-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Ερώτηση και εγώ με τη σειρά μου προς κατόχους:
Κατά το στρώσιμο, μπήκα στο μενού του σερβις και μου έδειχνε ότι έχω ακόμη 350 ημέρες.
Καμιά δεκαριά μέρες μετά και αφού είχα ολοκληρώσει το στρώσιμο και είχα ξεκινησει το σκίσιμο μπήκα ξανά στο μενού και μου δείχνει ότι έχω μόλις 180 ημέρες!!
Τι έγινε ρε παιδιά; Τόσο πολύ το σκίζω ή παίζει κάτι άλλο; Οι υπόλοιποι που βρίσκεστε; (έχω 1500 χιλιόμετρα και το έχω 25 περίπου ημέρες).Προφανώς υπολογίζει ότι με το ρυθμό που κάνεις χιλιόμετρα σε 180 μέρες θα φτάσεις 10.000 οπότε θα θες service.
Για τον φίλο που ρώτησε πριν για τους καθρέφτες, κλείνουν και με το χέρι χωρίς πρόβλημα. Κλείνουν επίσης και με 2πλο πάτημα και κράτημα στο κουμπι κλειδώματος.
Τέλος για όσους έχουν Apple car play, επιτέλους Google maps. Το δοκίμασα σήμερα και παίζει αψεγαδιαστα.
-
Όπως ανέφερε ο Rapture με 60Km την ημέρα, περίπου 180 ημέρες θέλεις για να φτάσεις τα 10.000Km.
-
Ευχαριστώ παιδιά!
Και το ότι θέλει σερβις (λάδι-φίλτρο υποθέτω) στα 10.000 το ξέρουμε ή απλά το υποθέτουμε; Γιατί εγώ δεν είδα κάπου να γράφει κάτι σχετικά. -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Ευχαριστώ παιδιά!
Και το ότι θέλει σερβις (λάδι-φίλτρο υποθέτω) στα 10.000 το ξέρουμε ή απλά το υποθέτουμε; Γιατί εγώ δεν είδα κάπου να γράφει κάτι σχετικά.Τα 10.000 χλμ για σέρβις, το ανέφερα εγώ, όπως με ενημέρωσε ο τοπικός αντιπρόσωπος.
Επιβεβαιώθηκε και με τον Σ, οπότε σε λιγότερο απο μήνα θα σας ενημερώσω σχετικά
edit: Σερβις = Λάδια (και φίλτρο ίσως)
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Από κει και πέρα όμως επειδή πήγα και είδα το i30 δυστυχώς δεν είχαν το 2.0 αλλά από ότι μου είπαν πέρα από καθίσματα και τιμόνι σε όλα τα αλλά ίδιο είναι,υστερεί πολύ απέναντι στο civic σε όλους τους τομείς πέρα απ το γκάζι...Είναι πραγματικά κουβαδάκι μπροστά του...
Συγνώμη φίλε, σου ειπαν οτι το i30n ειναι το ιδιο με το απλό i30 εκτος απο καθισματα κ τιμόνι;
Κ αυτο στο ειπαν στην αντιπροσωπεια;
Θα τρελαθούμε τελείως μου φαινεται...Κ αν κατάλαβα καλα δηλαδή λες οτι το i30n ειναι κουβαδάκι μπροστα στο civic;
Μπορεις να μας πεις το σκεπτικό σου;Μάλλον εννοεί τη σχεδίαση του εσωτερικού,την ποιότητα των διακοπτών,του ταμπλό κτλ,που είναι ίδια με το απλό.
Τώρα αν συγκρίνουμε το i30 με το civic1.5 ίσως είναι κουβαδάκι το i30,αν και σε ποιότητα εσωτερικού το civic δεν μου φάνηκε τίποτα ιδιαίτερο και μάλλον είναι στα ίδια επίπεδα.
Σε σύγκριση με το i30N ............. το σωστό είναι να βάλουμε το type R και ας μην έχουν επαφή στην τιμή! -
Ο χρήστης thesniki έγραψε:
σε λιγότερο απο μήνα θα σας ενημερώσω σχετικάedit: Σερβις = Λάδια (και φίλτρο ίσως)
Ωραία, αναμένουμε λοιπόν.
Είδα σήμερα στην έκθεση στατικά το καινούργιο focus. Επειδή ήταν ένα από τα κύρια υποψήφια μου πριν πάρω το Civic, έχω να πω ότι έκανα καλή επιλογή τελικά. Μου άρεσε το focus (ειδικά το τιμόνι και ο λεβιές του στο πιάσιμο) αλλά συνολικά (στατικά πάντα) προτιμώ το Civic. Από έξω θεωρώ το focus πολύ πολύ όμορφο αλλά μέσα δε μου αρέσει καθόλου (εκτός από τιμόνι-λεβιέ).
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Είδα σήμερα στην έκθεση στατικά το καινούργιο focus. Επειδή ήταν ένα από τα κύρια υποψήφια μου πριν πάρω το Civic, έχω να πω ότι έκανα καλή επιλογή τελικά. Μου άρεσε το focus (ειδικά το τιμόνι και ο λεβιές του στο πιάσιμο) αλλά συνολικά (στατικά πάντα) προτιμώ το Civic. Από έξω θεωρώ το focus πολύ πολύ όμορφο αλλά μέσα δε μου αρέσει καθόλου (εκτός από τιμόνι-λεβιέ).Οπότε δικαιώνεται η επιλογή σου (αισθητικά), γιατί κακά τα ψέματα, το αμάξι θα το χαζέψεις απέξω μόνο για 5-10 δευτερόλεπτα, πριν ξεπαρκάρεις ή αφού παρκάρεις, ενώ θα το ζήσεις από μέσα!
-
Έτσι!
Βέβαια κάποιος στο φόρουμ είχε πει κάποια στιγμή ότι είναι ωραίο να σου αρέσει το αμάξι σου και κάθε φορά που το παρκάρεις και απομακρύνεσαι να γυρίζεις να του ρίχνεις μια κλεφτή ματιά .
Το έχω αυτό με το civic και θεωρώ ότι θα το είχα και με το focus. Αναμφισβήτητα θα το είχα με τη Giulietta!
Από εβδομάδα πάντως θα πάω να το κάνω τεστ ντραιβ και θα δούμε τι ψάρια πιάνει. -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Έτσι!
Βέβαια κάποιος στο φόρουμ είχε πει κάποια στιγμή ότι είναι ωραίο να σου αρέσει το αμάξι σου και κάθε φορά που το παρκάρεις και απομακρύνεσαι να γυρίζεις να του ρίχνεις μια κλεφτή ματιά .
Το έχω αυτό με το civic και θεωρώ ότι θα το είχα και με το focus. Αναμφισβήτητα θα το είχα με τη Giulietta!
Από εβδομάδα πάντως θα πάω να το κάνω τεστ ντραιβ και θα δούμε τι ψάρια πιάνει.Ισχύει το κάνω και εγώ, κι όταν πάω να το πάρω για να γυρίσω πχ σπίτι το κοιτάω με ευχαρίστηση και χαρά. Για μένα το golf ήταν λαχτάρα και όνειρο πολλών χρόνων.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εννοείται ότι κοιτάζω και ξανακοιτάζω όλα μου τα αμάξια. Μην σου πω και ότι μου αρέσουν όλο και περισσότερο...
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Από εβδομάδα πάντως θα πάω να το κάνω τεστ ντραιβ και θα δούμε τι ψάρια πιάνει.Να πας με το σιβικ, να τους τρελάνεις
-
1)Γνωρίζω ότι όταν η επόμενη λέξη ξεκινάει με φωνήεν τότε βάζουμε τελικό ν....
2)Όσον αφορά το i30 μου είπαν ότι είναι ίδιο όσον αφορά το εσωτερικό...Δεν έχει αλλά υλικά η άλλη οθόνη,η άλλη δομή χωρών...Όταν λέω κουβαδάκι εννοω ότι είναι αρκετά μικρό τουλάχιστον στο μάτι αλλά και το σχήμα εξωτερικά παραπέμπει εκεί...Προφανώς έχει αλλά φρένα άλλος στήσιμο κλπ...
Απορώ τι παρεξηγηστε κάποιοι ρε παιδιά ...Είχα 8 χρόνια Hyundai και υπερευχαριστημένος...Για να πήγα να το δω προφανώς και μου αρέσει ως μάρκα...Αλλά 30 χιλιάρικα για το συγκεκριμένο πέρα από τα άλογα για τα υπολοιπα δεν...
Αν βγάλει με τον ίδιο κινητήρα το άλλο αν δεν κάνω λάθος fastback λεγεται το οποίο έχει άλλο στυλ εκεί πιθανώς να είναι αλλιώς...
Το i30 30.000δεν αξιζει...
-
Το εχω δει απο κοντα το i30Ν εσωτερικα, δεν λεει και πολλά
-
Εγώ πήγα στη Hyundai πάνω στο δαχτυλίδι στην Κηφησιάς,εννοείται δε το είχαν και μου είπαν παράδοση σε 6 μήνες...
Τεσπα υστερεί και σε μεταπώληση μέσα σε όλα.
-
Ο χρήστης eddiedimitris1981 έγραψε:
Για να πήγα να το δω προφανώς και μου αρέσει ως μάρκα...Αλλά 30 χιλιάρικα για το συγκεκριμένο πέρα από τα άλογα για τα υπολοιπα δεν...Ρε παιδιά, πως τα λέτε αυτά; Είσαι ο δεύτερος που γράφει ότι ένα αυτοκίνητο κλάσης GTi δεν διαφέρει πάρα μόνο στα άλογα του κινητήρα!
Έχετε οδηγήσει ποτέ κάποιο GTi και σας φάνηκε ότι η μόνη διαφορά από τα άλλα αδελφάκια του ήταν μόνο η ιπποδύναμη; Δεν καταλάβατε διαφορά ούτε στο στήσιμο, στο τιμόνι, στα φρένα, στα μπάκετ καθίσματα, στην οδική συμπεριφορά γενικότερα;
Πραγματικά απορώ με την οπτική σας...
-
Φιλε harisma σε πνιγεί το πάθος και θολώνεις....Κοιτά δυο ποστ πιο πάνω τι γράφω για φρένα και στήσιμο...
-
Ο χρήστης eddiedimitris1981 έγραψε:
Φιλε harisma σε πνιγεί το πάθος και θολώνεις....Κοιτά δυο ποστ πιο πάνω τι γράφω για φρένα και στήσιμο...Ποιο πάθος και πιο θόλωμα βρε Δημήτρη; Ούτε μετοχές έχω στην αυτοκινητοβιομηχανία ούτε κόλλημα με μάρκες.
Έχω διαβάσει όλο το ποστ σου και την αναφορά που κάνεις για φρένα και στήσιμο. Όμως τελικά καταλήγεις ως συμπέρασμα ότι δεν αξίζουν αυτά τα λεφτά για τα παραπάνω άλογα. Με αυτό το συμπέρασμα διαφωνώ!
-
Για στήσιμο και φρένα αφού το είδες τι το γράφεις τότε??
Ναι για μενα όταν δίνεις 30.000 πρέπει να έχεις και ένα όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό...πως να το πω να γουστάρεις μέσα...Το i30 δε το προσφέρει αυτό...Επίσης εγώ θα ήθελα να είναι λίγο μεγαλύτερο..,
Γενικά τα 30.000 ευρώ δημιουργούν απαιτήσεις πέρα από τα γκάζια...
-
ΟΚ δε συνεννοούμαστε νομίζω.
Δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε παραπέρα... -
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
ΟΚ δε συνεννοούμαστε νομίζω.
Δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε παραπέρα...+1
Να προσθέσω ότι κοστίζει 28000€ η performance έκδοση και είναι τσάμπα!!!!! Ας μην είχαμε την υπερφορολογιση και θα σου έλεγα ...........
Συμφωνώ με το φίλο όσο αφορά τους χώρους. Ή σου κάνει ή δεν σου κάνει!
Honda Civic 2017