Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 714
    • 715
    • 716
    • 717
    • 718
    • 731
    • 732
    • 716 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    125726
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      grimstar last edited by

      Ο χρήστης futurist έγραψε:
      Κάποιοι συνεχίζουν να πιστεύουν ότι είναι ασφαλές το LPG.

      «Αναστάτωση από διαρροή υγραερίου σε ΙΧ»

      https://www.epiruspost.gr/reportaz/koin ... riou-se-ix

      Αυτό δεν λέει απολύτως τίποτα, με όλη την καλή διάθεση. Εξαρτάται από όλα, ποιος έκανε την εγκατάσταση, αν τειρουσε τα σέρβις και πολλά άλλα..

      Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • F
        futurist last edited by

        Το γεγονός ότι σε άπειρα κλειστά πάρκινγκ στο εξωτερικό, και πλέον και σε μερικά στην Ελλάδα (που ξύπνησαν αργά), απαγορεύεται ρητά η είσοδος σε οχήματα με LPG, μιλά από μόνο του.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • I
          ilias-a last edited by

          Δωστου χρονο και θα το συνηθισεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • W
            woofaki last edited by

            Ηλία εν νομίζω να μπορώ να συνηθίσω κάτι τέτοιο.(εκτός και αν είναι 'λάθος' τοποθετημένα και μειωθεί σημαντικά ο θόρυβος) Δεν γίνετε δηλαδή αλλαγή στα μπεκ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              grimstar last edited by

              Ο χρήστης futurist έγραψε:
              Το γεγονός ότι σε άπειρα κλειστά πάρκινγκ στο εξωτερικό, και πλέον και σε μερικά στην Ελλάδα (που ξύπνησαν αργά), απαγορεύεται ρητά η είσοδος σε οχήματα με LPG, μιλά από μόνο του.

              Επειδή μαρεσει και είναι εποικοδομητικη η συζήτηση και έχει ενδιαφέρον, πιστεύω ότι αν δεν υπήρχαν δικλείδες ασφαλείας δεν θα τα έβαζαν. Εμένα μου είπαν ότι έχει δικλείδες ασφαλείας το σύστημα και αν υπάρξει διαδρομή κλείνει μόνο του. Με αυτή την λογική και σε περίπτωση ατυχήματος είναι επικίνδυνο

              Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • F
                futurist last edited by

                Επειδή έχω ασχοληθεί εκτενώς με τις προδιαγραφές ασφαλείας σε άπειρες τεχνολογίες, θα πω ένα πράγμα.

                Το LPG μέσα στην οικογένεια των καυσίμων οχημάτων, είναι μακράν το λιγότερο ασφαλές. Θα μπορούσαμε να επεκταθούμε γιατί και πώς, αν δεν ενοχλούμε την παρούσα συζήτηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • I
                  ilias-a last edited by

                  Ο χρήστης futurist έγραψε:
                  Επειδή έχω ασχοληθεί εκτενώς με τις προδιαγραφές ασφαλείας σε άπειρες τεχνολογίες, θα πω ένα πράγμα.

                  Το LPG μέσα στην οικογένεια των καυσίμων οχημάτων, είναι μακράν το λιγότερο ασφαλές. Θα μπορούσαμε να επεκταθούμε γιατί και πώς, αν δεν ενοχλούμε την παρούσα συζήτηση.

                  Μεσα στο θεμα θα εισαι, αναμενω αποψεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostas-chania last edited by

                    Δεν πείθεται εύκολα ο Έλληνας.
                    Όλος ο κόσμος είχε ενώ εδώ οι γαμημ..οι το επέτρεψαν το 2000 για ποιο λόγο ξέρει κανείς; Τα πετρελαιοκίνητα το ίδιο κάποια μέρα ξύπνησαν και τα επέτρεψαν.
                    Υπάρχει ένα καλό βίντεο που είχε κάνει το Fifth Gear εδώ. https://www.youtube.com/watch?v=AG4JwbK3-q0

                    Αυτό με τη πόρτα στα ταξί της Ιαπωνίας πράγματι υπάρχει. Το είχα δει ο ίδιος πριν από 11 χρόνια που πήγα και αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν ότι στα παρκινγκ που περίμεναν δεν τα έσβηναν ποτέ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Πριν μερικά χρόνια στα Τρίκαλα, εκλεψαν μερσεντες με υγραεριο, εκαναν ληστεία και την εκαψαν στη συνέχεια. Απο ολόκληρο το αυτοκίνητο η δεξαμενή ήταν αθικτη και οχι δεν έσκασε. Πιο πολύ φοβάμαι την βενζίνη, παρά το υγραεριο στο αυτοκίνητο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • F
                        futurist last edited by

                        Για ανέλυσέ μας τα διαφορετικά καύσιμα σε περίπτωση διαρροής, βάσει φυσικών χαρακτηριστικών.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Μην εχουμε αυταπατες, ολα τα καυσιμα οταν θα υπαρχει καποια διαρροη απο αυτα και μια πηγη φλογας θα τροφοδοτησουν την φωτια, αλλα ισως καλυτερα θα ηταν να σου αναλυσω την ασφαλεια των δεξαμενων των 2 καυσιμων, στη βενζινη σε περιπτωση φωτιας η φλογα θα εισχωρησει μεσα στην δεξαμενη και θα προκληθει εκρηξη ενω στο υγραεριο η εκτονωση του καυσιμου γινετε ελεγχομενα αυτο καιγεται αλλα σε καμια περιπτωση η φλογα δεν μπαινει μεσα στην δεξαμενη για να προκληθει εκρηξη, ειναι δεξαμενη με ασφαλιστικες δικλειδες ασφαλειας που οι δεξαμενες των υγρων καυσιμων δεν εχουν και υπαρχει η δυνατοτητα να αφαιρεθουν γεματες πανω απο το οχημα χωρις να υπαρξει η παραμικρη διαρροη αεριου εκτος απο την ποσοτητα που εχουν μεσα τους οι σωληνωσεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                            Μην εχουμε αυταπατες, ολα τα καυσιμα οταν θα υπαρχει καποια διαρροη απο αυτα και μια πηγη φλογας θα τροφοδοτησουν την φωτια, αλλα ισως καλυτερα θα ηταν να σου αναλυσω την ασφαλεια των δεξαμενων των 2 καυσιμων, στη βενζινη σε περιπτωση φωτιας η φλογα θα εισχωρησει μεσα στην δεξαμενη και θα προκληθει εκρηξη ενω στο υγραεριο η εκτονωση του καυσιμου γινετε ελεγχομενα αυτο καιγεται αλλα σε καμια περιπτωση η φλογα δεν μπαινει μεσα στην δεξαμενη για να προκληθει εκρηξη, ειναι δεξαμενη με ασφαλιστικες δικλειδες ασφαλειας που οι δεξαμενες των υγρων καυσιμων δεν εχουν και υπαρχει η δυνατοτητα να αφαιρεθουν γεματες πανω απο το οχημα χωρις να υπαρξει η παραμικρη διαρροη αεριου εκτος απο την ποσοτητα που εχουν μεσα τους οι σωληνωσεις.

                            +οο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              woofaki last edited by

                              Καλήμερα παιδια,έβγαλα πριν λιγο μια φωτο απο την μηχανη του σμαρτ.απο οτι φαίνεται τα μπεκ ακουμπάνε επάνω στο καπάκι,και μεταφέρουν μεσα τον θόρυβο..Τι θα μπορούσα να κάνω για αυτό?

                              https://prnt.sc/msidss

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                cson last edited by

                                Ο χρήστης woofaki έγραψε:
                                Καλησπέρα παιδιά και καλώς σας βρήκα.Εχω ένα σμαρτακι 600 καμπριο,και πριν μερικές ήμερες αποφάσισα να του βάλω υγραέριο.Έκανα την εγκατάσταση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο τις lovato.Ολα καλά εκτός απο κατι.Ο θόρυβος απο τα μπεκ? είναι αρκετά δυνατός και τον ακούω ακόμα και με μουσική μέσα στην καμπίνα...Μοιάζει με τον ήχο του πετρελαιοκινητήρα.Μπορεί να γινει κατι για αυτο?Γιατι δεν είναι κάτι που μπορώ να το υποφέρω..

                                Έχουν στηρικτει σε μεταλλική επιφάνεια και γίνεται ηχείο. Να τα στηρίξουν σε βάση που πριν θα την έχουν τυλίξει καλά με υφασμάτινη ταινία και θα εξαφανιστουν όλα. Να μην υπάρχει δηλαδή επαφή μέταλλο με μέταλλο ανάμεσα σε μπεκιερα και βαση.

                                Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cson last edited by

                                  Ακόμη συζητάμε για θέματα ασφάλειας του υγραερίου? Είναι αστείο. Με την σωστή εγκατάσταση είναι τέρμα πιο ασφαλές από την βενζίνη. Το ότι η βενζίνη σε ατύχημα σπάει το ντεπόζιτο και χύνεται όλη από κάτω σου , δεν είναι να συζητήσεις κάτι άλλο. Το υγραέριο εκτονώνει από τη βαλβίδα του ελεγχόμενα , τέλος.

                                  Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Οι πόρτες στα ταξί της Ιαπωνίας είναι έτσι από το 1973 που ήμουν εκεί, Γιοκοσούκα, Γιοκοχάμα, Χιροσίμα και 1-2 άλλες που δεν θυμάμαι, ίσως και νωρίτερα αλλ άδεν γνωρίζω.επίσης στους σταθμούς των τοπικών τρένων υπήρχαν υπάλληλοι που έσπρωχναν τον κόσμο να χωρέσει στα βαγόνια ( σαρδελοποίηση )

                                    χαχαχαχαχα, ακόμα το ίδιο συμβαίνει, θεούληδες είναι οι άτιμοι

                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      futurist last edited by

                                      Δεν καταλαβαίνω τη σύγκριση του υγραερίου αποκλειστικά με τη βενζίνη.

                                      Έκανα αναφορά σε θέματα ασφαλείας μεταξύ όλων των καυσίμων οχημάτων.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • W
                                        woofaki last edited by

                                        Cson επάνω από το ποστ που μου έδωσες την απάντηση,έχω μια φώτο.Δες την αν μπορείς,

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          ilias-a last edited by

                                          Ο χρήστης futurist έγραψε:
                                          Δεν καταλαβαίνω τη σύγκριση του υγραερίου αποκλειστικά με τη βενζίνη.

                                          Έκανα αναφορά σε θέματα ασφαλείας μεταξύ όλων των καυσίμων οχημάτων.

                                          Η μονη διαφορα του πετρελαιου με τη βενζινη ειναι οτι ειναι λιγοτερο ευφλεκτο, η εκρηξη και εδω ισχυει ομως.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            Ο χρήστης cson έγραψε:
                                            Έχουν στηρικτει σε μεταλλική επιφάνεια και γίνεται ηχείο. Να τα στηρίξουν σε βάση που πριν θα την έχουν τυλίξει καλά με υφασμάτινη ταινία και θα εξαφανιστουν όλα. Να μην υπάρχει δηλαδή επαφή μέταλλο με μέταλλο ανάμεσα σε μπεκιερα και βαση.

                                            Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            Που να τον βρει το χωρο για να το κανει αυτο στο σμαρτ?
                                            Βαση νομοθεσιας σε αυτο το αυτοκινητο απαγορευεται η μετατροπη σε αεριο καυσιμο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 714
                                            • 715
                                            • 716
                                            • 717
                                            • 718
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 716 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr