-
Ο χρήστης RScenic έγραψε:
george1977 εγραψε:>george1977 εγραψε:Μέσα στο παρόν θέμα έχει την διαδικασία πως κάνεις εγκατάσταση το google maps ή το waze στο Honda Connect και παίζει κανονικότατα. Έαν παίρνεις και data από το κινητό έχεις και live δεδομένα.
H honda απλά ένα λογισμικό βάζει ,της κακιάς ώρας κατά την γνώμη μου και μάλιστα πρέπει να πληρώσεις να βάλεις νεους χάρτες , βρε ουστΣ ευχαριστω για την πληροφορια. Εχω διαβασει τις πληροφοριες που μας εχεις δωσει, δεν ενδιαφερομαι για το google maps, το Help ενδιαφερομαι να χρησιμοποιω. Ελπιζω να καταφερω να το εγκαταστησω.
Σε ποια σελίδα είναι αυτό ρε παιδιά να ρίξω μια ματιά;
-
15 σελίδες πίσω
ΟΜΩΣ το HONDA CONNECT είναι ένα κανονικό android με application whitelisting. ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ αρκεί να τα κάνεις whitelist.
Πάμε στο απαραίτητο Google Maps
a)Kανουμε reset το Honda connect
b)Κατεβάζουμε (αφου εχουμε ρυθμίσει το security να δέχετε third party downloads) το permission application από το http://www.cmdroid.com/
c) Ρυθμίζουμε τα processes ώστε να παίζει το google maps
com.google.android.apps.maps
com.google.android.apps.maps
Third party
Navi
SoundInterrupt
SoundInterruptMute
LastMode
d)Αφού σβήσουμε από τα downloads το permission. Κατεβάζουμε το google maps 8.4 από την λιστα του www.cmdroid.com
e)Το κάνουμε install (προσοχή πάντα τα apk , πρέπει να έχουν την ονομασία HondaAppCenter_A1.apk.
Άβαταρ μέλους
george1977
4TF N2 DriverΔημοσιεύσεις: 683
Εγγραφή: 28/03/06 11:26
Last Visit: 04/09/18 10:33 -
Yπάρχει αντίστοιχη διαδικασία και για το civic όμως δεν ξέρω έαν αξίζει τον κόπο καθώς με android auto ή apple carplay είσαι jet.
-
Πληροφοριακά με ενδιαφέρει φίλε μου. Ευχαριστώ!
-
Μια εικονα χιλιες λεξεις..
Youtube Video -
Ο χρήστης RScenic έγραψε:
Μια εικονα χιλιες λεξεις..
Youtube VideoΠάντα το έλεγα οτι μας δούλευες με τις απορίες σου και κατά βασή είσαι ένας φανατικός γκατζετάκιας.
-
George1977 εγραψε:
Πάντα το έλεγα οτι μας δούλευες με τις απορίες σου και κατά βασή είσαι ένας φανατικός γκατζετάκιας.Χμμμ..γκατζετακιας ναι, σας δουλευα οχι..Εδω και πανω ενα μηνα εχω παραλαβει το αυτοκινητο και η χρηση του media player ηταν μονο για να παταω τον διακοπτη για ανοιγμα/κλεισιμο του ραδιοφωνου και για να βλεπω πισω μου.. Ηρθε η ωρα ομως να ανακαλυψω τι σκ@τ@ ειναι αυτο το πραγμα με την οθονη μπροστα μου..Προσπαθωντας κανα 7ωρο να εγκαταστησω το copilot απο το cmdroid (χωρις επιτυχια φυσικα) μου δημιουργηθηκαν οι εξης γενικες αποριες:
- Αν οι εφαρμογες στο Cmdroid ειναι οι Third Party Apps, οι 'first party' που ειναι? Γιατι στο HondaAppCenter δεν εχει τιποτα..
- Προσπαθησα να εγκαταστησω οπως ειπα το Copilot (μεσω USB) αλλα δεν γινοταν γιατι μολις εμφανιζοταν το HondaAppCenter_A1.apk το Install ηταν απενεργοποιημενο.
- Πρωτα ρυθμιζουμε τα processes στο Honda Permission App και μετα κανουμε installation?
- To waze τι ακριβως ειναι? Ειναι navigator? Εγκατασταθηκε κανονικα χωρις να ρυθμισω τα processes και φανηκε να δουλευει. Μου εδειξε μονο το στιγμα μου (με συνδεση WiFi), δειχνει και κατι αλλο?
Καλη βδομαδα να εχετε.
-
Ο χρήστης RScenic έγραψε:
George1977 εγραψε:
Πάντα το έλεγα οτι μας δούλευες με τις απορίες σου και κατά βασή είσαι ένας φανατικός γκατζετάκιας.Χμμμ..γκατζετακιας ναι, σας δουλευα οχι..Εδω και πανω ενα μηνα εχω παραλαβει το αυτοκινητο και η χρηση του media player ηταν μονο για να παταω τον διακοπτη για ανοιγμα/κλεισιμο του ραδιοφωνου και για να βλεπω πισω μου.. Ηρθε η ωρα ομως να ανακαλυψω τι σκ@τ@ ειναι αυτο το πραγμα με την οθονη μπροστα μου..Προσπαθωντας κανα 7ωρο να εγκαταστησω το copilot απο το cmdroid (χωρις επιτυχια φυσικα) μου δημιουργηθηκαν οι εξης γενικες αποριες:
- Αν οι εφαρμογες στο Cmdroid ειναι οι Third Party Apps, οι 'first party' που ειναι? Γιατι στο HondaAppCenter δεν εχει τιποτα..
- Προσπαθησα να εγκαταστησω οπως ειπα το Copilot (μεσω USB) αλλα δεν γινοταν γιατι μολις εμφανιζοταν το HondaAppCenter_A1.apk το Install ηταν απενεργοποιημενο.
- Πρωτα ρυθμιζουμε τα processes στο Honda Permission App και μετα κανουμε installation?
- To waze τι ακριβως ειναι? Ειναι navigator? Εγκατασταθηκε κανονικα χωρις να ρυθμισω τα processes και φανηκε να δουλευει. Μου εδειξε μονο το στιγμα μου (με συνδεση WiFi), δειχνει και κατι αλλο?
Καλη βδομαδα να εχετε.
1.Εχει κάποιες δικες της εφαρμογές η honda. Οι περισσότερες ειναι συμπληρωματικές με το nagivation ths Garmin.
2)Πρέπει πρώτα να έχεις κάνει whitelist το application tou Copilot (ενδεχομένως να χρειαστεί να κάνεις και ενα reset to ναβιγκεισον.
3Ναι
4 waze είναι navigator. περιεργο που έπαιξε χαχαχα
5 Βάλε google maps να δεις την υγεια σου -
Συνονοματε καλημερα και ευχαριστω για τις απαντησεις.
Διαπιστωσα τελικα οτι αρχειο HondaAppCenter_A1(01).apk δεν μπορει να εγκατασταθει.. -
Ο χρήστης RScenic έγραψε:
Συνονοματε καλημερα και ευχαριστω για τις απαντησεις.
Διαπιστωσα τελικα οτι αρχειο HondaAppCenter_A1(01).apk δεν μπορει να εγκατασταθει..Mόνο το αρχείο
HondaAppCenter_A1.apkMπορεί να εγκατασταθεί.
-
Κατεβασα μερικες εφαρμογες στον υπολογιστη και φυσικα εδινε (1), (2), (3) κλπ αλλα το πηρα χαμπαρι εκ των υστερων, αφου εφαγα 'πορτα' στο CoPilot..
-
Χάζεψα σήμερα το νεο CRV. Πολυ ανανέωμενο το εσωτερικό , με ωραίο Infotainment και πολυ δυνατή πρακτικότητα.
Κρυάδα από τις τιμές του
34K η Comfort 2wd
35.5 elegance 2wd
37 elegance 4wd
38.5 elegance 4wd auto -
Άπατο θα πάει μέχρι να αποφασίσει ο Σ να εξορθολογισει τις τιμές.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ασχημα νεα, αλλα δυστυχως, για εμενα, αναμενομενα. Ο γερμανικος configurator το βγαζει 35890. Λιγο το καπελακι του ελληνα, λιγο η αλλαγη στην κλιμακα τελων κυκλοφοριας λογω wltp, εγινε το κακο και τσουπ, τσιπησε 3χιλιαρικακια. Στενοχωριεμαι, γιατι προσπαθησα παρα πολυ αλλα τελικα μαλλον δεν θα καταφερω να ξεφυγω απο την μαμα-VAG.
Λιγο τα υψηλα τελη, λιγο η υψηλη τιμη (για τον δικο μου προϋπολογισμο) με βλεπω καρφωτο για tiguan -
Παιδια καλησπερα. Οι τιμες αυτες που ανεβασε ο george1977 ειναι του Σ? Και γιατι εχει ψηλοτερα Τ/Κ? Το 1500 βενζινης βγαζει περισσοτερα καυσαερια απο το 'δικο μας' 1600 diesel η μιλατε για το διλιτρο?
Παιδια κατι να ρωτησω. Εχω εγκαταστησει το coPilot αλλα ενω εχω navigation δεν εχω φωνητικες πληροφοριες εν κινησει. (απενεργοποιω το VSP). Ενω ακουω ραδιοφωνο, αυτο δεν πρεπει να διακοπτεται και να ακουγεται η φωνη? Καμμια ιδεα τι εχω κανει λαθος?
-
το 1500αρι, βασει οσων spec sheets εχω δει σε ευρωπαικα σαιτ της Honda εχει 162 (ισως και 163, δεν θυμαμαι, αλλα δεν εχει σημασια) g CO2/km το οποιο το ανεβαζει κατηγορια (παει στην Χ 2.45).
-
Αν ειναι ετσι, με πανω απο 160 ρυπους βρισκεται δυο κατηγοριες πιο πανω απο το τωρινο dIesel, οπότε τα τελη ανεβαινουν αρκετα.
Για τα αυξημενα Τ/Κ του Nissan Xtrail (143 ρυπους το AWD) το απεριψα εναντι του CRV (που εχει και περισσοτερα HP και ροπη συν τοις αλλοις). Μεγαλο μειονεκτημα του καινουριου CRV για την Ελληνικη αγορα.. -
Ο χρήστης dettol έγραψε:
το 1500αρι, βασει οσων spec sheets εχω δει σε ευρωπαικα σαιτ της Honda εχει 162 (ισως και 163, δεν θυμαμαι, αλλα δεν εχει σημασια) g CO2/km το οποιο το ανεβαζει κατηγορια (παει στην Χ 2.45).Εξαρτάται από το μοντέλο , εαν είναι τετρακίνητο και αυτόματο.
Το χειρότερο σε ρύπους είναι το 4Χ4 193 PS, Auto
162 με το παλίο σύστημα και 196 με νεο ( wltp196*2,78= 544 τέλη me wltp
(143 to δικινητο, 151 το τετρακινητο χειροκίνητο)
-
196;;;;;
544;;;;;Χαχαχαχα. Νόμιζα ότι τα 162 ήταν πολλά.δεν φανταζόμουν ότι ήταν με το παλιό σύστημα.
Νομίζω κάπου εδώ σταματαει η ενασχόληση μου με το συγκεκριμένο όχημα. Κρίμα, έμοιαζε εξαιρετική επιλογή έως τα 35-36 και με ένα πιο λογικό σηματακι -
Να γράψω λιγο πιο αναλυτικά τις εντυπώσεις από το νεο CRV.
Εμφανισιακά έχει δεχτεί αρκετές επεμβάσεις , φωνάζει από μακρυα οτι είναι ΣιΑρΒι αλλά σε γενικές γραμμές είναι πιο αρμονικό σε σχέση με την γενιά 4. Σε λευκή πέρλα που το είδα δείχνει πολύ ωραίο και δυναμικό και θα ήταν αρίστο έαν είχε και ηλιοροφή για σπάνια λίγο το λευκό.
Η σημαντικότερη διαφορά που διαπιστώνεις είναι η συναρμολόγηση. Οσο και να βελτιώνονται τα ευρωπαικά εργοστάσια των Ιαπώνων , η τελειότητα της αυθεντικής Ιαπωνέζικης συναρμόλογησης ειναι άπιαστη. Ο Ιαπωνέζος εργαζόμενος με επιστάτη την προγονολατρία έχει εμμονή στην λεπτομέρια και ο σχολαστικός ποιοτικος έλεγχος δεν αφήνει προχειρότητες.Μπαινοντας μέσα διαπιστώνεις οτι η πόρτα έχει βαρύνει, όχι όμως όσο σε ένα γερμανικό πολυτελείας. Η απομόνωση είναι βελτιωμένη , πιο κοντά στα ευρωπαικα αλλά υπάρχει ακόμη δρόμο να διανύσει να τα πιάσει τα ευρωπαικα .
Εσωτερικά είναι αναβαθμισμένο, μπρος και πίσω πόρτα έχουν την ίδια ποιότητα με την απομίμηση ξύλου να προσφέρει μια πιο πολυτελή αίσθηση. Πιο παιχνιδιάρικος ο πίνακας των οργάνων, όχι όμως στο επίπεδο ενός 3008, μεγάλη οθόνη infotainment με Apple Carplay (epitelous) , Andoid Auto , και πιο γρήγορο ενσωματωμένο navigation. Μακάρι να υπήρχε η δυνατότητα και η γενια 4 να πάρει μεταμόσχευση αυτό το ινφοταινμεντ. Δεν είναι τέλειο αλλά καλύπτει περισσότερο τις ανάγκες. Στα συν οτι είναι ξεχωριστό το σύστημα κλιματισμού από το ινφοταινμεντ (από τα λιγα πράγματα που με χαλαγανε στο 3008).
Οι χώροι για τους επιβάτες είναι ακόμη καλύτεροι, με βελτιωμένη την θέση οδήγησης για το πολύ ψηλούς οδηγούς.
Ο χωρος αποσκευών όμως είναι μικρότερος , λείπουν 30 λίτρα, τα όποια στο έμπειρο μάτι είναι εμφανέστατα ενώ εντύπωση προκαλέι το μικρό σκαλοπατάκι λίγο πριν τα καθίσματα. Εννοείτε οτι η βάση του χώρου αποσκευών ρυθμίζεται ώστε έαν ρίξεις τα καθίσματα να έχεις τελειος επίπεδο δάπεδο αλλα δεν παυει να είναι ένα πλην σε σχέση με την γενια 4.Στο μάτι συνολικά φαίνεται μικρότερο σε σχέση με την γενιά 4 , όμως η πραγματικότητα είναι οτι έχουν ίδιες διαστασεις και επιπλεον η γενια 5 έχει πολύ μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος.
Συνοπτικά έχει διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό την πρακτικότητα του, χωροι επιβατών διαμορφώσης και χώρος αποσκευών ειναι κορυφαίοι. Ενω η 5 γενια βγάζει πολυ περισσότερο αίσθηση πολυτέλειας σε σχέση με την γενια 4.
Οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές είναι το 3008 και το τιγκουαν ,τα όποια υπερτερούν σε επιλογές για κινητήρα. Εννοείτε οτι ο 1.5 είναι μακράν ποιοτικότερος από τις πρότασεις του ανταγωνισμού όμως ο ανταγωνισμός έχει λύσεις με πετρέλαιο, με μικρότερους κινητήρηες βενζίνης και λύσεις πιο οικολογικές ώστε τελικά να κερδίσουν περισσότερους καταναλώτες. Ο 1.5 ή θα σε κάνει να τον αγοράσεις για αυτό που είναι , έαν όμως δεν σου κάνει για κάποιους λόγους δεν έχεις καμιά αλλη επιλογή παρα να πας σε ανταγωνισμό.
Τέλος οι τιμές είναι πραγματικα δυσάρεστη έκπληξη. Οχι τόσο το elegance 4X4 auto , όσο η comfort 2d (34,000 όταν στην Ισπανια είναι 28500) ή η ελεγκανσ 2wd (35500 με τιμη Ισπανίας 31500). Για να έχουμε αίσθηση το civic 1.5 sport είναι φθηνότερο στην Ελλάδα (25500) από την Ισπανία (26500).
Honda CR-V 2015