Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SEAT ALTEA 1.6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SEAT ALTEA 1.6
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    21
    205
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      ss_76 last edited by

      Επειδή προσανατολίζομαι στην αγορά του ALTEA, είναι κανείς απο εμάς κάτοχος να μου μεταφέρει τις εμπειρίες του;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        ss_76 last edited by

        Επειδή προσανατολίζομαι στην αγορά του ALTEA, είναι κανείς απο εμάς κάτοχος να μου μεταφέρει τις εμπειρίες του;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          ss_76 last edited by

          Επειδή προσανατολίζομαι στην αγορά του ALTEA, είναι κανείς απο εμάς κάτοχος να μου μεταφέρει τις εμπειρίες του;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lkar last edited by

            Μήπως να περίμενες να του βάλουν τον FSI;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              technik last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:
              Μήπως να περίμενες να του βάλουν τον FSI;

              Σωστά

              Μια πιο ενδιαφέρουσα επιλογή από το -αντίστοιχο- Golf,

              σε καλύτερη τιμή και με άτοκο διακανονισμό

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                ss_76 last edited by

                Το αυτοκίνητο το οδήγησα και τραβάει πολύ καλά ιδιαίτερα έως 4.000 στροφές τουλάχιστο και όπως γνωρίζετε έως αυτές τις στροφές γίνεται το 90% της καθημερινής οδήγησης. Ο FSI ονομαστικά είναι πιο δυνατός αλλά προϋποθέτει αποκλειστική χρήση σούπερ αμόλυβδης με ότι συνεπάγεται σε κόστος χρήσης. Επίσης από προσωπική εμπειρία με GOLF το αυτοκίνητο τραβάει καλά κυρίως ψηλά ενώ αν ανατρέξει κανείς στις αντίστοιχες δοκιμές των 4Τ θα δεί ότι το ALTEA είναι πιο γρήγορο από το GOLF στις ρεπρίζ που προσωπικά με απασχολούν περισσότερο από το κλασικό 0-100. Τέλος ο συγκεκριμένος κινητήρας του ALTEA είναι δοκιμασμένος και πιθανότατα θα έχουν εξαλειφθεί τα όποια προβλήματα αξιοπιστίας. Άλλωστε και τα διαστήματα σέρβις και για τους δύο κινητήρες είναι κάθε 15.000 χλμ λάδια και κάθε 30.000χλμ σέρβις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
                  Το αυτοκίνητο το οδήγησα και τραβάει πολύ καλά ιδιαίτερα έως 4.000 στροφές τουλάχιστο και όπως γνωρίζετε έως αυτές τις στροφές γίνεται το 90% της καθημερινής οδήγησης. Ο FSI ονομαστικά είναι πιο δυνατός αλλά προϋποθέτει αποκλειστική χρήση σούπερ αμόλυβδης με ότι συνεπάγεται σε κόστος χρήσης. Επίσης από προσωπική εμπειρία με GOLF το αυτοκίνητο τραβάει καλά κυρίως ψηλά ενώ αν ανατρέξει κανείς στις αντίστοιχες δοκιμές των 4Τ θα δεί ότι το ALTEA είναι πιο γρήγορο από το GOLF **στις ρεπρίζ **που προσωπικά με απασχολούν περισσότερο από το κλασικό 0-100. Τέλος ο συγκεκριμένος κινητήρας του ALTEA είναι δοκιμασμένος και πιθανότατα θα έχουν εξαλειφθεί τα όποια προβλήματα αξιοπιστίας. Άλλωστε και τα διαστήματα σέρβις και για τους δύο κινητήρες είναι κάθε 15.000 χλμ λάδια και κάθε 30.000χλμ σέρβις.

                  Στις ρεπρίζ ασφάλειας (προσπέρασμα) είναι πιο αργό το Altea, αφού στις ψηλές στροφές χάνει πολύ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    ss_76 last edited by

                    Τα νούμερα άλλα λένε. Πάντως θα ανατρέξω στο περιοδικό το απόγευμα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      ΡΕΠΡΙΖ......Altea 1.6 8V......Golf 1.6 FSI

                      με 3η
                      30-50...................4,1................4,3
                      50-80...................5,9................6,0
                      80-110..................7,1...............6,5

                      με 4η
                      40-60...................5,7................6,1
                      80-110..................8,7...............9,0
                      120-140................9,4...............8,0

                      με 5η
                      50-70...................7,6................7,5
                      80-110.................12,8...............12,0 (15,5 με 6η)
                      120-140...............12,1...............10,1 (14,7 με 6η)

                      τεύχη 405 & 411

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        ss_76 last edited by

                        Ευχαριστώ για τα συγκριτικά στοιχεία. Όπως φαίνεται και από τον παραπάνω πίνακα χαμηλά υπερετερεί ο παλιός κινητήρας και ψηλά ο νέος, κάτι αναμενόμενο. Επειδή όμως το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται καθημερινά εντός πόλης έχει ιδιαίτερη σημασία το κόστος χρήσης και τα τουλάχιστο 0,20 ευρώ διαφορά τιμής στην βενζίνη μεταξύ απλής και σούπερ αμόλυβδης έχει σημασία. Άρα στα 50 λίτρα του ρεζερβουάρ διαφορά 10 ευρώ δηλαδή 3500 δραχμές. Πως σας φαίνεται;

                        Παρόλα αυτά δεν προσπαθώ να αποδείξω το ποιος είναι καλύτερος κινητήρας. Απλώς θέλω να μάθω εντυπώσεις από κατόχους ALTEA.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          ss_76 last edited by

                          Επίσης να ξεκαθαρίσω ότι δεν με ενδιαφέρει καθόλου το GOLF ως επιλογή αυτοκινήτου παρά μονο συγκριτικά λόγω κινητήρα, και δεν με ενδιαφέρει να περιμένω 1-2 χρόνια για να φορέσει το ALTEA τον FSI

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • I
                            inimic last edited by

                            Δεν το έχω οδηγήσει αλλά η άποψη που έχω διαμορφώσει είναι ιδιαίτερα θετική.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hunter last edited by

                              Αυτό πού μέ 'χάλασε' στό Αλτέα,είναι τό πολύ ψηλό ταμπλό του,πού κόβει τό οπτικό πεδίο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Eδώ που τα λέμε, οι διαφορές μεταξύ 1.6 8V και FSI,

                                δεν είναι μεγάλες.

                                Οδηγείστε π.χ. ένα Α3 1.6 και μετά μπείτε και στο αντίστοιχο FSI.

                                Συμβουλή!
                                καλό θα είναι, πρίν τα οδηγήσετε, να μην ξέρετε ποιό είναι ποιό.
                                Αξίζει η δοκιμή

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  piii last edited by

                                  Ο χρήστης technik έγραψε:
                                  Eδώ που τα λέμε, οι διαφορές μεταξύ 1.6 8V και FSI,

                                  δεν είναι μεγάλες.

                                  Οδηγείστε π.χ. ένα Α3 1.6 και μετά μπείτε και στο αντίστοιχο FSI.

                                  Συμβουλή!
                                  καλό θα είναι, πρίν τα οδηγήσετε, να μην ξέρετε ποιό είναι ποιό.
                                  Αξίζει η δοκιμή

                                  Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το audi αλλά μεταξύ OCTAVIA 5 MPI (test drive που έκανα) και OCTAVIA 5 FSI(Αυτό που αγόρασα) υπάρχει διαφορά σχετικά σημαντική.Ο MPI ουσιαστικά δουλεύει σχετικά καλά μέχρι τις μεσαίες στροφές ενώ στις υψηλές κοιμάται όρθιος(βέβαια υπάρχουν και τα 1300 κιλά που πρέπει να κουβαλήσει) Αντιθέτως ο FSI είναι πολύ πιο ζωντανός ειδικά απο τις μεσαίες και πάνω αλλά με το ανάλογο μειονέκτημα αυτό της βενζίνης(Το έχω συνηθήσει πλέον).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης technik έγραψε:
                                    ΡΕΠΡΙΖ......Altea 1.6 8V......Golf 1.6 FSI

