-
Το 2000 είχα πάρει το επόμενο μοντέλο. Στα χέρια του πατέρα μου πλέον, έχει ξεπεράσει αισίως τα 320.000km και συνεχίζει. Χρήση ζόρικη, μπορεί να μαζεύει ελιές και να...κυλιέται μεσ' τα χωράφια(στην Μεσσηνία) και το μεσημέρι να έρχεται Αθήνα. Πάμπολες παρόμοιες περιπτώσεις. Πέραν από τα τσιμουχάκια βαλβίδων(γνωστό θέμα) ουδένα πρόβλημα. Λάδια-ξύδια όμως στην ώρα τους.
Να παρατηρήσω επίσης πως τα 1341cc -τώρα που τα εισοδήματα είναι πενιχρά όσο ποτέ, κάνουν μια κάποια διαφορά στα ΤΚ όπου με 135 ευρώ ξεμπερδεύεις. -
https://www.pronews.gr/auto-moto/729958 ... v-gia-2019
-
Η έλλειψη clima στις εκδόσεις του i30 ακόμα και στην έκδοση premium ειναι απογοητευτική. Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής του a/c με clima αργότερα.
-
Ο χρήστης legal alien έγραψε:
Η έλλειψη clima στις εκδόσεις του i30 ακόμα και στην έκδοση premium ειναι απογοητευτική. Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής του a/c με clima αργότερα.Γιατί δεν πας κατευθείαν στην distinctive; Με 600-700 ευρώ παραπάνω θα έχεις τον διζωνικό κλιματισμό.
Σε περίπτωση που θες να τον βάλεις μετά την αγορά, το κόστος είναι απογορευτικό (1000+) και θα πέσει πολύ ξήλωμα από την καμπίνα μέχρι τον κινητήρα.. Άσε που δεν αναλαμβάνει κανείς τέτοια μετατροπή..
-
Ναι το distinctive είναι τέλειο οχι μόνο για το clima αλλά και ο κινητήρας θα ειναι πιο άνετος, απίεστος. αλλά η διαφορά δεν ειναι μονο 600-700. γύρο στα 2600 είναι. Για αυτα τα δυόμιση χιλιάρικα ανεβαίνουν αρκετά ολα φόροι, επιτόκια, συνολική επιβάρυνση, αναμονή παράδοσης. Το ποσο της δόσης δηλαδή που είναι και το σημαντικότερο. Έχω πάντως την εντύπωση οτι απλά ο πωλητής ήθελε να με αποθαρρύνει απο το να πάω σε άλλο απο αυτο που εχει ηδη ετοιμοπαράδοτο.
Σε μερικά χρονια 3-4 θα προσπαθησω να δω ποσο θα κοστίσει η μετατροπή και αν η αντιπροσωπία αναλαμβάνει κατι τέτοιο.
Είναι όμως τοσο μεγάλη μετατροπή; -
Α συγνωμη xplicit, γιαυτο εγραψες 600-700, οχι για το hatchback για το fastback του 2019 μιλαω.
-
Μάλλον μιλάς για τον χιλιάρη βενζίνης στα 17800.
http://www.hyundai.gr/wp-content/upload ... tback-.pdfΛοιπόν, επειδή και εγώ ενδιαφέρομαι για tucson με ηλιοροφή, άκου να δεις τι γίνεται. Όποιον αντιπρόσωπο και να ρωτούσα μου έλεγε, δεν μπαίνει. Πήρα τηλ στα κεντρικά της hyundai και τους είπα πως ενδιαφέρομαι σοβαρά για το αμάξι και πως θα ήθελα μια υπεύθυνη απάντηση σχετικά με τη δυνατότητα τοποθέτησης έξτρα εξοπλισμού, ασχέτως αν υπερβαίνει κλίμακα ΛΤΠΦ. Επίσης, τους είπα πως για τα δικά μου κριτήρια αποτελεί σοβαρό λόγω απόρριψης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Μετά από 1-2 μέρες με πήρε ένας αντιπρόσωπος τηλ (Θράκη) και μου λέει πως ναι μπαίνει, ελάτε από εδώ να συζητήσουμε τις λεπτομέρειες.
Τι θέλω να πω, πάρε τηλ στα κεντρικά και πες τους για ποια έκδοση ενδιαφέρεσαι και τι θέλεις να προσθέσεις. Δώσε τους να καταλάβουν πως ενδιαφέρεσαι σοβαρά για το συγκεκριμένο αμάξι και θα σου δώσουν την απάντηση που ζητάς.
-
Το ίδιο και στο πικαντο, μετά από πίεση έμαθα ότι μπορείς να μη βάλεις τη δερμάτινη στην πλούσια έκδοση, που είναι στάνταρτ, αλλά αντ αυτού να το πάρεις με αερόσακο γονάτων και σύστημα ΑΕΒ στα ίδια χρήματα.
Στην αρχή έλεγαν δε γίνεται με τίποτα, τελικά γίνεται.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Το ίδιο και στο πικαντο, μετά από πίεση έμαθα ότι μπορείς να μη βάλεις τη δερμάτινη στην πλούσια έκδοση, που είναι στάνταρτ, αλλά αντ αυτού να το πάρεις με αερόσακο γονάτων και σύστημα ΑΕΒ στα ίδια χρήματα.Στην αρχή έλεγαν δε γίνεται με τίποτα, τελικά γίνεται.
+1
-
Xplicit και Lap σας ευχαριστώ θερμά για τις απαντήσεις σας.
Όπως έγραψα νωρίτερα θα κοιτάξω αργότερα για την αλλαγή γιατί έτσι κι αλλιώς οικονομικά τώρα δεν γίνεται. Ο χρόνος θα δείξει και από το αν συνηθίσω αισθητικά τουλάχιστον το μάτι μου να μην πέφτει εκεί κάθε φορά που μπαίνω μέσα. -
https://www.zougla.gr/automoto/news/art ... i-santa-fe
Μπετόν αρμέ! -
Καλημερα σε ολους. Ειμαστε ενα βημα πριν την αγορα hyundai i30 1.0 turbo. Θα ηθελα τη γνωμη σας για τις καταναλωσεις αλλα και να ακουσω τις εμπειριες σας για τυχον προβληματα που εχετε αντιμετωπισει. Να ξεκαθαρισω οτι χρειαζομαστε ενα οικονομικο, οικογενειακο αυτοκινητο. Να τραβαει στο δρομο χωρις να καιει πολυ. Στο test drive που καναμε το αισθανθηκαμε καπως βαρυ στις χαμηλες στροφες.
-
Δε γνωρίζω να σου πω για το συγκεκριμένο μοντέλο. Παρατηρώ όμως μια αντίφαση. Βάζεις την οικονομία ως προτεραιότητα για την επιλογή αυτοκινήτου και καταλήγεις στο πιο ακριβό καύσιμο, τη βενζίνη.
-
Giorgos_chris από τα διάφορα reviews που κοίταξα δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 7,5 lt/100km υπό κανονικές συνθήκες και μικτή χρήση εκτός και εντός πόλης. Αυτό που μου έχουν πει ακόμη και στην αντιπροσωπεία είναι να προσθέσω 1 lt σε αυτό που δηλώνει ο κατασκευαστής.
Επειδή και εγώ κάθε άλλο από ειδικός ή γνώστης είμαι έψαξα πολύ online, παρακάτω δες αυτά τα 3 linkshttps://www.honestjohn.co.uk/realmpg/hyundai/i30-2017/10-t-gdi
https://www.spritmonitor.de/en/overview/19-Hyundai/1046-i30.html?powerunit=2
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Oi-pragmatikes-katanalwseis-280-montelwn_154781_31046.aspΕγώ πάντως παρήγγειλα με το ίδιο μοτέρ και περιμένω. Έχω διαβάσει επίσης ότι η κατανάλωση πέφτει μετα το στρώσιμο και σταδιακά έως να φτάσει κάποιες μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα.
Το “βάρος” που νοιώσατε είναι αισθητό σε όλα τα downsized υπερ-τροφοδοτούμενα στις χαμηλές στροφές, λίγο πριν “κλωτσήσει” το turbo. Και πάλι κάποιος άλλος πιο ειδικός ας απαντήσει.
Το νέο focus που μου άρεσε αλλά με απέτρεψε η χρηματοδότηση πρέπει να είναι λίγο πιο οικονομικό στην κατανάλωση με των χιλιαρι ecoBoost.Dimsabas ίσως είναι η διαφορά τιμής που τους αποτρέπει όπως και στην δική μου περίπτωση, 2 χιλιάδες ευρώ είναι αυτά.
-
Αφενός υπάρχουν οι επιλογές πετρελαίου, με κόστος κίνησης περίπου στα 3/5 της μπινζίνας.
Αφετέρου υπάρχουν οι λιγοστές επιλογές με μοντέλα που καίνε φυσικό αέριο. Εκεί το κόστος πέφτει κάτω από το 1/3.
Τέτοια οικογενειακά μοντέλα είναι τα Seat Leon, Skoda Octavia και Seat Arona. Θέλει βέβαια σοβαρή ενημέρωση προηγουμένως, γιατί το φυσικό αέριο έχει ιδιαιτερότητες. -
Ειναι καπου εκει,στα 7.5 λιτρα στα 100χλμ.Τοσο καιει το δικο μου(i30 fastback 1.0 120hp)
-
Ειναι καπου εκει,στα 7.5 λιτρα στα 100χλμ.Τοσο καιει το δικο μου(i30 fastback 1.0 120hp)
Γεια σου Χρόνη,
Σε λίγο παραλαμβάνω και εγώ το δικό μου Fastback 1.0 120hp Premium.
To 7.5 που γράφεις είναι εντός πόλης ή σε ανοικτούς δρόμους (αναλογία περίπου ?).
Εντυπώσεις? τι σου αρέσει, τι σε χαλάει?
Στρώσιμο? άλλαξες λάδια στο τέλος? εμένα μου είπαν σε ένα χρόνο ή 15000χλ δηλαδή οτι δεν χεριάζετε να αλλάξω και οτι έρχονται ήδη στρωμένα κτλ. μονο λιγο χαλαρά στην αρχή.Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις, έχω αγωνιά για την τελική επιλογή μου καθότι είμαι και τρελά αναποφάσιστος γενικά.
-
Ο χρήστης legal alien έγραψε:
Ειναι καπου εκει,στα 7.5 λιτρα στα 100χλμ.Τοσο καιει το δικο μου(i30 fastback 1.0 120hp)
Γεια σου Χρόνη,
Σε λίγο παραλαμβάνω και εγώ το δικό μου Fastback 1.0 120hp Premium.
To 7.5 που γράφεις είναι εντός πόλης ή σε ανοικτούς δρόμους (αναλογία περίπου ?).
Εντυπώσεις? τι σου αρέσει, τι σε χαλάει?
Στρώσιμο? άλλαξες λάδια στο τέλος? εμένα μου είπαν σε ένα χρόνο ή 15000χλ δηλαδή οτι δεν χεριάζετε να αλλάξω και οτι έρχονται ήδη στρωμένα κτλ. μονο λιγο χαλαρά στην αρχή.Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις, έχω αγωνιά για την τελική επιλογή μου καθότι είμαι και τρελά αναποφάσιστος γενικά.
Εγω εχω το style navi,δεν υπαρχει σαν εκδοση πια.
Στα 7.5 ειναι εντος πολης,εκτος πολης θα ελεγα 1λιτρο κατω περιπου.
Στρωσιμο εκανα μεχρι 2000χλμ,δεν το πλακωνα πολυ.Λαδια δεν εχω αλλαξει,εχω 3400χλμ.
Εντυπωσεις: εχει χωρους,ειναι αθορυβο εσωτερικα οπως και το μοτερ,παταει καλα στο δρομο,το μοτερ σαν δυναμη ειναι οκ.Δεν με χαλαει κατι προς το παρον,μονο που πρεπει να πληρωνω καθε μηνα την δοση!
Εαν ειχε πρατηριο φυσικου αεριου εδω στην επαρχια θα επερνα φυσικο αεριο χωρις δευτερη σκεψη.
Σε τι τιμη το πηρες και τι σημα εχει το αμαξι τωρα;
Εδω σου βαζω ενα παλιοτερο ποστ μου.Μετα απο 15 ημερες με το αυτοκινητο(1.0 120hp style navi) ειπα να γραψω 1-2 σχολια.
Εντυπωσιακα ομορφο εξωτερικα,οποιος το εχει δει δεν το πιστευει οτι ειναι hyundai.
Εσωτερικα πολυ ποιοτικο.Αθορυβο στο δρομο,δεν ακους τιποτα απο εξω.
Το κινητο με bluetooth συνδεεται σε 2-3 δευτερολεπτα.
Ο κλιματισμος ειναι αριστος.
Καλη αναρτηση και μπαινει αρκετα καλα σε στροφες.
Η ροπη του ειναι ικανοποιητικη.Οποιος εχει μπει μεσα δεν πιστευει οτι ειναι 1000cc.Το μονο αρνητικο προς το παρον η καταναλωση.Εγω ειναι αναμεσα σε 7.2-7.5 αλλα με ποδι στο γκαζι.
Πιστευω πως με οικονομικη οδηγηση μπορει να φτασει κατω απο 7.Επειδη με ζαλισε η γυναικα πηγα σημερα στο πορτ μπαγκαζ και αφαιρεσα τις πλαστικες θηκες που εχει απο κατω.Η διαφορα ειναι μεγαλη.ΕΒαλα και το ψευτοπάτωμα απο πανω και κουμπωσε καλα,σχεδον το ιδιο οπως ηταν πριν.
Η διαφορα ειναι τεραστια,τωρα μπορω να μπω οτι εχω αρκετα μεγαλο χωρο πισω.
Τα πλαστικα βγηκαν πολυ ευκολα,ειναι βιδωτα και κουμπτωτα.( 9 βιδες ολες μαζι νομιζω)
-
Ωραίο το Style Navi, ένα τέτοιο οδήγησα σε test drive. Το νέο Premium έχει κάποιες εμφανησιακες κυρίως αλλαγές, έβαλε υποβραχιονιο πίσω, 17αρες ζάντες, χρωμιομενο πλαίσιο, αισθητήρες και εμπρός και έχασε το clima.
Όταν το πάρω και θα γράψω εντυπώσεις. Τα πλαστικά στο πορτ μπαγκαζ θα τα βγάλω και εγώ όταν χρειαστω χώρο, σε ταξίδι ίσως.
Αν είχε clima (μεγάλο πλήγμα η αφαίρεση του) και σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου θα ήταν το πιο πλήρης αυτοκίνητο κάτω των 20 χιλιάδων.Το πήρα 18.200€ αλλά με την χρηματοδότηση…..
Τα τέλη ανεβήκαν στα 150 ή 155 λόγο ρύπων. -
Καλησπέρα, έχει κανείς άποψη για το i20 με το κινητήρα 1.2 με τα 84 άλογα? Πραγματική κατανάλωση?
Πώς πάει σε εθνική? με ταχύτητες 120-130χλμ/ω (Οδήγησα το 1.0αρι τούρμπο με τα 100hp αλλά έχω αμφιβολίες για την μακροχρόνια αξιοπιστία των μικρών τούρμπο κινητήρων και λόγω του ότι τα χλμ που κάνω είναι στα 25Κ εντός και εκτός πόλης χωρίς πρόσθετο φορτίο πέραν του εαυτού μου,θέλω κάτι το απροβληματιστο για 3-4 χρόνια)Έχω προσφορά το 1.2 τελική τιμή με μεταλλικό χρώμα 12.550 στην έκδοση exclusive, ενώ το αντίστοιχο 1.0 turbo στα 13.450
HYUNDAI FORUM