-
Ο χρήστης manolis67 έγραψε:
προσωπικά εγώ τι θα εκανα ...αν το αγόραζα καινούργιο με επίσημα χαρτιά οτι πάντα τα service ειχαν γίνει κανονικά κλπ ,θα αραζα κάθε μέρα το αμάξι μπροστά στην κεντρική αντιπροσωπεία στην αθήνα τής toyota ,θα φώναζα και τα κανάλια και θα γινόταν χαμός ...θα γέμιζα το αμάξι με αφίσες δυσφήμισης σχετικά με το σοβαρότατο αυτό πρόβλημα στόν κινητήρα ,πού συναντάται παγκοσμίως στά auris-yaris κλπ σε αυτές τίς χρονολογίες και αν ειμασταν 5-10 -20 -50 κλπ ,να ειστε σίγουροι οτι θα μάς τα εφτιαχναν τζάμπα ...αν πηγαίνετε κ κάνετε παράπονα μεμονωμένα ...αδικα χάνετε τόν χρόνο σας....Η 6ετής εγγύηση και εφόσον η κατανάλωση ξεπερνά το 1l/1000km, ΝΑΙ το καλύπτει. Εκτός εγγύησης είναι σαφέστατα κατοχυρωμένη νομικά η εταιρία και δεν καλύπτει βλάβες. Για αυτό υπάρχει η 6ετής εγγύηση, αλλιώς θα ήταν 15ετής!
Ο κατασκευαστής δίνει στον πελάτη 6 χρόνια. Δεν τον υποχρεώνει να πάρει το αυτοκίνητο. Ο καταναλωτής επιλέγει ότι αυτός θέλει και αποδέχεται ουσιαστικά αυτούς τους όρους.
-
Ο χρήστης sphinxgr έγραψε:
προσωπικά εγώ τι θα εκανα ...αν το αγόραζα καινούργιο με επίσημα χαρτιά οτι πάντα τα service ειχαν γίνει κανονικά κλπ ,θα αραζα κάθε μέρα το αμάξι μπροστά στην κεντρική αντιπροσωπεία στην αθήνα τής toyota ,θα φώναζα και τα κανάλια και θα γινόταν χαμός ...θα γέμιζα το αμάξι με αφίσες δυσφήμισης σχετικά με το σοβαρότατο αυτό πρόβλημα στόν κινητήρα ,πού συναντάται παγκοσμίως στά auris-yaris κλπ σε αυτές τίς χρονολογίες και αν ειμασταν 5-10 -20 -50 κλπ ,να ειστε σίγουροι οτι θα μάς τα εφτιαχναν τζάμπα ...αν πηγαίνετε κ κάνετε παράπονα μεμονωμένα ...αδικα χάνετε τόν χρόνο σας....
Η 6ετής εγγύηση και εφόσον η κατανάλωση ξεπερνά το 1l/1000km, ΝΑΙ το καλύπτει. Εκτός εγγύησης είναι σαφέστατα κατοχυρωμένη νομικά η εταιρία και δεν καλύπτει βλάβες. Για αυτό υπάρχει η 6ετής εγγύηση, αλλιώς θα ήταν 15ετής!
Ο κατασκευαστής δίνει στον πελάτη 6 χρόνια. Δεν τον υποχρεώνει να πάρει το αυτοκίνητο. Ο καταναλωτής επιλέγει ότι αυτός θέλει και αποδέχεται ουσιαστικά αυτούς τους όρους.
τουλάχιστον επρεπε να μαζευτείτε ολοι οι κάτοχοι αυτών τών προβληματικών κινητήρων απ ολη τήν ελλάδα κ να βάλετε δικηγόρο κ μέσω καταναλωτή κλπ , κ να απαιτήσετε να γίνει οτι εγινε κ στήν αμερική ...δηλ. επέκταση τής εγγύησης εως 10 ετη ...αυτό σημαίνει οτι το ξέρουν το πρόβλημα αυτού τού κινητήρα ...αλλά εκεί ειναι αμερική ...κ δέν τούς παίρνει...να κάνουν τόν...κινέζο...
-
Δλδ οι κάτοχοι vag έπρεπε να κάνουν κατάληψη στις αντιπροσωπίες;
Θα το ξανά πω μια ακόμα για όποιον ίσως τον ενδιαφέρει.
Αλλάξτε τα λάδια με eneos premium 5-30,Πιείτε του το αίμα για καμιά 500-1000 χλμ ξανά αλλαγή λάδια φίλτρο και οδηγάτε πιο επιθετικά, το λαδοκαψιμο δια μαγείας θα εξαφανιστεί.
-
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Δλδ οι κάτοχοι vag έπρεπε να κάνουν κατάληψη στις αντιπροσωπίες;Θα το ξανά πω μια ακόμα για όποιον ίσως τον ενδιαφέρει.
Αλλάξτε τα λάδια με eneos premium 5-30,Πιείτε του το αίμα για καμιά 500-1000 χλμ ξανά αλλαγή λάδια φίλτρο και οδηγάτε πιο επιθετικά, το λαδοκαψιμο δια μαγείας θα εξαφανιστεί.
οκ θα μεταφέρω τη συμβουλή σου στη θεία μου!!!!!πειράζει που ζυγώνει τα 70;;;;;
Υ.Γ γιατί promotion της eneos;;;; -
Ψηνεσαι;
70 χρονών και τιμόνι είναι άκρως δελεαστικό για Τόκιο ντριφτ!
-
Καλησπέρα σε όλους!
Κι εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα σε Auris 2009 με τον 1.33 1NR-FE, το οποίο δυστυχώς αγόρασα μεταχειρισμένο, αφού το έλεγξε και η τοπική αντιπροσωπεία...
Θα δοκιμάσω τη λύση του xRRx, αλλά πραγματικά αρχίζω και σκέφτομαι ότι ίσως πρέπει να μαζευτούμε όλοι μαζί και να επενδύσουμε τα χρήματά μας σε δικηγόρο αντί για μάστορα...
-
Ο χρήστης dimitrisnd έγραψε:
Όσον αφορά το θέμα του κιβωτίου, πρέπει μήπως να αλλάξω προληπτικά την βίδα;
Που βρίσκεται αυτή;Πρέπει να λυθεί το κιβώτιο ολόκληρο. Δυστυχώς δεν μπορείς να την αλλάξεις προληπτικά, έτσι απλά. Πρέπει να κατέβει το κιβώτιο για να γίνει. Στη θέση σου θα το άφηνα όπως είναι και απλά θα το είχα κατά νου και θα πρόσεχα να μην κάνω απότομα κατεβάσματα.
*μπλιοφόρους και μένα τα ίδια. Κλασικότατο πρόβλημα
-
Σε yaris.
Γνωστός από φόρουμ μετά από άπειρες δοκιμές χημικών και μη, τρόπων συμβατικής αντιμετώπισης του προβλήματος, μόλις σήμερα δημοσίευσε ότι το μόνο που τελικά του δούλεψε είναι το https://xado.us/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/anticarbon
Έκαιγε 600ml /1000χλμ και εδώ και 3.000χλμ τίποτα!
Το ρίχνεις από τα μπουζί με κλειστό κινητήρα και μιζαρεις μετά από 20 λεπτά με τα μπουζί βγαλμένα για 10 δευτερόλεπτα , και μετά βάζεις μπουζί και οδηγείς 20 λεπτά στα κόκκινα. Σε auris αυτά... -
Ούτε οι αλχημιστές τέτοια κόλπα....
Με φωνάζει προχθές η γειτόνισα που δεν ξέρει πολλά από αυτοκίνητα να δω τον δείκτη λαδιού σε Yaris του 12 με 107000χλμ. Η ένδειξη ήταν ένα κλικ πριν το min...με 2000χλμ από το τελευταίο σέρβις.....και κάποιος έξυπνος της έβαλε 10-40 παρότι το βιβλίο αναφέρει αλλά ιξώδη.... -
Ο χρήστης dimitrisnd έγραψε:
Σε yaris.
Γνωστός από φόρουμ μετά από άπειρες δοκιμές χημικών και μη, τρόπων συμβατικής αντιμετώπισης του προβλήματος, μόλις σήμερα δημοσίευσε ότι το μόνο που τελικά του δούλεψε είναι το https://xado.us/chemicals-and-fluids/en ... anticarbon
Έκαιγε 600ml /1000χλμ και εδώ και 3.000χλμ τίποτα!
Το ρίχνεις από τα μπουζί με κλειστό κινητήρα και μιζαρεις μετά από 20 λεπτά με τα μπουζί βγαλμένα για 10 δευτερόλεπτα , και μετά βάζεις μπουζί και οδηγείς 20 λεπτά στα κόκκινα. Σε auris αυτά...Άρα δε φταίει το αυτοκίνητο αλλά η ποσότητα του λιπαντικού και τα διαστήματα αλλαγής του στο παρελθόν.
-
Ο χρήστης Ikar έγραψε:
Άρα δε φταίει το αυτοκίνητο αλλά η ποσότητα του λιπαντικού και τα διαστήματα αλλαγής του στο παρελθόν.
