-
...η ιστορία ξεκινάει όταν αποφάσισα να αλλάξω τα πρώτα λάδια στο καινούργιο μου Colt CZ3. Που αλλού...μα απο εκεί που το αγόρασα ...σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο - έκθεση Mitsubishi!
Κλείνω λοιπόν ραντεβού και το αυτοκίνητο φτάνει στο συνεργείο με 1365 χιλιόμετρα στο κοντέρ για την πρώτη αλλαγή λαδιών.
Με αναλαμβάνει κάποιος νεαρός (μέχρι 20 θα τον έκανα εγώ) και ξεκινώντας απο έλεγχο υγρών ψυγείου,καθαριστήρων,σύσφιξη κοχλιών συστήματος διεύθυνσης κτλ... φτάνει και στο ουσιώδες που ήταν τα λάδια.
Για να μην τα πολυλογώ και χάνεται η ουσία το παλικάρι μου με ανέλαβε δεν ήταν σίγουρα μηχανικός αλλά κάποιος βοηθός ίσως. Επιφυλακτικός ήμουν αλλά όπως είδα κατά την διάρκεια της επιθεώρησης και δουλειάς του πάνω στο αυτοκίνητο ήταν άκρως προσεκτικός οπότε και καθησυχάστικα.
Αυτό ήταν το λάθος μου για να μπαίνω στο θέμα καθώς μια μέρα μετά γυρνάω απο την δουλειά και μου έρχεται να κοιτάξω στάθμη λαδιών (μιας και ήταν ζεστός ο κινητήρας, το γκαράζ που παρκάρω επίπεδο κτλ) Περιμένω λιγάκι.....κοιτάω....και ανακαλύπτω οτι ήταν τελικά 1 εκατοστό πάνω απο το ανώτατο όριο.
Δεν μπορεί λέω κάποιο λάθος κάνω. Ξανά ξανά ξανά το ίδιο. Βάζω πάλι λίγο μπροστά (ανούσιο βέβαια αλλα το έκανα και αυτό) πάλι τα ίδια.
Ταυτόχρονα μου έρχονται δύο πράγματα στο μυαλό.
- Βιβλιαράκι κατασκευστή. Το κοιτάω και αναγράφει 4 λίτρα + 0,2 του λίτρου ή 200 ml τέλος πάντον μαζί με αλλαγή φίλτρου.
- Θυμήθηκα οτι το παλικάρι άδειασε στο κινητήρα ολόκληρο το 4 lt μπιτόνι (σωστά) αλλά και μισό του ενός λίτρου.
Ουυυυυυυυυπς μέγιστη λαμακία. Καθώς το σύνολο ήταν 4,5 και πλέον λίτρα όπως αποδείχτηκε τελικά.
Πρώτο συμπέρασμα λοιπόν είχε βάλει τουλάχιστον 300 ml παραπάνω λάδι πράγμα ήδη όχι τόσο καλό για το μοτέρ.
Παίρνω λεπτό σωληνάκι και μεγάλη σύριγγα έτσι ώστε να δω ακριβώς πόσο παραπάνω λάδι είχε μπεί στο κινητήρα μετά απο υπόδειξη του Bill33 (Ευχαριστώ βασίλη)
Και έβγαζα και έβγαζα..... Και έβγαζα και έβγαζα..... Και έβγαζα και έβγαζα.....
Σύνολο ποσότητας λαδιού που απομακρύνθηε=550 ml
για να έρθει η στάθμη ακριβώς στο ανώτατο όριο.
Το πάω βόλτα για κάνα 15λεπτο γυρνάω...περιμένω μετράω....σωστός. Ακριβώς στην μέγιστη στάθμη.Ε ναι λοιπόν είχε βάλει ακριβώς **550 ΠΑΡΑΠΑΝΩ **λάδι στο μοτέρ.
Δεν μπορώ να ξέρω τι ζημιά ή όχι προκλήθηκε στο αυτοκίνητο λαμβάνοντας υπόψη ότι απο την αλλαγή λαδιών και σήμερα που το είδα έχει διανύσει 180 χιλιόμετρα.Προσωπικά ο μόνος που ουσιαστικά δεν φταίει είναι το παλικάρι καθώς το αμάξι δεν ελέχτηκε απο κανένα υπεύθυνο πριν φύγει ούτε βέβαια απο ότι φάνηκε του έχουν μάθει αυτό το τόσο απλό ....αλλαγή λαδιών.
Φυσικά και το θέμα δεν θα μείνει έτσι και σηκώνει πολλά αλλά προς το παρόν θα μείνω στο ενημερώσω κατευθείαν τον υπεύθυνο συνεργείου.
Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα είχε γίνει αν ο ιδιοκτήτης δεν ήταν ανήσυχος και συνηδειτοποιημένος με την ελληνική πραγματικότητα και διένυε 10.000 χιλιόμετρα με μισό λίτρο παραπάνω λάδι στο μοτέρ του.....πάντα με τις ευλογίες του εξουσιοδοτημένου βέβαια!!! Άρε κούνια που μας κούναγε
Τα σχόλια δικά σας!
-
...η ιστορία ξεκινάει όταν αποφάσισα να αλλάξω τα πρώτα λάδια στο καινούργιο μου Colt CZ3. Που αλλού...μα απο εκεί που το αγόρασα ...σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο - έκθεση Mitsubishi!
Κλείνω λοιπόν ραντεβού και το αυτοκίνητο φτάνει στο συνεργείο με 1365 χιλιόμετρα στο κοντέρ για την πρώτη αλλαγή λαδιών.
Με αναλαμβάνει κάποιος νεαρός (μέχρι 20 θα τον έκανα εγώ) και ξεκινώντας απο έλεγχο υγρών ψυγείου,καθαριστήρων,σύσφιξη κοχλιών συστήματος διεύθυνσης κτλ... φτάνει και στο ουσιώδες που ήταν τα λάδια.
Για να μην τα πολυλογώ και χάνεται η ουσία το παλικάρι μου με ανέλαβε δεν ήταν σίγουρα μηχανικός αλλά κάποιος βοηθός ίσως. Επιφυλακτικός ήμουν αλλά όπως είδα κατά την διάρκεια της επιθεώρησης και δουλειάς του πάνω στο αυτοκίνητο ήταν άκρως προσεκτικός οπότε και καθησυχάστικα.
Αυτό ήταν το λάθος μου για να μπαίνω στο θέμα καθώς μια μέρα μετά γυρνάω απο την δουλειά και μου έρχεται να κοιτάξω στάθμη λαδιών (μιας και ήταν ζεστός ο κινητήρας, το γκαράζ που παρκάρω επίπεδο κτλ) Περιμένω λιγάκι.....κοιτάω....και ανακαλύπτω οτι ήταν τελικά 1 εκατοστό πάνω απο το ανώτατο όριο.
Δεν μπορεί λέω κάποιο λάθος κάνω. Ξανά ξανά ξανά το ίδιο. Βάζω πάλι λίγο μπροστά (ανούσιο βέβαια αλλα το έκανα και αυτό) πάλι τα ίδια.
Ταυτόχρονα μου έρχονται δύο πράγματα στο μυαλό.
- Βιβλιαράκι κατασκευστή. Το κοιτάω και αναγράφει 4 λίτρα + 0,2 του λίτρου ή 200 ml τέλος πάντον μαζί με αλλαγή φίλτρου.
- Θυμήθηκα οτι το παλικάρι άδειασε στο κινητήρα ολόκληρο το 4 lt μπιτόνι (σωστά) αλλά και μισό του ενός λίτρου.
Ουυυυυυυυυπς μέγιστη λαμακία. Καθώς το σύνολο ήταν 4,5 και πλέον λίτρα όπως αποδείχτηκε τελικά.
Πρώτο συμπέρασμα λοιπόν είχε βάλει τουλάχιστον 300 ml παραπάνω λάδι πράγμα ήδη όχι τόσο καλό για το μοτέρ.
Παίρνω λεπτό σωληνάκι και μεγάλη σύριγγα έτσι ώστε να δω ακριβώς πόσο παραπάνω λάδι είχε μπεί στο κινητήρα μετά απο υπόδειξη του Bill33 (Ευχαριστώ βασίλη)
Και έβγαζα και έβγαζα..... Και έβγαζα και έβγαζα..... Και έβγαζα και έβγαζα.....
Σύνολο ποσότητας λαδιού που απομακρύνθηε=550 ml
για να έρθει η στάθμη ακριβώς στο ανώτατο όριο.
Το πάω βόλτα για κάνα 15λεπτο γυρνάω...περιμένω μετράω....σωστός. Ακριβώς στην μέγιστη στάθμη.Ε ναι λοιπόν είχε βάλει ακριβώς **550 ΠΑΡΑΠΑΝΩ **λάδι στο μοτέρ.
Δεν μπορώ να ξέρω τι ζημιά ή όχι προκλήθηκε στο αυτοκίνητο λαμβάνοντας υπόψη ότι απο την αλλαγή λαδιών και σήμερα που το είδα έχει διανύσει 180 χιλιόμετρα.Προσωπικά ο μόνος που ουσιαστικά δεν φταίει είναι το παλικάρι καθώς το αμάξι δεν ελέχτηκε απο κανένα υπεύθυνο πριν φύγει ούτε βέβαια απο ότι φάνηκε του έχουν μάθει αυτό το τόσο απλό ....αλλαγή λαδιών.
Φυσικά και το θέμα δεν θα μείνει έτσι και σηκώνει πολλά αλλά προς το παρόν θα μείνω στο ενημερώσω κατευθείαν τον υπεύθυνο συνεργείου.
Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα είχε γίνει αν ο ιδιοκτήτης δεν ήταν ανήσυχος και συνηδειτοποιημένος με την ελληνική πραγματικότητα και διένυε 10.000 χιλιόμετρα με μισό λίτρο παραπάνω λάδι στο μοτέρ του.....πάντα με τις ευλογίες του εξουσιοδοτημένου βέβαια!!! Άρε κούνια που μας κούναγε
Τα σχόλια δικά σας!
-
...η ιστορία ξεκινάει όταν αποφάσισα να αλλάξω τα πρώτα λάδια στο καινούργιο μου Colt CZ3. Που αλλού...μα απο εκεί που το αγόρασα ...σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο - έκθεση Mitsubishi!
Κλείνω λοιπόν ραντεβού και το αυτοκίνητο φτάνει στο συνεργείο με 1365 χιλιόμετρα στο κοντέρ για την πρώτη αλλαγή λαδιών.
Με αναλαμβάνει κάποιος νεαρός (μέχρι 20 θα τον έκανα εγώ) και ξεκινώντας απο έλεγχο υγρών ψυγείου,καθαριστήρων,σύσφιξη κοχλιών συστήματος διεύθυνσης κτλ... φτάνει και στο ουσιώδες που ήταν τα λάδια.
Για να μην τα πολυλογώ και χάνεται η ουσία το παλικάρι μου με ανέλαβε δεν ήταν σίγουρα μηχανικός αλλά κάποιος βοηθός ίσως. Επιφυλακτικός ήμουν αλλά όπως είδα κατά την διάρκεια της επιθεώρησης και δουλειάς του πάνω στο αυτοκίνητο ήταν άκρως προσεκτικός οπότε και καθησυχάστικα.
Αυτό ήταν το λάθος μου για να μπαίνω στο θέμα καθώς μια μέρα μετά γυρνάω απο την δουλειά και μου έρχεται να κοιτάξω στάθμη λαδιών (μιας και ήταν ζεστός ο κινητήρας, το γκαράζ που παρκάρω επίπεδο κτλ) Περιμένω λιγάκι.....κοιτάω....και ανακαλύπτω οτι ήταν τελικά 1 εκατοστό πάνω απο το ανώτατο όριο.
Δεν μπορεί λέω κάποιο λάθος κάνω. Ξανά ξανά ξανά το ίδιο. Βάζω πάλι λίγο μπροστά (ανούσιο βέβαια αλλα το έκανα και αυτό) πάλι τα ίδια.
Ταυτόχρονα μου έρχονται δύο πράγματα στο μυαλό.
- Βιβλιαράκι κατασκευστή. Το κοιτάω και αναγράφει 4 λίτρα + 0,2 του λίτρου ή 200 ml τέλος πάντον μαζί με αλλαγή φίλτρου.
- Θυμήθηκα οτι το παλικάρι άδειασε στο κινητήρα ολόκληρο το 4 lt μπιτόνι (σωστά) αλλά και μισό του ενός λίτρου.
Ουυυυυυυυυπς μέγιστη λαμακία. Καθώς το σύνολο ήταν 4,5 και πλέον λίτρα όπως αποδείχτηκε τελικά.
Πρώτο συμπέρασμα λοιπόν είχε βάλει τουλάχιστον 300 ml παραπάνω λάδι πράγμα ήδη όχι τόσο καλό για το μοτέρ.
Παίρνω λεπτό σωληνάκι και μεγάλη σύριγγα έτσι ώστε να δω ακριβώς πόσο παραπάνω λάδι είχε μπεί στο κινητήρα μετά απο υπόδειξη του Bill33 (Ευχαριστώ βασίλη)
Και έβγαζα και έβγαζα..... Και έβγαζα και έβγαζα..... Και έβγαζα και έβγαζα.....
Σύνολο ποσότητας λαδιού που απομακρύνθηε=550 ml
για να έρθει η στάθμη ακριβώς στο ανώτατο όριο.
Το πάω βόλτα για κάνα 15λεπτο γυρνάω...περιμένω μετράω....σωστός. Ακριβώς στην μέγιστη στάθμη.Ε ναι λοιπόν είχε βάλει ακριβώς **550 ΠΑΡΑΠΑΝΩ **λάδι στο μοτέρ.
Δεν μπορώ να ξέρω τι ζημιά ή όχι προκλήθηκε στο αυτοκίνητο λαμβάνοντας υπόψη ότι απο την αλλαγή λαδιών και σήμερα που το είδα έχει διανύσει 180 χιλιόμετρα.Προσωπικά ο μόνος που ουσιαστικά δεν φταίει είναι το παλικάρι καθώς το αμάξι δεν ελέχτηκε απο κανένα υπεύθυνο πριν φύγει ούτε βέβαια απο ότι φάνηκε του έχουν μάθει αυτό το τόσο απλό ....αλλαγή λαδιών.
Φυσικά και το θέμα δεν θα μείνει έτσι και σηκώνει πολλά αλλά προς το παρόν θα μείνω στο ενημερώσω κατευθείαν τον υπεύθυνο συνεργείου.
Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα είχε γίνει αν ο ιδιοκτήτης δεν ήταν ανήσυχος και συνηδειτοποιημένος με την ελληνική πραγματικότητα και διένυε 10.000 χιλιόμετρα με μισό λίτρο παραπάνω λάδι στο μοτέρ του.....πάντα με τις ευλογίες του εξουσιοδοτημένου βέβαια!!! Άρε κούνια που μας κούναγε
Τα σχόλια δικά σας!
-
Τη στάθμη λαδιού τη μετράμε με τον κινητήρα κρύο, γιατί όταν είναι ζεστός το λάδι διαστέλλεται και φαίνεται μεγαλύτερος ο όγκος του.
-
Δηλαδή εάν έχει παραπάνω λάδι τί ζημιά μπορεί να προκληθεί στον κινητήρά??? Έτσι για να μαθαίνουμε κι εμείς οι ''άσχετοι''
-
Τη στάθμη του λαδιού την μετράμε με κρύο κινητήρα γιατί εκτός το ότι είναι ζεστά τα λαδιά, δεν προλαβαίνουν να κατέβουνε .
Στα 1365 χιλιομετρα εκανες την πρωτη αλλαγη?Νωρις δεν ειναι?
-
Ο χρήστης Und3R έγραψε:
Τη στάθμη του λαδιού την μετράμε με κρύο κινητήρα γιατί εκτός το ότι είναι ζεστά τα λαδιά, δεν προλαβαίνουν να κατέβουνε .Στα 1365 χιλιομετρα εκανες την πρωτη αλλαγη?Νωρις δεν ειναι?
Άλλαξε τα γρέζια μάλλον,τα πρώτα λάδια της μηχανής...κι εγώ στο JAZZAKI το ίδιο έκανα αλλά στα 2500χλμ. και μάλιστα δεν μου πήρανε ούτε ευρώ για το πρώτο σέρβις στον ΠΑΠΡΑ στη Νίκαια.
-
Ο χρήστης stavrosbiologos έγραψε:
Δηλαδή εάν έχει παραπάνω λάδι τί ζημιά μπορεί να προκληθεί στον κινητήρά??? Έτσι για να μαθαίνουμε κι εμείς οι ''άσχετοι''http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 9&start=75
από τη μέση της σελίδας και μετά. -
straveviologe το συμβάν έγινε **ακριβώς **στο ίδιο συνεργείο.
Σήμερα πήγα απο εκεί και μίλησα με τον υπεύθυνο συνεργείου. Η συζήτησή μας άκρως πολιτισμένη φυσικά τόσο απο το μέρος μου όπως και απο το μέρος του.
Ξεκινώντας την συζήτηση πήγαινε να μου βγεί και απο πάνω πως δεν ήταν δυνατόν να αφαίρεσα τόση ποσότητα και επιπλέον οτι κακώς έβαλα χέρι.
(Δεν το κατηγορώ γιατί δεν μπορεί να ξέρει τι λακαμία μπορεί να έχει κάνει ο καθένας)Τέσπα η συνέχεια ώς εξής :
1 σόκ (έτσι κάπως έμεινε) όταν του βγάζω το μπουκάλι του νερού (1,5 λίτρο όπου είχα βάλει το λάδι που τράβηξα απο το μοτέρ) και ήταν σχεδόν μέχρι την μέση (550 ml) λαδιού.
Άρχισε να τα μασάει πιστεύοντας ακόμα οτι έχω αφαιρέσει σίγουρα μεγάλη ποσότητα καθώς όπως μου έλεγε απο γραμμή σε γραμμή (ανώτατο κατώτατο είναι 300 ml λάδι πράγμα σίγουρα λανθασμένο όπως αποδείχτηκε)
2 σόκ φωνάζουμε τον μηχανικό μετράει και το βλέπει όντως στην γραμμή (ανώτατο όριο).
Η δικαίωση ήταν με το μέρος μου. Παραδέχτηκαν πλήρως το σφάλμα τους μου ζήτησαν χίλια συγνώμη και εκεί έλλειξε το ζήτημα υποσχόμενοι οτι δεν θα ξαναγίνει.
Ίσως το μόνο που δεν έπρεπε να κάνω ήταν να τα βγάλω μόνος γιατί δεν ήξερα τι θα αντιμετώπιζα (λήξη εγγύησης κτλ...γιατί στο χέρι τους είναι) καθώς δεν θα μπορούσα να το αποδείξω.
Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν με ικανοποίηση απο πλευράς συμπεριφοράς συνεργείου και επιφύλαξη όμως για το μέλλον.
-
Ο χρήστης stavrosbiologos έγραψε:
Τη στάθμη του λαδιού την μετράμε με κρύο κινητήρα γιατί εκτός το ότι είναι ζεστά τα λαδιά, δεν προλαβαίνουν να κατέβουνε .
Στα 1365 χιλιομετρα εκανες την πρωτη αλλαγη?Νωρις δεν ειναι?
Άλλαξε τα γρέζια μάλλον,τα πρώτα λάδια της μηχανής...κι εγώ στο JAZZAKI το ίδιο έκανα αλλά στα 2500χλμ. και μάλιστα δεν μου πήρανε ούτε ευρώ για το πρώτο σέρβις στον ΠΑΠΡΑ στη Νίκαια.
γρέζια σε σύγχρονο ιαπωνικό μοτέρ... αυτό είναι ανέκδοτο φίλε, και εσύ που έχεις Χόντα θα έπρεπε να το ξέρεις πρώτος απ'όλους!
-
Ο χρήστης stavrosbiologos έγραψε:
Τη στάθμη του λαδιού την μετράμε με κρύο κινητήρα γιατί εκτός το ότι είναι ζεστά τα λαδιά, δεν προλαβαίνουν να κατέβουνε .
Στα 1365 χιλιομετρα εκανες την πρωτη αλλαγη?Νωρις δεν ειναι?
Άλλαξε τα γρέζια μάλλον,τα πρώτα λάδια της μηχανής...κι εγώ στο JAZZAKI το ίδιο έκανα αλλά στα 2500χλμ. και μάλιστα δεν μου πήρανε ούτε ευρώ για το πρώτο σέρβις στον ΠΑΠΡΑ στη Νίκαια.
Η σωστή μέτρηση είναι η εξής μετά απο αρκετό ψάξιμο...
Βήμα 1
Αφήνουμε τον κινητήρα να δουλέψει φτάνοντας στην θερμοκρασία λειτουργίας τουΒήμα 2
Τον αφήνουμε κάνα 5 λεπτο για να κάτσουν τα λάδια
Βήμα 3
Μετράμε με την βέργα
Μετά απο άπειρες μετρήσεις εχθές το απόγευμα όσο και να το αφήσεις το μοτέρ 5 -10-30 λεπτά η διαφορά που θα δείς είναι ελάχιστη.
Και αυτό γιατί το λάδι κατεβαίνει αρκετά γρήγορα.
Ακόμα και με μέτρηση που έκανα σήμερα το πρωί η διαφορά ήταν ανεπαίσθητη.Και σε μένα δεν πήραν λεφτά εργασίας αλλά τι να το κάνεις...
Τέλος τα πρώτα λάδια μου είχαν πεί να τα αλλάξω ιδανικά στα 1000-1500 ή αλλιώς κάπου εκεί. Καθώς ήταν το στρώσιμο στην μέση γι'αυτό και η τόση πρόωρη αλλαγή. Απο εδώ και πέρα κάθε 10.000 κατά τον κατασκευαστή (για θέματα εγγύησης) για μένα κάθε 7,500 ίσως και λιγότερο αν γίνουν όλα καλοκαίρι μέσα σε καύσονες,κίνηση,σταμάτα ξεκίνα με air-condition κτλ
Κακό δεν κάνει εκτός της τσέπης που και πάλει μακροχρόνια πιστεύω οτι δικαιώνει
-
Φίλε μου μάλλον τα παραλές!!!!!
Αν αλλάζεις λάδια κάθε 1000 χλμ σε βλέπω τον καλύτερο πελάτη!!!!!
Σιγά μην πάθει τίποτα...... και στην τελική αμάξι είναι!!!!
Αν δεν άλλαξες και φίλτρο λαδιού να ξέρεις ότι τζάπα αλλαγή έκανες........
για αλλαγή λαδίων μη νομίζεις ότι το συνεργείο πρέπει να έχει προσωπικό και το Team της RallyeArt. Λάδια ο πιτσιρικάς πάντα αλλάζει!!!!
Δεν παθαίνει τίποτα ο κινητήρας ..... εγώ στα 10κ τα αλλάξα και μετά έβαλα συνθετικά για κάθε 20κ (μιλάμε για κινητήρα Mitsubishi)
Να δω τι θα κάνεις που θα σου τρώει νωρίς τα τακάκια -
Γιατί να τρώει νωρίς τα τακάκια;
-
Κανείς δεν είπε για αλλαγή κάθε 1000 χλμ. Κάθε 7500 ανέφερα και επιτρεψέ μου οτι δεν είναι καθόλου υπερβολή καθώς :
1.Σύμφωνα της χρήσης που δεν είναι ακραία αλλά δουλεύει ψηλά αρκτετά συχνά (όχι κόφτες αλλά εκεί κοντά στις 5.500-6000 απο εδώ και πέρα φυσικά και προοδευτικά όσο αυξάνονται τα χιλιόμετρα στο κοντέρ γιατί ώς τώρα το έστρωνα)
- Όσους και να έχω συμβουλευτεί -ζητήσω την γνώμη τους αυτή είναι η πιο συχνή αλλαγή λαδιών απο 10.000 ή ένα χρόνο
3.Όντας μηχανολόγος και με πολύ μεράκι για αυτό που λέγεται αυτοκίνητο τα λόγια 'σιγά μην πάθει τίποτα....και στην τελική αμάξι είναι' δεν μου ταιριάζουν χωρίς να σημαίνει οτι δεν είναι σωστό αυτό που λές.
Για να γίνω πιο αντιληπτός εύκολα μπορείς να παρατηρήσεις την διαφορά ακόμα και στην υφή-χρώμα των λαδιών που έχουν δουλέψει σε ένα μοτέρ για 10.000 χιλιόμετρα και σε λάδια που έχουν δουλέψει 5000 χιλιόμετρα.
Αυτό σημαίνει οτι όσα περισσότερα χιλιόμετρα κάνεις τόσο περισσότερο χάνουν τις λυπαντικές-προστατευτικές τους ιδιότητες.
Αποτέλεσμα.... κάθε πιο έγκαιρη αλλαγή λαδιών σημαίνει μεγαλύτερη προστασία-καλύτερη λειτουργία του κινητήρα (ιδιαίτερα όταν έχεις παραπάνω απαιτήσεις του μέσου όρου) Όλα αυτά βέβαια σε λογικά πλαίσια και όχι κάθε 1000 χιλιόεμτρα. Αυτό θα ήταν ανούσιο. Απο την άλλη ξέρω άτομα που αλλάζουν και κάθε 5000 τα λαδάκια και ας είναι και συνθετικά.Τέλος εννοείται οτι κάθε αλλαγή γίνεται με ταυτόχρονη αλλαγή φίλτρου λαδιού όπως πολύ σωστά ανέφερες και έτσι ακριβώς έγινε και στο αυτοκινητό μου.
Όσο για το οτι ο πιτσιρικάς πάντα αλλάζει λάδια...αυτό δεν είναι κακό.
Όλοι απο κάπου αρχίζουν και μου αρέσει να βλέπω νέους ανθρώπους ειδικά σε τεχνικά επαγγέλματα. (Νέος είμαι και εγώ 26 Μηχανολόγος Τ.Ε)Κακό είναι να σου βάζει 550 ml παραπάνω λάδι απο όσο προβλέπει ο κατασκευαστής.
ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ θα ήταν επίσης αν είχα την φιλοσοφία του σιγά δεν παθαίνει τίποτα ....αμάξι είναι και πήγαινα μετά απο 10.000 χιλιόμετρα να αλλάξω λάδια διανύοντας όλα αυτά τα χιλιόμετρα με μισό λίτρο παραπάνω λάδι.
Η ζημιά ήταν βέβαιη ή τέλος πάντον η ταλαιπωρία του μοτέρ χωρίς λόγο.Όσο για τα τακάκια οδηγώ σβέλτα τουτέστιν εις γνώσην θα έχω και πρόωρη αλλαγή αναλωσίμων. Αλλά το θέμα είναι να το χαίρεσαι!
Δεν είμαι απο αυτούς που το προσέχουν τόσο ωστέ να μην το τρέχουν κιόλας για να μην χαλάσει.
Είμαι απο αυτούς που του δίνω όσο περισσότερη φροντίδα έχω την δυνατότητα να του δόσω και παίρνω και απο το αυτοκίνητο όσα περισσότερα μπορεί να μου δώσει.Εξηγιόμαστε για να μην παρεξηγιόμαστε
-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
Τέλος τα πρώτα λάδια μου είχαν πεί να τα αλλάξω ιδανικά στα 1000-1500 ή αλλιώς κάπου εκεί.Τα λάδια πρώτης τοποθέτησης έχουν κάποια πρόσθετα για το στρώσιμο και ο κατασκευαστής δεν συνιστά να τα αλλάζεις τόσο νωρίς.
-
Αυτό το ήξερα Λεωνίδα αλλά το βιβλιαράκι αναφέρει για την πρώτη αλλαγή να συμβουλευτείτε τον αντιπρόσωπο καθώς δεν ισχύουν τα 10000 χιλιόμετρα.
Ο θεός μαζί μας!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τη στάθμη του λαδιού την μετράμε με κρύο κινητήρα γιατί εκτός το ότι είναι ζεστά τα λαδιά, δεν προλαβαίνουν να κατέβουνε .
Στα 1365 χιλιομετρα εκανες την πρωτη αλλαγη?Νωρις δεν ειναι?
Άλλαξε τα γρέζια μάλλον,τα πρώτα λάδια της μηχανής...κι εγώ στο JAZZAKI το ίδιο έκανα αλλά στα 2500χλμ. και μάλιστα δεν μου πήρανε ούτε ευρώ για το πρώτο σέρβις στον ΠΑΠΡΑ στη Νίκαια.
γρέζια σε σύγχρονο ιαπωνικό μοτέρ... αυτό είναι ανέκδοτο φίλε, και εσύ που έχεις Χόντα θα έπρεπε να το ξέρεις πρώτος απ'όλους!
Οι ιαπωνες χρησιμοποιουν καποιο διαφορετικο μηχανημα και δεν αφηνουν γρεζια,ενω οι αλλοι αφηνουν?????????? (α,ρε 'κολλημενοι')
Σε καμια συγχρονη μηχανη δεν υπαρχουν γρεζια,απλα μας εχει μεινει να αλλαζουμε τα λαδια στα 1500-2000χλμ χωρις ουσιαστικο λογο.
-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
straveviologe -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Φίλε μου μάλλον τα παραλές!!!!!
Αν αλλάζεις λάδια κάθε 1000 χλμ σε βλέπω τον καλύτερο πελάτη!!!!!
Σιγά μην πάθει τίποτα...... και στην τελική αμάξι είναι!!!!
Αν δεν άλλαξες και φίλτρο λαδιού να ξέρεις ότι τζάπα αλλαγή έκανες........
για αλλαγή λαδίων μη νομίζεις ότι το συνεργείο πρέπει να έχει προσωπικό και το Team της RallyeArt. Λάδια ο πιτσιρικάς πάντα αλλάζει!!!!
Δεν παθαίνει τίποτα ο κινητήρας ..... εγώ στα 10κ τα αλλάξα και μετά έβαλα συνθετικά για κάθε 20κ (μιλάμε για κινητήρα Mitsubishi)
Να δω τι θα κάνεις που θα σου τρώει νωρίς τα τακάκιαΣυμφωνώ!
Και στο δικό μου ο κατασκευαστής μου προτείνει 1η αλλαγή στα 10Κ χλμ.
Κάτι παραπάνω ξέρουν αυτοί...νομίζω; -
Μπορεί να ακουστεί λίγο ηλίθιο, αλλά υπάρχει πιθανότητα να σου ακυρωθεί η εγγύηση αν βάλεις λάδια σε κάποιο μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο; Μιλάμε για λάδια τα οποία θα καλύπτουν απόλυτα τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Ούτε λάδια...σε εξουσιοδοτημένο ???