-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Καλησπέρα σε όλους με μια ερώτηση κρίσεως: έχω ένα άδειο οικόπεδο, ακριβώς απέναντι από εκκλησία (ίσως αυτό παίξει ρόλο). Ξέρει κανείς αν μπορώ να ρίξω ένα κοντέινερ ή προκάτ μεταλλική κατασκευή και να το κάνω χώρο στάθμευσης για το αυτοκίνητό μου; Έχει κάνει κανείς κάτι παρόμοιο; Είναι απλό ή θα πρέπει να μπλέξω με πολεοδομίες, άδειες κτλ; Κάθε άποψη δεκτή
-
Νομικά, προκάτ θέλουν άδεια... όπως και container που δεν χρησιμοποιούνται ως τέτοια αλλά ως χώροι. Το κατα πόσο θα έχεις πρόβλημα εξαρτάται με το εαν θα ενοχλήσεις κανένα (ειδικά αν κάποιος παρκάρει εκεί ή μπροστά). Μπορείς να βάλεις πέργκολα με έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας, αφού δεν έχει σπίτι.
-
Κι εγώ πιθανότερο το βλέπω να έχεις πρόβλημα με άδεια που όντως απαιτείται από τον δήμο για είσοδο - έξοδο - ράμπα πρόσβασης, ειδικά αν μέχρι τώρα οι γείτονες - περίοικοι είχαν συνηθίσει να παρκάρουν ελεύθερα μπροστά στο οικόπεδό σου και τώρα θα πρέπει να ξεβολευτούν. Αν η περιοχή σου είναι σχετικά άνετη στο παρκάρισμα, δεν θεωρώ πως θα έχεις πρόβλημα ούτε θα ασχοληθεί κανείς με ένα απλό σκέπαστρο - πέργκολα.
Η εκκλησία που αναφέρεις τι ρόλο παίζει; Υπάρχει θέμα με το παρκάρισμα στη γειτονιά ειδικά Σάββατα βράδυ και Κυριακές πρωί; Το οικόπεδο είναι περιφραγμένο ή το έχεις ελεύθερο οπότε μέχρι τώρα πάρκαρε όποιος ήθελε όπου ήθελε;
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το οικόπεδο είναι ακριβώς απέναντι από την εκκλησία. Χωρίζεται από αυτή από ένα στενό δρομάκι διπλής κατεύθυνσης, οπότε δεν τίθεται θέμα παρκαρίσματος άλλων αυτοκινήτων στο δρόμο που θα ενοχληθούν. Το οικόπεδο είναι περιφραγμένο, δεν έμπαινε άλλος μέσα.
Αναφέρω την εκκλησία επειδή είναι κράτος εν κράτει και φοβάμαι για παράδειγμα μην πει κανένας παπάς ότι τον ενοχλεί αισθητικά το κοντέινερ και υπάρχει κάποιος νόμος του 1860 που να αναφέρει κάτι από το οποίο μπορεί να πιαστεί και να μου κάνει τη ζωή πατίνι. -
Με την εκκλησία τέτοιο θέμα ίσως να παίζει αν μιλάμε για ναό που έχει κηρυχθεί μνημείο. Για τις άλλες, δεν παίζει απαγόρευση.
Είναι θέμα αν έχεις διαφορές με τη γειτονιά, ή αν τελικά πέσεις σε κανένα που έχει απλωμένο το ζωνάρι...Αν ναι, θα πρέπει να πάρεις άδεια (παρήγορο : για μικρής κλίμακας δεν πας από πολεοδομία, εκδίδεται ηλεκτρονικά από το μηχανικό σου ), οπότε μετά να μην σου πει κανεί τίποτε. Για άδεια εισόδου - εξόδου, θα πρέπει να μιλήσεις με το δήμο, αν και οι περισσότεροι δεν παίρνουν (απαιτείται αν θες να βάλεις πινακίδα περί απαγόρευσης στάθμευσης και να κάνεις υποβιβασμό στο πεζοδρόμια για να μπαίνεις, ράμπες στο δρόμο απαγορεύονται) -
Ο χρήστης dimitris1979 έγραψε:
Κι εγώ πιθανότερο το βλέπω να έχεις πρόβλημα με άδεια που όντως απαιτείται από τον δήμο για είσοδο - έξοδο - ράμπα πρόσβασης, ειδικά αν μέχρι τώρα οι γείτονες - περίοικοι είχαν συνηθίσει να παρκάρουν ελεύθερα μπροστά στο οικόπεδό σου και τώρα θα πρέπει να ξεβολευτούν. Αν η περιοχή σου είναι σχετικά άνετη στο παρκάρισμα, δεν θεωρώ πως θα έχεις πρόβλημα ούτε θα ασχοληθεί κανείς με ένα απλό σκέπαστρο - πέργκολα.Η εκκλησία που αναφέρεις τι ρόλο παίζει; Υπάρχει θέμα με το παρκάρισμα στη γειτονιά ειδικά Σάββατα βράδυ και Κυριακές πρωί; Το οικόπεδο είναι περιφραγμένο ή το έχεις ελεύθερο οπότε μέχρι τώρα πάρκαρε όποιος ήθελε όπου ήθελε;
Όπως τα λέει ο Δημήτρης. Θέλει άδεια εισόδου - εξόδου για αρχή και μετά άδεια αν θα φτιάξεις κάτι μέσα. Το ξέρω από πρώτο χέρι από συγγενή που είχε ίδια περίπτωση.
Παρανοϊκό το όλο θέμα έκδοσης άδειας αν το σκεφτεί κανείς - αφού το οικόπεδο πληρώνει ΤΑΠ κανονικά, τι νόημα έχει μια άδεια εισόδου εξόδου; αλλά είμαστε στην Ελλάδα, κάποιοι ΔΥ πρέπει να δικαιολογησουν τους μισθούς τους.
-
Παρανοϊκό ; Καθόλου, αν σκευτείς ότι ο καθένας θα έβαζε σήματα σε όλο το πλάτος του οικοπέδου για να δεσμεύσει για τα δικά του ΙΧ μόνο και μόνο γιατί έχει ιδιοκτησία. Κανονικά όλες οι είσοδοι - έξοδοι θέλουν άδεια, αφού διέρχεσαι από το πεζοδρόμιο, και έχει την έννοια ότι υποβιβάζεις το πεζοδρόμιο για να κινήσεις το ΙΧ σου (είπαμε, ράμπες απαγορεύονται...). Δεν σας έχει τύχει να σας γράψουν για στάθμευση σε παράνομη είσοδο - έξοδο ; Κάθε οικόπεδο πρέπει να έχει μια είσοδο - έξοδο οχημάτων, άλλο που πολλοί κάνουν περιμετρικά για να σταθμεύουν όπου θέλουν... υπάρχουν και εξαιρέσεις βέβαια σε αυτό, ανάλογα την περιοχή.
Το παρανοϊκό είναι ότι δεν ζητάνε από το δήμο την άδεια της πολεοδομίας για να δούνε τι είναι νόμιμο, οπότε το μέτρο είναι ΚΑΘΑΡΑ εισπρακτικό, για τους Δήμους. Όχι οτι το αστυνομεύουν κιόλας... Και όχι, οι υπάλληλοι δεν παίρνουν ποσοστό. όλα πάνε στο ταμείο του δήμου. -
Το είπες και μόνος σου. Το χρήμα πάει στο Δήμο και ο δήμος πληρώνει τους υπαλλήλους του (που έχει βολέψει ο δήμαρχος).
Θα μπορούσε να γίνεται ηλεκτρονικά μια αίτηση για άδεια εισόδου εξόδου, χωρίς καμία γραφειοκρατία (ούτε το ανάλογο γρηγοροσημο) και με μια αυτοψία να βεβαιώνεται ότι όλα είναι καλώς φτιαγμένα.
Για το ότι πρέπει να υπάρχει μια είσοδος εξοδος αλλά κάποιοι θέλουν να πιάνουν όλη τη φάτσα, σε μια χώρα όπως η Ελλάδα δεν περίμενα κάτι διαφορετικό.
Το παρανοϊκό το είπα με την έννοια ότι θα μπορούσε να γίνεται online και χωρίς χρέωση - από την στιγμή που το οικόπεδο πληρώνει ΤΑΠ. Άλλωστε για το ζήτημα που θέτουμε εδώ, δεν τίθεται θέμα 'καβάτζας' θέσης. Μια είσοδο θέλει ο άνθρωπος, να μπαίνει να παρκάρει το αμάξι του στο οικόπεδο του. Δεν θα μπορούσε να λύνεται αυτό το θέμα αυθημερόν - αν όχι online, έστω μέσω αίτησης;
Προκάτ χώρος στάθμευσης