Πιπερι στο στομα που θα πεις για γρηγοροτερες αλλαγες λαδιου απο οτι λεει ο κατασκευαστης, 15000+ χιλιομετρα.
-
Συνοπτικά σχετικά με την κατανάλωση λαδιού. Έχω 1,33 2011 με 100.000χμ και μου έκαιγε 600ml/1000km. Η λέξη κλειδί είναι το “μου έκαιγε” !
Μετά από άπειρο διάβασμα για την κατανόηση του προβλήματος και όλους τους εναλλακτικούς τρόπους επισκευής, τελικά όντως βρήκα κάποιον που θεωρητικά ήταν ιδανικός σε όλες τις παραμέτρους του. Τον δοκίμασα και πλέον έχω κάνει 3.000km και δεν έχει κάψει κυριολεκτικά σταγόνα. (έχω τραβήξει video και φωτογραφίες των πιστονιών, πριν και μετά και η διαφορά είναι ξεκάθαρη)
Το προϊόν που χρησιμοποίησα είναι σε μορφή σπρέι - υγρή (υπάρχει και σε σωληνάρια, αλλά είναι δύσκολη η χρήση για τον κινητήρα μας). https://xado.us/chemicals-and-fluids/en ... anticarbon
Το υγρό το έχει ο Έλληνας αντιπρόσωπος http://xado.gr/en/contact-us και το ebay (απο Ουκρανία).
Γράφω και τις οδηγίες του πως το χρησιμοποίησα:
Σε διάφορα σημεία που βάζω αστεράκι ίσως θέλει αναθεώρηση η οδηγία. Γράψτε σχόλια από κάτω και αν καταλήξουμε σε κάτι νέο, κάνω edit και την προσαρμόζω.
Ενώ έχουμε το αυτοκίνητο σε επίπεδο έδαφος κρύο – η θερμοκρασία να είναι σε 0 κουτάκια, το βάζουμε μπροστά μέχρι να φτάσει σε 2 κουτάκια. Μετά το σβήνουμε.
Σκουπίζουμε το καπάκι της μηχανής και μετά με μια ηλεκτρική σκούπα μαζεύουμε ότι πιθανή σκόνη έχει. Δεν πρέπει να υπάρχει ο παραμικρός κόκκος σκόνης για να μην μπει μέσα στο μοτέρ σε επόμενα βήματα.
Βγάζουμε τα μπουζί χωρίς να βάλουμε αρκετή δύναμη και αποσυνδέουμε τους πολλαπλασιαστές. Ψεκάζουμε το υγρό αυστηρά για 5 δευτερόλεπτα σε κάθε κύλινδρο. Το ξαναγράφω, αυστηρά 5 δευτερόλεπτα και ούτε καν 6. Μετά βιδώνουμε με προσοχή το κάθε μπουζί χωρίς να το σφίξουμε (απλά για να μην μπαίνει αέρας).Αρχίζουμε να μετράμε 15 λεπτά. (σε αυτό το χρόνο, το υγρό λιώνει τον ζεστό άνθρακα και τον κάνει λάσπη. Επειδή δεν υπάρχει συμπίεση στους κυλίνδρους, τα ελατήρια είναι χαλαρά και το υγρό περνάει από τις κορυφές των πιστονιών στα ελατήρια και χαλαρώνει τον άνθρακα και από εκεί)
Στη διάρκεια των 15 λεπτών πρέπει να αποσυνδέσουμε ότι ασφάλεια υπάρχει και έχει σχέση με ενεργοποίηση των πολλαπλασιαστών και έκχυση καυσίμου μέσω injection. Αυτό γιατί δεν πρέπει να πέσει καύσιμο στους κυλίνδρους ούτε να δίνεται ρεύμα στους πολλαπλασιαστές (που ούτως ή άλλως έχουμε αποσυνδέσει για να μην καούν).
*Σύμφωνα με το ακόλουθο, που αφορά το δικό μου μοντέλο και από όσες ασφάλειες έχει (γιατί δεν τις έχει όλες) https://www.autogenius.info/toyota-auri ... 6-2012.../ αποφάσισα και έβγαλα τις 30, 32, 40, 41 (εδώ μπορούμε να το συζητήσουμε και να προσθέσουμε και άλλες).
