-
Καλημέρα παιδιά.
Επανέρχομαι μιάς και έχω καταλήξει να πάω σε ford fiesta 1.4 μ.τ.χ, αλλά ακόμη δεν έχω βρει αυτό που θα με ικανοποιεί. Κοιτάζω πάντα σε ιδιώτη και έχω δει δύο τα οποία απέρριψα σχεδόν αμέσως, μιας και ήταν αρκετά ταλαιπωρημένα και αφρόντιστα.
Τώρα υπάρχουν άλλα δύο, που έχω μιλήσει με τους ιδιοκτήτες, μου τα λένε ωραία και προγραμματίζω ραντεβού στο συνεργείο μου ένα αυριο το πρωί και το άλλο το Σάββατο.Θέλω να σας τα δείξω να μου πείτε και εσείς ότι νομίζετε από την εμπειρία σας.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/14703983/
Έρχεται από Κεφαλλονιά, δεν είναι νοικιάρικο. Ο άνθρωπος το πήρε από την αντιπροσωπεία και επειδή μεγαλώνει η οικογένεια του, το δίνει. Είναι αυτό που έχει κάνει το μεγάλο service, με αλλαγή ιμάντα κ.λ.π. Μάλιστα μου είπε ότι το είχε ανεβάσει στο service στο ανυψωτικό για να το δει από κάτω για σκουριές, επειδή είναι σε νησί και είναι καθαρό.https://www.car.gr/classifieds/cars/view/14918361/
Και αυτό από ιδιώτη, αγορασμένο από την αντιπροσωπεία στο όνομα του. Είναι νεώτερο, αλλά δεν ρώτησα αν έχει κάνει το μεγάλο service. Μου λέει ότι είναι τελείως ατρακάριστο και άβαφο.
Έχει καλύτερο εξοπλισμό από το άλλο. Θα ήθελα βέβαια να έχει συναγερμό και parctronic, αλλά αν κατεβάσουμε λίγο την τιμή, φαντάζομαι ότι αυτά μπαίνουν εύκολα μετά.τι λέτε. Όλες οι γνώμες είναι χρήσιμες σε αυτή τη φάση. Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης Green_Dragon έγραψε:
Καλημέρα παιδιά.
Επανέρχομαι μιάς και έχω καταλήξει να πάω σε ford fiesta 1.4 μ.τ.χ, αλλά ακόμη δεν έχω βρει αυτό που θα με ικανοποιεί. Κοιτάζω πάντα σε ιδιώτη και έχω δει δύο τα οποία απέρριψα σχεδόν αμέσως, μιας και ήταν αρκετά ταλαιπωρημένα και αφρόντιστα.
Τώρα υπάρχουν άλλα δύο, που έχω μιλήσει με τους ιδιοκτήτες, μου τα λένε ωραία και προγραμματίζω ραντεβού στο συνεργείο μου ένα αυριο το πρωί και το άλλο το Σάββατο.Θέλω να σας τα δείξω να μου πείτε και εσείς ότι νομίζετε από την εμπειρία σας.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/14703983/
Έρχεται από Κεφαλλονιά, δεν είναι νοικιάρικο. Ο άνθρωπος το πήρε από την αντιπροσωπεία και επειδή μεγαλώνει η οικογένεια του, το δίνει. Είναι αυτό που έχει κάνει το μεγάλο service, με αλλαγή ιμάντα κ.λ.π. Μάλιστα μου είπε ότι το είχε ανεβάσει στο service στο ανυψωτικό για να το δει από κάτω για σκουριές, επειδή είναι σε νησί και είναι καθαρό.https://www.car.gr/classifieds/cars/view/14918361/
Και αυτό από ιδιώτη, αγορασμένο από την αντιπροσωπεία στο όνομα του. Είναι νεώτερο, αλλά δεν ρώτησα αν έχει κάνει το μεγάλο service. Μου λέει ότι είναι τελείως ατρακάριστο και άβαφο.
Έχει καλύτερο εξοπλισμό από το άλλο. Θα ήθελα βέβαια να έχει συναγερμό και parctronic, αλλά αν κατεβάσουμε λίγο την τιμή, φαντάζομαι ότι αυτά μπαίνουν εύκολα μετά.τι λέτε. Όλες οι γνώμες είναι χρήσιμες σε αυτή τη φάση. Ευχαριστώ.
Εγώ λόγω περιγραφής αγγελίας και φωτογραφιών θα κοιτούσα πρώτα το μαύρο...Είναι και 2 χρόνια πιο καινούριο..Κι αφού λέει τιμή συζητήσιμη νομίζω πως σηκώνει κι ένα παζαρακι...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Με το fiesta του 11 θα πληρωνει τελη με βαση τους ρυπους,αρα λιγοτερο,με του 2009 θα του βγαινει κανενα 240 €.
-
Ο χρήστης emminad έγραψε:
Εγώ λόγω περιγραφής αγγελίας και φωτογραφιών θα κοιτούσα πρώτα το μαύρο...Είναι και 2 χρόνια πιο καινούριο..Κι αφού λέει τιμή συζητήσιμη νομίζω πως σηκώνει κι ένα παζαρακι...
Sent from my iPhone using TapatalkΕυχαριστώ emminad...και εγώ έτσι το σκέφτομαι
Με το fiesta του 11 θα πληρωνει τελη με βαση τους ρυπους,αρα λιγοτερο,με του 2009 θα του βγαινει κανενα 240 €.
Πολύ χρήσιμη πληροφορία Ken11...δεν το είχα σκεφτεί.
Παρεπιπτόντως στα τεκμήρια μπαίνει το αυτοκίνητο με βάση τον κυβισμό και την χρονολογία του;;
Θυμάται κάποιος; -
Ακριβώς. Υπάρχει μια μείωση στην 5ετία αν θυμάμαι καλά και άλλη μια στην 10ετία.
-
Ο χρήστης Green_Dragon έγραψε:
Παρεπιπτόντως στα τεκμήρια μπαίνει το αυτοκίνητο με βάση τον κυβισμό και την χρονολογία του;;
Θυμάται κάποιος;Τα τεκμήρια είναι ανάλογα με τα κυβικά απλά έχουν έκπτωση 30% στη πενταετία και 50% στη δεκαετία..όποτε στην προκειμένη περίπτωση για φέτος και του χρόνου είναι στα ίδια τεκμήρια...Στη φορολογική δήλωση που θα κανείς το 2020 το μοντέλο του 09’ θα έχει 50% έκπτωση ενώ το μοντέλο του 11’ 30%...
-
Ο χρήστης emminad έγραψε:
Παρεπιπτόντως στα τεκμήρια μπαίνει το αυτοκίνητο με βάση τον κυβισμό και την χρονολογία του;;
Θυμάται κάποιος;Τα τεκμήρια είναι ανάλογα με τα κυβικά απλά έχουν έκπτωση 30% στη πενταετία και 50% στη δεκαετία..όποτε στην προκειμένη περίπτωση για φέτος και του χρόνου είναι στα ίδια τεκμήρια...Στη φορολογική δήλωση που θα κανείς το 2020 το μοντέλο του 09’ θα έχει 50% έκπτωση ενώ το μοντέλο του 11’ 30%...
Έτσι όπως το κοίταξα, για 1400cc το τεκμήριο είναι 5.200 και με το 30% πάει στα 3.640, αν έκανα σωστά τον υπολογισμό.
-
Έχω Ford Focus MK3. Σχετικά με τις εξελίξεις, έχει μείνει λίγο πίσω η Ford σε τεχνολογική εξέλιξη ή μου φαίνεται;
-
Σου φαίνεται
-
Ο χρήστης futurist έγραψε:
Έχω Ford Focus MK3. Σχετικά με τις εξελίξεις, έχει μείνει λίγο πίσω η Ford σε τεχνολογική εξέλιξη ή μου φαίνεται;Λέγοντας τεχνολογική εξέλιξη?
Το νέο Focus βασίζεται σε νέα πλαίσιο και έχει νέους κινητήρες και εξελιγμένους παλιότερους.
Έχεις εντοπίσει/διαπιστώσει κάτι? -
Δεν βλέπω να έρχονται υβριδικά σύνολα, τη στιγμή που άλλοι κατασκευαστές είναι σημαντικά πιο έτοιμοι να τα ρίξουν στην αγορά.
-
Δεν τα γνωρίζουμε γιατί δεν έρχονται στην Ευρώπη και δεν παράγονται στην Ευρώπη. Στις ΗΠΑ έχει όλα τα μοντέλα της και σε υβριδικά και το Focus (το προηγούμενο το δικό μας) σε ηλεκτρικό. Και ξεκινά να βγάζει και τα SUVs της σε υβριδικά.
-
Όταν λέμε έχει μείνει πίσω, δεν εννοούμε στο εργοστάσιο και σε άλλες αγορές. Και στην Ιαπωνία, βγάζουν κυψέλες υδρογόνου άλλες εταιρείες. Μάς αφορά; Όχι.
Διακρίνω μια πτώση πωλήσεων, αν αργήσει να φέρει υβριδικά σύνολα στην Ευρώπη. Δεν θα μιλήσω ακόμα για τα ηλεκτρικά, στα οποία είναι η τελευταία που μπήκε στο χορό.
-
Ο χρήστης futurist έγραψε:
Όταν λέμε έχει μείνει πίσω, δεν εννοούμε στο εργοστάσιο και σε άλλες αγορές. Και στην Ιαπωνία, βγάζουν κυψέλες υδρογόνου άλλες εταιρείες. Μάς αφορά; Όχι.Φυσικά και ναι. Γιατί όταν λέμε αν μια εταιρία έχει ή δεν έχει τεχνολογική ανάπτυξη δεν βλέπουμε τι έχει στην εκθεση του ο τοπικός αντιπρόσωπος στη Ξάνθη ή στην Πάτρα αλλά ποια η εικόνα της εταιρείας στην παγκόσμια αγορά. Άλλοι λόγοι υπάρχουν γιατί η Toyota φέρνει πχ το Prius στην Ευρώπη ή στην Ελλάδα και όχι η Honda πχ το Clarity ή η Ford το υβριδικό Mondeo...
Εκείνο που θα έπρεπε να διαπιστωνουμε είναι ότι σχεδόν όλοι οι κατασκευαστες πλέον βρίσκονται σε μεταβατικό στάδιο ιδίως θέλοντας να φύγουν από το diesel.
-
Διαφωνώ κάθετα και οριζόντια και διαγώνια και όπως αλλιώς θες. Σεβαστή ωστόσο η άποψη του καθενός.
Αν διαβάζουμε αυτοκίνηση για φιλοσοφία, οκ πάω πάσο. Αν μάς ενδιαφέρει τί φτιάχνουν στο εργαστήριο για να το παίζουν πρωτοποριακοί, πάω πάσο.
Σε όρους μάρκετινγκ και επιλογής αγοράς, δεν ενδιαφέρει κανένα καταναλωτή το ότι ένας κατασκευαστής είναι σούπερ σε μια αγορά κάπου αλλού, αν τα εξελιγμένα προϊόντα του δεν είναι διαθέσιμα σε αυτόν και σε αυτόν φέρνει και πουλάει μόνο τις παρωχημένες τεχνολογίες.
Η Ford δεν φέρνει τις προηγμένες τεχνολογίες της στην Ευρώπη και αυτό κάτι λέει για τον τρόπο που αντιμετωπίζει την ευρωπαϊκή αγορά.
Προσωπικά ήμουν ικανοποιημένος με το Fiesta, είμαι ικανοποιημένος με το Focus, αλλά αν δεν δω διαφορετική αντίληψη εντός Ευρώπης, είμαι έτοιμος να χαιρετίσω την εταιρεία στο επόμενο βήμα.
-
Η Ford στην Ευρώπη έχει οδηγοκεντρική φιλοσοφία. Εκτός από κάτι πολύ σπορ υβριδικά, όλα τα άλλα είναι εντελώς βαρετά στην οδήγηση. Για αυτό δεν ασχολείται με αυτά στην Ευρώπη.
-
H ευρωπαϊκή Ford δείχνει διαχρονικά τεράστια υστέρηση στην υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών.
Το έχουμε δει το έργο και την προηγούμενη δεκαετία με την εταιρία να είναι η τελευταία μεταξύ των ευρωπαϊκών εταιριών που υιοθέτησε το downsizing, μένοντας να παλεύει με αναιμικούς 1400-1600άρηδες κινητήρες απέναντι στα υπερτροφοδοτούμενα μοτερ όλου του ανταγωνισμού.
Το ίδιο έργο βλέπουμε και τώρα με την ευρωπαϊκή Ford να είναι προς το παρόν τελείως απούσα και από τα υβριδικά και από τα CNG. Απολύτως αναμενόμενο από τη Ford...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Ford στην Ευρώπη έχει οδηγοκεντρική φιλοσοφία. Εκτός από κάτι πολύ σπορ υβριδικά, όλα τα άλλα είναι εντελώς βαρετά στην οδήγηση. Για αυτό δεν ασχολείται με αυτά στην Ευρώπη.Διαφωνώ κάθετα! Η καθυστέρηση της Ford δεν έχει καμία σχέση με την οδηγοκεντρική της φιλοσοφία!
Ο κόσμος αλλάζει τάχιστα, οι νέες μορφές αυτοκίνησης έχουν έρθει και επιβάλλονται σχεδόν δια της βίας και εμείς συζητάμε ότι η Ford (όντως) φτιάχνει πιο ενδιαφέροντα οδηγικά αυτοκίνητα και γι΄αυτό δεν εξελίσσει υβριδικά και CNG; Όταν όλοι θα πουλάνε υβριδικά ή CNG, όταν η χρήση βενζίνης ή diesel θα είναι ασύμφορη (δια της φορολόγησης ή των απαγορεύσεων χρήσης) τι θα πουλάει η Ford; Οδηγοκεντρικότητα;
Η Ford μένει διαχρονικά ουραγός στις εξελίξεις, γιατί είναι μια εταιρία με έδρα την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, οι αποφάσεις παίρνονται εκεί και προφανώς λειτουργεί και ως μεγάλος λευκός ελέφας.
-
Σε ποιόν έλειψαν ρε παιδιά τα υβριδικά; Ποιος ξύπνησε ένα πρωί και ονειρεύτηκε να έχει ένα Prius?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σε ποιόν έλειψαν ρε παιδιά τα υβριδικά; Ποιος ξύπνησε ένα πρωί και ονειρεύτηκε να έχει ένα Prius?Δεν έχει καμία σχέση αυτό που λες. Τα όνειρα και η οδηγοκεντρικότητα δεν μπορούν μόνα τους να στηρίξουν τις μαζικές πωλήσεις που χρειάζεται ένας γενικός κατασκευαστής...
Κάποια πράγματα επιβάλλονται άνωθεν, είτε μας αρέσουν είτε όχι. Και τα υβριδικά και ηλεκτρικά μας επιβάλλονται άμεσα! Κατ' αυτό τον τρόπο σύντομα θα βρεθεί η Ford είτε να κυνηγάει τους υπολοίπους είτε να ξεπουλάει το ευρωπαϊκό παρακλάδι της, όπως η GM...
FORD FORUM