Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το νεο Πεζο 107
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Το νεο Πεζο 107
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    30
    120
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gavriil1 last edited by

      Ο χρήστης mirage έγραψε:
      Χρόνια πολλά Γαβριήλ και οτι επιθυμείς. Προσωπικά σε προτιμώ σε ρόλο κατασκόπου παρά σε ρόλο κατήγορου όχι οτι και η κριτική δεν χρειάζεται βέβαια αλλά η κατασκοπία είναι πιο ενδιαφέρουσα

      Ευχαριστω για τα χρονια πολλα μιραζ. I love spying for new cars.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • N
        nikos-karnis last edited by

        Αν θα έχει αυτή τη μορφή το τελικό προιόν τότε θα χαίρομαι το Rallye μου για άλλα 10 χρόνια τουλάχιστον.
        Για βοηθάτε ρε παιδιά.Tο 107 Rallye πως θα είναι;;;;;;
        Για να βγει σπορ έκδοση από αυτό το έκτρωμα θα χρειαστούν την συνδρομή του επιτελείου George Lucas - Steven Spielberg.
        Πάει χάλασε και η Peugeot.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • G
          georgetabs last edited by

          Ο χρήστης Νίκος Καρνής έγραψε:
          Αν θα έχει αυτή τη μορφή το τελικό προιόν τότε θα χαίρομαι το Rallye μου για άλλα 10 χρόνια τουλάχιστον.
          Για βοηθάτε ρε παιδιά.Tο 107 Rallye πως θα είναι;;;;;;
          Για να βγει σπορ έκδοση από αυτό το έκτρωμα θα χρειαστούν την συνδρομή του επιτελείου George Lucas - Steven Spielberg.
          Πάει χάλασε και η Peugeot.

          Το 107 Rallye θα έχει άπειρα πρόσωπα!!!
          Άλλος θα το φανταζεται έτσι, άλλος θα το ονειρεύεται αλλιώς κλπ. Τελικά όμως όλοι άδικο θα έχουν!!

          Φαντάζεστε Ραλί με συρόμενες πόρτες;;;

          Ο Χρόνος κυλά, και το Ραλί (το 106 φυσικά) φεύγει και πίσω δε γυρνά. Όσοι πιστοί προλάβατε.

          Από την άλλη, μήπως λέγαμε τα ίδια όταν καταργήθηκε το 205 και βγήκε το 106 που αρχικά δεν είχε Ραλί; Λέω, μήπως, δεν γνωρίζω, γιατί ήμουν μικρός τότε!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • G
            gavriil1 last edited by

            Προσωπικα νομιζω οτι υπερβαλετε οσοι 'φοβού'. Στο τελος ολα θα καταληξουν μια χαρα και θα λετε 'γιατι ανχονωμουν?'. Η Πεζο δεν νομιζω να μην αναγνωριζει οτι ενα απο τα συστατικα που εκαναν πολλα μοντελα της πετυχημανα στην Ευρωπη ηταν το...'στριψιμο' και αλλα οδηγικα χαρακτηριστικα. Αρα δεν θα τα βαλει σε 2η μοιρα ξαφνικα.

            Επισης το οτι οι πορτες συροντε (και μαλιστα ηλεκτρικα στην περιπτωση του 107 οπως διαβασα), δεν σημαινει οτι το αυτοκινητο εχασε την οδηγικη του συμπεριφορα. Απλως εγινε πιο πρακτικο. Δεστε την στρατηγικη της Μαζντα με το RX8 π.χ. Δεν ειναι αρκετα σπορ το RX8? Σιγουρα ειναι σοβαρο σπορ αυτοκινητο απο οτι διαβαζω. Οτι εχει 4 πορτες και μαλιστα οι πισω να ανηγουν περιεργα, σημαινει οτι δεν αξιζει? Ελατε τωρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • G
              georgetabs last edited by

              gavriil1, δεν είναι πως επειδή άλλαξαν οι πόρτες με χαλάει το αυτοκίνητο... Ίσα ίσα που για χρήση στην πόλη όπου όλα είναι στενά είναι ο 'από μηχανής Θεός'! Όμως είναι από 'ηλεκτρομηχανής' Θεός, και οι ηλεκτροκινητήρες (ακόμα και για τα ηλεκτρικά παράθυρα!) είναι μεγάλου βάρους, πόσο μάλλον για κάτι τόσο μεγάλο όπως 2 πόρτες...

              Οπότε με την 'αναβαθμισμένη ποιότητα' που κάθε νέο αυτοκίνητο έχει καθώς και τον εξοπλισμό (που στο 106 είναι άγνωστη λέξη σχεδόν) θα δώσουν ένα κατά την εκτίμησή μου δυσθεώρητο βάρος σε σχέση με το 106.

              Επίσης 'πολυμορφικίζει' και θα έχει αυξημένο ύψος λογικά. Αυτό είναι ένα άλλο μείον για την οδήγηση.

              Τέλος όλα τα νέα αυτοκίνητα τείνουν να γίνουν 'ασφαλή', οπότε κατασκευάζονται ώστε να έχουν υποστροφικά χαρακτηριστικά στο όριο. Ναι, σίγουρα θα τρακάρουν λιγότεροι με ένα αμάξι που δεν γυρίζει η ουρά του, αλλά δεν θα σου δίνει τέτοια οδηγική ευχαρίστηση ένα αμάξι που δεν μπορείς να παίξεις μαζί του. Θα έχει υψηλά όρια (όπως κάθε Πεζώ), αλλά το να κινείσαι σε αυτά δεν θα είναι κάτι το τόσο ευχάριστο.

              Σίγουρος για αυτό δεν είμαι, αλλά κάνω εκτιμήσεις. Είδα και πως το 306 έγινε 307... Εξοπλισμός στο φούλ, αλλά και βάρος το ίδιο... Ασφαλής οδική συμπεριφορά, αλλά σε καμία περίπτωση 'στριφτερό' σαν το 306...

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • P
                petros last edited by

                Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                Από την άλλη, μήπως λέγαμε τα ίδια όταν καταργήθηκε το 205 και βγήκε το 106 που αρχικά δεν είχε Ραλί; Λέω, μήπως, δεν γνωρίζω, γιατί ήμουν μικρός τότε!

                Γιώργο η ιστορία επαναλαμβάνεται (και οι προγνώσεις επαληθεύονται), ελπίζω όχι ως φάρσα, όπως λενε πολλοί...

                Παραθέτω μερικά κομμάτια από την παρουσίαση του 106Rallye 1.3 στους 4Τ (τεύχος Μαϊ1994):


                'Τα Σίμκα Ραλλύ πέθαναν και μαζί τους τα προσεγμένα 104. Το
                205 Ραλλύ ζει και μάλιστα ακόμη και σήμερα κερδίζει καρδιές και αγώνες σε
                όλα τα επίπεδα. Αντικαταστάτης του -και μάλιστα όχι άμεσος- το 106 Ραλλύ
                που έφτασε στη χώρα μας σε τιμή πρόκληση και με στοιχεία που δε συναντάς σε
                ακριβά δίλιτρα GTi που γέρνουν όσο και το οικογενειακό Μάζντα 626.
                Δεν είναι 205, οπότε απορρίπτεται;
                Αν είναι δυνατόν! Μείνετε μαζί μας...'

                'Το 106 Ραλλύ δεν είναι GTi ούτε με την αρχική φιλοσοφία της άτυπης αυτής
                κατηγορίας, ούτε με τη σημερινή όπου πρωταρχικό ρόλο παίζει η άνεση της
                ανάρτησης και τα συστήματα που σε διατηρούν ( ; ) στη ζωή μετά από σφοδρό
                ατύχημα. Είναι μία λογική και αυτή, όμορφα σερβιρισμένη από τους γερμανούς
                ειδικούς και διατηρημένη στην επικαιρότητα χάρη στους δούρειους ίππους που
                έχουν μοιράσει σε όλη την Ευρώπη
                .'

                'Οι καιροί
                άλλαξαν όμως,= και το 106 Ραλλύ του 1994 έχει μπει στο** παιχνίδι της
                καταλυτικής τεχνολογίας**. Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων έχει
                αντικαταστήσει τα δύο διπλά 40άρια Βέμπερ ενώ τα αέρια της εξάτμισης
                περνούν από τον απαραίτητο καταλύτη. H ισχύς έχει **μειωθεί κατά τέσσερις
                ίππους, αποδίδεται όμως στις 7.200 σ.α.λ. αντί των 6.800 του 205. Πιο
                αισθητή διαφορά παρουσιάζεται στη ροπή, όπου τα 12,2 kg.m στις 5.000 σ.α.λ.
                του 205 έχουν
                μειωθεί **στα 11,2 στις 5.400 σ.α.λ. και ζήτω ο καταλύτης.'

                'Στη μάχη του βάρους, το 106 καταφέρνει να μείνει κοντά στα
                800 κιλά του 205, σε** μια εποχή που όλα βαραίνουν (ανεξήγητα; ), **ενώ είναι
                και πενήντα περίπου κιλά πιο ελαφρύ από το XSi.'

                'Οποιοδήποτε σχόλιο σχετικό με το Πεζό 205 Ραλλύ μόνο φιλολογικού
                περιεχομένου μπορεί να χαρακτηριστεί. Τα Βέμπερ πέθαναν, ζήτω ο ψεκασμός
                πολλαπλών σημείων, έστω και με καταλύτη...'

                Όπως βλέπεις, όλο για νεκρούς μιλούσε κι εκείνο

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • G
                  gavriil1 last edited by

                  Ο χρήστης Petros έγραψε:

                  Από την άλλη, μήπως λέγαμε τα ίδια όταν καταργήθηκε το 205 και βγήκε το 106 που αρχικά δεν είχε Ραλί; Λέω, μήπως, δεν γνωρίζω, γιατί ήμουν μικρός τότε!

                  Γιώργο η ιστορία επαναλαμβάνεται (και οι προγνώσεις επαληθεύονται), ελπίζω όχι ως φάρσα, όπως λενε πολλοί...

                  Παραθέτω μερικά κομμάτια από την παρουσίαση του 106Rallye 1.3 στους 4Τ (τεύχος Μαϊ1994):


                  'Τα Σίμκα Ραλλύ πέθαναν και μαζί τους τα προσεγμένα 104. Το
                  205 Ραλλύ ζει και μάλιστα ακόμη και σήμερα κερδίζει καρδιές και αγώνες σε
                  όλα τα επίπεδα. Αντικαταστάτης του -και μάλιστα όχι άμεσος- το 106 Ραλλύ
                  που έφτασε στη χώρα μας σε τιμή πρόκληση και με στοιχεία που δε συναντάς σε
                  ακριβά δίλιτρα GTi που γέρνουν όσο και το οικογενειακό Μάζντα 626.
                  Δεν είναι 205, οπότε απορρίπτεται;
                  Αν είναι δυνατόν! Μείνετε μαζί μας...'

                  'Το 106 Ραλλύ δεν είναι GTi ούτε με την αρχική φιλοσοφία της άτυπης αυτής
                  κατηγορίας, ούτε με τη σημερινή όπου πρωταρχικό ρόλο παίζει η άνεση της
                  ανάρτησης και τα συστήματα που σε διατηρούν ( ; ) στη ζωή μετά από σφοδρό
                  ατύχημα. Είναι μία λογική και αυτή, όμορφα σερβιρισμένη από τους γερμανούς
                  ειδικούς και διατηρημένη στην επικαιρότητα χάρη στους δούρειους ίππους που
                  έχουν μοιράσει σε όλη την Ευρώπη
                  .'

                  'Οι καιροί
                  άλλαξαν όμως,= και το 106 Ραλλύ του 1994 έχει μπει στο** παιχνίδι της
                  καταλυτικής τεχνολογίας**. Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων έχει
                  αντικαταστήσει τα δύο διπλά 40άρια Βέμπερ ενώ τα αέρια της εξάτμισης
                  περνούν από τον απαραίτητο καταλύτη. H ισχύς έχει **μειωθεί κατά τέσσερις
                  ίππους, αποδίδεται όμως στις 7.200 σ.α.λ. αντί των 6.800 του 205. Πιο
                  αισθητή διαφορά παρουσιάζεται στη ροπή, όπου τα 12,2 kg.m στις 5.000 σ.α.λ.
                  του 205 έχουν
                  μειωθεί **στα 11,2 στις 5.400 σ.α.λ. και ζήτω ο καταλύτης.'

                  'Στη μάχη του βάρους, το 106 καταφέρνει να μείνει κοντά στα
                  800 κιλά του 205, σε** μια εποχή που όλα βαραίνουν (ανεξήγητα; ), **ενώ είναι
                  και πενήντα περίπου κιλά πιο ελαφρύ από το XSi.'

                  'Οποιοδήποτε σχόλιο σχετικό με το Πεζό 205 Ραλλύ μόνο φιλολογικού
                  περιεχομένου μπορεί να χαρακτηριστεί. Τα Βέμπερ πέθαναν, ζήτω ο ψεκασμός
                  πολλαπλών σημείων, έστω και με καταλύτη...'

                  Όπως βλέπεις, όλο για νεκρούς μιλούσε κι εκείνο

                  Πετρος. Ωραιο ποστ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • Q
                    quatropower last edited by

                    ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΕΙΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ 107?
                    ΠΑΕΙ ΤΟ ΔΙΑΟΛΑΚΙ ΠΟΥ ΞΕΡΑΜΕ ΜΕΤΑΜΟΡΦΟΘΗΚΕ ΣΕ ....ΧΕΛΟΝΟΠΟΥΛΜΑΝΑΚΙ.ΑΥΤΟ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ .ΕΛΠΙΖΩ Ν ΑΛΑΞΕΙ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      bluekiller last edited by

                      Re Bugs pes mou kati se parakalo.....

                      Tha mpainei etsi to 107 stin K9 pote ?

                      Don't think so dude

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Ο χρήστης BlueKiller έγραψε:
                        Re Bugs pes mou kati se parakalo.....

                        Tha mpainei etsi to 107 stin K9 pote ?

                        Don't think so dude

                        Θα μπαίνει. Το θέμα είναι ΠΩΣ θα βγαίνει!!!

                        Προβλέπω τουμπηδών! Με ψηλό κέντρο βάρους κλπ...

                        Πάντως σαν πατώματα, φιλοσοφία κλπ του 106 ήταν πιο κοντά στο 205, παρά στο 107 όπως δείχνει. Απλά ας περιμένουμε να είμαστε σίγουροι... Κρατάω μια πισινή, γιατί Πεζώ είναι αυτή! Δεν συνιθίζει να απογοητεύει! (Αν και το 307 παραέγινε Γκολφ...)

                        Πάντως για καλό και για κακό για τρέξτε όσο προλαβαίνετε κατά 106 μεριά (όσοι ενδιαφέρεστε για οδήγηση φυσικά)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gmak last edited by

                          και πάνω που χθές αναρωτιόμουν πότε θα έχουμε topic 107,εγώ δεν είχα ψάξει pics όπως ο φίλος γαβριήλ [έχω ένα παλιότερο Auto Τρίτη με αρκετές φώτο πάντως].

                          εμπειρία με το 106 προσωπικά δεν έχω,αλλά θα διατυπώσω τις ενστάσεις μου πάνω στα πρόχειρα,κυρίως οπτικά στοιχεία που υπάρχουν.

                          το 106 προσέφερε παραδοσιακά την ουσιαστική,προσιτή 'σπόρ' πρόταση της κατηγορίας μαζί με το Saxo,όπως συμβαίνει και σε όλες κατηγορίες να έχουμε διαχρονικά πιο σπορ προτάσεις από συγκεκριμένες μάρκες.Αυτό που βλέπουμε μάλλον προορίζεται για Yaris No2.Η Peugeot αν όντως ακολουθήσει αυτό το δρόμο,ακομη και το 107 gti δεν τη σώζει από το να αποχαρακτηριστεί ως σπορ προσιτή μαρκα τών νέων.Αυτό αυτόματα την ρίχνει στην μεγάλη 'αρένα' με την Citroen να κρατά το μερίδιο της από το νεανικό κοινό,αφού ελάχιστοι θα της μείνουν πιστοί στο νέο στυλ [υπολογίζοντας πως το νέο Saxo δεν θα αλλάξει προσανατολισμό].

                          Εάν η Peugeot δεν έχει τον κρυφό άσσο στο μανίκη της [που μάλλον δεν τον έχει -renault πάντως δεν είναι],αναμένεται να την κατασπαρράξουν τα ιαπωνικά όρνια,αφού ήδη αποτελούν την καλή και φθηνή εναλλακτιή του Yaris.Παίζοντας με τις καθιερωμένες απόψεις για τις φίρμες, και μεγαλύτερη αξιοπιστία θα διαθέτουν,μα και η Peugeot θα σκοντάφτει στο παλιό της όνομα,στις ίδιες προπάντων τιμές και πιθανόν με μικρότερες εργοστασιακές εγγυήσεις...

                          ναι Peugeot,μπράβο για μια πολυ επιτυχημένη,multi-target πρόταση,του 307 [αναμένεται να βγάλει προβλήματα-ανακλήσεις σύμφωνα με πολύ ενημερωμένο και όχι απαραίτητα φερέγγυο πωλητή Alfa που συζήτησα],αλλά εδώ σε βλέπω να τρως τα μούτρα σου...

                          ξεκαθαρίζω πως αυτό το κείμενο είναι οι πρόχειρες σκέψεις που έχω στο μυαλό [market insider,τι να κάνω,δεν είμαι] μου πάνω στο θέμα και το παραθέτω για να ανοίξουμε μια εποικοδομητική συζήτηση.Η όποια κρητική-συνεισφορά-παρατήρηση καλοδεχούμενη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 2 / 2
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr