Ο χρήστης sphinxgr έγραψε:
Την κατανάλωση του λαδιού την υπολογίζω, έχοντας την εντύπωση ότι στο δείκτη του λαδιού,απο κουκίδα σε κουκίδα είναι 1λτ απόσταση!!!
Αν τη μέτρηση της κατανάλωσης την έκανες μόνο με τις κουκκίδες του δείκτη και όχι με μέτρηση στο μπουκάλι του λαδιού σημαίνει πως:
Πριν τον καθαρισμό είχες κατανάλωση λαδιού 1,4L/1.000 km !!!
Μετά τον καθαρισμό έχεις κατανάλωση λαδιού 1,0L/1.000 km !!!Προσωπικά πιστεύω πως ο καθαρισμός πρέπει να γίνεται όταν κάποιος καίει μέχρι 0,7L/1000km. Αν η κατανάλωση ανέβει και άλλο και δεν κάνει κάποιος κάτι, μάλλον είναι μη αναστρέψιμη χωρίς να ανοιχθεί ο κινητήρας για καθαρισμό.
Σε κάθε περίπτωση περιμένουμε τα αποτελέσματα του 2ου καθαρισμού. Πιθανότατα ο 1ος καθαρισμός να τρώει το εξωτερικό Layer της καρβουνίλας στα ελατήρια και κάθε επιπλέον καθαρισμός να τρώει και λίγο πιο μέσα. Αυτά είναι θεωρητικά βέβαια.
Όπως καταλαβαίνω για τα αυλάκια του εμβόλου δεν υπάρχει ξεκάθαρη λύση,σωστά?
Να φανεί με το μάτι, δεν γίνεται προφανώς. Μόνο με μέτρηση κατανάλωσης μετά τον καθαρισμό.
Λάμβανα υπόψιν και τις κουκκίδες αλλά και τον μετρητή του μπουκαλιού.Εχθές για παράδειγμα από κουκκίδα σε κουκκίδα,πήρε ένα μπουκάλι (1λτ.)Οπότε έρχεται πιο κοντά στην πραγματικότητα η πρώτη σου αναλογία.Πάντα όταν συμπληρώνω λάδι,βγάζω φώτο τον μετρητή λαδιού κ τα χλμ. Οπότε στα 2.300 χλμ μου πήρε 1,6λτ λάδι αυτή τη φορά.
Τέλος πάντων δεν αλλάζει κάτι,θα περιμένω το αποτέλεσμα του δεύτερου καθαρισμού και θα ενημερώσω.
*Ξέχασα να αναφέρω ότι την πρώτη φορά που έβαλα xado, μαζί με το φίλτρο λαδιού άλλαξα και μπουζί. Αυτή τη φορά ελέγξαμε τα μπουζί και είδαμε ότι ήταν αρκετά λαδωμένα για τα χλμ που έχω διανύσει( σύμφωνα με τον μηχανικό)