-
Οι βάσεις του κινητηρα μου εχουν 'πέσει' οπότε σύντομα θα χρειαστουν αλλαγή. Είναι γεματες με λάδι. Σκεφτηκα να σηκωσω τον κινητήρα στο κανονικο υψος και να τρυπησω απο τον πατο την καθε βάση. Αφού βγει το λάδι και ριξω διαλυτικο να γεμισω με παρμπριζοκολλα. Εχω βρει δύο της sikaflex, η μία shore 50A και η αλλη shore 65A(θα με βόλευε αυτη γτ στεγνωνει πολυ γρήγορα). Με την 65 θα εχω πολλους κραδασμους? Τι συνηθίζεται για τέτοιες βάσεις? (βρήκα την τομη μιας βάσης παρομοιας στο νετ, δν ξερω πως να την ανεβασω)
-
Πόσο στοιχίζει να τις αντικαταστήσεις;
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Σχετικά με το 1ο ερώτημά μου, νομίζω ότι έχοντας τραβηγμένο, έστω και λίγο το χειρόφρενο, κάνω ζημιά. Όσον αφορά το 2ο ερώτημά μου, σίγουρα πρώτα απ' όλα βάζω χειρόφρενο. Και εννοείται όταν έχω πεζοδρόμιο στρίβω ανάλογα τις ρόδες... Απλά όταν δεν έχω πεζοδρόμιο, βάζω για πρόσθετη ασφάλεια και σιγουριά και ταχύτητα. Πάντως χωρίς χειρόφρενο, μόνο με ταχύτητα, μπορεί να κάνουμε ζημιά στο σασμάν, σωστά; Άρα αν δεν πιάνει πολύ καλά το χειρόφρενο, τότε έστω και λίγο καταπονούμε το σασμάν θεωρώ...
Να ρωτήσω κάτι άλλο, καλύτερα είναι να κλειδώνει το τιμόνι και μετά να βάζουμε ταχύτητα; Η δεν παίζει ρόλο;Tίποτα δεν παθαίνει,ξεκόλλα.
Πιο πολλή ζημιά μπορείς να πάθεις αν σε χτυπήσει κάποιος απο πίσω και κοντράρουν οι μπροστά στριμένες ρόδες στο πεζοδρόμιο. -
Ο χρήστης XENO έγραψε:
Πόσο στοιχίζει να τις αντικαταστήσεις;70€ τελευταία φορά (ζευγάρι) αν και βλεπω καποιες που πανε 70-80€ η μία χώρις προφανη λόγο. Πρέπει να τσεκαρω με αριθμό πλαισίου.
70€ είναι οκ, αλλά θέλω να δοκιμασω μιας και οι βάσεις πλησιάζουν στο τέλος. -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Πόσο στοιχίζει να τις αντικαταστήσεις;
70€ τελευταία φορά (ζευγάρι) αν και βλεπω καποιες που πανε 70-80€ η μία χώρις προφανη λόγο. Πρέπει να τσεκαρω με αριθμό πλαισίου.
70€ είναι οκ, αλλά θέλω να δοκιμασω μιας και οι βάσεις πλησιάζουν στο τέλος.Μήπως καλύτερα να τις αλλάξεις, να γλυτώσεις και τον κόπο.
-
Λεω να μην τις βγαλω απο το αμαξι, απλα να σηκωσω λίγο τον κινητήρα οπότε πιστεύω να μην χρειαστω πανω απο 1,5-2 ωρες σε μια ραμπα. Τώρα αν αποδειχτεί αποτυχία παιρνω δύο καινούριες.
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Έχω δύο απορίες, τις οποίες και ποστάρω εδώ για να μην ανοίγω ολόκληρο καινούργιο θέμα:- Κατά το ξεκίνημα από ανηφόρα ή παρκάρισμα σε κατηφόρα, κάνοντας χρήση χειροφρένου, δεν προκαλούμε ζημιά στο χειρόφρενο; (Προσωπικά δε το κάνω, αλλά βλέπω αρκετοί χρησιμοποιούν αυτή τη μέθοδο).
- Όταν παρκάρουμε σε ανηφόρα/κατηφόρα, βάζοντας εκτός από χειρόφρενο και ταχύτητα (πρώτη/όπισθεν), επιβαρύνουμε το σασμάν; (Προσωπικά βάζω πάντα και ταχύτητα, θέλοντας να πιστεύω ότι δε ζορίζω το σασμάν... γι αυτό ρωτάω)
Η μεγαλύτερη φθορά του συμπλέκτη είναι σε ξεκίνημα σε ανηφόρα, ειδικά αν τον πατινάρεις. Οπότε καλύτερα να τραβήξεις χειρόφρενο και όσο μπορείς γρηγορότερα να αφήσεις τον συμπλέκτη.
Σκέψου πως το φάγωμα του συμπλέκτη, είναι σαν να έχεις μία ρόδα μοτοσυκλέτας ας πούμε την πίσω ρόδα που έχει δισκόφρενο. Τα τακάκια από το δισκόφρενο είναι ο συμπλέκτης και η δισκόπλακα που είναι στη ρόδα είναι το βολάν του κινητήρα. Αν πατάς λίγο το φρένο, τα τακάκια ακουμπάνε στο δισκόφρενο και φαγώνονται. Όσο τώρα, πατά περισσότερο γκάζι, τόσο γρηγορότερα γυρνάει η πίσω ρόδα και κατά συνέπεια η δισκόπλακα που είναι σε αυτήν και τόσο ποιο γρήγορα, φαγώνονται τα τακάκια του δισκόφρενου.
Έτσι είναι με τον συμπλέκτη. Όταν τον έχεις πατημένο, τόσο φαγώνεται το φερμουίτ του από το βολάν του κινητήρα (το οποίο γυρνάει συνέχεια όταν βάζεις μπροστά) και όσο γκαζώνεις τον κινητήρα, γυρνάει ποιο γρήγορα το βολάν και φαγώνεται ακόμη ποιο πολύ το φερμουίτ του συμπλέκτη. Μόνον όταν τον έχεις τέρμα κάτω πατημένο δεν φαγώνεται γιατί είναι στην απόσταση που πρέπει από το βολάν. Χονδρικά στα γράφω.
Κοίταξε από το 4:00 και μετά
Youtube VideoΌταν παρκάρεις, τουλάχιστον εγώ τι κάνω. Αφού σβήσω τον κινητήρα π.χ. σε κατηφόρα και έχοντας το φρένο πατημένο, βάζω όπισθεν, αφήνω τον συμπλέκτη και μετά αφήνω σιγά σιγά το φρένο μέχρι να 'κλειδώσει' το γρανάζωμα του σασμάν. Μετά τραβάω χειρόφρενο. Το σασμάν δεν παθαίνει τίποτα. Να φαντασθείς ότι το πίστας σε κατηφόρα με μικρή κλίση, του βάζω πρώτη, κατεβάζω το σταντ και το αφήνω. Η πίσω ρόδα - τροχός λόγω του σασμάν δεν γυρνάει. Μπορεί να γλιστρήσει το λάστιχο επειδή μπορεί να έχει χαλίκια κάτω, λόγω μεγάλης κλίσης της κατηφόρας, αλλά η πίσω ρόδα, ο τροχός δεν θα γυρίσει με τίποτα με πρώτη στο σασμάν. Δεν παθαίνει τίποτα το σασμάν γιατί τα γρανάζια 'κλειδώνουν' και δεν γυρνάνε.
-
Βρήκα διαφορικο ASD απο w201 για το w202, ιδιο βήμα σε πολύ καλή τιμή. Γνωρίζει κανείς ποια asd απο w201 ταιριαζουν με αλλαγη του καπακιου??? (ποιο καπακι οεο, το δικο μου)??
Υπάρχει αντίστοιχη εφαρμογή για μερσεντες να δω διαστασεις κτλ. Όπως εχουν τα bmw κ αλλες εταιρείες? -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Πόσο στοιχίζει να τις αντικαταστήσεις;
70€ τελευταία φορά (ζευγάρι) αν και βλεπω καποιες που πανε 70-80€ η μία χώρις προφανη λόγο. Πρέπει να τσεκαρω με αριθμό πλαισίου.
70€ είναι οκ, αλλά θέλω να δοκιμασω μιας και οι βάσεις πλησιάζουν στο τέλος.Κάθε πότε δηλαδή τις αλλάζεις; Η μάλλον καλύτερα πόσες φορές τις άλλαξες σε πόσα έτη χιλιόμετρα;
-
Ο χρήστης panorg έγραψε:
Πόσο στοιχίζει να τις αντικαταστήσεις;
70€ τελευταία φορά (ζευγάρι) αν και βλεπω καποιες που πανε 70-80€ η μία χώρις προφανη λόγο. Πρέπει να τσεκαρω με αριθμό πλαισίου.
70€ είναι οκ, αλλά θέλω να δοκιμασω μιας και οι βάσεις πλησιάζουν στο τέλος.Κάθε πότε δηλαδή τις αλλάζεις; Η μάλλον καλύτερα πόσες φορές τις άλλαξες σε πόσα έτη χιλιόμετρα;
Γυρω στα 5-6 χρονια.Πρεπει να κοιτάξω χιλιόμετρα και ημερομηνια να σου πω την αληθεια.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Βρήκα διαφορικο ASD απο w201 για το w202, ιδιο βήμα σε πολύ καλή τιμή. Γνωρίζει κανείς ποια asd απο w201 ταιριαζουν με αλλαγη του καπακιου??? (ποιο καπακι οεο, το δικο μου)??
Υπάρχει αντίστοιχη εφαρμογή για μερσεντες να δω διαστασεις κτλ. Όπως εχουν τα bmw κ αλλες εταιρείες?Η αμηχανη στιγμη που συνειδητοποιείς ότι το διαφορικο που κοιτας εχει 'τριχαλο' 80μμ ενώ εσυ παιζει να χεις 90μμ Λυπάμαι τις ωρες που εχασα από τη ζωη μου ψάχνοντας για όλα τα αλλα χαρακτηριστικά τους...….
-
Μπορω να αλλάξω το τριχαλο απο τα δύο διαφορικα? Φαίνεται απλο αλλά τι παίζει μετα με τον αποστατη και το σφιξιμο?
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Μπορω να αλλάξω το τριχαλο απο τα δύο διαφορικα? Φαίνεται απλο αλλά τι παίζει μετα με τον αποστατη και το σφιξιμο?Πρέπει να βρείς οδηγίες για το πόσο σδίξιμο το οποίο γίνεται με ζυγαριά τύπου καντάρι, τυλίγεις ένα χοντρό σπάγγο γύρω από την κορώνα και τραβάς την ζυγαριά ξετυλίγοντας τον σπάγγο και διαβάζεις τι γράφει, σφίγγεις ή λασκάρεις ανάλογα μέχρι να σου δείξει το βάρος που λέει η Merc και ασφαλίζεις, σου βάζω μια φωτό που δεν είναι από Merc απλά για να δείς τι εννοώ με την ζυγαριά, είναι ο μόνος τρόπος ελέχγου του σφιξίματος σε κωνικά ρουλεμάν, αλλά πρέπει να ξέρεις τι προτείνει ο κάθε κατασκευαστής.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Μπορω να αλλάξω το τριχαλο απο τα δύο διαφορικα? Φαίνεται απλο αλλά τι παίζει μετα με τον αποστατη και το σφιξιμο?
Πρέπει να βρείς οδηγίες για το πόσο σδίξιμο το οποίο γίνεται με ζυγαριά τύπου καντάρι, τυλίγεις ένα χοντρό σπάγγο γύρω από την κορώνα και τραβάς την ζυγαριά ξετυλίγοντας τον σπάγγο και διαβάζεις τι γράφει, σφίγγεις ή λασκάρεις ανάλογα μέχρι να σου δείξει το βάρος που λέει η Merc και ασφαλίζεις, σου βάζω μια φωτό που δεν είναι από Merc απλά για να δείς τι εννοώ με την ζυγαριά, είναι ο μόνος τρόπος ελέχγου του σφιξίματος σε κωνικά ρουλεμάν, αλλά πρέπει να ξέρεις τι προτείνει ο κάθε κατασκευαστής.
Αρα ο μόνος σωστός τρόπος προϋποθέτει ανοιχτό διαφορικο. Με σημαδεμα να μην επιχείρησω καθόλου?
Βασικά ετσι και αλλιώς θα πρέπει να αλλάξω καπακι αλλά δν νομίζω να το κανει αυτό το συνεργείο. Θα ρωτήσω πάντως. -
Το πηνιο πρέπει να πάει μαζί με τριχαλο? Σε διαγραμμα της μερκ το δίνει 'αποσπωμενο'. Αλλαζεται?
Αν οχι flex disc σε μηχανουργειο με 3 τρυπες σε κυκλο διαμέτρου 90μμ κ 3 σε κυκλο διαμέτρου 80μμ γίνεται? (δικη μου ιδεα, δν το είδα πουθενά ) -
Το τριχαλο μπαίνει σφηνωτα απο οτι ειδα και θεωρείται απλη διαδικασία αφου περιλαμβάνεται στην αλλαγη φλαντζας πηνιου. Όσον αφορά το σφιξιμο βρήκα τον σωστό τροπο που λες Quadra21 και εμπειρικους με σημαδι, σφιξιμο 40-50Nm κ γενικότερα πιο πολυ στην αίσθηση και κρίση του μάστορα. Πιστεύω ότι όλα τα διαφορικα w202, w201, w124 χρησιμοποιούν ίδια δοντια στο σημείο που σφηνωνει το τριχαλο.
-
-
Είναι δυνατόν, στα σύγχρονα αυτοκίνητα, ένα κλειδί αυτοκινήτου να μπορεί να βάλει μπροστά ένα άλλο, ίδιο μοντέλο?
Μου είπαν μια ιστορία παρόμοια και θυμήθηκα μια φορά που πήγαμε στη FIAT να πάρουμε κάποια Panda και ψάχναμε τα αυτοκίνητα από τον αριθμό πλαισίου, δεν είχαν μπει καν πινακίδες. Μπαίνω εγώ σε ένα Panda, ξεκλειδώνω την πόρτα κανονικά αλλά δεν μπορούσα να βάλω μπροστά και τελικά ήταν λάθος κλειδί. Οπότε να ξεκλειδώσεις αυτοκίνητο είναι δυνατόν. Να βάλεις όμως μπροστά γίνεται και για τί πιθανόττηες μιλάμε? 0,000000000000001 ? -
Ο χρήστης Andree έγραψε:
Καλησπέρα.
Μου εχει χαλάσει το πίσω μοτέρ του υαλοκαθαριστήρα. Ήδη βρήκα ένα αλλά του 07, το δικό μου αμάξι είναι του 06. Απο όσο γνωρίζω το μοντέλο χρησιμοποιεί το ίδιο από 04-08 αλλά ρωτώ να είμαι σίγουρος.Ευχαριστώ
αυτο θα το καταλαβεις οπτικα απο το σχημα, βιδες φυσα η απο το κωδικο γνησιου ανταλλακτικου
αν δεν βγαζει 2-3 διαφορετικους γνησιου κωδικους πιθανον να εχει βγαλει μονο ενα για αυτες τις χρονολογιες και να ταιριαζει, οπως το εψαξες και αναφερεις -
Μεχρι στιγμης χρησιμοποιουσα απιονισμενο νερο αγοραζοντας το απο σουπερμαρκετ.
Θα ηθελα να αγορασω κατι καλυτερο. Εχετε προτασεις; εχει σημασια ποιο αυτοκινητο ειναι (δεν νομιζω);
Εψαξα λιγο στο skroutz και βρηκα αυτα
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........