-
Επειδή προσανατολίζομαι στην αγορά του ALTEA, είναι κανείς απο εμάς κάτοχος να μου μεταφέρει τις εμπειρίες του;
-
Επειδή προσανατολίζομαι στην αγορά του ALTEA, είναι κανείς απο εμάς κάτοχος να μου μεταφέρει τις εμπειρίες του;
-
Επειδή προσανατολίζομαι στην αγορά του ALTEA, είναι κανείς απο εμάς κάτοχος να μου μεταφέρει τις εμπειρίες του;
-
Μήπως να περίμενες να του βάλουν τον FSI;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μήπως να περίμενες να του βάλουν τον FSI;Σωστά
Μια πιο ενδιαφέρουσα επιλογή από το -αντίστοιχο- Golf,
σε καλύτερη τιμή και με άτοκο διακανονισμό
-
Το αυτοκίνητο το οδήγησα και τραβάει πολύ καλά ιδιαίτερα έως 4.000 στροφές τουλάχιστο και όπως γνωρίζετε έως αυτές τις στροφές γίνεται το 90% της καθημερινής οδήγησης. Ο FSI ονομαστικά είναι πιο δυνατός αλλά προϋποθέτει αποκλειστική χρήση σούπερ αμόλυβδης με ότι συνεπάγεται σε κόστος χρήσης. Επίσης από προσωπική εμπειρία με GOLF το αυτοκίνητο τραβάει καλά κυρίως ψηλά ενώ αν ανατρέξει κανείς στις αντίστοιχες δοκιμές των 4Τ θα δεί ότι το ALTEA είναι πιο γρήγορο από το GOLF στις ρεπρίζ που προσωπικά με απασχολούν περισσότερο από το κλασικό 0-100. Τέλος ο συγκεκριμένος κινητήρας του ALTEA είναι δοκιμασμένος και πιθανότατα θα έχουν εξαλειφθεί τα όποια προβλήματα αξιοπιστίας. Άλλωστε και τα διαστήματα σέρβις και για τους δύο κινητήρες είναι κάθε 15.000 χλμ λάδια και κάθε 30.000χλμ σέρβις.
-
Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
Το αυτοκίνητο το οδήγησα και τραβάει πολύ καλά ιδιαίτερα έως 4.000 στροφές τουλάχιστο και όπως γνωρίζετε έως αυτές τις στροφές γίνεται το 90% της καθημερινής οδήγησης. Ο FSI ονομαστικά είναι πιο δυνατός αλλά προϋποθέτει αποκλειστική χρήση σούπερ αμόλυβδης με ότι συνεπάγεται σε κόστος χρήσης. Επίσης από προσωπική εμπειρία με GOLF το αυτοκίνητο τραβάει καλά κυρίως ψηλά ενώ αν ανατρέξει κανείς στις αντίστοιχες δοκιμές των 4Τ θα δεί ότι το ALTEA είναι πιο γρήγορο από το GOLF **στις ρεπρίζ **που προσωπικά με απασχολούν περισσότερο από το κλασικό 0-100. Τέλος ο συγκεκριμένος κινητήρας του ALTEA είναι δοκιμασμένος και πιθανότατα θα έχουν εξαλειφθεί τα όποια προβλήματα αξιοπιστίας. Άλλωστε και τα διαστήματα σέρβις και για τους δύο κινητήρες είναι κάθε 15.000 χλμ λάδια και κάθε 30.000χλμ σέρβις.Στις ρεπρίζ ασφάλειας (προσπέρασμα) είναι πιο αργό το Altea, αφού στις ψηλές στροφές χάνει πολύ.
-
Τα νούμερα άλλα λένε. Πάντως θα ανατρέξω στο περιοδικό το απόγευμα
-
ΡΕΠΡΙΖ......Altea 1.6 8V......Golf 1.6 FSI
με 3η
30-50...................4,1................4,3
50-80...................5,9................6,0
80-110..................7,1...............6,5με 4η
40-60...................5,7................6,1
80-110..................8,7...............9,0
120-140................9,4...............8,0με 5η
50-70...................7,6................7,5
80-110.................12,8...............12,0 (15,5 με 6η)
120-140...............12,1...............10,1 (14,7 με 6η)τεύχη 405 & 411
-
Ευχαριστώ για τα συγκριτικά στοιχεία. Όπως φαίνεται και από τον παραπάνω πίνακα χαμηλά υπερετερεί ο παλιός κινητήρας και ψηλά ο νέος, κάτι αναμενόμενο. Επειδή όμως το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται καθημερινά εντός πόλης έχει ιδιαίτερη σημασία το κόστος χρήσης και τα τουλάχιστο 0,20 ευρώ διαφορά τιμής στην βενζίνη μεταξύ απλής και σούπερ αμόλυβδης έχει σημασία. Άρα στα 50 λίτρα του ρεζερβουάρ διαφορά 10 ευρώ δηλαδή 3500 δραχμές. Πως σας φαίνεται;
Παρόλα αυτά δεν προσπαθώ να αποδείξω το ποιος είναι καλύτερος κινητήρας. Απλώς θέλω να μάθω εντυπώσεις από κατόχους ALTEA.
-
Επίσης να ξεκαθαρίσω ότι δεν με ενδιαφέρει καθόλου το GOLF ως επιλογή αυτοκινήτου παρά μονο συγκριτικά λόγω κινητήρα, και δεν με ενδιαφέρει να περιμένω 1-2 χρόνια για να φορέσει το ALTEA τον FSI
-
Δεν το έχω οδηγήσει αλλά η άποψη που έχω διαμορφώσει είναι ιδιαίτερα θετική.
-
Αυτό πού μέ 'χάλασε' στό Αλτέα,είναι τό πολύ ψηλό ταμπλό του,πού κόβει τό οπτικό πεδίο.
-
Eδώ που τα λέμε, οι διαφορές μεταξύ 1.6 8V και FSI,
δεν είναι μεγάλες.
Οδηγείστε π.χ. ένα Α3 1.6 και μετά μπείτε και στο αντίστοιχο FSI.
Συμβουλή!
καλό θα είναι, πρίν τα οδηγήσετε, να μην ξέρετε ποιό είναι ποιό.
Αξίζει η δοκιμή -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Eδώ που τα λέμε, οι διαφορές μεταξύ 1.6 8V και FSI,δεν είναι μεγάλες.
Οδηγείστε π.χ. ένα Α3 1.6 και μετά μπείτε και στο αντίστοιχο FSI.
Συμβουλή!
καλό θα είναι, πρίν τα οδηγήσετε, να μην ξέρετε ποιό είναι ποιό.
Αξίζει η δοκιμήΔεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το audi αλλά μεταξύ OCTAVIA 5 MPI (test drive που έκανα) και OCTAVIA 5 FSI(Αυτό που αγόρασα) υπάρχει διαφορά σχετικά σημαντική.Ο MPI ουσιαστικά δουλεύει σχετικά καλά μέχρι τις μεσαίες στροφές ενώ στις υψηλές κοιμάται όρθιος(βέβαια υπάρχουν και τα 1300 κιλά που πρέπει να κουβαλήσει) Αντιθέτως ο FSI είναι πολύ πιο ζωντανός ειδικά απο τις μεσαίες και πάνω αλλά με το ανάλογο μειονέκτημα αυτό της βενζίνης(Το έχω συνηθήσει πλέον).
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
ΡΕΠΡΙΖ......Altea 1.6 8V......Golf 1.6 FSIμε 3η
30-50...................4,1................4,3
50-80...................5,9................6,0
80-110..................7,1...............6,5με 4η
40-60...................5,7................6,1
80-110..................8,7...............9,0
120-140................9,4...............8,0με 5η
50-70...................7,6................7,5
80-110.................12,8...............12,0 (15,5 με 6η)
120-140...............12,1...............10,1 (14,7 με 6η)τεύχη 405 & 411
κατά τα γνωστά. Κι όσο το φορτώνεις (A/C, άτομα, αποσκευές) οι διαφορές μεγαλώνουν ψηλά. Οι μετρήσεις γίνονται με δύο άτομα και χωρίς A/C.
Πότε θα πεθάνει αυτός ο κινητήρας;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ΡΕΠΡΙΖ......Altea 1.6 8V......Golf 1.6 FSI
με 3η
30-50...................4,1................4,3
50-80...................5,9................6,0
80-110..................7,1...............6,5με 4η
40-60...................5,7................6,1
80-110..................8,7...............9,0
120-140................9,4...............8,0με 5η
50-70...................7,6................7,5
80-110.................12,8...............12,0 (15,5 με 6η)
120-140...............12,1...............10,1 (14,7 με 6η)τεύχη 405 & 411
κατά τα γνωστά. Κι όσο το φορτώνεις (A/C, άτομα, αποσκευές) οι διαφορές μεγαλώνουν ψηλά. Οι μετρήσεις γίνονται με δύο άτομα και χωρίς A/C.
Πότε θα πεθάνει αυτός ο κινητήρας;
Μάλλον...ποτέ!
'Δοκιμασμένες' λύσεις
-
Όταν πεθάνει και ο TU της PSA...
Πάντως το Altea είναι μια τίμια πρόταση στην κατηγορία ακόμα και με τον 1.6 ενώ με τον 2.0 FSI το καλό γίνεται ακόμα καλύτερο αν μπορούσε να κυκλοφορούσε και σε diesel θα πλησιάζε το άριστο και λέω θα πλησιάζε γιατί δεν μου αρέσει το ταμπλό του καθόλου -
Τελικά καταφέρατε σε ενα άσχετο θέμα να κάνετε πάλι κόντρα μεταξύ του 'εξαιρετικού' FSI και του 'απαρχαιωμένου' 8V. Πάλι εκτός θέματος αφού ούτε καν διατίθεται ο FSI στο ALTEA.
Παρόλα αυτά αν μπορεί να απαντήσει κανείς στο αρχικό ερώτημα θα ήθελα πολύ να διαβάσω τις εμπειρίες του
-
Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
Τελικά καταφέρατε σε ενα άσχετο θέμα να κάνετε πάλι κόντρα μεταξύ του 'εξαιρετικού' FSI και του 'απαρχαιωμένου' 8V. Πάλι εκτός θέματος αφού ούτε καν διατίθεται ο FSI στο ALTEA.Παρόλα αυτά αν μπορεί να απαντήσει κανείς στο αρχικό ερώτημα θα ήθελα πολύ να διαβάσω τις εμπειρίες του
Δεν είμαστε όμως off topic!
Δεν είμαστε, καθώς μπορεί ο καθένας να καταθέσει την άποψή του,
σχετικά με τις διαφορές κ ομοιότητες των δύο κινητήρων.Ακόμα κι αν δε διατίθεται το νέο Altea με τον 16αρι FSI,
μπορείς να πάρεις μια γεύση,
για το αν άξιζε να περιμένεις να τοποθετηθεί και στο Altea,
για το τί διαφορές έχουν στις ρεπρίζ,
για το αν αξίζει ο FSI τα επιπλέον χρήματα, εν τέλει...
SEAT ALTEA 1.6