-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Kid δεν αφήνεις τα μηχανολογικά, δεν πας να σπουδάσεις αγιογδύτης, εεε οικονομολόγος η business θέλω να πω.
Δεν χρειάζεται, τους γδύνω και τώρα χωρίς πτυχίο.
Ναι ρε... 6 χρόνια το σπουδάζω, αυτός όμως έχει ταλέντο...
Βασικά όμως όλα εξαρτώνται από το προϊόν... Αν αυτό είναι καλό, όλα τ' άλλα...
Kid δουλειά δεν κάνουμε έτσι... Ρίξε τις τιμές σου...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Kid δουλειά δεν κάνουμε έτσι... Ρίξε τις τιμές σου...Ούτε γω βγαίνω.. Σκέψου μόνο που έχουνε φτάσει τα μπουκάλια στα μαγαζιά της παραλιακής.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Kid αν και μικρός φαίνεται πως οι σωστές αυτοκινητιστικές βάσεις έχουν μπεί
Μην ακούς τις σειρήνες που σε θέλουν με αυτοκίνητο βαρύ,απλώς ικανοποιητικό σε επιδόσεις και 'βαρύ' σήμα στο καπό. Οι φωτογραφίες του νέου Clio Sport έχουν χαλάσει και το δικό μου ύπνο...Με δεδομένη τη σημερινή αγορά τα Cooper S, Clio Sport, Type-R και Golf GTi θεωρώ πως είναι οι κορυφαίες επιλογές. Θα περίμενα όμως λίγο να δω και κάποιο ένα άλλο μοντέλο...
Συμφωνώ και προσθέτω και το S3
-
Φίλε nik_marin το S3 θα έλεγα ότι δεν είναι και ότι καλύτερο. Αφενός γιατί μιλάμε για τούρμπο μεταχειρισμένο και αφετέρου, δεν έχουν γραφτεί και τα καλύτερα για την οδική του συμπεριφορά (Golf IV είναι εξάλλου). Άσε που τώρα βγαίνει και το καινούργιο.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Φίλε nik_marin το S3 θα έλεγα ότι δεν είναι και ότι καλύτερο. Αφενός γιατί μιλάμε για τούρμπο μεταχειρισμένο και αφετέρου, δεν έχουν γραφτεί και τα καλύτερα για την οδική του συμπεριφορά** (Golf IV είναι εξάλλου)**. Άσε που τώρα βγαίνει και το καινούργιο.O **lkaros **στο σφύριξε;
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Test drive μου τη δίνει και η VW (και αν όχι σε μένα, στον πατέρα μου σίγουρα).
300? και θα μου το δώσεις στα μέγαρα για ένα trackday.
Σιγά μην βρεθεί αυτοκίνητο για test drive
-
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Kid δεν αφήνεις τα μηχανολογικά, δεν πας να σπουδάσεις αγιογδύτης, εεε οικονομολόγος η business θέλω να πω.πολύ γελασμένος είσαι αν νομίζεις ότι οι μηχανολόγοι δεν γδύνουν
Πως νομίζεις ότι φτηναίνουν τ'αυτοκίνητα;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Kid δεν αφήνεις τα μηχανολογικά, δεν πας να σπουδάσεις αγιογδύτης, εεε οικονομολόγος η business θέλω να πω.
πολύ γελασμένος είσαι αν νομίζεις ότι οι μηχανολόγοι δεν γδύνουν
Πως νομίζεις ότι φτηναίνουν τ'αυτοκίνητα;
Μπα, ολο και πιο βαρία γίνονται τα αυτοκίνητα.
Και όλο τα φορτώνουν με παραπανίσια, άχρηστα στην ουσία πράγματα...
Αρά μάλλον οι μηχανολόγοι δεν γδύνουν, οι ηλεκτρολόγοι τώρα..... -
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Μπα, ολο και πιο βαρία γίνονται τα αυτοκίνητα.
Και όλο τα φορτώνουν με παραπανίσια, άχρηστα στην ουσία πράγματα...
Αρά μάλλον οι μηχανολόγοι δεν γδύνουν, οι ηλεκτρολόγοι τώρα.....άχρηστα, που κοστίζουν ελάχιστα (στις εταιρείες) και τα πληρώνουμε πολύ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μπα, ολο και πιο βαρία γίνονται τα αυτοκίνητα.
Και όλο τα φορτώνουν με παραπανίσια, άχρηστα στην ουσία πράγματα...
Αρά μάλλον οι μηχανολόγοι δεν γδύνουν, οι ηλεκτρολόγοι τώρα.....άχρηστα, που κοστίζουν ελάχιστα (στις εταιρείες) και τα πληρώνουμε πολύ
Αυτό λέγεται μάρκετινγκ!
-
Το πρόβλημα έιναι ότι μετά για να μειώσουν το κόστους τα βάζουν στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου, χωρίς να σε ρωτάνε άμα τα θές ή τα χρειάζεσαι.
Μισώ το μάρκετινγκ.
Κι ας το έχω σπουδάσει εν μέρη.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μπα, ολο και πιο βαρία γίνονται τα αυτοκίνητα.
Και όλο τα φορτώνουν με παραπανίσια, άχρηστα στην ουσία πράγματα...
Αρά μάλλον οι μηχανολόγοι δεν γδύνουν, οι ηλεκτρολόγοι τώρα.....άχρηστα, που κοστίζουν ελάχιστα (στις εταιρείες) και τα πληρώνουμε πολύ
Αυτό λέγεται μάρκετινγκ!
Σοβαρά, σε τι άχρηστα πράγματα αναφέρεστε εκτός των προβολέων ομίχλης, και των belt reminders; Α, και των καμερών-on board των vitara (τα δίνουν ακόμα έτσι;)
(Πρέπει να υπερασπιστώ την τιμή του επαγγέλματος του ηλεκτρολόγου )
-
ESP ?
-
Δε θεωρώ το ESP σε καμία περίπτωση άχρηστο. Αν λειτουργεί καλά, μπορεί να σε σώσει όταν πας να ξεπεράσεις λίγο τα όρια του αυτοκινήτου και της πρόσφυσης. Αν βέβαια πας να μπεις με χίλια σε στροφή τότε τίποτα δε σε γλιτώνει...
Είναι χρήσιμο γιατί πραγματικά λίγοι οδηγοί έχουν 'χέρια' και ακόμα λιγότεροι απ' αυτούς έχουν και 'μυαλό'.
Για τον εαυτό μου θα το θεωρούσα χρήσιμο, γιατί είναι πιθανό να με βοηθούσε να αποφύγω μία κατάσταση κινδύνου. Βέβαια προσπαθώ πρωτίστως να είμαι λογικός και μετρημένος στη συμπεριφορά μου στο δρόμο και να μην κυνηγώ εκεί τα όριά μου, μιας και δεν έχω τη δυνατότητα να φτάσω ούτε αυτοκίνητο με λιγότερα απ' τα μισά άλογα απ' αυτό που οδηγώ κοντά στα όριά του. Έχω πάρα πολλά πράγματα να μάθω σχετικά με την «τέχνη της αυτοκίνησης» (Ν.Δ.) και κάθε μέρα που περνάει αυτά γίνονται ακόμα περισσότερα.
Θεωρώ όμως απαραίτητο το ESP να μπορεί να απενεργοποιείται, έτσι ώστε να μπορείς να μάθεις πως αντιδρά το αυτοκίνητο, αλλά αυτό σε ελεγχόμενες συνθήκες (π.χ. πίστα) ή σε κάποια έρημη διαδρομή. Σε κανονικές συνθήκες χαλαρής έως απλά σβέλτης οδήγησης πιστεύω πως καλύτερα να είναι ενεργοποιημένο.
Είναι αφοριστικό να θεωρείς ένα τέτοιο σύστημα απλά 'άχρηστο'. Να μου έλεγες για την αυτόματη ρύθμιση της ταχύτητας των υαλοκαθαριστήρων να το δεχόμουν, χωρίς να συμφωνώ... Αλλά το ESP; -
Φίλε Μιχάλη ειρωνικά το είπα το ESP. Απλά ακούω πολλούς να 'φωνάζουν' για τα ηλεκτρονικά που 'αποστειρώνουν' την οδήγηση και γι αυτό το ανέφερα. Το καλύτερο πάντως έχω την εντύπωση ότι είναι η μέση λύση, δηλαδή να επιλέγει ο οδηγός πως και αν θα το χρησιμοποιήσει.
-
Και εγώ είμαι της άποξης ότι το ESP είναι υπετεκτιμημενό.
Σκέψου τόσα χρόνια είχαμε αυτοκίνητα με πολύ χειρότερη ενεργητική ασφάλεια από αυτά που υπάρχουν σήμερα, αλλά όλοι τα οδηγόυσαν χωρις προβλήματα.
Πιστεύω ότι για κάποιον που ξέρει και θέλει να παίξει με το αυτοκίνητο του τέτοια συστήματα είναι ψιλοεπικίνδυνα, εφόσον δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν.
Νομίζω ότι μακροπρόθεσμα περισσότερο κακό θα κάνουν γιατί θα είσαι συνηθισμένος να κάνει τη δουλειά το αυτοκίνητο και τότε θα υπερεκτιμήσεις τις δυνατότητες σου.
-
Ναι τέτοια συστήματα προϋποθέτουν κάποια ωριμότητα, αλλά και δυνατότητα αξιολόγησης κινδύνου από τον οδηγό (risk assessment in greek), η οποία αποκτάται δυστυχώς μόνο με την εμπειρία χωρίς το σύστημα... Γι' αυτό και είμαι κατά των μη απενεργοποιήσιμων συστημάτων
Φίλε Kid με συγχωρείς αν φάνηκα λίγο επιθετικός
-
Εμενα προσωπικα δεν μ'αρεσει να οδηγω με τετοιες μ@λ@κιες...
Γιαυτο εχω παραγγηλει το S2000. Ειδικα σε αυτοκινητα με Sport χαρακτηρα ειναι απαραδεκτο να υπαρχουν και να μην απενεργοποιουνται... Αυτα πρεπει να τα κανουν στις S-class και στη σειρα 7. -
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Εμενα προσωπικα δεν μ'αρεσει να οδηγω με τετοιες μ@λ@κιες...
Γιαυτο εχω παραγγηλει το S2000. Ειδικα σε αυτοκινητα με Sport χαρακτηρα ειναι απαραδεκτο να υπαρχουν και να μην απενεργοποιουνται... Αυτα πρεπει να τα κανουν στις S-class και στη σειρα 7.Parola auta pires autokinito me ABS, ydrauliko timoni, frena me ypoboithisi kai pio polla koumpakia-lampakia apo Boeing 747
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Εμενα προσωπικα δεν μ'αρεσει να οδηγω με τετοιες μ@λ@κιες...
Γιαυτο εχω παραγγηλει το S2000. Ειδικα σε αυτοκινητα με Sport χαρακτηρα ειναι απαραδεκτο να υπαρχουν και να μην απενεργοποιουνται... Αυτα πρεπει να τα κανουν στις S-class και στη σειρα 7.Parola auta pires autokinito me ABS, ydrauliko timoni, frena me ypoboithisi kai pio polla koumpakia-lampakia apo Boeing 747
Κακιες...κακιες! πλακα κανω...
Η αληθεια ειναι οτι το S2000 δεν ειναι τοσο pure σε καμια περιπτωση οσο ενα elise η' speedster ομως νομιζω οτι εναντι της πλειοψηφιας των αυτοκινητων της κατηγοριας του ειναι πιο απαιτητικο αλλα και βαζει τον οδηγο του στο παιχνιδι της οδηγησης...
Σε αρκετες περιπτωσεις σε δημοσιο δρομο (βροχη) το ABS μπορει να αποδειχθει σωτηριο παντως και αυτο οφειλουμε να το παραδεχτουμε αν και εγω ο ιδιος ηθελα το αυτοκινητο μου να μην εχει...και ετσι τελικα το πηρα...
Οσον αφορα το καντραν του Honda θα συμφωνησω με τον lotusnick οτι με χαλαει αφανταστα, και θα ηθελα χιλιες φορες ενα μεγαλο αναλογικο στροφομετρο στο κεντρο του καντραν...θα ηταν σαφως πιο motorsport αλλα δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα, οι ιαπωνες ειναι γνωστοι για την εκκεντρικη και πολλες φορες kits σχεδιαση τους...
Με 30.000