-
ΝΑ ΑΠΟΜΟΝΩΣΩ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ. ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ. ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΝΝΟΕΙΣ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ - ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. ΖΕΜΑΤΑΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΟ ΖΕΣΤΟ.
ΤΩΡΑ ΤΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
ΠΡΩΤΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΝΑ ΟΡΙΟ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΣΤΡΟΦΕΣ - ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ. -
Καλησπερα σε ολους. Εγω χρησιμοποιω το ζεστο στο καλοριφερ για να ριξω τη θερμοκρασια της μηχανης. Το ψυγειακι του καλοριφερ αλλαχτηκε πριν 2 χρονια (εχανε υγρα). Μιλησα με τον ηλεκτρολογο μου κ μου ειπε πως τα βεντιλατερ ειτε δουλευουν ειτε οχι, δεν πεφτει δλδ η αποδοση τους. Προσανατολιζομαι κι εγω στον καταλυτη-πολλαπλη, υπο την εννοια οτι κατι απελευθερωνει εξτρα θερμοτητα στον κινητηρα.
-
Να δώ με καλοριφέρ. Αλλά δεν νομίζω. Τετάρτη ανεβαίνω συνεργείο για το fiesta του γιού μου. Αλλη πίκρα εκεί. Χάνει το φρέον του A/C κάθε 3 βδομάδες.
Θα ρωτήσω λοιπόν για το καλοριφέρ και θα συζητήσω όλα όσα έχουν πεί όλοι εδώ στο forum και ότι μου πει.
Σήμερα έβαλα πάλι το διαγνωστικό και είχε καταγράψει βλάβη. P0325 λέει. Knock sensor 1 fault. Άλλα έχουμε τώρα....
-
Ο χρήστης freris έγραψε:
Να δώ με καλοριφέρ. Αλλά δεν νομίζω. Τετάρτη ανεβαίνω συνεργείο για το fiesta του γιού μου. Αλλη πίκρα εκεί. Χάνει το φρέον του A/C κάθε 3 βδομάδες.Θα ρωτήσω λοιπόν για το καλοριφέρ και θα συζητήσω όλα όσα έχουν πεί όλοι εδώ στο forum και ότι μου πει.
Σήμερα έβαλα πάλι το διαγνωστικό και είχε καταγράψει βλάβη. P0325 λέει. Knock sensor 1 fault. Άλλα έχουμε τώρα....
Καλά, οι knock sensors χτυπάνε από τις βενζιναρες που βάζουμε..
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Καλημέρα και πάλι. Σήμερα πήγα στο συνεργείο για την άλλη περίπτωση και μίλησα με τον μάστορα. Ο οποίος μου είπε ( αφού του εξήγησα τι έγινε στα προηγούμενα ταξίδια) ότι:
Θα απομονώσουμε το καλοριφέρ και θα το δοκιμάσεις. 90% πιστεύω ότι δεν είναι φλάντζα αλλά βουλωμένο ψυγείο καλοριφέρ !!
Αυτό μου το έχει πει πιο πάνω ο Ηλιας Α !
Απομονωσε το ψυγειο του καλοριφερ και δοκιμασε το παλι, αν στρωσει θα σου πω τι θα κανεις για να μη σου παει ο κουκος αηδονι.
Έχει γούστο ! Θα πάω όταν ηρεμήσω από τα ταξίδια να δω τι θα γίνει. Μακάρι να είναι το ψυγείο του καλοριφέρ, το ίδιο πρόβλημα είχε και το Fiesta του γιου μου, αλλά αυτό δεν ζέσταινε καθόλου το καλοριφέρ και ο μάστορας το πλάκωσε με τη μάνικα νερού και μετά από προσπάθεια μισής ώρας - ξεβούλωσε και έβγαλε νερό από το άλλο σωληνάκι.
Η διαφορά με εμένα είναι ότι έχω ζέστη μέσα από το καλοριφέρ. Αλλά μου είπε ότι μπορεί να μην γίνεται σωστά η ροή - δηλαδή να είναι 50% βουλωμένο από μούργα κλπ.
Σε αναμονή να δούμε λοιπόν.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Καλό θα ήταν και ένα καλό πλύσιμο της διαδρομής του ψυκτικού υγρού στο μπλοκ της μηχανής,να φύγει η μουργα από φτηνά παραφλου που τυχόν είχες βάλει.αφού θα καθαρίσεις το καλοριφέρ κάντο σωστά!!!
-
Εννοείται !!! Ευχαριστώ
-
Δυστυχώς παρατήρησα πως από τότε που άλλαξα ψυγείο (ημιτασιόν) το πάνω κολάρο είναι πρησμένο (ενώ πριν δε συνέβαινε αυτό). Κάνοντας ένα τεστ, ανέβασα τη θερμοκρασία αρκετά κ είδα ότι η στάθμη στο δοχείο διαστολής παρέμεινε ίδια (με το προηγούμενο ψυγείο τα νερά φούσκωναν κανονικά). Φαίνεται σαν πρόβλημα εξαέρωσης και χωρίς εξαέρωση, δε μπορώ να ξέρω τι συμβαίνει παρακάτω...α, πήγα κ σε ένα άλλο συνεργείο (πρώην υπάλληλοι της Hyundai) κ φυσικά δεν ήξεραν τι είναι οπότε μου είπαν ότι είναι η φλάντζα (έφεραν κ ένα υγρο tester που αλλάζει χρώμα εάν είναι φλάντζα, αλλά είχε χαλάσει η φούσκα του-ρουφάει υγρά απ'το ψυγείο-και έτσι δε μπορούμε να γνωρίζουμε σίγουρα....)
-
Εγώ έχω μπλέξει και δεν πήγα καθόλου να κάνω τις δοκιμές. Κρύωσε και ο καιρός και δεν έχω άμεσο πρόβλημα.
Εμένα ανεβαίνει κανονικά η στάθμη στο δοχείο και δεν είναι φουσκωμένο το λάστιχο.
Πιστεύω να είναι το καλοριφέρ μπάς και γλυτώσω την φλάντζα. Θα ενημερώσω για όποια εξέλιξη.
Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Αν έχεις άλλο νέο μου γράφεις πάλι.
-
όλα τα συμπτώματα παραπέμπουν σε ελλατωματική κυκλοφορία νερού η κακή ροή αέρα
Δεδομένου ότι έχε αλλαχτεί ανλ΄τι α, ψυγειο και θερμοστατης θα πρότεινα για ανεξοδη λύσση το φύσημα και καθάρισμα του ψυγειου του ac
Καθώς είνια μπροστά από το ψυγείο δεν αφήνει αέρα να πάει και να ψύξει
Μετά θα έλεγχα κάποια από τις επισκευέςΌταν αλλάχθηκε το ψυγείο και η αντλία σε τι κατάτσαη ήταν;;
-
Αν ρωτάς εμένα kospapad , Ότι αλλάχτηκε δυστυχώς τσάμπα αλλάχτηκε ! Όλα σε άψογη κατάσταση παρά την ηλικία του αυτοκινήτου μου.
Τώρα για το ψυγείο του A/C ναι και αυτό είναι μια περίπτωση που πρέπει να δούμε. Αν και το μισό ψυγείο είναι εκτός ψυγείου A/C. -
Μετά από καινούριο μηχανικό και ψυγειά, η κατάσταση είναι στάσιμη. Το αμάξι μπήκε στον εγκέφαλο, τσεκάρανε τις πραγματικές θερμοκρασίες,τα βεντιλατέρ κ.λ.π. Επίσης μετρήθηκε η συμπίεση κ βρέθηκε πολύ καλή.Ξαναμπήκε ο θερμοστάτης (όχι ότι έχει καμιά σημασία...). Ο ψυγειάς έπλυνε όλη τη διαδρομή του παραφλού αλλά το αμάξι βρέθηκε καθαρο! Μία τρύπα στο νερό (και -100 ευρώ)!
-
Ο χρήστης parkeriloss έγραψε:
Μετά από καινούριο μηχανικό και ψυγειά, η κατάσταση είναι στάσιμη. Το αμάξι μπήκε στον εγκέφαλο, τσεκάρανε τις πραγματικές θερμοκρασίες,τα βεντιλατέρ κ.λ.π. Επίσης μετρήθηκε η συμπίεση κ βρέθηκε πολύ καλή.Ξαναμπήκε ο θερμοστάτης (όχι ότι έχει καμιά σημασία...). Ο ψυγειάς έπλυνε όλη τη διαδρομή του παραφλού αλλά το αμάξι βρέθηκε καθαρο! Μία τρύπα στο νερό (και -100 ευρώ)!Στην περίπτωση σου, μήπως υπολειτουργεί η αντλία;;;την έχεις αλλάξει;;;;
-
Ναι, η αντλία αλλάχτηκε (η νέα είναι καλύτερη και από τη γνήσια, σύμφωνα με το μηχανικό). Φαίνεται ότι το πρόβλημα δεν είναι στο σύστημα ψύξης αλλά κάτι προσθέτει θερμότητα στον κινητήρα (καταλύτης,πολλαπλή; δε γνωρίζω...).Για να καταλάβετε:μετά από 3-4 λεπτά στις 4.500 στροφές ΧΩΡΙΣ φορτίο (νεκρά), το αμάξι σηκώνει θερμοκρασία!
-
Μόλις γύρισα από ένα μηχανικό που μου έκανε το τεστ με το υγρό του ψυγείου (ένα τεστ όπου παίρνουν δείγμα από το ψυγείο, το ανακατεύουν με ένα ειδικό υγρό κ κοιτάνε εαν αλλάξει το χρώμα). Υπάρχουν καυσαέρια ανακατεμένα στο παραφλού οπότε δυστυχώς πάω για φλάτζα!
-
Ο χρήστης parkeriloss έγραψε:
Μόλις γύρισα από ένα μηχανικό που μου έκανε το τεστ με το υγρό του ψυγείου (ένα τεστ όπου παίρνουν δείγμα από το ψυγείο, το ανακατεύουν με ένα ειδικό υγρό κ κοιτάνε εαν αλλάξει το χρώμα). Υπάρχουν καυσαέρια ανακατεμένα στο παραφλού οπότε δυστυχώς πάω για φλάτζα!Πώς γίνεται να μη σου φουσκώνει το παραφλου και να έχεις υπερχείλιση;;;;
-
θα το αλλαξεις φλατζα ή κινητήρα;
με τις τοσες υπερθερμανσεις μηπως εχει ραγισει και η κυλινδροκεφαλη -
Με το κανούριο ψυγείο παρατηρώ πρησμένο κολλάρο αλλά, εάν υπερθερμανθεί ο κινητήρας, η στάθμη στο δοχείο διαστολής ΔΕΝ ανεβαίνει παραπάνω από 1-2 πόντους (1 πόντο ανεβαίνει ούτως ή άλλως στην ομαλή λειτουργία).
Πρέπει να ανοιχτεί ο κινητηρας και να δούμε. Εάν είναι σε καλή κατάσταση, αλλάζω φλάντζα. Εάν έχει ραγίσει τίποτα θα το σκεφτώ πολύ για αγορά νέου μοτέρ (ίσως δεν αξίζει)...
-
Είχα παρόμοιο πρόβλημα όταν ήμουν για λίγη ώρα πάνω από τις 3000 στροφές πέρναγαν τα καυσαέρια στα νερά και μου τα πέταγε τα νερά στο παγούρι. Όσο ποιο πολύ ώρα ήμουν πάνω από τις 3000 τόσο ποιο πολύ γέμιζε το παγούρι και σε ταξίδι εθνική υπερχείλιζέ.
Μετά από μισή ώρα σβηστώ επέστρεφαν τα νερά πίσω και τα καυσαέρια έφευγαν από την βαλβίδα εξαερώσεις.
Αναγκαζόμουν να πηγαίνω το πολύ μέχρι 100χλμ και περιστασιακά πάνω από 3000 στροφές.
Το είχα έτσι για πολλά χρονιά καθώς το αυτοκίνητο είναι παλιό και κινείται σπάνια εθνική και μέσα στην πόλη δεν πηγαίνω πάνω από 2500 στροφές.
Ήξερα ότι είναι φλάντζα ή κυλινδροκεφαλη αλλά δεν ήθελα να το ανοίξω και προτίμησα να του βάλω ένα στεγνωτικό που πραγματικά εξάλειψε το πρόβλημα εδώ και ένα χρόνο. -
Από περιέργεια, ποιο στεγανοτικο έβαλες;
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Hyundai Accent 2005 Περίεργη υπερθέρμανση