-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Χρόνια πολλά Γαβριήλ και οτι επιθυμείς. Προσωπικά σε προτιμώ σε ρόλο κατασκόπου παρά σε ρόλο κατήγορου όχι οτι και η κριτική δεν χρειάζεται βέβαια αλλά η κατασκοπία είναι πιο ενδιαφέρουσαΕυχαριστω για τα χρονια πολλα μιραζ. I love spying for new cars.
-
Αν θα έχει αυτή τη μορφή το τελικό προιόν τότε θα χαίρομαι το Rallye μου για άλλα 10 χρόνια τουλάχιστον.
Για βοηθάτε ρε παιδιά.Tο 107 Rallye πως θα είναι;;;;;;
Για να βγει σπορ έκδοση από αυτό το έκτρωμα θα χρειαστούν την συνδρομή του επιτελείου George Lucas - Steven Spielberg.
Πάει χάλασε και η Peugeot. -
Ο χρήστης Νίκος Καρνής έγραψε:
Αν θα έχει αυτή τη μορφή το τελικό προιόν τότε θα χαίρομαι το Rallye μου για άλλα 10 χρόνια τουλάχιστον.
Για βοηθάτε ρε παιδιά.Tο 107 Rallye πως θα είναι;;;;;;
Για να βγει σπορ έκδοση από αυτό το έκτρωμα θα χρειαστούν την συνδρομή του επιτελείου George Lucas - Steven Spielberg.
Πάει χάλασε και η Peugeot.Το 107 Rallye θα έχει άπειρα πρόσωπα!!!
Άλλος θα το φανταζεται έτσι, άλλος θα το ονειρεύεται αλλιώς κλπ. Τελικά όμως όλοι άδικο θα έχουν!!Φαντάζεστε Ραλί με συρόμενες πόρτες;;;
Ο Χρόνος κυλά, και το Ραλί (το 106 φυσικά) φεύγει και πίσω δε γυρνά. Όσοι πιστοί προλάβατε.
Από την άλλη, μήπως λέγαμε τα ίδια όταν καταργήθηκε το 205 και βγήκε το 106 που αρχικά δεν είχε Ραλί; Λέω, μήπως, δεν γνωρίζω, γιατί ήμουν μικρός τότε!
-
Προσωπικα νομιζω οτι υπερβαλετε οσοι 'φοβού'. Στο τελος ολα θα καταληξουν μια χαρα και θα λετε 'γιατι ανχονωμουν?'. Η Πεζο δεν νομιζω να μην αναγνωριζει οτι ενα απο τα συστατικα που εκαναν πολλα μοντελα της πετυχημανα στην Ευρωπη ηταν το...'στριψιμο' και αλλα οδηγικα χαρακτηριστικα. Αρα δεν θα τα βαλει σε 2η μοιρα ξαφνικα.
Επισης το οτι οι πορτες συροντε (και μαλιστα ηλεκτρικα στην περιπτωση του 107 οπως διαβασα), δεν σημαινει οτι το αυτοκινητο εχασε την οδηγικη του συμπεριφορα. Απλως εγινε πιο πρακτικο. Δεστε την στρατηγικη της Μαζντα με το RX8 π.χ. Δεν ειναι αρκετα σπορ το RX8? Σιγουρα ειναι σοβαρο σπορ αυτοκινητο απο οτι διαβαζω. Οτι εχει 4 πορτες και μαλιστα οι πισω να ανηγουν περιεργα, σημαινει οτι δεν αξιζει? Ελατε τωρα.
-
gavriil1, δεν είναι πως επειδή άλλαξαν οι πόρτες με χαλάει το αυτοκίνητο... Ίσα ίσα που για χρήση στην πόλη όπου όλα είναι στενά είναι ο 'από μηχανής Θεός'! Όμως είναι από 'ηλεκτρομηχανής' Θεός, και οι ηλεκτροκινητήρες (ακόμα και για τα ηλεκτρικά παράθυρα!) είναι μεγάλου βάρους, πόσο μάλλον για κάτι τόσο μεγάλο όπως 2 πόρτες...
Οπότε με την 'αναβαθμισμένη ποιότητα' που κάθε νέο αυτοκίνητο έχει καθώς και τον εξοπλισμό (που στο 106 είναι άγνωστη λέξη σχεδόν) θα δώσουν ένα κατά την εκτίμησή μου δυσθεώρητο βάρος σε σχέση με το 106.