*Επίσης θέμα για συζήτηση είναι ότι οι οδηγίες λένε Disconnect ignition timing sensor, Hall device and commutator. https://xado.us/.../engi.../anti-carbon ... anticarbon
Δεν ξέρω αν πρέπει να αποσυνδέσω κάτι ακόμα. Άλλες οδηγίες σε YouTube videos για παρόμοιες μεθόδους, λένε ότι πρέπει να σηκώσουμε την πεταλούδα με πλαστικό μαλακό κατσαβίδι και να την αφήσουμε σηκωμένη (για να μην την γρατσουνίσουμε) ώστε να υπάρχει πρόσβαση αέρα για τα επόμενα βήματα. Δεν το έκανα και δεν ξέρω αν είναι τρομερά απαραίτητο!
Μόλις περάσουν τα 15 λεπτά και αφού έχουμε κάνει όλα τα παραπάνω, βγάζουμε όλα τα μπουζί, βάζουμε μια μεγάλη απορροφητική πετσέτα πάνω στο καπάκι του μοτέρ (με προσοχή να μην έχει κλωστές, να μην είναι βρώμικη και να μην εξέχει και την τραβήξει κανένα λουρί) και γυρνάμε τη μίζα για 5-10 δευτερόλεπτα ώστε να καθαρίσουν τα ελατήρια με την κίνηση των πιστονιών. Άλλοι προτείνουν να το κάνουμε με το χέρι από το στροφαλοφόρο άξονα με κάποιο γαλλικό κλειδί. Σημαντικό να μην έχουμε βιδωμένα τα μπουζί γιατί θα γίνει υδραυλικό κλείδωμα (hydraulic lock) και θα σπάσει τα πάντα στο μοτέρ. Μετά το γύρισμα του μοτέρ , λογικά έχουν πεταχτεί βρωμιές παντού και έχουν μαζευτεί στην πετσέτα. Το θέλουμε αυτό. Δεν θέλουμε να μείνει υγρό στους κυλίνδρους -> υδραυλικό κλείδωμα. Για αυτό ψεκάζουμε μόνο 5 δευτερόλεπτα.
Μόλις το κάνουμε, περιμένουμε άλλα 5 λεπτά, υποθέτουμε πως δεν έχει μείνει μεγάλη ποσότητα υγρού στους κυλίνδρους και βάζουμε τα πάντα με προσοχή στη θέση τους. Βάζουμε μπροστά το αυτοκίνητο με αρκετή προσπάθεια (γυρνώντας κανονικά το κλειδί / πατώντας γκάζι κλπ), γιατί λογικά δεν θα παίρνει για τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα (θα κλοτσάει και δεν θα κρατάει ρελαντί), θα πάρει όμως στο τέλος (το ελπίζω τουλάχιστον).
Ξεκινάμε βόλτα 15λεπτη όπου το μοτέρ θα δουλεύει 4000-5000 στροφές – σύμφωνα με τη δική μου αντίληψη. Οι οδηγίες πάντως γράφουν: Start the engine and run it at moderate rpm for up to 15 minutes. During this period softened remains of carbon will be removed through the exhaust system. Οπότε ότι καταλαβαίνει ο καθένας!!!
Μετά τα 15 λεπτά, εγώ έκανα αλλαγή λαδιών. Ο κατασκευαστής λέει δεν χρειάζεται! Οπότε το αφήνω πάνω σας!!!
-
Πολυ ωραια μεθοδος, μπραβο που την ανακαλυψες
Φωτο πιστονιων πηρες με καμερα μεσα απο την τρυπα των μπουζι, ετσι?
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Πολυ ωραια μεθοδος, μπραβο που την ανακαλυψεςΦωτο πιστονιων πηρες με καμερα μεσα απο την τρυπα των μπουζι, ετσι?
Ναι. Τα είχα ανεβάσει εδώ:
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 9#p3247119
Για κάποιο λόγο το video μου το κατέβασε όμως το YouTube
-
Παιδιά καλησπέρα. Σε Yaris του 2016 υπάρχει πιθανότητα να χρησιμοποιήθηκε ο προβληματικός κινητήρας? Γιατι βλέπω οτι είναι ο ίδιος ο 1NR-FE.
-
Ο χρήστης cater έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα. Σε Yaris του 2016 υπάρχει πιθανότητα να χρησιμοποιήθηκε ο προβληματικός κινητήρας? Γιατι βλέπω οτι είναι ο ίδιος ο 1NR-FE.Αποκλείεται να έχει τοποθετηθεί προβληματικος κινητήρας μετά το 2013. Το γράφει και το TSB που έχω ανεβάσει και μεταφράσει. Μετά το 2013 έχουν γίνει πολλές αλλαγές στο μοτέρ.
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... 4#p3237574
Σαφέστατα όμως κρατάς στο μυαλό σου ότι πρέπει να βάζεις 0~20 λάδι και να το αλλάζεις σε λιγότερο από 10.000χμ ή 1 έτος (ότι έρθει πρώτο) και όχι να περιμένεις τα 15.000χμ που λέει η αντιπροσωπεία.
-
Αν κάποιος έβαζε σε μοτέρ της προβληματικής σειράς από την πρώτη αλλαγή λαδιού και μετά ιξώδες 0W-20 (όπως προτείνει ο κατασκευαστής),πιστεύετε ότι το πρόβλημα του άνθρακα στα ελατήρια θα είχε διαφορετική εξέλιξη ?
-
Όπως έχουμε γράψει και πιο πριν το πρόβλημα υπάρχει σίγουρα λόγω λάθους σχεδίασης του κινητήρα και εμφανίζεται νωρίς λόγω
*λανθασμένου ιξωδους ~ το σωστό είναι 0~20 λόγω ελαχίστων ανοχων στην κατασκευή του κινητήρα. Η θερμοκρασία περιβάλλοντος δεν παίζει ρόλο για καθημερινούς χρήστες ~του τύπου είναι Ελλάδα, πρέπει να βάζεις πιο χοντρό λάδι
*τα 15.000 για αλλαγή λαδιων, είναι υπερβολικά. Σαφέστατα παίζει ρόλο που χρησιμοποιείται το αυτοκίνητο, όμως κυρίως αν λειτουργεί σε αστικό περιβάλλον, το μέγιστο 10.000χμ (και πολλά λέω) πρέπει να έχουν αλλαχθεί. Αν τα χιλιόμετρα γίνονται μόνο σε ταξίδια, τότε και μόνο μπορεί να γίνει αλλαγή στα 15.000χμ. (ουσιαστικά οι αλλαγές κανονικά γίνονται με ώρες λειτουργίας και όχι με μέτρηση χιλιομέτρων που είναι ένας αναξιόπιστος αλλά εύκολος κανόνας)
*η λειτουργία του κινητήρα vvti σε χαμηλές στροφές τον μπουκώνει. Θέλει συχνά πατήματα ώστε να καθαρίζει. (Φυσικά αυτό έρχεται σε αντίθεση με τη λογική λειτουργίας του, που είναι η οικονομία. Οι αυστηρές εκπομπές καυσαερίων υποχρεωνουν να υπάρχει χαμηλή κατανάλωση και αυτό σε πολλούς κινητήρες οδηγεί στη χαμηλή αξιοπιστία.)Οπότε με τα παραπάνω 3, γνωρίζουμε γιατί εμφανίζεται το πρόβλημα ακόμα και στις 70.000χμ
-
sphinxgr έχω προμηθευτεί το xado anticarbon και σκοπεύω να ακολουθήσω τα βήματα σου στο yaris 1.33 (2010). Καμιά συμβουλή από την εμπειρία σου και τι να προσέξω περισσότερο; Τελικά, το πρόβλημα σου λύθηκε εντελώς ή απλά μείωσε την κατανάλωση σου; (σημ. το yaris καίει περίπου 1 λίτρο λάδι στα 500 - 600 χλμ.)
-
Ο χρήστης louisgr έγραψε:
sphinxgr έχω προμηθευτεί το xado anticarbon και σκοπεύω να ακολουθήσω τα βήματα σου στο yaris 1.33 (2010). Καμιά συμβουλή από την εμπειρία σου και τι να προσέξω περισσότερο; Τελικά, το πρόβλημα σου λύθηκε εντελώς ή απλά μείωσε την κατανάλωση σου; (σημ. το yaris καίει περίπου 1 λίτρο λάδι στα 500 - 600 χλμ.)Σαν συμβουλή, απλά διάβασε προσεκτικά τις οδηγίες! Στα 3000χμ που έχω κάνει δεν καίει, δεν κάνω και πολλά για να έχω σύντομα αποτελέσματα (κάνω 5000χμ το καλοκαίρι και άντε άλλα 2000 το χειμώνα) . Σίγουρα σε 1500χμ που θα κάνω πάλι αλλαγή, θα κάνω ξανά καθαρισμό, έτσι να έχουμε.
Εσένα έχει τεράστια κατανάλωση λαδιού!!! Δεν έχω ακούσει άλλον με τέτοια κατανάλωση! Πόσα χιλιόμετρα έχει ο κινητήρας? Στα πόσα χιλιόμετρα ξεκίνησε να καίει?
Έχω τεράστια περιέργεια πόσο θα καθαρίσει το δικό σου κινητήρα.
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού