-
Ψαχνω για μια μικρή πρώτη μηχανή να μάθω.Δε μου αρέσουν τα αυτόματα και τα παπιά.θα ήθελα να μάθω κατευθείαν με ταχύτητες.Δε λέω υπάρχουν τα XR125 και ΧΤ125 αλλά και τα δύο μου φαίνονται πολύ παιδικά...Παλιά υπήρχαν τα Serrow ,το ΑΧ250 ,ΧΤ250 κλπ.Που πήγαν όλα αυτά?Μόνο το ΧR250 ξέρω οτι παίζει σε καινούργιο αλλά είναι πολύ ακριβό-όσο ένα ΧΤ660.Αλήθεια γιατί τέτοιες τιμές-είναι τόσο ξεχωριστο;
Τελοσπάντων,το XR125 στο οποίο θα συμβιβαστώ τελικά είναι καλό;γνωρίζει κανείς;Ενδιαφέρομαι για αξιοπιστία-κόστος χρήσης-και φιλική συμπεριφορά.
Ευχαριστώ
-
Ψαχνω για μια μικρή πρώτη μηχανή να μάθω.Δε μου αρέσουν τα αυτόματα και τα παπιά.θα ήθελα να μάθω κατευθείαν με ταχύτητες.Δε λέω υπάρχουν τα XR125 και ΧΤ125 αλλά και τα δύο μου φαίνονται πολύ παιδικά...Παλιά υπήρχαν τα Serrow ,το ΑΧ250 ,ΧΤ250 κλπ.Που πήγαν όλα αυτά?Μόνο το ΧR250 ξέρω οτι παίζει σε καινούργιο αλλά είναι πολύ ακριβό-όσο ένα ΧΤ660.Αλήθεια γιατί τέτοιες τιμές-είναι τόσο ξεχωριστο;
Τελοσπάντων,το XR125 στο οποίο θα συμβιβαστώ τελικά είναι καλό;γνωρίζει κανείς;Ενδιαφέρομαι για αξιοπιστία-κόστος χρήσης-και φιλική συμπεριφορά.
Ευχαριστώ
-
Ψαχνω για μια μικρή πρώτη μηχανή να μάθω.Δε μου αρέσουν τα αυτόματα και τα παπιά.θα ήθελα να μάθω κατευθείαν με ταχύτητες.Δε λέω υπάρχουν τα XR125 και ΧΤ125 αλλά και τα δύο μου φαίνονται πολύ παιδικά...Παλιά υπήρχαν τα Serrow ,το ΑΧ250 ,ΧΤ250 κλπ.Που πήγαν όλα αυτά?Μόνο το ΧR250 ξέρω οτι παίζει σε καινούργιο αλλά είναι πολύ ακριβό-όσο ένα ΧΤ660.Αλήθεια γιατί τέτοιες τιμές-είναι τόσο ξεχωριστο;
Τελοσπάντων,το XR125 στο οποίο θα συμβιβαστώ τελικά είναι καλό;γνωρίζει κανείς;Ενδιαφέρομαι για αξιοπιστία-κόστος χρήσης-και φιλική συμπεριφορά.
Ευχαριστώ
-
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κοιτάξεις πριν αγοράσεις νέα μηχανή είναι η κάλυψη απο ανταλλακτικά.Αν την πάρεις καινούρια εντάξει.Αλλά αν την αγοράσεις μεταχειρησμένη δες αν υπάρχουν ανταλλακτικά.
-
Και εγω τοσο καιρο αυτη την απορια εχω και με προλαβες πριν το κανω θεμα. Μα ΚΑΜΜΙΑ εταιρεια δεν βγαζει 250 κυβικα ON/OFF που ειναι τα ιδανικα για καποιους που θελουν λογικες επιδοσεις με μικρο βαρος. Την δικαιολογια οτι εχει υψηλο κοστος αγορας δεν την καταλαβαινω. Γιατι να κανει οσο ενα 650 και οχι οσο ενα 125? Αν και ακριβο θα το επαιρνα γιατι αυτο θελω και με εξυπηρετει. Παλι καλα που εχω το Yamaha Serow σε πολυ καλη κατασταση και βολευομαι χωρις προβληματα. Φιλε μου μην παρεις 125 θα το μετανοιωσεις, το μηχανακι ειναι αργο. Αν το εχεις αποφασισει βεβαια κοιτα και το ΧΤ125 παντως που ειναι πολυ πιο ομορφο. Μια ερωτηση και απο εμενα: Το XR250 ειναι αγριο μηχανακι οπως τα παλια XR, η εχει εξημερωθει και κανει και για ηρεμες ταξιδιαρικες μετακινησεις?
-
Δυστυχώς δεν υπάρχουν καινούργια. Αν και τα ΑΧ1 είναι σχετικά αξιόπιστα και τα περισσότερα συνήθως δεν τα είχαν πορωμένοι μηχανόβιοι.
Και τα 125 δίχρονα που μπορούν να σταθούν δίπλα στα 250 είναι πολύ ακριβά (βλ KTM, Husq κτλ) -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Δυστυχώς δεν υπάρχουν καινούργια. Αν και τα ΑΧ1 είναι σχετικά αξιόπιστα και τα περισσότερα συνήθως δεν τα είχαν πορωμένοι μηχανόβιοι.Όποιος θέλει να πάρει ΑΧ1 ας προσέξει τα παρακάτω:
1)Να ελέγξει αν τα σινεμπλόκ του πίσω τροχού είναι σε καλή κατάσταση.Βρίσκεις δύσκολα
2)Καδένα εκκεντροφόρου και τεντωτήρας.Σε αυτό το σημείο πάσχουν.
3)Λάστιχα.Βγάζει μόνο η Bridgestone και η vee rubber (ταϋλανδέζικα και καθόλου καλά) και κοστίζουν 200 -
Eγω θα προτεινα το καινουριο DT125
Που πήγαν τα on-off 250cc?