Επίσης 'πολυμορφικίζει' και θα έχει αυξημένο ύψος λογικά. Αυτό είναι ένα άλλο μείον για την οδήγηση.
Τέλος όλα τα νέα αυτοκίνητα τείνουν να γίνουν 'ασφαλή', οπότε κατασκευάζονται ώστε να έχουν υποστροφικά χαρακτηριστικά στο όριο. Ναι, σίγουρα θα τρακάρουν λιγότεροι με ένα αμάξι που δεν γυρίζει η ουρά του, αλλά δεν θα σου δίνει τέτοια οδηγική ευχαρίστηση ένα αμάξι που δεν μπορείς να παίξεις μαζί του. Θα έχει υψηλά όρια (όπως κάθε Πεζώ), αλλά το να κινείσαι σε αυτά δεν θα είναι κάτι το τόσο ευχάριστο.
Σίγουρος για αυτό δεν είμαι, αλλά κάνω εκτιμήσεις. Είδα και πως το 306 έγινε 307... Εξοπλισμός στο φούλ, αλλά και βάρος το ίδιο... Ασφαλής οδική συμπεριφορά, αλλά σε καμία περίπτωση 'στριφτερό' σαν το 306...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Από την άλλη, μήπως λέγαμε τα ίδια όταν καταργήθηκε το 205 και βγήκε το 106 που αρχικά δεν είχε Ραλί; Λέω, μήπως, δεν γνωρίζω, γιατί ήμουν μικρός τότε!
Γιώργο η ιστορία επαναλαμβάνεται (και οι προγνώσεις επαληθεύονται), ελπίζω όχι ως φάρσα, όπως λενε πολλοί...
Παραθέτω μερικά κομμάτια από την παρουσίαση του 106Rallye 1.3 στους 4Τ (τεύχος Μαϊ1994):
'Τα Σίμκα Ραλλύ πέθαναν και μαζί τους τα προσεγμένα 104. Το
205 Ραλλύ ζει και μάλιστα ακόμη και σήμερα κερδίζει καρδιές και αγώνες σε
όλα τα επίπεδα. Αντικαταστάτης του -και μάλιστα όχι άμεσος- το 106 Ραλλύ
που έφτασε στη χώρα μας σε τιμή πρόκληση και με στοιχεία που δε συναντάς σε
ακριβά δίλιτρα GTi που γέρνουν όσο και το οικογενειακό Μάζντα 626.
Δεν είναι 205, οπότε απορρίπτεται;
Αν είναι δυνατόν! Μείνετε μαζί μας...''Το 106 Ραλλύ δεν είναι GTi ούτε με την αρχική φιλοσοφία της άτυπης αυτής
κατηγορίας, ούτε με τη σημερινή όπου πρωταρχικό ρόλο παίζει η άνεση της
ανάρτησης και τα συστήματα που σε διατηρούν ( ; ) στη ζωή μετά από σφοδρό
ατύχημα. Είναι μία λογική και αυτή, όμορφα σερβιρισμένη από τους γερμανούς
ειδικούς και διατηρημένη στην επικαιρότητα χάρη στους δούρειους ίππους που
έχουν μοιράσει σε όλη την Ευρώπη.''Οι καιροί
άλλαξαν όμως,= και το 106 Ραλλύ του 1994 έχει μπει στο** παιχνίδι της
καταλυτικής τεχνολογίας**. Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων έχει
αντικαταστήσει τα δύο διπλά 40άρια Βέμπερ ενώ τα αέρια της εξάτμισης
περνούν από τον απαραίτητο καταλύτη. H ισχύς έχει **μειωθεί κατά τέσσερις
ίππους, αποδίδεται όμως στις 7.200 σ.α.λ. αντί των 6.800 του 205. Πιο
αισθητή διαφορά παρουσιάζεται στη ροπή, όπου τα 12,2 kg.m στις 5.000 σ.α.λ.
του 205 έχουν μειωθεί **στα 11,2 στις 5.400 σ.α.λ. και ζήτω ο καταλύτης.''Στη μάχη του βάρους, το 106 καταφέρνει να μείνει κοντά στα
800 κιλά του 205, σε** μια εποχή που όλα βαραίνουν (ανεξήγητα; ), **ενώ είναι
και πενήντα περίπου κιλά πιο ελαφρύ από το XSi.''Οποιοδήποτε σχόλιο σχετικό με το Πεζό 205 Ραλλύ μόνο φιλολογικού
περιεχομένου μπορεί να χαρακτηριστεί. Τα Βέμπερ πέθαναν, ζήτω ο ψεκασμός
πολλαπλών σημείων, έστω και με καταλύτη...'Όπως βλέπεις, όλο για νεκρούς μιλούσε κι εκείνο
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Από την άλλη, μήπως λέγαμε τα ίδια όταν καταργήθηκε το 205 και βγήκε το 106 που αρχικά δεν είχε Ραλί; Λέω, μήπως, δεν γνωρίζω, γιατί ήμουν μικρός τότε!
Γιώργο η ιστορία επαναλαμβάνεται (και οι προγνώσεις επαληθεύονται), ελπίζω όχι ως φάρσα, όπως λενε πολλοί...
Παραθέτω μερικά κομμάτια από την παρουσίαση του 106Rallye 1.3 στους 4Τ (τεύχος Μαϊ1994):
'Τα Σίμκα Ραλλύ πέθαναν και μαζί τους τα προσεγμένα 104. Το
205 Ραλλύ ζει και μάλιστα ακόμη και σήμερα κερδίζει καρδιές και αγώνες σε
όλα τα επίπεδα. Αντικαταστάτης του -και μάλιστα όχι άμεσος- το 106 Ραλλύ
που έφτασε στη χώρα μας σε τιμή πρόκληση και με στοιχεία που δε συναντάς σε
ακριβά δίλιτρα GTi που γέρνουν όσο και το οικογενειακό Μάζντα 626.
Δεν είναι 205, οπότε απορρίπτεται;
Αν είναι δυνατόν! Μείνετε μαζί μας...''Το 106 Ραλλύ δεν είναι GTi ούτε με την αρχική φιλοσοφία της άτυπης αυτής
κατηγορίας, ούτε με τη σημερινή όπου πρωταρχικό ρόλο παίζει η άνεση της
ανάρτησης και τα συστήματα που σε διατηρούν ( ; ) στη ζωή μετά από σφοδρό
ατύχημα. Είναι μία λογική και αυτή, όμορφα σερβιρισμένη από τους γερμανούς
ειδικούς και διατηρημένη στην επικαιρότητα χάρη στους δούρειους ίππους που
έχουν μοιράσει σε όλη την Ευρώπη.''Οι καιροί
άλλαξαν όμως,= και το 106 Ραλλύ του 1994 έχει μπει στο** παιχνίδι της
καταλυτικής τεχνολογίας**. Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων έχει
αντικαταστήσει τα δύο διπλά 40άρια Βέμπερ ενώ τα αέρια της εξάτμισης
περνούν από τον απαραίτητο καταλύτη. H ισχύς έχει **μειωθεί κατά τέσσερις
ίππους, αποδίδεται όμως στις 7.200 σ.α.λ. αντί των 6.800 του 205. Πιο
αισθητή διαφορά παρουσιάζεται στη ροπή, όπου τα 12,2 kg.m στις 5.000 σ.α.λ.
του 205 έχουν μειωθεί **στα 11,2 στις 5.400 σ.α.λ. και ζήτω ο καταλύτης.''Στη μάχη του βάρους, το 106 καταφέρνει να μείνει κοντά στα
800 κιλά του 205, σε** μια εποχή που όλα βαραίνουν (ανεξήγητα; ), **ενώ είναι
και πενήντα περίπου κιλά πιο ελαφρύ από το XSi.''Οποιοδήποτε σχόλιο σχετικό με το Πεζό 205 Ραλλύ μόνο φιλολογικού
περιεχομένου μπορεί να χαρακτηριστεί. Τα Βέμπερ πέθαναν, ζήτω ο ψεκασμός
πολλαπλών σημείων, έστω και με καταλύτη...'Όπως βλέπεις, όλο για νεκρούς μιλούσε κι εκείνο
Πετρος. Ωραιο ποστ.
-
ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΕΙΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ 107?
ΠΑΕΙ ΤΟ ΔΙΑΟΛΑΚΙ ΠΟΥ ΞΕΡΑΜΕ ΜΕΤΑΜΟΡΦΟΘΗΚΕ ΣΕ ....ΧΕΛΟΝΟΠΟΥΛΜΑΝΑΚΙ.ΑΥΤΟ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ .ΕΛΠΙΖΩ Ν ΑΛΑΞΕΙ -
Re Bugs pes mou kati se parakalo.....
Tha mpainei etsi to 107 stin K9 pote ?
Don't think so dude
-
Ο χρήστης BlueKiller έγραψε:
Re Bugs pes mou kati se parakalo.....Tha mpainei etsi to 107 stin K9 pote ?
Don't think so dude
Θα μπαίνει. Το θέμα είναι ΠΩΣ θα βγαίνει!!!
Προβλέπω τουμπηδών! Με ψηλό κέντρο βάρους κλπ...
Πάντως σαν πατώματα, φιλοσοφία κλπ του 106 ήταν πιο κοντά στο 205, παρά στο 107 όπως δείχνει. Απλά ας περιμένουμε να είμαστε σίγουροι... Κρατάω μια πισινή, γιατί Πεζώ είναι αυτή! Δεν συνιθίζει να απογοητεύει! (Αν και το 307 παραέγινε Γκολφ...)
Πάντως για καλό και για κακό για τρέξτε όσο προλαβαίνετε κατά 106 μεριά (όσοι ενδιαφέρεστε για οδήγηση φυσικά)
-
και πάνω που χθές αναρωτιόμουν πότε θα έχουμε topic 107,εγώ δεν είχα ψάξει pics όπως ο φίλος γαβριήλ [έχω ένα παλιότερο Auto Τρίτη με αρκετές φώτο πάντως].
εμπειρία με το 106 προσωπικά δεν έχω,αλλά θα διατυπώσω τις ενστάσεις μου πάνω στα πρόχειρα,κυρίως οπτικά στοιχεία που υπάρχουν.
το 106 προσέφερε παραδοσιακά την ουσιαστική,προσιτή 'σπόρ' πρόταση της κατηγορίας μαζί με το Saxo,όπως συμβαίνει και σε όλες κατηγορίες να έχουμε διαχρονικά πιο σπορ προτάσεις από συγκεκριμένες μάρκες.Αυτό που βλέπουμε μάλλον προορίζεται για Yaris No2.Η Peugeot αν όντως ακολουθήσει αυτό το δρόμο,ακομη και το 107 gti δεν τη σώζει από το να αποχαρακτηριστεί ως σπορ προσιτή μαρκα τών νέων.Αυτό αυτόματα την ρίχνει στην μεγάλη 'αρένα' με την Citroen να κρατά το μερίδιο της από το νεανικό κοινό,αφού ελάχιστοι θα της μείνουν πιστοί στο νέο στυλ [υπολογίζοντας πως το νέο Saxo δεν θα αλλάξει προσανατολισμό].
Εάν η Peugeot δεν έχει τον κρυφό άσσο στο μανίκη της [που μάλλον δεν τον έχει -renault πάντως δεν είναι],αναμένεται να την κατασπαρράξουν τα ιαπωνικά όρνια,αφού ήδη αποτελούν την καλή και φθηνή εναλλακτιή του Yaris.Παίζοντας με τις καθιερωμένες απόψεις για τις φίρμες, και μεγαλύτερη αξιοπιστία θα διαθέτουν,μα και η Peugeot θα σκοντάφτει στο παλιό της όνομα,στις ίδιες προπάντων τιμές και πιθανόν με μικρότερες εργοστασιακές εγγυήσεις...
ναι Peugeot,μπράβο για μια πολυ επιτυχημένη,multi-target πρόταση,του 307 [αναμένεται να βγάλει προβλήματα-ανακλήσεις σύμφωνα με πολύ ενημερωμένο και όχι απαραίτητα φερέγγυο πωλητή Alfa που συζήτησα],αλλά εδώ σε βλέπω να τρως τα μούτρα σου...
ξεκαθαρίζω πως αυτό το κείμενο είναι οι πρόχειρες σκέψεις που έχω στο μυαλό [market insider,τι να κάνω,δεν είμαι] μου πάνω στο θέμα και το παραθέτω για να ανοίξουμε μια εποικοδομητική συζήτηση.Η όποια κρητική-συνεισφορά-παρατήρηση καλοδεχούμενη.
Το νεο Πεζο 107