-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
-
Καλημέρα σε όλο το φόρουμ.
Με τη γυναίκα μου κοιτάμε για καινούριο αυτοκίνητο για χρήση κυρίως σε πόλη, αλλά και σε κοντινές εξορμήσεις και φυσικά το καλοκαίρι σε κοντινές παραλίες. Δύο αυτοκίνητα που αρέσουν είναι το Suzuki Swift 1.2lt GL+ (2WD) και το Hyundai i10 1,2lt, έκδοση Style. Και τα δύο με τα θετικά τους και τα αρνητικά τους. Ποια είναι η άποψή σας για αυτά τα δύο αυτοκίνητα και τι θα προτείνατε;
Ευχαριστώ!! -
Μεταξύ των δύο, δεν υπάρχει σύγκριση. Το Swift ανήκει στην κατηγορία supermini (B) και το i10 στην μικρότερη κατηγορία αυτοκινήτων πόλης (Α). Οπότε όπως καταλαβαίνεις το Swift είναι ένα συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο (όχι μόνο στους χώρους).
-
Αν και ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες όπως ειπώθηκε, κάνε test drive που θα σε βοηθήσει να αποφασίσεις αν χρειάζεσαι τους παραπάνω χώρους του Σουίφτ ή είσαι καλυμμένος και με το i10. Σαν κάτοχος του μικρού εχω να σου πω ότι ταξιδεύει πολύ καλύτερα από όσο μπορείς να φανταστείς!
Οι τιμές τους είναι κοντά;;; -
Ανάμεσα στα δυο κι εγώ θα πρότεινα το swift με κλειστά μάτια.Ειδικα αν έχουν και ίδια σχεδόν τιμή.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Σε ποιοτικά χαρακτηριστικά πάνω κάτω ίδια είναι.
Οπότε το θέμα είναι περισσότερο στο χρηστικό τους κομμάτι. Η πόλη ευνοεί το ημιψηλο i10 με τις περιορισμένες διαστάσεις και την ψηλή θέση οδήγησης.
Σε επιδόσεις δε το i10 είναι ικανό και για εκτός πόλης. Εκεί βέβαια είναι σίγουρα χωράφια των supermini και άνω.
Επίσης χωρίς να ξέρω αν ισχύει θεωρώ ότι τα μικρά έχουν καλύτερη μεταπωληση ως μτχ από τα supermini. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Η πόλη ευνοεί το ημιψηλο i10 με τις περιορισμένες διαστάσεις και την ψηλή θέση οδήγησης.To Swift ειναι επίσης αρκετά ψηλό με ψηλή θέση οδήγησης, πράγμα που κανει πανέυκολο το μπες/βγες. Αυτό όχι μόνο του 'ψηλού' ουρανού αλλά και του καθετου μπαρμπριζ.
-
Ακριβως.
Πατε δειτε το swift. Το καθισμα τερμα πανω ειναι σε υψος σαν ενα μικρο suv και λογω της υπεροχης και μοναδικης σχεδιασης του δεν ακουμπας ουτε τερμα το κεφαλι σου. Οταν ειναι τερμα υψηλα το καθισμα του οδηγου, οι πισω χωροι αγγιζουν αυτους του baleno οταν αυτο εχει το καθισμα του οδηγου σε ενα μεσο υψος.
Σε στριψημο ειναι παρα πολυ καλο. Αμεσως μετα το fiesta ή και μαζι του. Ο κινητηρας του διαμαμτι σκετο με μεγαλη ελαστικοτητα και μεχρι της 2500 3000 σ.α.λ δεν περναει καθολου θορυβος απο τον κινητηρα μεσα στη καμπινα. Μονο τους τροχους ακους.
Στο i10 ερχεται αντικατασταση. Το νεο μοντελο παρουσιαστηκε ηδη ως μουλαρι.
-
Μεταξυ των δυο, καλυτερο το swift. To i10 ειναι μικροτερο και θα θα μπορούσε να συγκριθεί και να προτιμηθει εναντι του αντιστοιχου σε διαστασεις celerio.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πάντως 2-3 γνωστούς είχα με Swift τους τα κλέψανε. Δεν ξέρω γιατί το κυνηγάνε τόσο αυτό το αμαξι!
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης ktgeo έγραψε:
Πάντως 2-3 γνωστούς είχα με Swift τους τα κλέψανε. Δεν ξέρω γιατί το κυνηγάνε τόσο αυτό το αμαξιΝομιζω θα αναφέρεσαι σε μοντ.2006 και ίσως στο προηγούμενο, αν και όχι τόσο. Τα συγκεκριμένα πουλησαν πάρα πολύ, ενω αν δεις έξω, πουλάνε πάρα πολύ σα μεταχειρισμένα. Αυτο σημαίνει οτι ο κόσμος θελει να πάρει οικονομικά 'μεταχειρισμένα' ανταλλακτικά που πολλές φορές ειναι στην ουσία τεμαχισμένα κλεμμένα οχήματα.
Και εμένα γνωστής μου το Σουιφτ της του 200κατι της το έκλεψαν.
Νομίζω προηγουμενες γενιες Σουιφτ και Σμαρτ ειναι στόχοι γενικά. Γιατι και τα Σμαρτ πουλάνε πολύ ως μεταχειρισμένα.ΟΡ, αν είσαι αποκλειστικά μεταξύ των 2, το Σουιφτ θα σου δώσει μάλλον λίγο παραπάνω χώρους (αποσκευών δε νομίζω και πιο πολύ, χωρις να ξέρω το ι10 πόσο χώρο έχει), χωρις να ξφεφευγει σε διαστάσεις, οπότε και μελλοντικά θα σε βολέψει πιο πολύ.
-
Αφού θα πας στην αντιπροσωπεία της Suzuki δες και το ignis που είναι πιο μικρό από το swift, με χαρακτηριστικά A segment αλλά έχει τον κινητήρα του swift με 90 άλογα και τα συνδυάζει όλα.
-
Απ αυτά που περγράφεις αν δεν έχεις θέμα αισθητικής το Ιγκνις σου είναι ταμαμ
-
Ο χρήστης balex έγραψε:
Απ αυτά που περγράφεις αν δεν έχεις θέμα αισθητικής το Ιγκνις σου είναι ταμαμ+1
-
Πώς τα παίρνω όταν κάποιος βάζει ένα θέμα, κάποιοι γράφουν, προτείνουν κτλ και αυτός εξαφανίζεται!!!!! Θέλω να δω σε πόσες μέρες θα γράψει έστω μια τελεία..........
-
Αφιερωμένο
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Πώς τα παίρνω όταν κάποιος βάζει ένα θέμα, κάποιοι γράφουν, προτείνουν κτλ και αυτός εξαφανίζεται!!!!! Θέλω να δω σε πόσες μέρες θα γράψει έστω μια τελεία..........Κατανοητό βρε συ αλλά και ο άλλος μπορει να το βλέπει σα μια ερωτηση για κάτι που πρέπει απλά να διεκπεραιώσει. Δε κοιμάται και ξυπνάει με το τι αυτοκίνητο θα πάρει. Σα να ρωτάς ξερω 'γω τι κουρτίνες ή ρολερ να βάλεις επειδή σε έχει πρήξει κάποιος/α να τα αλλάξεις.
-
Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις. Η αλήθεια είναι ότι πήγαμε και δοκιμάσαμε το Swift. Μπορώ να πω ότι αφήνει καλή αίσθηση, αν και αρκετά ελαφρύ που το αισθάνεσαι λιγάκι στο τιμόνι. Το Ignis δεν αρέσει στη σύζυγο, ούτε και σε μένα κάνει κάποια αίσθηση. Το i10 μας άρεσε αρκετά και αυτό και δείχνει προσεγμένη κατασκευή. Προβληματίζει λίγο η πιο αυξημένη κατανάλωση και τα τέλη για την κατηγορία του. Όλα, όπως είναι φυσικό, έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους και ψάχνουμε τη χρυσή τομή..
-
Τα τέλη είναι117€ και η μέση κατανάλωση σε ταξίδι κάτω απο 6λ και ως 7λ στην πόλη,χωρίς να βγω σε πιο ανοιχτό δρόμο όπως Κηφισό ή Α.Ο για παράδειγμα.
Suzuki ή Hyundai