Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C5 AIRCROSS 2018
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C5 AIRCROSS 2018
    • 1
    • 2
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 92
    • 93
    • 45 / 93
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    61
    1848
    31942
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Και εγώ την ίδια άποψη έχω...

      Το diesel θα το παίρνεις να ταξιδεύεις συνέχεια.. και αυτο το αμάξι είναι φτιαγμένο για ταξίδια

      Sent from my SM-G960F using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        islander last edited by

        1.5 diesel eat8 λόγω ταξιδιών και όχι μόνο. Ακριβότερη αγορά η βενζίνη, ακριβότερο καύσιμο, υψηλότερη κατανάλωση και επιδόσεις που δεν θα τις ευχαριστηθείς(οι λόγοι πολλοί και καλύτερα να μην πλατιάσουμε) για τέλη κυκλοφορίας δεν λέμε είναι μικρή η διαφορά.
        Για το κόστος ψηλό κόστος συντήρησης του diesel δεν θέλω να αναφερθώ γιατί έχει κουράσει και είναι ένας μύθος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jordi last edited by

          Καλημέρα παιδιά. Δηλαδή,για να καταλάβω, το Launch Pack 1 που έχει τα φώτα LED, διατίθεται δωρεάν για όποιον προλάβει από τον περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων που αναφέρει; Όποιος προλάβει τον Κύριο είδε; Ίσως γι' αυτό ο αντιπρόσωπος εδώ μου έδωσε τιμή γύρω στα 28 χιλιάρικα για το 1.2 Feel με επιπρόσθετα Φώτα LED, αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας (το πακέτο Pack Drive Assist απ' ότι καταλαβαίνω) και Navigation 3D. Λέτε να παίζει επί αυτής της τιμής καμία έκπτωση; Εννοείται όταν θα πάω να δω το αυτοκίνητο από κοντά και να κάνω και td γιατί όταν τον ρώτησα για κάποια προωθητική ενέργεια στο τηλέφωνο αμώλησε χαρταετό!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tkin73 last edited by

            Ο χρήστης islander έγραψε:
            1.5 diesel eat8 λόγω ταξιδιών και όχι μόνο. Ακριβότερη αγορά η βενζίνη, ακριβότερο καύσιμο, υψηλότερη κατανάλωση και επιδόσεις που δεν θα τις ευχαριστηθείς(οι λόγοι πολλοί και καλύτερα να μην πλατιάσουμε) για τέλη κυκλοφορίας δεν λέμε είναι μικρή η διαφορά.
            Για το κόστος ψηλό κόστος συντήρησης του diesel δεν θέλω να αναφερθώ γιατί έχει κουράσει και είναι ένας μύθος.

            5 χρόνια με ντίζελ δεν είδα καμία αύξηση στο κόστος συντήρησης σε σχέση με τις βενζίνες που είχα πρώτα. Όπως το είπες ένας ακόμα μύθος...

            Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • nickthetrib
              nickthetrib last edited by

              Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
              5 χρόνια με ντίζελ δεν είδα καμία αύξηση στο κόστος συντήρησης σε σχέση με τις βενζίνες που είχα πρώτα. Όπως το είπες ένας ακόμα μύθος...

              Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              Δεν είπε κανείς (τουλάχιστον εδώ στο φόρουμ) για αυξημένο κόστος συντήρησης, για κόστος βλαβών λέμε στα εξειδικευμένα ανταλλακτικά των diesel κινητήρων.
              Το ότι χρησιμοποιείς το diesel αυτοκίνητό σου με βάση τα ειδικά χαρακτηριστικά του, δεν προκαλεί βλάβες.
              Γνωστοί που πήραν diesel για να κάνουν το Φιλαδέλφεια Βύρωνα ή το Φιλαδέλφεια Περιστέρι σε ώρες αιχμής έχουν ήδη αλλάξει dpf με κόστος 1500€ έκαστος και ο ένας από προβληματικό πετρελαίο, αλλαγή μηχανισμού common rail ( τα πάντα όλα, αντλία, σωληνάκια, μπεκ κλπ κλπ) σε τιμή που σχεδόν εγώ αλλάζω μοτέρ, 3500€.

