Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Σύμφωνα με την σελίδα τον ελληνικά πετρέλαια βλέπουμε μια αλλαγή στον κωδικό τις αμόλυβδης σε βενζίνη αμόλυβδη 95 Ron bio(eur/m3) επειδή δεν έχω δει σε κάποιο πρατήριο να αναγραφή τον κωδικό πιστεύω ότι εσκεμμένα δεν αναγράφουν ότι πλέον η βενζίνη περιέχει ίσως 3 %βιοαιθανόλη.. Σε πολλές χώρες έχουν αναφερθεί σοβαρά προβλήματα από την προσθήκη αιθανόλης... Οι εταιρίες σφυρίζουν αδιάφορα και φυσικά καμία ενημέρωση προς τους μελλοντικούς αγοραστές.. Παρακαλώ οποίος γνωρίζει κάτι παραπάνω καλό θα είναι να υπάρξει ενημέρωση..
Για να το λες έτσι θα είναι.
Πάντως στην Ελλάδα επίσημα έχουν πει για 1 % για την ώρα, το 3 % που το βρήκες;
Οι επίσημες ευρωπαϊκές προδιαγραφές βενζίνης επιτρέπουν μέχρι 5 % αιθανόλη (ή 3 % μεθανόλη) καμιά δεκαετία τώρα.
Πολλές χώρες έχουν ήδη τόσα χρόνια 5 % αιθανόλη, κάποιες έχουν πάει και στο 10 % (ω θεοί...)
Παραδόξως τα αμάξια εκεί δεν έχουν αρχίσει να ανατινάσσονται.
Να και ένα .pdf που λέει ποια αμάξια αντέχουν μέχρι 10 % αιθανόλη στην Ευρώπη και είναι ενδιαφέρον ότι τα περισσότερα μπορούσαν να λειτουργήσουν με τόση αιθανόλη από το πολύ πρόσφατο ... 1999-2000.
https://www.acea.be/uploads/publications/ACEA_E10_compatibility.pdf
Αν και το συγκεκριμένο θέμα προβλέπω να είναι πεδίον δόξης λαμπρόν για τα συνεργεία, που μετά το κλασσικό ότι φταίει το καύσιμο τώρα θα αναβαθμιστούν και θα λένε φταίει το οινόπνευμα στο καύσιμο.
Το θέμα είναι ότι δεν αναγράφουν πουθενά τα ποσοστά αιθανόλης. επίσης το λίτρο τις αιθανόλης η τιμή του είναι χαμηλότερη από τις βενζίνης όπως και ο ειδικός φόρος με αποτέλεσμα να το πληρώνουμε για βενζίνη και να περνούμε ίσως και 10% οινόπνευμα..
Αν νοθευτεί πάντως η βενζίνη με υψηλότερο ποσοστό αιθανόλης ή δεν διαθέτει ο κινητήρας ανάλογες προδιαγραφές, τότε θα αρχίσει να λειτουργεί ακανόνιστα και ενδεχομένως να πάθουν μεγάλη βλάβη το καπάκι, τα έμβολα, οι βαλβίδες, η αντλία και τα σωληνάκια βενζίνης. Πάντως η πρόσμειξη αιθανόλης στη βενζίνη αυξάνει θεαματικά την κατανάλωση έως και 30%.
Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk