-
Το πρόβλημα είναι diesel η βεντζηνα .Αυτοι που έχουν πάρει diesel προσπαθούν να πείσουν ότι τα αυτοκινητα τους είναι ποοο οικονομικά από τη βεντζηνα .Δυστυχως δεν μπορούν να καταλάβουν ότι και στα suv οι κινητήρες έχουν εξελιχθεί και δεν καίνε αύρα τα τρέλα λίτρα που έκαιγαν πριν 10 χρονια .Η οικονομία πάνω κάτω είναι στο 20% με μεγάλο ατού η διαφορά τιμής λίτρου .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Το πρόβλημα είναι diesel η βεντζηνα .Αυτοι που έχουν πάρει diesel προσπαθούν να πείσουν ότι τα αυτοκινητα τους είναι ποοο οικονομικά από τη βεντζηνα .Δυστυχως δεν μπορούν να καταλάβουν ότι και στα suv οι κινητήρες έχουν εξελιχθεί και δεν καίνε αύρα τα τρέλα λίτρα που έκαιγαν πριν 10 χρονια .Η οικονομία πάνω κάτω είναι στο 20% με μεγάλο ατού η διαφορά τιμής λίτρου .Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν έκανα ποτέ συγκριση με πετρέλαιο και φυσικά έχουν μικρότερες καταναλώσεις και μεγαλύτερη ροπή αλλά έχουν αλλά θεματάκια που εάν σου κάτσουν πανε όλα περίπατο.
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Το πρόβλημα είναι diesel η βεντζηνα .Αυτοι που έχουν πάρει diesel προσπαθούν να πείσουν ότι τα αυτοκινητα τους είναι ποοο οικονομικά από τη βεντζηνα .Δυστυχως δεν μπορούν να καταλάβουν ότι και στα suv οι κινητήρες έχουν εξελιχθεί και δεν καίνε αύρα τα τρέλα λίτρα που έκαιγαν πριν 10 χρονια .Η οικονομία πάνω κάτω είναι στο 20% με μεγάλο ατού η διαφορά τιμής λίτρου .Sent from my iPhone using Tapatalk
Φίλε μου δεν ξέρω πως το στηρίζεις αυτό το 20% οικονομία. Για να δούμε
Ένα μεσαίο ντίζελ 1.6 που δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικό καιεί 6 λτ (πχ το δικό μου είναι 4 1/2 χρόνια στο 4.9!). Το αντίστοιχο βενζίνης τούρμπο 1.2 ή 1.4 8 λτ. Τιμή μεση για καλό ντίζελ της γνωστής προσφοράς τώρα 1.35 αντίστοιχα βενζίνης 1.62. Άρα στα 1000 χλμ έχουμε 60 Χ 1.35= 81 ευρώ για το ντίζελ και 80 Χ1.62=129.6 ευρω. 81/129.6=0.625 δλδ 37.5% οικονομικότερο το ντίζελ!Τώρα εσύ πως βγάζεις 20% είναι δικό σου θέμα.
Και έχουμε πει πολλές φορές το ντίζελ και να το πιέσεις φορτωμένο στην ανηφόρα το δικό μου πχ από 5 θα πάει 5.5 παραπάνω δεν πάει ! Το τούρμπο βενζίνη σε αντίστοιχες συνθήκες πίεσης το 8 γίνεται εύκολα 10!
Δλδ το ντίζελ όταν ζοριστεις αυξάνει 10% την κατανάλωση του η βενζίνη 25%!!!
Αυτό λένε τα πραγματικά νούμερα. Τώρα αν διαβάζεις τα πληρωμένα παπαγαλάκια του ειδικού τύπου βγαίνει το συμπέρασμα ότι ντίζελ αξίζει μετά τα 20000/έτος και ότι τα σύγχρονα τούρμπο βενζίνη καίνε τα ίδια περίπου με τα βρωμοντιζελ!
Είναι τα ίδια παπαγαλάκια που πριν 6 χρόνια γιόρταζαν την απελευθέρωση του ντίζελ στις πόλεις και προέτρεπαν όλους μας να πάρουμε τα οικονομικά και προπαντός καθαρά ντίζελ!Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Το πρόβλημα είναι diesel η βεντζηνα .Αυτοι που έχουν πάρει diesel προσπαθούν να πείσουν ότι τα αυτοκινητα τους είναι ποοο οικονομικά από τη βεντζηνα .Δυστυχως δεν μπορούν να καταλάβουν ότι και στα suv οι κινητήρες έχουν εξελιχθεί και δεν καίνε αύρα τα τρέλα λίτρα που έκαιγαν πριν 10 χρονια .Η οικονομία πάνω κάτω είναι στο 20% με μεγάλο ατού η διαφορά τιμής λίτρου .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Φίλε μου δεν ξέρω πως το στηρίζεις αυτό το 20% οικονομία. Για να δούμε
Ένα μεσαίο ντίζελ 1.6 που δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικό καιεί 6 λτ (πχ το δικό μου είναι 4 1/2 χρόνια στο 4.9!). Το αντίστοιχο βενζίνης τούρμπο 1.2 ή 1.4 8 λτ. Τιμή μεση για καλό ντίζελ της γνωστής προσφοράς τώρα 1.35 αντίστοιχα βενζίνης 1.62. Άρα στα 1000 χλμ έχουμε 60 Χ 1.35= 81 ευρώ για το ντίζελ και 80 Χ1.62=129.6 ευρω. 81/129.6=0.625 δλδ 37.5% οικονομικότερο το ντίζελ!Τώρα εσύ πως βγάζεις 20% είναι δικό σου θέμα.
Και έχουμε πει πολλές φορές το ντίζελ και να το πιέσεις φορτωμένο στην ανηφόρα το δικό μου πχ από 5 θα πάει 5.5 παραπάνω δεν πάει ! Το τούρμπο βενζίνη σε αντίστοιχες συνθήκες πίεσης το 8 γίνεται εύκολα 10!
Δλδ το ντίζελ όταν ζοριστεις αυξάνει 10% την κατανάλωση του η βενζίνη 25%!!!
Αυτό λένε τα πραγματικά νούμερα. Τώρα αν διαβάζεις τα πληρωμένα παπαγαλάκια του ειδικού τύπου βγαίνει το συμπέρασμα ότι ντίζελ αξίζει μετά τα 20000/έτος και ότι τα σύγχρονα τούρμπο βενζίνη καίνε τα ίδια περίπου με τα βρωμοντιζελ!
Είναι τα ίδια παπαγαλάκια που πριν 6 χρόνια γιόρταζαν την απελευθέρωση του ντίζελ στις πόλεις και προέτρεπαν όλους μας να πάρουμε τα οικονομικά και προπαντός καθαρά ντίζελ!Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το δικό μου Tiguan 1.4 -125ps και μέσα στη πόλη 7-7,5 μέση Με κλιματισμό είναι στα 8.Το diesel Tiguan 1.6 με αυτά που λες για οικονομία πάνω από 30% πρέπει να καίει κάτω από 5 λίτρα .Δεν νομίζω ότι καεί τόσο .Μιλαω πάντα για κατηγορία αυτοκινήτου suv όχι τύπου fiesta .Οταν επέλεξα το δικό μου αυτοκίνητο δεν άκουσα παπαγαλάκια αλλά τους ίδιους πωλητές αλλά και τα συνεργεία .Με 10000 χλμ το χρόνο για μέσα στην Αθήνα και με 2 ταξίδια ήταν περιτα για μένα τα 2000e πάνω στη τιμή .Γνωμη δικιά μου για μέσα στη πόλη χαμηλού κυβισμού αυτοκινητα τύπου aygo-108 κτλ -υβριδικά και ηλεκτρικά .Τα diesel πάνω από 2000cc εκτός πόλης και στη χειρότερη 20000χλμ το χρόνο .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Το πρόβλημα είναι diesel η βεντζηνα .Αυτοι που έχουν πάρει diesel προσπαθούν να πείσουν ότι τα αυτοκινητα τους είναι ποοο οικονομικά από τη βεντζηνα .Δυστυχως δεν μπορούν να καταλάβουν ότι και στα suv οι κινητήρες έχουν εξελιχθεί και δεν καίνε αύρα τα τρέλα λίτρα που έκαιγαν πριν 10 χρονια .Η οικονομία πάνω κάτω είναι στο 20% με μεγάλο ατού η διαφορά τιμής λίτρου .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Φίλε μου δεν ξέρω πως το στηρίζεις αυτό το 20% οικονομία. Για να δούμε
Ένα μεσαίο ντίζελ 1.6 που δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικό καιεί 6 λτ (πχ το δικό μου είναι 4 1/2 χρόνια στο 4.9!). Το αντίστοιχο βενζίνης τούρμπο 1.2 ή 1.4 8 λτ. Τιμή μεση για καλό ντίζελ της γνωστής προσφοράς τώρα 1.35 αντίστοιχα βενζίνης 1.62. Άρα στα 1000 χλμ έχουμε 60 Χ 1.35= 81 ευρώ για το ντίζελ και 80 Χ1.62=129.6 ευρω. 81/129.6=0.625 δλδ 37.5% οικονομικότερο το ντίζελ!Τώρα εσύ πως βγάζεις 20% είναι δικό σου θέμα.
Και έχουμε πει πολλές φορές το ντίζελ και να το πιέσεις φορτωμένο στην ανηφόρα το δικό μου πχ από 5 θα πάει 5.5 παραπάνω δεν πάει ! Το τούρμπο βενζίνη σε αντίστοιχες συνθήκες πίεσης το 8 γίνεται εύκολα 10!
Δλδ το ντίζελ όταν ζοριστεις αυξάνει 10% την κατανάλωση του η βενζίνη 25%!!!
Αυτό λένε τα πραγματικά νούμερα. Τώρα αν διαβάζεις τα πληρωμένα παπαγαλάκια του ειδικού τύπου βγαίνει το συμπέρασμα ότι ντίζελ αξίζει μετά τα 20000/έτος και ότι τα σύγχρονα τούρμπο βενζίνη καίνε τα ίδια περίπου με τα βρωμοντιζελ!
Είναι τα ίδια παπαγαλάκια που πριν 6 χρόνια γιόρταζαν την απελευθέρωση του ντίζελ στις πόλεις και προέτρεπαν όλους μας να πάρουμε τα οικονομικά και προπαντός καθαρά ντίζελ!Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
και κάτι που ξέχασα όταν αγοράζεις κάτι κοιτάς και ποσό περίπου θα το κρατήσεις .Ειναι άλλο πράγμα να κρατάς ένα αυτοκίνητο 3 χρονια και άλλο δέκα .Εγω επειδή τα κρατάω τουλάχιστον 10 δεν νομοζω ότι σε 10 χρονια από τώρα θα κυκλοφορούν diesel στα μεγάλα αστικά κέντρα και ιδιαίτερα στην Αθήνα .Ακομα και ευρωπαϊκή νομοθεσία να μην υπάρχει η ελλιπέστατη συντήρηση που θα κάνει το μεγαλητερο ποσοστό κατόχων diesel θα αναγκάσει το κράτος να Τς καταργήσεις .Ο κόσμος επέλεξε τα diesel για οικονομία τα diesel αν δεν γίνει σωστα η συντήρηση τους όχι απλά θα βρωμιση ο τόπος αλλά θα καταντήσουν σαν τα ταξί.Επισης αν τυχόν έχεις μπει σε ταξί για ρωτά πόσοι συνάδελφοι έβγαλαν τα dpf και αυτοί που δεν τα έβγαλαν τι έπαθαν ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Το μέλλον είναι τα υβριδικά -ηλεκτρικά - χαμηλού κυβισμού κινητήρες
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Φίλε μου και εγώ για suv ντίζελ 1.6 μιλάω που καίει 6 και το ίδιο σε βενζίνης 1.2 που καιει 8. Αυτά τα νούμερα βγάζουν όπως έγραψα με τα σημερινά δεδομένα 37.5% διαφορά στην κατανάλωση. Που θες να καταλήξεις; Και σου βάζω 6 στο ντίζελ ενώ υπάρχουν και οικονομικότερα που καίνε 5-5.5. Τουρμπακια suv που να καινε κάτω από 8 άντε 7.5 δεν θα βρεις.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Φίλε μου και εγώ για suv ντίζελ 1.6 μιλάω που καίει 6 και το ίδιο σε βενζίνης 1.2 που καιει 8. Αυτά τα νούμερα βγάζουν όπως έγραψα με τα σημερινά δεδομένα 37.5% διαφορά στην κατανάλωση. Που θες να καταλήξεις; Και σου βάζω 6 στο ντίζελ ενώ υπάρχουν και οικονομικότερα που καίνε 5-5.5. Τουρμπακια suv που να καινε κάτω από 8 άντε 7.5 δεν θα βρεις.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
τα παρουσιάζουν ότι σε πανε σχεδόν τσάμπα .Αν βάλει όμως καποιος κάτω τα θετικά και τα Αρνητικα για το τι το θέλει για ποσά χλμ και κτλ θα δει ότι κάνει λαθος
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Το πρόβλημα είναι diesel η βεντζηνα .Αυτοι που έχουν πάρει diesel προσπαθούν να πείσουν ότι τα αυτοκινητα τους είναι ποοο οικονομικά από τη βεντζηνα .Δυστυχως δεν μπορούν να καταλάβουν ότι και στα suv οι κινητήρες έχουν εξελιχθεί και δεν καίνε αύρα τα τρέλα λίτρα που έκαιγαν πριν 10 χρονια .Η οικονομία πάνω κάτω είναι στο 20% με μεγάλο ατού η διαφορά τιμής λίτρου .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Φίλε μου δεν ξέρω πως το στηρίζεις αυτό το 20% οικονομία. Για να δούμε
Ένα μεσαίο ντίζελ 1.6 που δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικό καιεί 6 λτ (πχ το δικό μου είναι 4 1/2 χρόνια στο 4.9!). Το αντίστοιχο βενζίνης τούρμπο 1.2 ή 1.4 8 λτ. Τιμή μεση για καλό ντίζελ της γνωστής προσφοράς τώρα 1.35 αντίστοιχα βενζίνης 1.62. Άρα στα 1000 χλμ έχουμε 60 Χ 1.35= 81 ευρώ για το ντίζελ και 80 Χ1.62=129.6 ευρω. 81/129.6=0.625 δλδ 37.5% οικονομικότερο το ντίζελ!Τώρα εσύ πως βγάζεις 20% είναι δικό σου θέμα.
Και έχουμε πει πολλές φορές το ντίζελ και να το πιέσεις φορτωμένο στην ανηφόρα το δικό μου πχ από 5 θα πάει 5.5 παραπάνω δεν πάει ! Το τούρμπο βενζίνη σε αντίστοιχες συνθήκες πίεσης το 8 γίνεται εύκολα 10!
Δλδ το ντίζελ όταν ζοριστεις αυξάνει 10% την κατανάλωση του η βενζίνη 25%!!!
Αυτό λένε τα πραγματικά νούμερα. Τώρα αν διαβάζεις τα πληρωμένα παπαγαλάκια του ειδικού τύπου βγαίνει το συμπέρασμα ότι ντίζελ αξίζει μετά τα 20000/έτος και ότι τα σύγχρονα τούρμπο βενζίνη καίνε τα ίδια περίπου με τα βρωμοντιζελ!
Είναι τα ίδια παπαγαλάκια που πριν 6 χρόνια γιόρταζαν την απελευθέρωση του ντίζελ στις πόλεις και προέτρεπαν όλους μας να πάρουμε τα οικονομικά και προπαντός καθαρά ντίζελ!Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το δικό μου Tiguan 1.4 -125ps και μέσα στη πόλη 7-7,5 μέση Με κλιματισμό είναι στα 8.Το diesel Tiguan 1.6 με αυτά που λες για οικονομία πάνω από 30% πρέπει να καίει κάτω από 5 λίτρα .Δεν νομίζω ότι καεί τόσο .Μιλαω πάντα για κατηγορία αυτοκινήτου suv όχι τύπου fiesta .Οταν επέλεξα το δικό μου αυτοκίνητο δεν άκουσα παπαγαλάκια αλλά τους ίδιους πωλητές αλλά και τα συνεργεία .Με 10000 χλμ το χρόνο για μέσα στην Αθήνα και με 2 ταξίδια ήταν περιτα για μένα τα 2000e πάνω στη τιμή .Γνωμη δικιά μου για μέσα στη πόλη χαμηλού κυβισμού αυτοκινητα τύπου aygo-108 κτλ -υβριδικά και ηλεκτρικά .Τα diesel πάνω από 2000cc εκτός πόλης και στη χειρότερη 20000χλμ το χρόνο .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο χρήστης ils έγραψε:
Το πρόβλημα είναι diesel η βεντζηνα .Αυτοι που έχουν πάρει diesel προσπαθούν να πείσουν ότι τα αυτοκινητα τους είναι ποοο οικονομικά από τη βεντζηνα .Δυστυχως δεν μπορούν να καταλάβουν ότι και στα suv οι κινητήρες έχουν εξελιχθεί και δεν καίνε αύρα τα τρέλα λίτρα που έκαιγαν πριν 10 χρονια .Η οικονομία πάνω κάτω είναι στο 20% με μεγάλο ατού η διαφορά τιμής λίτρου .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Φίλε μου δεν ξέρω πως το στηρίζεις αυτό το 20% οικονομία. Για να δούμε
Ένα μεσαίο ντίζελ 1.6 που δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικό καιεί 6 λτ (πχ το δικό μου είναι 4 1/2 χρόνια στο 4.9!). Το αντίστοιχο βενζίνης τούρμπο 1.2 ή 1.4 8 λτ. Τιμή μεση για καλό ντίζελ της γνωστής προσφοράς τώρα 1.35 αντίστοιχα βενζίνης 1.62. Άρα στα 1000 χλμ έχουμε 60 Χ 1.35= 81 ευρώ για το ντίζελ και 80 Χ1.62=129.6 ευρω. 81/129.6=0.625 δλδ 37.5% οικονομικότερο το ντίζελ!Τώρα εσύ πως βγάζεις 20% είναι δικό σου θέμα.
Και έχουμε πει πολλές φορές το ντίζελ και να το πιέσεις φορτωμένο στην ανηφόρα το δικό μου πχ από 5 θα πάει 5.5 παραπάνω δεν πάει ! Το τούρμπο βενζίνη σε αντίστοιχες συνθήκες πίεσης το 8 γίνεται εύκολα 10!
Δλδ το ντίζελ όταν ζοριστεις αυξάνει 10% την κατανάλωση του η βενζίνη 25%!!!
Αυτό λένε τα πραγματικά νούμερα. Τώρα αν διαβάζεις τα πληρωμένα παπαγαλάκια του ειδικού τύπου βγαίνει το συμπέρασμα ότι ντίζελ αξίζει μετά τα 20000/έτος και ότι τα σύγχρονα τούρμπο βενζίνη καίνε τα ίδια περίπου με τα βρωμοντιζελ!
Είναι τα ίδια παπαγαλάκια που πριν 6 χρόνια γιόρταζαν την απελευθέρωση του ντίζελ στις πόλεις και προέτρεπαν όλους μας να πάρουμε τα οικονομικά και προπαντός καθαρά ντίζελ!Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
και κάτι που ξέχασα όταν αγοράζεις κάτι κοιτάς και ποσό περίπου θα το κρατήσεις .Ειναι άλλο πράγμα να κρατάς ένα αυτοκίνητο 3 χρονια και άλλο δέκα .Εγω επειδή τα κρατάω τουλάχιστον 10 δεν νομοζω ότι σε 10 χρονια από τώρα θα κυκλοφορούν diesel στα μεγάλα αστικά κέντρα και ιδιαίτερα στην Αθήνα .Ακομα και ευρωπαϊκή νομοθεσία να μην υπάρχει η ελλιπέστατη συντήρηση που θα κάνει το μεγαλητερο ποσοστό κατόχων diesel θα αναγκάσει το κράτος να Τς καταργήσεις .Ο κόσμος επέλεξε τα diesel για οικονομία τα diesel αν δεν γίνει σωστα η συντήρηση τους όχι απλά θα βρωμιση ο τόπος αλλά θα καταντήσουν σαν τα ταξί.Επισης αν τυχόν έχεις μπει σε ταξί για ρωτά πόσοι συνάδελφοι έβγαλαν τα dpf και αυτοί που δεν τα έβγαλαν τι έπαθαν ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εντάξει φίλε μόνο από 20000 το χρόνο και πάνω συμφέρει το ντίζελ δεν θα στο χαλάσω έτσι είναι αν έτσι νομίζεις. Βάλε τα νούμερα κάτω και δες. Φυσικά αν το αμάξι το εχεις μόνο για το σούπερ μάρκετ και για τα τσιγάρα ε ναι δεν έχει νόημα να πάρει ντίζελ!
Όσο για το αν θα κυκλοφορούν τα ντίζελ σε 10 χρόνια στις πόλεις σου λέω 100% αν πάρεις σήμερα euro6d θα κυκλοφορούν! Αν πάρει τώρα μεταχειρισμένο euro5 και το θες για τα επόμενα 10 χρόνια μπορεί όντως να μην κυκλοφορούν. Εγώ έχω euro5 4 1/2 χρόνια. Αν σε 10 χρόνια καταργησουν την κυκλοφορία του λες να τραβήξω ζόρι;
Όσο το ότι οι κάτοχοι των ντίζελ δεν τα συντηρούν αυτό πάλι από που προκύπτει; Είναι όπως το ότι έχει οικονομία μόνο 20% ενώ σου απέδειξα ότι είναι σχεδόν διπλάσια;Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Φίλε μου και εγώ για suv ντίζελ 1.6 μιλάω που καίει 6 και το ίδιο σε βενζίνης 1.2 που καιει 8. Αυτά τα νούμερα βγάζουν όπως έγραψα με τα σημερινά δεδομένα 37.5% διαφορά στην κατανάλωση. Που θες να καταλήξεις; Και σου βάζω 6 στο ντίζελ ενώ υπάρχουν και οικονομικότερα που καίνε 5-5.5. Τουρμπακια suv που να καινε κάτω από 8 άντε 7.5 δεν θα βρεις.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
επειδη σε έχω χάσει τι πολλαπλασιάσεις 60 και μετά 80 τα λίτρα ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Στη μια πολλαπλασιάσεις 60x στο άλλο 80x?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Φίλε μου και εγώ για suv ντίζελ 1.6 μιλάω που καίει 6 και το ίδιο σε βενζίνης 1.2 που καιει 8. Αυτά τα νούμερα βγάζουν όπως έγραψα με τα σημερινά δεδομένα 37.5% διαφορά στην κατανάλωση. Που θες να καταλήξεις; Και σου βάζω 6 στο ντίζελ ενώ υπάρχουν και οικονομικότερα που καίνε 5-5.5. Τουρμπακια suv που να καινε κάτω από 8 άντε 7.5 δεν θα βρεις.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
να σου στείλω μια photo από το trip computer με 7.1 μέση κατανάλωση που έχω από αρχή ανεφοδιασμού ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Φίλε μου και εγώ για suv ντίζελ 1.6 μιλάω που καίει 6 και το ίδιο σε βενζίνης 1.2 που καιει 8. Αυτά τα νούμερα βγάζουν όπως έγραψα με τα σημερινά δεδομένα 37.5% διαφορά στην κατανάλωση. Που θες να καταλήξεις; Και σου βάζω 6 στο ντίζελ ενώ υπάρχουν και οικονομικότερα που καίνε 5-5.5. Τουρμπακια suv που να καινε κάτω από 8 άντε 7.5 δεν θα βρεις.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
τα παρουσιάζουν ότι σε πανε σχεδόν τσάμπα .Αν βάλει όμως καποιος κάτω τα θετικά και τα Αρνητικα για το τι το θέλει για ποσά χλμ και κτλ θα δει ότι κάνει λαθος
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ποιοι τα παρουσιαζουν;
Είπε κανείς ότι πάνε τζάμπα;
Σου λέω ότι λες ανακρίβειες και πετάς νούμερα που δεν ισχύουν. Πόσο καίει κατά την γνώμη σου ένα σύγχρονο suv diesel ; Το 20% πως το έβγαλες;Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για 1000 km με diesel θες 60 l με τιμή € 1,35, Για 1000 km με βενζίνη θες 80 l με τιμή € 1,62.
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Φίλε μου και εγώ για suv ντίζελ 1.6 μιλάω που καίει 6 και το ίδιο σε βενζίνης 1.2 που καιει 8. Αυτά τα νούμερα βγάζουν όπως έγραψα με τα σημερινά δεδομένα 37.5% διαφορά στην κατανάλωση. Που θες να καταλήξεις; Και σου βάζω 6 στο ντίζελ ενώ υπάρχουν και οικονομικότερα που καίνε 5-5.5. Τουρμπακια suv που να καινε κάτω από 8 άντε 7.5 δεν θα βρεις.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
να σου στείλω μια photo από το trip computer με 7.1 μέση κατανάλωση που έχω από αρχή ανεφοδιασμού ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Να σου στείλω μια φωτό 400 χλμ ΕΟ με μέση στο 4.6 ? Άστο φίλε ....και το 4.6 ήταν με 135 χλμ στις 2250 στροφές με φορτωμένο αμάξι για διακοπές με ac συνέχεια ανοικτό 3 άτομα με ανηφόρα Μπράλου με στροφές στους πρόποδες του Παρνασσού κοκ. Το δικό σου 7.1 πως ήταν στην ευθεία με 100 και ούριο άνεμο;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Για 1000 km με diesel θες 60 l με τιμή € 1,35, Για 1000 km με βενζίνη θες 80 l με τιμή € 1,62.Όπως τα γράφει ο φίλος. Τι δεν καταλαβαίνεις;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οκ το καταλαβα τα λίτρα με τις μεσες καταναλώσεις έχεις βάλει .Ναι αλλά εμένα δεν καεί 8.Να σε ρωτήσω αν εξισωθεί η τιμή λίτρου diesel με βεντζηνα για τι διαφορά θα μιλάμε .30 λεπτά έχει φτάσει η διαφορά τιμής και είχε ξεκινήσει κάποτε πολύ παραπάνω .Περισσοτερη διαφορά από τη διαφορά τιμής κίτρου υπάρχει .Επισης όσο αφορά τη συντήρηση το βλέπω με τη κρίση που υπάρχει ποσό προσέχουν τα αυτοκινητα τους
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Φίλε μου και εγώ για suv ντίζελ 1.6 μιλάω που καίει 6 και το ίδιο σε βενζίνης 1.2 που καιει 8. Αυτά τα νούμερα βγάζουν όπως έγραψα με τα σημερινά δεδομένα 37.5% διαφορά στην κατανάλωση. Που θες να καταλήξεις; Και σου βάζω 6 στο ντίζελ ενώ υπάρχουν και οικονομικότερα που καίνε 5-5.5. Τουρμπακια suv που να καινε κάτω από 8 άντε 7.5 δεν θα βρεις.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
να σου στείλω μια photo από το trip computer με 7.1 μέση κατανάλωση που έχω από αρχή ανεφοδιασμού ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Να σου στείλω μια φωτό 400 χλμ ΕΟ με μέση στο 4.6 ? Άστο φίλε ....και το 4.6 ήταν με 135 χλμ στις 2250 στροφές με φορτωμένο αμάξι για διακοπές με ac συνέχεια ανοικτό 3 άτομα με ανηφόρα Μπράλου με στροφές στους πρόποδες του Παρνασσού κοκ. Το δικό σου 7.1 πως ήταν στην ευθεία με 100 και ούριο άνεμο;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
να σου στείλω και έχω μια photo από εθνική με 5.1 μέση ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Φίλε μου και εγώ για suv ντίζελ 1.6 μιλάω που καίει 6 και το ίδιο σε βενζίνης 1.2 που καιει 8. Αυτά τα νούμερα βγάζουν όπως έγραψα με τα σημερινά δεδομένα 37.5% διαφορά στην κατανάλωση. Που θες να καταλήξεις; Και σου βάζω 6 στο ντίζελ ενώ υπάρχουν και οικονομικότερα που καίνε 5-5.5. Τουρμπακια suv που να καινε κάτω από 8 άντε 7.5 δεν θα βρεις.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
να σου στείλω μια photo από το trip computer με 7.1 μέση κατανάλωση που έχω από αρχή ανεφοδιασμού ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Να σου στείλω μια φωτό 400 χλμ ΕΟ με μέση στο 4.6 ? Άστο φίλε ....και το 4.6 ήταν με 135 χλμ στις 2250 στροφές με φορτωμένο αμάξι για διακοπές με ac συνέχεια ανοικτό 3 άτομα με ανηφόρα Μπράλου με στροφές στους πρόποδες του Παρνασσού κοκ. Το δικό σου 7.1 πως ήταν στην ευθεία με 100 και ούριο άνεμο;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το 7.1 φίλε μου είναι μέσα στη πόλη το αμάξι εκτός πόλης δεν έχει δείξει με τη καμία πάνω από 5,8.Μη τα ισοπεδώνονται όλα .Εχω παρατηρήσει ότι παρα πολλοί φίλοι είναι απόλυτοι με την επιλογή τους .Ειχα το κουμπάρο και μου έλεγε τα ίδια τη βλακεία έκανες μου έλεγε και όταν ήρθε μαζί μου διακοπές και έβλεπε 5-5.8 και μέσα στη πόλη 7 άρια δεν το πίστευε .Γνωστος τώρα που έχει kuga 10αρις βλέπει μέσα στη πόλη .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Δεν καίει το δικό σου 8 καίει 7.5 ,δεν είναι Γιάννης είναι Γιαννάκης! Και το δικό μου δεν καίει 6 αλλά 4.9 ! Μιλάμε για τους μο! Ένα μέσο σουβ ντίζελ 1.6 καίει 6 και ένα 1.2 ή 1.4 τούρμπο βενζίνη 8 . Όταν το πιέσεις το 6 γίνεται 6.5 και το 8 10. Αυτό λένε τα νούμερα . Αν ισοφάρισει η τιμή μεγάλο παιδί είσαι κάνε τις πράξεις να δεις την διαφορά.
Η έλλειψη συντήρησης λόγω κρίσης δεν σχετίζεται με το καύσιμο φυσικά.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Hyundai Tucson 2015