-
Sorry τα μπέρδεψα λίγο.Παρακαλώ ένας διαχειριστής να σβήσει τα δυο προηγούμενα μηνύματα
Ευχαριστώ . -
Καλησπέρα στην παρέα.
Sphixgh ευχαριστώ για τις πληροφορίες ,όταν θα κάνω την εφαρμογή του XADO ενημερώσω για τα αποτελέσματα.
ΥΓ. Σχετικά με τις ασφάλειες εκτός από 30-32-40-41 δεν χρειάζεται κάτι άλλο σωστά ?? -
Αγαπητέ hackertom ο πιο ειδικός στο θέμα για βίντεο και πληροφορίες είναι ο sphinxgr.
-
Ο χρήστης petros 1200 gs έγραψε:
Αγαπητέ hackertom ο πιο ειδικός στο θέμα για βίντεο και πληροφορίες είναι ο sphinxgr.Το έχω ζητήσει και από αυτόν αλλά τίποτα... Τι θα κάνουμε και εμείς πι άσχετοι με το θέμα δεν ξέρω...
-
Ο χρήστης Cuore Sportivo 19 έγραψε:
Προσθήκη στο λιπαντικό με κάποιο από αυτα που ισχυρίζονται ξεκόλλημα των ελατηρίων έχει δοκιμάσει κανείς που είναι πιο εύκολη διαδικασία;To έχω απαντήσει εδώ: https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 2#p3266622
Αρχικά τι δεν προτείνεται / δεν καθαρίζει τα ελατήρια:
*Καθαρισμός με υδρογόνο - Ναι καθαρίζει, όχι όμως τα ελατήρια που δημιουργούν το πρόβλημα στο μοτέρ. Καθαρίζει το μόνο το πάνω μέρος του κινητήρα.
*Καθαριστικά στο καύσιμο - ομοίως με το προηγούμενο. Δεν επιλύουν το πρόβλημα ούτε στο ελάχιστο.
*Καθαριστικά με ψεκασμό στην εισαγωγή αέρα - ομοίως με το προηγούμενο. Δεν επιλύουν το πρόβλημα ούτε στο ελάχιστο.
*ATF αντί για λάδι - (χαμηλού ιξώδους λάδι χωρίς πρόσθετα) - την ίδια δουλειά και αρκετά καλύτερα κάνει το λάδι 0-20. Το χρησιμοποιούσαν πριν πολλές δεκαετίες που δεν υπήρχε 0-20. Οπότε δεν είναι λύση.
*Λάδια που έχουν προορισμό κινητήρες πετρελαίου - Ναι έχουν πολλά καθαριστικά, καταστρέφουν τον καταλύτη και λόγω υψηλού ιξώδους δεν κάνουν καμία διαφορά. Έχει δοκιμαστεί και δεν υπήρξε διαφορά καμία.
*Με Engine Flush οι μεγαλύτερες πιθανότητες είναι να καταστρέψει όλες τις φλάντζες και να υπάρχουν παντού διαρροές λαδιών στο μοτέρ. Μετά πάει κατευθείαν για ανακατασκευή ή πέταμα αν κολλήσει. Ίσως με engine flush με σύνθεση που δεν καταστρέφει φλάντζες και O-Rings να υπάρξει μικρή διαφορά που θα διαρκέσει ελάχιστα. Πάντα όμως υπάρχει περίπτωση αν μείνει περισσότερο χρόνο / υπάρχει υψηλότερη αναλογία καθαριστικού με λάδι / να μην είναι συμβατό με πλαστικά μέρη, να 'υπερκαθαρίσει' τον κινητήρα και να έχει διαρροές από φλάντζες. Προσωπικά θεωρώ πως έχει μεγάλο ρίσκο και μικρή απόδοση, οπότε πρέπει να είναι η τελευταία λύση. Μέχρι τώρα κανείς δεν το έχει δοκιμάσει που να είχε θετικό αποτέλεσμα. Περισσότεροι είναι αυτοί που τελικά κατέστρεψαν τον κινητήρα τους με αυτή τη μέθοδο.Και το xado αυτό δεν προτείνει ως διαδικασία; (Προσθήκη στο λιπαντικό?)
Όχι. Στις οδηγίες που έχω αναρτήσει στο ίδιο link, συνοπτικά αναγράφω:
Μοναδική λύση είναι καθαρισμός με τη μέθοδο 'Piston Soak - όπως ονομάζεται διεθνώς' όπου ένα υγρό (σπρέι ή υγρό φρένων) μπαίνει στο θάλαμο καύσης από τις τρύπες των μπουζί, καθαρίζει μόνο τις βρομιές των ελατηρίων και τα ξεκολλάει.
ΥΓ. Σχετικά με τις ασφάλειες εκτός από 30-32-40-41 δεν χρειάζεται κάτι άλλο σωστά ??
Κανείς δεν έχει επιβεβαιώσει ή ακυρώσει ότι αυτές είναι οι ασφάλειες που πρέπει να αφαιρεθούν. Προσωπικά διάβασα τι κάνει η κάθε μια και κατέληξα σε αυτές. Θεωρώ πως βάσει λογικής, αυτές είναι που χρειάζονται.
Όσο για το Video που λέτε, σημαντική προϋπόθεση είναι η ύπαρξη χρόνου! Δυστυχώς ο χρόνος μου, μου επιτρέπει μόνο να γράψω αναλυτικά οδηγίες για τον καθαρισμό - που προέκυψαν μετά από 100άδες ώρες έρευνας και τουλάχιστον 2 χρόνια διάρκεια. Υπάρχει το ενδεχόμενο να φτιάξω video κάποια στιγμή στο μέλλον.
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 8#p3259218
-
Κανείς δεν έχει επιβεβαιώσει ή ακυρώσει ότι αυτές είναι οι ασφάλειες που πρέπει να αφαιρεθούν. Προσωπικά διάβασα τι κάνει η κάθε μια και κατέληξα σε αυτές. Θεωρώ πως βάσει λογικής, αυτές είναι που χρειάζονται.
ΟΚ Ευχαριστώ sphinxgr
Και εγώ μετά από λίγο ψάξιμο στο βιβλίο χρήσης του αυτοκίνητου κατέληξα στις ίδιες .
Είναι οι μόνες που αναφέρουν σύστημα ψεκασμού πολλαπλών σημείων . -
Καλημέρα! Παράγγειλα το Xado. Τι μέγεθος μπουζοκλειδου χρειαζόμαστε; 16mm ή 21mm;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης kokos1405 έγραψε:
μέγεθος μπουζοκλειδου χρειαζόμαστε; 16mm ή 21mm;14 ή 16mm μπουζί παίρνει. 85% είμαι υπέρ του 14mm. Για να είμαι σίγουρος πρέπει να ψάξω τα εργαλεία μου
-
Χαιρετώ την παρέα.
Το μπουζί είναι νούμερο 14mm. -
Μήπως ασχολήθηκε κάποιος να μετρήσει συμπίεση πριν και μετά xado εφαρμογής? Εγώ έκανα τον καθαρισμό στις 16/6/19 και την επομένη μέρα οι μετρήσεις συμπίεσης που πήρα ήταν ελαφρός χαμηλότερες. Επίσης η διαφυγή καυσαερίων προς στροφαλοθάλαμο αυξήθηκαν. Θα περιμένω να διανυθούν κάποια χιλιόμετρα και θα επαναλάβω τις μετρήσεις.
-
Παιδιά έχει κάνει κανείς επισκευή κινητήρα εκτός αντιπροσωπείας? Μου ζητησανε κ εμένα την γνωστή ταρίφα 2500€...εχει εμπιστευτεί κανένας να το φτιάξει εκτος αντιπροσωπείας και αν ναι πόσο έπεσε το κόστος επισκευής κάτω από τα 2500€...
-
Ο χρήστης puntos έγραψε:
Μήπως ασχολήθηκε κάποιος να μετρήσει συμπίεση πριν και μετά xado εφαρμογής? Εγώ έκανα τον καθαρισμό στις 16/6/19 και την επομένη μέρα οι μετρήσεις συμπίεσης που πήρα ήταν ελαφρός χαμηλότερες. Επίσης η διαφυγή καυσαερίων προς στροφαλοθάλαμο αυξήθηκαν. Θα περιμένω να διανυθούν κάποια χιλιόμετρα και θα επαναλάβω τις μετρήσεις.Τη διαφυγή καυσαερίων πως τη μέτρησες?
Μέτρηση συμπίεσης **πριν **έχω κάνει. Μετά, δεν έχω κάνει. Το πριν μου, ήταν από αριστερά προς τα δεξιά όπως κοιτάς το αμάξι, 160 / 180 / 175 / 170. Εσένα πόσο ήταν?
Είσαι σίγουρος πως μέτρησες με την ίδια θερμοκρασία κινητήρα (γιατί αυτό είναι το πιο σημαντικό) ?
Να γράψεις όταν έχεις κάνει κάμποσα χιλιόμετρα, πως είσαι πλέον με την κατανάλωση λαδιού, σε σχέση με πριν.
Παιδιά έχει κάνει κανείς επισκευή κινητήρα εκτός αντιπροσωπείας? Μου ζητήσαν κ εμένα την γνωστή ταρίφα 2500€...έχει εμπιστευτεί κανένας να το φτιάξει εκτός αντιπροσωπείας και αν ναι πόσο έπεσε το κόστος επισκευής κάτω από τα 2500€...
Θεωρητικά μπορείς να:
Βγάλεις / στείλεις τον κινητήρα στο ρεκτιφιέ -> 400€
Να τον καθαρίσει το ρεκτιφιέ και να πλανήσει καπάκι -> 300€
Να αγοράσει / ψάξει να βρει το ο μηχανικός ή το ρεκτιφιέ ένα σετ **ίδια **ελατήρια της προβληματικής σειράς (αν βρει : 13011-47030 ή 13011-47031) -> 100€
Να αλλάξει, ενώ βάζει ο μηχανικός τον κινητήρα, αντλία νερού, λάδια, φλάντζες, αντιψυκτικό, δίσκο -> 350€Και έτσι να έχεις ένα προβληματικό κινητήρα, σαν καινούργιο όμως, που θα βγάλει άλλες 150.000χμ με συχνές όμως αλλαγές λαδιού με 1.150€. - πάντα με την προϋπόθεση πως δεν υπάρχουν σημαντικές φθορές στα τοιχώματα των κυλίνδρων.
-
Δεν αφορά τον κινητήρα του τοπικ αλλά θα ήθελα μια ερμηνεία των παρακάτω εικόνων, οι λευκες περιοχές τι είναι?
https://ibb.co/JKfhmVk
https://ibb.co/tKTW8by
https://ibb.co/phz8h5d
Αντανάκλαση απο στρώμα λαδιλας? -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Δεν αφορά τον κινητήρα του τοπικ αλλά θα ήθελα μια ερμηνεία των παρακάτω εικόνων, οι λευκες περιοχές τι είναι?
https://ibb.co/JKfhmVk
https://ibb.co/tKTW8by
https://ibb.co/phz8h5d
Αντανάκλαση απο στρώμα λαδιλας?Δεν είναι επίπεδα τα πιστόνια απο πάνω. Στις άκρες των προεξοχών τους, καθαρίζουν πιο εύκολα / βρομίζουν πιο δύσκολα. Αυτό μαλλον βλέπεις σαν πιο καθαρό.
Δες πως είναι απο πάνω πιστόνι απο yaris 1.5. Αυτό δεν μαυρίζει όλο ομοιόμορφα
-
Ο χρήστης sphinxgr έγραψε:
Δεν αφορά τον κινητήρα του τοπικ αλλά θα ήθελα μια ερμηνεία των παρακάτω εικόνων, οι λευκες περιοχές τι είναι?
https://ibb.co/JKfhmVk
https://ibb.co/tKTW8by
https://ibb.co/phz8h5d
Αντανάκλαση απο στρώμα λαδιλας?Δεν είναι επίπεδα τα πιστόνια απο πάνω. Στις άκρες των προεξοχών τους, καθαρίζουν πιο εύκολα / βρομίζουν πιο δύσκολα. Αυτό μαλλον βλέπεις σαν πιο καθαρό.
Δες πως είναι απο πάνω πιστόνι απο yaris 1.5. Αυτό δεν μαυρίζει όλο ομοιόμορφα
https://www.ebay.co.uk/itm/MB-MERCEDES- ... 2858465519
Ετσι ειναι το δικο μου το σχήμα. Ολα τα πιστονια προς τα άκρα ειχαν επικαθισεις που ψιλοαντανακλουσαν. Ο 1ος και ο 4ος περισσότερες.
Θα ανεβασω το βράδυ τις καλύτερες φωτο ανα κυλινδρο μιας και η καμερα με παιδεψε αρκετά, χαμηλή ποιότητα φωτογραφιών εντός του κυλίνδρου.
Η συσσωρευση βρωμιας στην εξωτερική πλευρά της φατσας των εμβολων μπορεί να είναι αποτέλεσμα πολύ χαμηλής κατανάλωσης λαδιού? -
Η αξία των ελατηρίων 13011-47030 είναι 158 ευρώ παραδοτέα σε τρις εργάσιμες (θεσσαλονίκη) , και το σετ φλάντζες γενικής 200 ευρώ.
Η μέτρηση διαφυγής των αερίων καύσης προς στροφαλοθάλαμο έγινε στην προσπάθεια εύρεσης κάποιου δυναμικού τρόπου ελέγχου της στεγανότητας των ελατηρίων συμπίεσης πέραν της κλασικής μέτρησης της συμπίεσης (προσθετικά). Ο στροφαλοθάλαμος επικοινωνεί με την ατμόσφαιρα μέσω δύο απολήξεων στο καπάκι του κινητήρα. Ταπώνω την μία, και την άλλη την οδηγώ σε ένα δοχείο με κατάλληλη κατασκευή ώστε να μπορώ να μετρήσω τον χρόνο που χρειάζεται ώστε να καταληφθεί πλήρως με διαφυγόντα αέρια ο συγκεκριμένος όγκος του δοχείου.
Επίσης δυο στοιχεία που ίσως ενδιαφέρουν κάποιον πιο 'ψειριάρη'. 1)Το πιστόνι του 1.33 για να βρεθεί σε οριζόντιο επίπεδο πρέπει ο εμπρός άξονας του auris να ανυψωθεί σχετικά με τον πίσω κατά 33 εκατοστά. Έτσι το xado που θα εισχωρήσει θα απλώσει περισσότερο συμμετρικά σε σχέση με τα ελατήρια. 2)Όταν ψεκάζεται το xado θα παρατηρείται τα αέρια που εξέρχονται από την τρύπα του μπουζί. Στην δική μου περίπτωση παρατήρησα την στιγμή του ψεκασμού στον τρίτο κύλινδρο να εξέρχονται περισσότερα αέρια από πριν, και στον τέταρτο ακόμα περισσότερα. Το 'φάρμακο' είχε τελειώσει (ενώ το δοχείο είχε ακόμη πολύ υγρό) και εγώ ψέκαζα πτητικά αέρια . Έτσι τα πρώτα δύο πιστόνια καθάρισαν πλήρως από πάνω, το τρίτο ελαφρός λιγότερο, και το τέταρτο ακόμα λιγότερο. Όταν κατάλαβα την όλη φάση ήταν πολύ αργά. Είχα ήδη βάλει τα καινούρια λάδια (eneos 0W-20) και το νέο φίλτρο. Τώρα πρέπει να ξαναβάλω τα παλιά λάδια, και να επαναλάβω τον καθαρισμό. -
Ο χρήστης puntos έγραψε:
)Όταν ψεκάζετε το xado θα παρατηρείτε τα αέρια που εξέρχονται από την τρύπα του μπουζί. Στην δική μου περίπτωση παρατήρησα την στιγμή του ψεκασμού στον τρίτο κύλινδρο να εξέρχονται περισσότερα αέρια από πριν, και στον τέταρτο ακόμα περισσότερα. Το 'φάρμακο' είχε τελειώσει (ενώ το δοχείο είχε ακόμη πολύ υγρό) και εγώ ψέκαζα πτητικά αέρια . Έτσι τα πρώτα δύο πιστόνια καθάρισαν πλήρως από πάνω, το τρίτο ελαφρός λιγότερο, και το τέταρτο ακόμα λιγότερο. Όταν κατάλαβα την όλη φάση ήταν πολύ αργά.Μήπως είχες το μπουκάλι υπό γωνία και όχι όρθιο?
Το πιστόνι του 1.33 για να βρεθεί σε οριζόντιο επίπεδο πρέπει ο εμπρός άξονας του auris να ανυψωθεί σχετικά με τον πίσω κατά 33 εκατοστά. Έτσι το xado που θα εισχωρήσει θα απλώσει περισσότερο συμμετρικά σε σχέση με τα ελατήρια.
Ο κινητήρας είναι υπό γωνία τοποθετημένος!?
Μήπως ασχολήθηκε κάποιος να μετρήσει συμπίεση πριν και μετά xado εφαρμογής? Εγώ έκανα τον καθαρισμό στις 16/6/19 και την επομένη μέρα οι μετρήσεις συμπίεσης που πήρα ήταν ελαφρός χαμηλότερες.
Τι μετρήσεις είχες πριν και τι μετά?
Τεχνικά, γιατί μπορεί να γίνεται αυτό? Μήπως έβαλες πιο λεπτό λάδι μετά τον καθαρισμό?
-
Πάρτε μια εικόνα πριν και μετά xado εφαρμογής
Στο τελευταίο πιστόνι μπήκε λιγότερο 'φάρμακο' xado , όπως σας περιέγραψα στο προηγούμενο ποστ.
Το πόσο καθάρισε η επιφάνεια του πιστονιού , το βλέπουμε. Το πόσο καθάρισε όμως η περιοχή των ελατηρίων , αυτό είναι εντελώς διαφορετικό κεφάλαιο. Προς το παρόν μένω με τις πληροφορίες όσων έγραψαν παραπάνω, και περιέγραψαν θεαματικά αποτελέσματα. -
Προς sphinxgr
1)Το μπουκάλι ήταν όρθιο αλλά μάλλον ήθελε να το ανακινώ συνεχώς.
2)Ναι, ο κινητήρας είναι υπό γωνία τοποθετημένος.
3)Λάδι έβαλα πράγματι λεπτότερο, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι θα έχω χαμηλότερες ενδείξεις συμπίεσης. Τον επόμενο μήνα θα επαναλάβω την διαδικασία καθαρισμού , με κάποιες τροποποιήσεις. Αν βγάλω λογικά-κατανοητά αποτελέσματα, θα τα παραθέσω και το συζητάμε!
Τα νούμερα της συμπίεσης κάθε κυλίνδρου θα τα γράψω αφού πρώτα μάθω λίγη θεωρία για τις συνθήκες υπό τις οποίες πρέπει να γίνει ορθή μια τέτοια μέτρηση. -
Ο χρήστης sphinxgr έγραψε:
Καλησπέρα στην παρέα.
Κάτοχος κι εγώ του περιβόητου Auris 1.33 με τα λάδια του να αγνοούνται!!!!! Το αυτοκίνητο το αγόρασα μεταχειρισμένο το Νοέμβριο με 80.000 χλμ.Τα πρώτα του λάδια τα έβαλα στην Toyota (5w30) Με λίγα λόγια....Μέχρι σήμερα έχω κάνει 3.000 χλμ του έχω βάλει περίπου 1,7 λτ λάδι και σήμερα μου ζητάει κι άλλο(περίπου 1λτ)!!!!Είδα να γίνεται λόγος για το xado και τα αποτελέσματα του,το παράγγειλα (από Ουκρανία)και το χρησιμοποίησα σήμερα (σε φίλο μηχανικό)
Ακολούθησα τις οδηγίες του σύντροφου 'sphinxgr'!!
Έβαλα καινούρια λάδια (λες και είχε μείνει παλιό) eni i-sint fe 5w30.
Υπομονή λοιπόν.......Κάποιο σχόλιο σχετικά με τη διαδικασία? Σας δυσκόλεψε καθόλου? Μετά τον ψεκασμό με το υγρό έπαιρνε εύκολα μπροστά?
Περιμένουμε νεώτερα μόλις κάνεις κάποια χιλιόμετρα για τα αποτελέσματα.
από sphinxgr » 01 Απρ 2019 14:05
geo777 έγραψε:
Η διαδικασία δεν ήταν δύσκολη.Απλά αντί να αποσυνδέσουμε τις ασφάλειες που έλεγες στην ανάλυση σου,αποσυνδέσαμε την βενζίνη.
Το αυτοκίνητο πήρε μπροστά μετά απο 3-4 προσπάθειες(λογικότατο).
Εσύ τίποτα νεότερο με το αυτοκίνητο?Πριν τον καθαρισμό κατανάλωνα με W10/40, 3.000 ml / 5.000 km. Μετά τον καθαρισμό έχω καταναλώσει σε W10/40, 150 ml / 5.000 km.
Στα 5.000 km έκανα αλλαγή λαδιών/φίλτρου και έβαλα W5/30. Τώρα έχω κάνει 700km θα δείξει στα υπόλοιπα χιλιόμετρα τι θα γίνει.Καλημέρα ομάδα..
Μετά τη χρήση XADO κι έχοντας κάνει 2.300 χλμ χρειάστηκε να συμπληρώσω 1,6λτ λάδι.Σέ σχέση με πρίν υπάρχει μείωση στην κατανάλωση λαδιού αλλά δεν είναι αυτή που περίμενα.
Εχθές ξανάβαλα XADO και συμπλήρωσα το λάδι που ήθελε.Δυστυχώς(!!!) αυτή τη φορά δεν πετάχτηκαν βρομιές στην πετσέτα,πράγμα που σημαίνει οτι μέσα είναι το μοτέρ είναι καθαρό αλλά η κατανάλωση όχι η επιθυμητή.
Η διαδικασία ηταν η ίδια όπως είχα γράψει στο προηγούμενο post.
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού