-
Japan.
-
Μακάρι για όσους τους πάρουν αλλά αλλιώς τα γράφει το άρθρο που παρατεθεί στην κορυφή της σελίδας.
-
Ισως ο κινητηρας φτιαχνεραι τζαπαν, αλλα γενικα γιατι ειναι κακο να προερχονται απο ουγγαρια;
Και τα βιταρα νομιζω εκει φτιαχνονται. -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Το swift sport είναι ουγγαρεζικο?
Ωχ.Και να μην είναι κάποια στιγμή θα γίνει. Κάτι πρέπει να κατασκευάζει και η Magyar Suzuki...
-
Ο χρήστης panoz_s έγραψε:
Καλησπερα στην ομαδα,Στο θεμα για να μη σας κουραζω
Χρειαζεται να βγω απο το διλημμα Suzuki Swift 1.0 GL+ vs SEAT IBIZA 1.0 115 Style
και τα δυο αυτοκινητα εχουν παρομοιο εξοπλισμο
Στο suzuki υπαρχει η επιλογη μεταχειρισμενου στα 12000 ενω το ibiza kainoyrgio 14500.Συναισθημα η λογικη???
Το swift μου αρεσει πολυ περισσοτερο και επισης ειχα swift sport του 06 για 9 μηνες το οποιο δεν προλαβα να ευχαριστηθω λόγω κλοπης του
Απο την αλλη το ibiza εχει χωρους,περισσοτερο γκαζι, και μου αρεσε πολυ στην οδηγηση αλλα δεν εχει το 'χρωμα' του γιαπωνεζουΠροοριζεται για 2ο αυτοκινητο κυριως μεσα στη πολη
Εχε στο μυαλο σου πως αν παρεις suzuki μεταχειρισμενο ( φανταζομαι απο επισημη αντιπροσωπεια), η εγγυηση που σου δινουν ειναι 3 χρονια απο την 1η μερα κυκλοφοριας, αντι για 7 που δινουν αν το παρεις καινουριο κουτα.
-
Σήμερα είδα αυτό
Εξωτερικά πολύ όμορφες οι λεπτομέρειες στυλ καρμπόν σε προφυλακτήρες μαρσπιέ ,προτιμότερες από κάτι piano black που βάζουν άλλοι σε σημεία επιρρεπή σε μικρο κτυπήματα γρατσουνιές .
Το χρώμα βγάζει μια διακριτική αγριάδα , εγώ θα το παράγγελνα μολυβί που είναι μεταλλικό (χωρίς χρέωση) και δένει πιο καλά με τα προαναφερθέντα ''καρμπόν' αλλά και με τις κόκκινες λεπτομέρειες του εσωτερικού.Εσωτερικά χάρις στην μεγάλη οθόνη ,το όμορφο τιμόνι ,τα μπάκετ καθίσματα (τα δοκίμασα και ήταν άνετα) και τα κόκκινα διακοσμητικά φιλέτα (που δεν είναι μονότονα αλλά σβήνουν όμορφα σε μαύρο) δεν είναι σχεδιαστικά 10 χρόνια πίσω από το polo'18 … μόνο 3-4 Κάποιοι παραπονιούνται για τις λεπτές πόρτες αλλά 980 κιλά και πόρτες volvo δεν συνδυάζονται , άλλωστε οι λεπτές πόρτες είναι πλέον χαρακτηριστικό των Suzuki! Συν οτι προσδίνουν ευρυχωρία στο εσωτερικό , κάθισα και πίσω από τον εαυτό μου και δεν ακούμπαγα με τα γόνατα το μπροστινό κάθισμα
Στα αρνητικά τώρα το πάνω μέρος του ταμπλό , θυμίζει Αlfa Romeo του 2000 , μόνο μη κανείς το λάθος και βάλεις γυαλιστική αλοιφή τότε θα θυμίζει ταξί bluebird του ΄80
Δεν έχει επίσης ηλεκτροχρωματικό εσωτερικό καθρέπτη και κεντρικό υποβραχιόνιο (να κρύψει λίγο την κονσόλα δαπέδου που είναι χάλια και αυτή) , ρώτησα αν παραγγέλνονται , θα ρωτήσουν...Στα της προέλευσης -χώρας κατασκευής ο πωλητής μίλαγε με γρίφους , τέλος πάντων κοίταξα να δω το vin αλλά αντίθετα από τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα δεν το είχε στην βάση του παρμπρίζ , οπότε δεν ξέρω να σας πω σίγουρα αλλά μάλλον japan
Πάρτε και μια μπροστινή
-
Japan είναι το αυτοκίνητο.
-
Τιμη με το κλειδι στο χερι? Για να πηγες να το δεις το σκεφτεσαι σοβαρα....
Τεστ ντραιβ δεν το εχουν?Κι εγω για made in Ιαπωνια ακουσα Ετσι μου ειπε φιλος δλδ
-
Και εγώ japan ήξερα αλλά το άρθρο στην αρχή της ιστοσελίδας με προβλημάτισε.
-
Ημερομηνία: By Glenn Brooks | 26 September 2017
One of the biggest changes from a manufacturing standpoint, is the fact that the latest Swift is no longer built in Hungary. Sales for EU and EFTA markets commenced in June and our cars are built in Japan. Magyar Suzuki's Esztergom plant now concentrates on higher priced crossovers, the SX4 and Vitara being the only models which are made in Hungary.
Πηγή: https://www.just-auto.com/analysis/why- ... 78143.aspx
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Τιμη με το κλειδι στο χερι?19700€ - 19800€ Τα πάντα όλα. Ένας αντιπρόσωπος έδινε και πατάκι πορτμπαγκάζ ή κάτι σπορ αυτοκόλλητα
-
Αν τα κρύσταλλα (τζάμια) του αυτοκινήτου έχουν κωδικό Ε7 και ο κατασκευαστής είναι εταιρεία Ευρωπαϊκή θεωρητικά είναι Ουγγαρέζικο. Όποιος το ξαναδεί ας ρίξει μία ματιά στα τζάμια του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αν τα κρύσταλλα (τζάμια) του αυτοκινήτου έχουν κωδικό Ε7 και ο κατασκευαστής είναι εταιρεία Ευρωπαϊκή θεωρητικά είναι Ουγγαρέζικο. Όποιος το ξαναδεί ας ρίξει μία ματιά στα τζάμια του αυτοκινήτου.Το αμάξι είναι japan...δεν υπάρχει λόγος για έλεγχο.Παντως και το vitara αλλά και το sx4 που φτιάχνονται Ουγγαρία ειναι τερατα αξιοπιστίας οπότε δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα και εκεί να φτιαχνοταν...
-
Εγώ ανέφερα πως μπορεί κάποιος να καταλάβει αν είναι Ουγγαρέζικο ένα Suzuki.
Από εκεί και πέρα ο καθένας έχει τις απόψεις του και ερμηνεύει με το δικό του τρόπο τα περί 'τεράτων αξιοπιστίας'.
-
Το αν έχει ουγγαρέζικα τζάμια τι σχέση έχει με το που πραγματικά φτιάχνεται. Όταν λέμε made in japan και οτιδήποτε, τα υλικά των προμηθευτών μπορεί να είναι από οπουδήποτε. Το ίδιο ισχύει για όλους τους κατασκευαστές.
Δηλαδή ένα γερμανικό δεν μπορεί να φοράει μαρέλι και ένα ιταλικό μπος;
Το θέμα είναι με τι ποσοστό αστοχίας αγοράζει-παραγγέλνει ο κάθε κατασκευαστής από τους προμηθευτές του και τα quality controls που έχει. Αλίμονο να μην εμπιστευόμαστε τις αυτοματοποιημένες γραμμές παραγωγής στα χρόνια μας. -
Εγώ δεν εμπιστεύομαι άγνωστα ουγγρικά εργοστάσια που έχει εξουσιοδοτήσει η Magyar Suzuki για να φτιάχνει διάφορα σημεία/κομμάτια/στοιχεία του αυτοκινήτου.
Και δεν συζητάμε για γνωστές εταιρείες/βιομηχανίες τύπου Bosch και Marelli. Αλλά για κάτι φτηνοεργοστάσια που απλά έκαναν συμβάσεις με την Magyar και φτιάχνουν στοιχεία του αυτοκινήτου ώστε να μην μεταφέρονται από Ιαπωνία ή από κάποιο άλλο γνωστό εργοστάσιο.
π.χ. προτιμώ μοτέρ παραθύρων Ιαπωνικό παρά Ουγγρικό.
προτιμώ μοτέρ υαλοκαθαριστήρων Γερμανικό παρά Ουγγρικό.
Δεν θέλω η ηλεκτρονική πλακέτα ABS να είναι φτιαγμένη στην Ουγγαρία.
Δεν θέλω τα τζάμια του αυτοκινήτου να τα έχει φτιάξει ένα άγνωστο Ουγγρικό εργοστάσιο.
Και χίλια δυο άλλα παραδείγματα.Και για να το κλείσω εδώ το θέμα, επειδή βλέπω ότι ξεσηκωνόσαστε εσείς με τα Suzuki, για μένα η αξιοπιστία δεν περιορίζεται μόνο στα μηχανικά του αυτοκινήτου. Για μένα αξιοπιστία είναι τα πέρα/δώθε στα συνεργεία και που αποδίδουν οι μηχανικοί των συνεργείων τα προβλήματα που παρουσιάζονται σε ένα αυτοκίνητο.
-
Κοιτα καταιγιδα, αυτο ειναι ενα θεμα που μ απασχολει γενικως. Οι προδιαγραφες που γινονται στο αγνωστο ουγγρικο εργοστασιο ειναι ακριβως οι ιδιες μ αυτες που δινονται και στο ιαπωνικο.
Ειναι αληθεια πως τα ιαπωνικα περιφερειακα παρουσιαζουν λιγοτερα ελαττωματικα, αλλα μιας και οι προδιαγραφες ειναι ιδιες μεχρι τη λεπτομερεια, τι ειναι αυτο που οδηγει σε λαθη;
Στο τελευταιο εχεις δικιο πως η προχειροτητα των μηχανικων εκνευριζει αλλα δεν μπαινει στην κατηγορια αξιοπιστιας.
-
Δεν εννοώ για 'προχειρότητα' των μηχανικών, αλλά που τελικά αποδίδουν αρκετά προβλήματα οι μηχανικοί.
π.χ. Πάω με φίλο το Jimny του, για service πριν 3 μήνες.
Το Jimny Ιαπωνικό. Δεν έχει βγάλει τίποτα, παρά μόνο κάτι τριγμούς στις πόρτες. Λογικό λόγω κακής χρήσης.Στο συνεργείο πιάνω κουβέντα με τεχνικό που κοιτούσε ένα Splash από μέσα, στο σημείο του καθρέπτη.
- Τι έχει του λέω;
- Ράγισε το παρμπρίζ, μου λέει.
- Πως ράγισε;
- Συχνό φαινόμενο σε όσα δεν είναι Ιαπωνικά. Ευαίσθητα κρύσταλλα, ραγίζουν στο σημείο του καθρέπτη από τα τραντάγματα.
- Και από που έρχεται το Splash ρε φίλε;
- Ουγγαρία. Έχουν και άλλα θεματάκια τα Ουγγρικά αν τα ψάξεις σε βάθος. Καμιά σχέση με το Jimny που φέρατε και είναι Ιαπωνικό.
Προφανώς η Magyar Suzuki είτε δεν ελέγχεται επαρκώς από την μητρική Suzuki, είτε έχει το δικαίωμα η Magyar να 'επεμβαίνει' στα αυτοκίνητα όσο χρειάζεται ώστε να αυξάνεται το περιθώριο κέρδους, ασχέτως αν ρισκάρει στην ποιότητα.
-
Καταλαβα, απλα για την αντικειμενικοτητα του πραγματος να πω πως αλλο αυτοκινητο το τζιμνι, με αλλες προδιαγραφες και ανοχες, και αλλο το σπλας.
Για παραδειγμα το ανεβασμα στο πεζοδρομιο σε καποια μικρα αυτοκινητα οντως ταλαιπορουν το παρ μπριζ καθως δοκιμαζουν την στατικη στρεπτικη ακαμψια τους. Τωρα ο ιαπωνας ισως δεν το σκεφτηκε οτι εδω καβαλαμε πεζοδρομια και με τα μικρα μας αυτοκινητα και εν τελη δεν εδωσε τετοιες προδιαγραφες στο ουγγρικο εργοστασιο. Λαθος εκτιμηση της κουλτουρας αγορας.
Η συγκριση μπορει να γινει με τα σουιφτ, τα ουγγρικα και ιαπω ικα.
Γενικα παντως δεχομαι αυτο που λες και δεν το ακυρωνω, μιας και δεν εχω στοιχεια για το αντιθετο.
-
Η δική μου εμπειρία από Swift αφορά μόνο το δικό μου GTi που είχα το 1995 και ήταν Ουγγρικό. Τότε αγόρασα το GTi επειδή αρκετοί φίλοι στις παρέες το είχαν και είχα κολλήσει και εγώ.
Αλλά εκείνοι είχαν το Ιαπωνικό. Τέλος πάντων.
Από τότε έχουν περάσει πολλά χρόνια και η προσωπική μου εμπειρία δεν αποτελεί κανόνα. -
Test Drive του Swift Sport
Οδήγησα ένα για κανα μισάωρο πέριξ της Θεσσαλονίκης κυρίως στο αυτοκινητόδρομο , ήθελα να δω ηχομόνωση και ανάρτηση στα άσχημα κομμάτια που έχει η εθνική όταν μπαίνεις στην πόλη, σαγρέ κομμάτια ασφάλτου, κακοί αρμοί στις γέφυρες και την συγκεκριμένη μέρα πολύ αέρα .
Σε αυτό τον τομέα μπορώ να πω ότι τουλάχιστον δεν ήταν χειρότερο από το yaris που εχω τώρα ,ίσως λίγο παραπάνω αεροδυναμικό θόρυβο να έβγαζε αλλά όπως είπα φύσαγε πολύ . Υπάρχει και κάτι άλλο ,το sport οπτικά τουλάχιστον έχει πιο μεγάλη απόσταση από το έδαφος και σίγουρα πιο ψηλά τον μπροστινό προφυλακτήρα από το yaris μου*!
Επίσης εχει πιο όρθιο παρμπρίζ.Από θόρυβο κύλισης παρά τα 195/45 17 λάστιχα δεν είχε παραπάνω από το yaris με τα 185/60 15 ,τα γκάπ όμως στους κακότεχνους αρμούς ακούγονταν πιο έντονα ,το 45άρι προφίλ γαρ ,ελπίζω μόνο οι όμορφες ζάντες να είναι τίποτα enkei προέλευση και να μην στραβώνουν εύκολα.
Έκανα και κάποια ανοίγματα για λίγο, όμως το αμάξι είχε μόνο 1000 χλμ , δεν το πίεσα παρατεταμένα , τίποτα συνταρακτικό γιατί απλά κρύβει καλά την ταχύτητα του και τα νούμερα των επιδόσεων που όλα τα test του ειδικού τύπου επιβεβαιώνουν . Βροοούμ απο την εξάτμιση στα πατήματα και μπαμ μπουμ στα αφήματα δεν υπάρχουν, το μοτέρ είναι ήσυχο καμμιά σχέση με τα τρικύλινδρα που έχω οδηγήσει οπότε από κει δε παίρνεις συγκίνηση .
Συγκίνηση δεν παίρνεις ούτε όταν μπαίνεις στην γλιστερή Μοναστηρίου από κάθετο δρόμο με φουλ γκάζι , γλίστρα και λίγο** πανάθεμα σε να ανέβουν οι παλμοί Το αυτοκίνητο εχει επίσης τέλεια φρένα και σε συνδυασμό με τα συστήματα προστασίας που εχει στάνταρ είναι η προσφορά της Suzuki στην νεολαία όποιος το στουκάρει ή πιωμένος θα είναι ή οι δημοσιογράφοι που χάλασαν εκείνο το φωσφοριζέ κίτρινο εγώ πάντως στον γιό μου θα το έδινα (που ξέρω δεν πίνει).
Επιβεβαίωσα ότι το αυτοκίνητο τραβάει γραμμικά και όμορφα από τις 2000 μέχρι τις 6000 σαλ χωρίς να λαχανιάζει και κτυπάει κόφτη ακριβώς στις 6000, 200 σαλ ΠΡΙΝ αρχίσει το κόκκινο στο στροφόμετρο αυτό το μοτέρ εχει πολύ περιθώριο βελτίωσης !
Παρα πολύ καλό και το σασμάν όσο πιο γρήγορο το χέρι τόσο καλλίτερες οι αλλαγές (Realzeus θα εγκρίνει) και τέλειες οι σχέσεις, 'χωνεύουν' η μια μέσα στην άλλη δεν νοιώθεις κάπου να κρεμάς , τώρα βέβαια δεν δοκίμασα τί κάνει η 6η μετα τα 160 και αν μαζεύει χλμ , βρείτε κανένα video στο you tube από καμμιά αούτομπαν και ανεβάστε το
Συνολικά το αυτοκίνητο είχε μια δεμένη μηχανικά αίσθηση έχει καλό πάτημα στο δρόμο αλλά ταυτόχρονα ήταν και ευκολοδήγητο χωρίς βαριά άνευ λόγου χειριστήρια και αν σου πουν ότι είναι 200 κιλά ελαφρύτερο σχεδόν από κάτι polo fiesta μετα το test drive δεν θα το πιστεύεις !
Τέλος κατανάλωση το συγκεκριμένο είχε μέση 7,3 μετα από 1000 χλμ για άστρωτο test drive καλή νομίζω.
- Το Yaris μου είναι μια έκδοση με εργοστασιακά πιο χαμηλωμένη και σφικτή ανάρτηση
** Το βίντεο μερικά ποστ παραπάνω με το sport που πάει με τις πάντες είναι ψιλομούφα γιατί του έχουν βάλει κάτι πρόσθετα στους πίσω τροχούς για να γλιστράει (πολύ) πιο εύκολα και εγώ στην αρχή την πάτησα
- Το Yaris μου είναι μια έκδοση με εργοστασιακά πιο χαμηλωμένη και σφικτή ανάρτηση
Νέο Suzuki Swift 2017