προσφέρει και τίποτα.
πχ 1.6 λίτρα κινητήρας δίνει 115 άλογα όταν καεί super αμόλυβδη και όλοι λένε ότι είναι θορυβώδης.
Είναι πιο οικονομικός στην πράξη?Thanks
NikosΣτο 16άρι οι διαφορές -δυστυχώς- δεν είναι τόσο ορατές σε σχέση με τον απλό 8V.
Το βάρος, ανακυρήσσεται νικητής, παίζοντας τον δικό του ρόλοΓενικά, ο 1.6 FSI, είναι πιο οικονομικός από τον 8V, με μεγαλύτερη ισχύ, καλύτερη απόκριση και λειτουργία στις μεσαίες & υψηλές στροφές.
-
Ο 101 8ν που είχαμε στο Τολέδο ήταν ΚΟΡΥΦΗ!
Ο 105 16ν στο Γκολφ μάλλον μάπα... Βέβαια το Γκολφ ήταν βαρύτερο, αλλά ο 8ν ακόμα και εκεί καλύτερα θα τα πήγαινε, με τις ροπές ήταν πιο τίμιος...Τώρα το νέο Γκολφ έχει τον 1600ΦΣΙ, αλλά δεν το έχω οδηγήσει, ούτε και καίγομαι κιόλας!!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Τώρα το νέο Γκολφ έχει τον 1600ΦΣΙ, αλλά δεν το έχω οδηγήσει, ούτε και καίγομαι κιόλας!!
Απλά ικανοποιητικός για τα κιλά του αυτοκινήτου
-
χαριτολογωντας να πω της shell...????!!!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ιδού η απορία μου...**Τελικά, ποιά είναι η 'μητέρα' της τεχνολογίας FSI ;
Η Audi, ή η VW ; **Απ' ότι γνωρίζω, η Audi χρησιμοποίησε την τεχνολογία FSI από το 2000,
στους αγώνες Le Mans, κατακτώντας 3 συνεχόμενα πρωταθλήματα.Αν δεν κάνω λάθος, το πρώτο μοντέλο
με κινητήρα άμεσου ψεκασμού (του VAG),
ήταν το Α2 1.6
Ή μήπως το Lupo 1.4 FSI με τα 105 άλογα ;ΜΑ ΠΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ VW & AUDI;;;
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Ιδού η απορία μου...
**Τελικά, ποιά είναι η 'μητέρα' της τεχνολογίας FSI ;
Η Audi, ή η VW ; **Απ' ότι γνωρίζω, η Audi χρησιμοποίησε την τεχνολογία FSI από το 2000,
στους αγώνες Le Mans, κατακτώντας 3 συνεχόμενα πρωταθλήματα.Αν δεν κάνω λάθος, το πρώτο μοντέλο
με κινητήρα άμεσου ψεκασμού (του VAG),
ήταν το Α2 1.6
Ή μήπως το Lupo 1.4 FSI με τα 105 άλογα ;ΜΑ ΠΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ VW & AUDI;;;
Δεν τίθεται τέτοιο θέμα
-
η Αudi,
το κάναμε φέτος στο πανεπιστήμιο.
Ελάχιστες εταιρείες έχουν μοντέλα με FSI.
Αudi είναι με την μεγαλύτερη παραγωγή.
Επίσης έχει κάνει και η Mazda.
Turbo FSI εχει μόνο η Αudi και Mazda -
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
η Αudi,το κάναμε φέτος στο πανεπιστήμιο.
Ελάχιστες εταιρείες έχουν μοντέλα με FSI.
Αudi είναι με την μεγαλύτερη παραγωγή.
Επίσης έχει κάνει και η Mazda.
Turbo FSI εχει μόνο η Αudi και Mazdamitsubishi (GDI) Renault, Alfa κι έπονται PSA-BMW
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
η Αudi,
το κάναμε φέτος στο πανεπιστήμιο.
Ελάχιστες εταιρείες έχουν μοντέλα με FSI.
Αudi είναι με την μεγαλύτερη παραγωγή.
Επίσης έχει κάνει και η Mazda.mitsubishi (GDI) Renault, Alfa κι έπονται PSA-BMW
- Τοyota.
Turbo FSI εχει μόνο η Αudi και Mazda
Με την πρωτιά να ανήκει στην Audi
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
η Αudi,
το κάναμε φέτος στο πανεπιστήμιο.
Ελάχιστες εταιρείες έχουν μοντέλα με FSI.
Αudi είναι με την μεγαλύτερη παραγωγή.
Επίσης έχει κάνει και η Mazda.
Turbo FSI εχει μόνο η Αudi και Mazdamitsubishi (GDI) Renault, Alfa κι έπονται PSA-BMW
μιτσουμπίσι καλός,
της Renault για το π**** -
Ο χρήστης technik έγραψε:
η Αudi,
το κάναμε φέτος στο πανεπιστήμιο.
Ελάχιστες εταιρείες έχουν μοντέλα με FSI.
Αudi είναι με την μεγαλύτερη παραγωγή.
Επίσης έχει κάνει και η Mazda.mitsubishi (GDI) Renault, Alfa κι έπονται PSA-BMW
- Τοyota.
Turbo FSI εχει μόνο η Αudi και Mazda
Με την πρωτιά να ανήκει στην Audi
Δεν ξέρω ποιος κατάφερε πρώτος να κατοχυρώσει τις πατέντες.
Το mazda FSI turbo κυκλοφορεί εδώ και 2 χρόνια στην Ιαπωνία ενώ το Audi νομίζω βγήκε τώρα.
Είναι καλό σύστημα το FSI αλλά χρειάζεται πολύ δυνατούς εγκεφάλους με μεγάλη υπολογιστηκή ισχύ....
Και δύσκολα θα μπορείς να βάλεις χέρι....
Τεχνολογία FSI: "παιδί" της Audi ή της VW ;