Nov 21, 2002, 9:30 AM

μαλλον θα πεσει συζητηση εδω

επιμενω οτι ο αεροσακος εχει βασικο σκοπο να μην χτυπησει ο ΟΔΗΓΟΣ στο τιμονι. Κατι που δεν συμβαινει καθολου σπανια ειδικα σε αυτους που το περνουν αγκαλια
η μεταφορα αυτου στον συνοδηγο (τεχνολογικη εξελιξη) προφανως ηταν θεμα μαρκετινγ.

τωρα οσο για τα 80g μαλλον ειναι ανεκδοτο διοτι δεν ακουσα ποτε αποκεφαλισμο οδηγου αγωνων οι οποιοι προφανως συμμετεχουν σε πολυ χειροτερες-σφοδροτερες συγκρουσεις με το επιπλεον βαρος του κρανους και χωρις να εχουν ολοι και τοσο τελια γυμνασμενους τραπεζοειδης

και για να μην μιλαμε στον αερα ας κανουμε ενα θεωρητικο υπολογισμο
ενα αυτοκινητο λοιπον κινειται με 30 m/s(118km/h) και προσκρουει απολυτως μετωπικα σε ιδιο παρκαρισμενο αμαξι (βλεπε παρουσιαση 1ης γενιας laguna) -και δεν χρειαζεται να πουμε ποσο σπανιο ειναι αυτο στην πραγματικοτητα αφου ολα τα αυτοκινητα πλεον εξοπλιζονται με φρενα
Αυτο ειναι περιπου ισοδυναμο με συγκρουση με τα μισα 15(59) σε εντελως απαραμορφοτο εμποδιο το οποιο ταιριαζει περισσοτερο στα τυποποιημενα test
αρα η μεση ταχυτητα κατα την διαρκεια της συγκρουσης ειναι προφανως 7.5m/s αφου αρχιζει απο 15 και καταληγει 0 (δεχομαστε γραμμικοτητα)
η αποσταση που διανυει ενα κεφαλι συνοδηγου ειναι γυρω στα 2 μετρα
~1 απο την παραμορφωση του οχηματος και αλλο ~1 απο την κινηση του κεφαλιου προw τα μπροστα
αρα η συγκρουση διαρκει 2/7.5=0.27 δευτ.
και η επιταχυνση ειναι 2s/t^2 =2*2/0.27^2= ~60m/s^2 = 6g
προσοχη μιλαμε για ΜΕΣΗ τιμη και οχι μεγιστη
και αν οδηγατε smart διπλασιαστε το νουμερο διοτι απλα αυτα τα δυο μετρα δεν υπαρχουν (12)
και αν το αλλο δεν ειναι παρκαρισμενο αλλα παει με τα ιδια χιλιομετρα αντιθετα καντε το επι 4 (24)
πολυ μακρια δηλαδη απο τα 80 τα οποια προφανως ειναι στιγμιαια μεγιστη τιμ

αναμενω νεωτερα