              Sent from my Mi A1 using Tapatalk

              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                balex last edited by

                Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                5 χρόνια με ντίζελ δεν είδα καμία αύξηση στο κόστος συντήρησης σε σχέση με τις βενζίνες που είχα πρώτα. Όπως το είπες ένας ακόμα μύθος...

                Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                Δεν είπε κανείς (τουλάχιστον εδώ στο φόρουμ) για αυξημένο κόστος συντήρησης, για κόστος βλαβών λέμε στα εξειδικευμένα ανταλλακτικά των diesel κινητήρων.
                Το ότι χρησιμοποιείς το diesel αυτοκίνητό σου με βάση τα ειδικά χαρακτηριστικά του, δεν προκαλεί βλάβες.
                Γνωστοί που πήραν diesel για να κάνουν το Φιλαδέλφεια Βύρωνα ή το Φιλαδέλφεια Περιστέρι σε ώρες αιχμής έχουν ήδη αλλάξει dpf με κόστος 1500€ έκαστος και ο ένας από προβληματικό πετρελαίο, αλλαγή μηχανισμού common rail ( τα πάντα όλα, αντλία, σωληνάκια, μπεκ κλπ κλπ) σε τιμή που σχεδόν εγώ αλλάζω μοτέρ, 3500€.

                Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                Λογικά όλα αυτά τα επιχειρήματα με dpf, αντλίες κλπ αλλά οι ταξιτζήδες τι κάνουνε μ'αυτά τα θέματα ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • nickthetrib
                  nickthetrib last edited by

                  Ο χρήστης balex έγραψε:

                  5 χρόνια με ντίζελ δεν είδα καμία αύξηση στο κόστος συντήρησης σε σχέση με τις βενζίνες που είχα πρώτα. Όπως το είπες ένας ακόμα μύθος...

                  Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  Δεν είπε κανείς (τουλάχιστον εδώ στο φόρουμ) για αυξημένο κόστος συντήρησης, για κόστος βλαβών λέμε στα εξειδικευμένα ανταλλακτικά των diesel κινητήρων.
                  Το ότι χρησιμοποιείς το diesel αυτοκίνητό σου με βάση τα ειδικά χαρακτηριστικά του, δεν προκαλεί βλάβες.
                  Γνωστοί που πήραν diesel για να κάνουν το Φιλαδέλφεια Βύρωνα ή το Φιλαδέλφεια Περιστέρι σε ώρες αιχμής έχουν ήδη αλλάξει dpf με κόστος 1500€ έκαστος και ο ένας από προβληματικό πετρελαίο, αλλαγή μηχανισμού common rail ( τα πάντα όλα, αντλία, σωληνάκια, μπεκ κλπ κλπ) σε τιμή που σχεδόν εγώ αλλάζω μοτέρ, 3500€.

                  Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                  Λογικά όλα αυτά τα επιχειρήματα με dpf, αντλίες κλπ αλλά οι ταξιτζήδες τι κάνουνε μ'αυτά τα θέματα ?

                  Έχουν βγάλει τα dpf σε συντριπτικό ποσοστό, όσα έχουν γιατί μην ξεχνάμε, dpf από euro5 και έπειτα. Δεν είναι λίγα τα Octavia και τα Corona του 2005-2010.

                  Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Εντάξει γνωστά αυτά αν εν έτει 2019 με τόση ενημέρωση και τόσους τόνους μελάνι που έχει χυθεί αν ακόμα υπάρχει κόσμος που παίρνει ντίζελ για το σούπερ μάρκετ και για να παίρνει τσιγάρα κακό του κεφαλιού του. Η συντριπτική πλειοψηφία που κάνει ορθή χρήση του ντίζελ και βάζει προγραμματισμένα πετρελαιο ,αυτό ισχύει και για την βενζίνη και εκεί η νοθεία καλά κρατεί , δεν προκύπτουν κρυφά κόστη στον δρόμο.

                    Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      islander last edited by

                      Ενδιαφέρουσα περίπτωση θα είναι και το 1.6 υβριδικό που θα εμφανιστεί τέλος του χρόνου σαν εναλλακτική του ντίζελ. Το κόστος κτήσης στην Ελλάδα είναι ένα ερωτηματικό όμως και κατά πόσο η αντιπροσωπεία θέλει να το προωθήσει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • nickthetrib
                        nickthetrib last edited by

                        Από σκατά βενζίνη, άντε να θες αλλαγή φίλτρου βενζίνης και στην χειρότερη και μπουζί, όχι από φίλτρο αντλία μπεκ κλπ κλπ.

                        Δεν έχω δει λίγες περιπτώσεις εδώ μέσα που μπαίνουν να ζητήσουν βοήθεια για αγορά αυτοκινήτου και ξεκινάν από diesel για καθαρά αστική χρήση. Και αυτοί που μπαίνουν εδώ για να ζητήσουν βοήθεια πριν αγοράσουν αμάξι είναι μειοψηφία

                        Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • nickthetrib
                          nickthetrib last edited by

                          Ο χρήστης islander έγραψε:
                          Ενδιαφέρουσα περίπτωση θα είναι και το 1.6 υβριδικό που θα εμφανιστεί τέλος του χρόνου σαν εναλλακτική του ντίζελ. Το κόστος κτήσης στην Ελλάδα είναι ένα ερωτηματικό όμως και κατά πόσο η αντιπροσωπεία θέλει να το προωθήσει.

                          Αν δεν προωθήσουν το υβριδικό, μιλάμε για masturbators υπερθετικού βαθμού.

                          Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            islander last edited by

                            Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                            Ενδιαφέρουσα περίπτωση θα είναι και το 1.6 υβριδικό που θα εμφανιστεί τέλος του χρόνου σαν εναλλακτική του ντίζελ. Το κόστος κτήσης στην Ελλάδα είναι ένα ερωτηματικό όμως και κατά πόσο η αντιπροσωπεία θέλει να το προωθήσει.

                            Αν δεν προωθήσουν το υβριδικό, μιλάμε για masturbators υπερθετικού βαθμού.

                            Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                            Η Feel που εχει ενα καλό επίπεδο εξοπλισμού ανεξάρτητα τις προτιμήσεις του καθενός εχει 33100€ η διαφορά με το υβριδικό αν είναι 5000€ θα είναι πολύ καλά. Με μια καλή έκπτωση όσοι έχουν τα χρήματα και μπορούν θα κάνουν μια καλή αγορά. Γλιτώνουν καύσιμα, έχουν επιδόσεις(οσοι ενδιαφέρονται), μηδενικά τέλη κυκλοφορίας(ποτέ δεν ξέρεις ) και καλή τιμή μεταπώλησης σε βάθος 5-7 χρόνων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Καλησπέρα για να έχετε μια εικόνα το ds7 το 1.6 υβριδικό που είχα ρωτήσει στην έκθεση το υπολογίζουν κοντά στα 50κ....

                              Sent from my SM-G960F using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                islander last edited by

                                Ο χρήστης vasilis! έγραψε:
                                Καλησπέρα για να έχετε μια εικόνα το ds7 το 1.6 υβριδικό που είχα ρωτήσει στην έκθεση το υπολογίζουν κοντά στα 50κ....

                                Sent from my SM-G960F using Tapatalk

                                Αν είναι ετσι θα το βλέπουν στην έκθεση και μόνο, απο πωλήσεις μηδέν. Βέβαια αυτή η τιμή είναι στον αέρα και βέβαια σε ποια έκδοση, το C5 σίγουρα θα είναι πιο κάτω θεωρώ κάτω απο 40000€ αλλιώς θα κάνει παρέα στη DS7.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tkin73 last edited by

                                  Ο χρήστης vasilis! έγραψε:
                                  Καλησπέρα για να έχετε μια εικόνα το ds7 το 1.6 υβριδικό που είχα ρωτήσει στην έκθεση το υπολογίζουν κοντά στα 50κ....

                                  Sent from my SM-G960F using Tapatalk

                                  Πάνω από όλα η οικονομία η οικολογία και το περιβάλλον...θα δώσεις 50 και σε ...15 χρόνια θα αποσβέσεις !!! Αλλά θα έχεις την συνείδηση σου ήσυχη.

                                  Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tkin73 last edited by

                                    Λοιπόν έγινε td περισσότερα σε λίγο...
                                    Οδήγησα το αυτόματο 1.5 για καμία 50αρια χλμ με μο ταχύτητας 72 χλμ και μέση κατανάλωση 7.5 λτ. Πήγα αρκετές πάνω από 150 χλμ.
                                    Ξεκινάμε από θέση οδήγησης. Πολύ ψηλή αισθητά ψηλότερη από 3008 και τιγκουαν. Χθες οδήγησα το Ναβάρα στην δουλειά ε ίδια αίσθηση σαν να είσαι σε pickup.
                                    Έχει πολύ καλή ορατότητα μπρος πίσω.
                                    Το γκάζι του αυτόματου ανταποκρίνεται άμεσα εκτός αν το πιεσεις απότομα εκεί νιώθεις ένα μικρό λαγκαρισμα. Από εκεί και έπειτα με συνεχώς πατημένο γκάζι το αμάξι επιταχύνει πολύ ομαλά και ξεκούραστα. Ομοίως όταν δοκίμασα να φρενάρω με χλμ έριχνε αμέσως σχέσεις.
                                    Πιάνεις τα 150 χωρίς να το καταλάβεις γενικά δινει αμέσως αίσθηση ότι είναι για να γράφει ξεκούραστα χλμ.
                                    Ηχομόνωση καταπληκτική μέχρι τα +150 κανένας αεροδυναμικός θόρυβος ελάχιστος θόρυβος από μηχανη μεσα. Να αναφέρω ότι το αμάξι ήταν έκδοση shine με τα πάντα όλα ηλιοροφες και σύμφωνα τον πωλητή είπε ότι έχει τιμή 43000 το συγκεκριμένο ( υπερβολή μου φάνηκε).
                                    Η περιβόητη ανάρτηση πίσω κάνει δουλειά ξεπερνά εύκολα λακούβες και ανωμαλίες ένα κλικ καλύτερα από το 3008.
                                    Όμως έχει πολύ μαλακή ρύθμιση με την παραμικρή αλλαγή πορείας ένιωθες κατευθείαν την κλίση. Και αν την νιώθει ο οδηγός που κρατά τιμόνι και την ψιλοπεριμενει φαντάζομαι για τους πίσω θα είναι αρκετά πιο αισθητή.
                                    Εσωτερικά το σαλόνι σου δίνει πολύ ωραία αίσθηση με τις οθόνες πολύ λαμπερές και ευανάγνωστες. Υλικά σχεδόν παντού σκληρά με ενόχλησε κυρίως εκεί που ακουμπά το χέρι ο οδηγός θα το ήθελα μαλακό.
                                    Μπήκα πίσω από την θέση οδήγησης....πίκρα... είμαι 1.91-2 με πολύ μακριά πόδια μπήκα με πολύ κόπο ήμουν τελείως άβολα βγήκα με δυσκολία ξανακαθησα μπροστά ήμουν η αλήθεια ήταν πολύ αραχτός σημάζεψα λίγο την θέση μου μπροστά πήγα πίσω το χαλι συνεχιζόταν.
                                    Τράβηξα τελείως πίσω το μπροστινό πίσω καθόταν μόνο παιδί ζήτημα να είχε 10-12 αέρα. Δεν γίνεται να τραβήξεις ταυτόχρονα το μπροστινό τέρμα πίσω και το πίσω τέρμα μπροστά θα βρουν στην διαδρομή.
                                    Δεν δοκίμασα να κάτσω στο μεσαίο καθισμα ήμουν τόσο άβολα παιδιά πίσω που βγήκα κακην κακώς... κρίμα καμία σχέση με τιγκουαν και χωρίς να πολύ θυμάμαι σίγουρα όχι καλύτερα από το 3008.
                                    Μπήκα μετά στο ds7 πίσω καμία σχέση... καθόμουν άρχοντας....
                                    Χώρος αποσκευών ωραίο σχήμα μεγάλος ακόμα και με τέρμα πίσω τα καθίσματα. Αν αρχίσεις και τα τραβάς μπροστά μεγαλωνει αισθητά. Πόρτα σε ύψος αν είσαι πάνω από 1.82 θεωρώ ότι βρίσκεις .

                                    Προωθητικό ρώτησε ο πωλητής τον προϊστάμενο και ακούστηκε ένα ξερό ΟΧΙ!!!
                                    Αμάξια ντίζελ αυτόματα φιλ ειδε στο σύστημα ετοιμοπαραδοτα...1 και ένα Σαιν...
                                    Συμπέρασμα από τον πωλητή; προσπαθούν να προωθήσουν το ds7! Όταν μου έβγαλε στην τιμή χωρίς καμιά έκπτωση για το αιρκρος μου είπε με 3000 ακόμα παίρνεις το business αυτόματο με χρώμα. Εκεί έχουν έκπτωση 1500.
                                    Συμπερασματικά αν δεν καθόμουν πίσω θα δηλωνα ξετρελαμενος με το αμάξι. Η πίσω διαρρύθμιση θα κόψει πολλούς υποψηφίους, παιδιά είναι πολύ σφιχτά πίσω...μόλις το άφησα μπήκε ένας που θα παραλαμβανε εκείνη την ώρα το 3αιρκρος. Μόλις το είδε του έπεσε το σαγόνι! Έκατσε μπροστά και παραμιλουσε...ήταν 1.80 βαριά έκατσε πίσω βγήκε και τον είδα ... αναθάρρησε λίγο μου επιβεβαίωσε το σχόλιο που είχα κάνει για τους χώρους. Μου λέει στριμοκωλα πίσω... Και ένα χαμόγελο φάνηκε στα χείλη του...

                                    Εξωτερικά πολύ δυναμικό το μπροστά μέρος μάσκα και νεύρα καπό δίνουν πολύ δύναμη στο πλάι μέχρι την μέση ωραίο από εκεί και πίσω λίγο φλύαρη σχεδίαση. Πίσω μέρος όχι τόσο ξεχωριστό όσο μπροστά. Το λευκό χρώμα χωρίς χρέωση με τις κόκκινες πινελιές σούπερ.
                                    Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ωραίο feedback. Thank you!

                                      Κάποιες γρήγορες ερωτήσεις:

                                      1. Τιμόνι Πώς σου φάνηκε; ελαφρύ? Βαρύ?
                                      2. 19ρες είχε ή 18ρες;
                                      3. Καθίσματα καλά τα μπροστινά;

                                      Sent from my SM-G960F using Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        islander last edited by

                                        Ο χώρος για τον επιβάτη πίσω απο τον οδηγό με ξένισε και μένα είναι στενός και με έβαλε σε σκέψεις. Ο προβληματισμός είναι αν ενδιαφέρεται κάποιος για μεγάλο χώρο αποσκευών με μικρό χώρο πίσω επιβατών ή μικρότερο χώρο αποσκευών και πιο άνετο χώρο πίσω επιβατών.

                                        Οσο για το προωθητικό στην έκδοση feel αν δεν σου το ανέφεραν για περιορισμένο αριθμό έχουν δωρεάν τα led φώτα. Μου το έγραψε η πωλήτρια στο mail που μου έστειλε σήμερα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 last edited by

                                          Ελαφρύ ήταν μου άρεσε το σχήμα του με τα κοψίματα πάνω κατω.
                                          Νομίζω 19 αρες ρώτησα τον πωλητή ...δεν ήξερε.
                                          Καθίσματα πολύ καλα.
                                          Όπως είπα αν δεν έμπαινα πίσω θα χοροπηδαγα από τον ενθουσιασμό μου ...
                                          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Αυτο έχω στο c3 κ βολεύει απίστευτα σε γυρίσματα κ Μάνουβρες και σε ταξίδι...

                                            Sent from my SM-G960F using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 45 / 93
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr