-
Δύο ερωτήσεις για το 1.2.
Έχει ιμάντα ή καδένα;
Επίσης, ο εγκέφαλος τι μάρκα είναι;Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Καδενα, bosch (90% σιγουρος)
-
Ωραίος lap. Το έχω test drive αύριο το πρωί... Βέβαια θα πάω μέχρι την αντιπροσωπεία με υδροπνευματικό, οπότε το μπαλενάκι θα μου φανεί λίγο κούτσουρο στην αρχή..
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Με ποιο θα πας;
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Με ποιο θα πας;Στην αντιπροσωπεία θα φτάσω με xantia. Δοκιμή θα κάνω το 1.2 gl γιατί δεν παίζουν παραπάνω φραγκα
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Θα σου φανει ανετο αλλα ξερο.
Ουτε glx με λιγα χιλιομετρα; αξιζει πολυ το adaptive cruise.
To swift ;
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Θα σου φανει ανετο αλλα ξερο.Ουτε glx με λιγα χιλιομετρα; αξιζει πολυ το adaptive cruise.
To swift ;
Θέλω καλύτερους χώρους από το swift. Αν βρω glx από test drive με λίγα χλμ θα το προτιμήσω
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Το αμάξι έχει πολλούς εγκεφάλους πάντως, όχι έναν. Τι διαφορά έχει ποιός είναι ο κατασκευαστής;
-
Ο χρήστης bsg2050 έγραψε:
Το αμάξι έχει πολλούς εγκεφάλους πάντως, όχι έναν. Τι διαφορά έχει ποιός είναι ο κατασκευαστής;Τίποτα συγκεκριμένο, έτσι, πληροφοριακά..
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
O εγκέφαλος βρίσκεται στο μηχανοστάσιο πάντως (κακό αυτό), στο firewall.
-
Ο εγκέφαλος της μηχανής εννοείς μάλλον; Γιατί είναι κακό;
-
Γιατί είναι εκτεθειμένος. Είναι φωλιασμενος βέβαια, αλλά θα προτιμούσα να βρίσκεται στην καμπίνα.
-
Σιγά τα ωά. Σχεδιασμένος για να είναι εκτεθειμένος είναι, ενώ όσο πιο μακριά από την μηχανή τόσο περισσότερη έξτρα καλωδίωση προς τα εκεί χρειάζεται.
-
Λοιπόν, έκανα το test drive σήμερα. Το 1.2 το απλό. Παιδιά το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό! Οι χώροι με καλύπτουν άνετα. Το τιμόνι μου ψιλοαδιαφορο σε αισθηση. Βρήκα αμέσως θέση οδήγησης. Τα πλαστικά, όπως τα περογραφατε, τα περίμενα χειρότερα. Σε σχέση με το sx4 πρώτης γενιάς μου φαίνονται καλύτερα. Παρόλα αυτά ρε παιδιά...Το χειροκίνητο κιβώτιο που οδήγησα ήταν εξαιρετικό!
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Τα λεει ο λαπ
Αυτοκινητο του λαου.
Ειδες και για το κιβωτιο τ ελεγα.Για πες και αλλα.
-
Πραγματικά, αμάξι του λαού. Δε λέω ότι είναι το σούπερ ντουπερ ουάου, αλλά πολύ καλύτερο από ότι περίμενα. Από ανάρτηση δεν φάνηκε να κοπαναει...Βέβαια καμία σύγκριση με την Xantia, έτσι;
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Πατημα; ηχομονωαη, τραβηγμα κινητηρα; στριψημο;
Φυσικα δεν θα ναι xantia, αν ειναι δυνατον.
Στην glx ειναι και πολυ συγχρονο οπου τα εχει σχεδον ολα.
13800 με ισως καποιες εκπτωσεις η glx με μεταλλικο χρωμα
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Πατημα; ηχομονωαη, τραβηγμα κινητηρα; στριψημο;Φυσικα δεν θα ναι xantia, αν ειναι δυνατον.
Στην glx ειναι και πολυ συγχρονο οπου τα εχει σχεδον ολα.
Πάτημα αρκετά καλό, δεν ένιωσα καμια ανασφάλεια παρότι ετρεξα αρκετά. Στρίψιμο τίποτα φοβερό. Το πλαίσιο συμπεριφέρεται πολύ καλά, αλλά χάνει λόγω αισθησης τιμονιού. Ηχομόνωση τη βρήκα πολύ καλή. Το τραβηγμα, για ατμοσφαιρικό με 90 άλογα είναι μια χαρά. Δε σε κολλάει στην πλάτη, αλλά δεν το νοιώθεις να σε τραβάει κ πίσω, ίσα ίσα που σε ανηφόρα, χωρίς να χρειάζεται να σανιδωσω, και με ανοιχτό ερκοντισιον, επιταχύνει πολύ καλά .Για να έχεις ένα μέτρο σύγκρισης, ένιωσα πιο άνετα από ότι με τον (αρκετά καλό) 1.2 του group PSA. Παρεμπιπτόντως, το μοτέρ σχεδόν δεν ακούγεται, τι φάση;
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Το μοτερ λογω διπλων μπεκ κανει σχεδον τελεια μιξη και η καυση ειναι παρα πολυ ποιοτικη.
Θελω να κανω μια τεχνικη αναλυση με λεπτομερειες και ολο βαριεμαι. Επιασα τους οικονομικους δεικτες τωρα που μ αρεσει να διαβαζω και να σπαω τα νευρα των αλλων.Οταν σας τα λεω εγω. Ενταξει εχει σκληρα πλαστικα και μετριο τιμονι. Στα αλλα ομως κερδιζεις πολλα.
-
Suzuki Baleno II