                                    με 3η
                                    30-50...................4,1................4,3
                                    50-80...................5,9................6,0
                                    80-110..................7,1...............6,5

                                    με 4η
                                    40-60...................5,7................6,1
                                    80-110..................8,7...............9,0
                                    120-140................9,4...............8,0

                                    με 5η
                                    50-70...................7,6................7,5
                                    80-110.................12,8...............12,0 (15,5 με 6η)
                                    120-140...............12,1...............10,1 (14,7 με 6η)

                                    τεύχη 405 & 411

                                    κατά τα γνωστά. Κι όσο το φορτώνεις (A/C, άτομα, αποσκευές) οι διαφορές μεγαλώνουν ψηλά. Οι μετρήσεις γίνονται με δύο άτομα και χωρίς A/C.

                                    Πότε θα πεθάνει αυτός ο κινητήρας;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                      ΡΕΠΡΙΖ......Altea 1.6 8V......Golf 1.6 FSI

                                      με 3η
                                      30-50...................4,1................4,3
                                      50-80...................5,9................6,0
                                      80-110..................7,1...............6,5

                                      με 4η
                                      40-60...................5,7................6,1
                                      80-110..................8,7...............9,0
                                      120-140................9,4...............8,0

                                      με 5η
                                      50-70...................7,6................7,5
                                      80-110.................12,8...............12,0 (15,5 με 6η)
                                      120-140...............12,1...............10,1 (14,7 με 6η)

                                      τεύχη 405 & 411

                                      κατά τα γνωστά. Κι όσο το φορτώνεις (A/C, άτομα, αποσκευές) οι διαφορές μεγαλώνουν ψηλά. Οι μετρήσεις γίνονται με δύο άτομα και χωρίς A/C.

                                      Πότε θα πεθάνει αυτός ο κινητήρας;

                                      Μάλλον...ποτέ!

                                      'Δοκιμασμένες' λύσεις

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Όταν πεθάνει και ο TU της PSA...
                                        Πάντως το Altea είναι μια τίμια πρόταση στην κατηγορία ακόμα και με τον 1.6 ενώ με τον 2.0 FSI το καλό γίνεται ακόμα καλύτερο αν μπορούσε να κυκλοφορούσε και σε diesel θα πλησιάζε το άριστο και λέω θα πλησιάζε γιατί δεν μου αρέσει το ταμπλό του καθόλου

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          ss_76 last edited by

                                          Τελικά καταφέρατε σε ενα άσχετο θέμα να κάνετε πάλι κόντρα μεταξύ του 'εξαιρετικού' FSI και του 'απαρχαιωμένου' 8V. Πάλι εκτός θέματος αφού ούτε καν διατίθεται ο FSI στο ALTEA.

                                          Παρόλα αυτά αν μπορεί να απαντήσει κανείς στο αρχικό ερώτημα θα ήθελα πολύ να διαβάσω τις εμπειρίες του

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
                                            Τελικά καταφέρατε σε ενα άσχετο θέμα να κάνετε πάλι κόντρα μεταξύ του 'εξαιρετικού' FSI και του 'απαρχαιωμένου' 8V. Πάλι εκτός θέματος αφού ούτε καν διατίθεται ο FSI στο ALTEA.

                                            Παρόλα αυτά αν μπορεί να απαντήσει κανείς στο αρχικό ερώτημα θα ήθελα πολύ να διαβάσω τις εμπειρίες του

                                            Δεν είμαστε όμως off topic!

                                            Δεν είμαστε, καθώς μπορεί ο καθένας να καταθέσει την άποψή του,
                                            σχετικά με τις διαφορές κ ομοιότητες των δύο κινητήρων.

                                            Ακόμα κι αν δε διατίθεται το νέο Altea με τον 16αρι FSI,
                                            μπορείς να πάρεις μια γεύση,
                                            για το αν άξιζε να περιμένεις να τοποθετηθεί και στο Altea,
                                            για το τί διαφορές έχουν στις ρεπρίζ,
                                            για το αν αξίζει ο FSI τα επιπλέον χρήματα, εν τέλει...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr