Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 44
    • Best 0
    • Groups 0

    bill1984

    @bill1984

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    44
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    bill1984 Unfollow Follow

    Latest posts made by bill1984

    • RE: Αλλαγή σύνθεσης αμόλυβδης.

      Ο χρήστης Super@T έγραψε:

      Σύμφωνα με την σελίδα τον ελληνικά πετρέλαια βλέπουμε μια αλλαγή στον κωδικό τις αμόλυβδης σε βενζίνη αμόλυβδη 95 Ron bio(eur/m3) επειδή δεν έχω δει σε κάποιο πρατήριο να αναγραφή τον κωδικό πιστεύω ότι εσκεμμένα δεν αναγράφουν ότι πλέον η βενζίνη περιέχει ίσως 3 %βιοαιθανόλη.. Σε πολλές χώρες έχουν αναφερθεί σοβαρά προβλήματα από την προσθήκη αιθανόλης... Οι εταιρίες σφυρίζουν αδιάφορα και φυσικά καμία ενημέρωση προς τους μελλοντικούς αγοραστές.. Παρακαλώ οποίος γνωρίζει κάτι παραπάνω καλό θα είναι να υπάρξει ενημέρωση..

      Για να το λες έτσι θα είναι.

      Πάντως στην Ελλάδα επίσημα έχουν πει για 1 % για την ώρα, το 3 % που το βρήκες;

      Οι επίσημες ευρωπαϊκές προδιαγραφές βενζίνης επιτρέπουν μέχρι 5 % αιθανόλη (ή 3 % μεθανόλη) καμιά δεκαετία τώρα.

      Πολλές χώρες έχουν ήδη τόσα χρόνια 5 % αιθανόλη, κάποιες έχουν πάει και στο 10 % (ω θεοί...)

      Παραδόξως τα αμάξια εκεί δεν έχουν αρχίσει να ανατινάσσονται.

      Να και ένα .pdf που λέει ποια αμάξια αντέχουν μέχρι 10 % αιθανόλη στην Ευρώπη και είναι ενδιαφέρον ότι τα περισσότερα μπορούσαν να λειτουργήσουν με τόση αιθανόλη από το πολύ πρόσφατο ... 1999-2000.

      https://www.acea.be/uploads/publications/ACEA_E10_compatibility.pdf


      Αν και το συγκεκριμένο θέμα προβλέπω να είναι πεδίον δόξης λαμπρόν για τα συνεργεία, που μετά το κλασσικό ότι φταίει το καύσιμο τώρα θα αναβαθμιστούν και θα λένε φταίει το οινόπνευμα στο καύσιμο.

      Το θέμα είναι ότι δεν αναγράφουν πουθενά τα ποσοστά αιθανόλης. επίσης το λίτρο τις αιθανόλης η τιμή του είναι χαμηλότερη από τις βενζίνης όπως και ο ειδικός φόρος με αποτέλεσμα να το πληρώνουμε για βενζίνη και να περνούμε ίσως και 10% οινόπνευμα..
      Αν νοθευτεί πάντως η βενζίνη με υψηλότερο ποσοστό αιθανόλης ή δεν διαθέτει ο κινητήρας ανάλογες προδιαγραφές, τότε θα αρχίσει να λειτουργεί ακανόνιστα και ενδεχομένως να πάθουν μεγάλη βλάβη το καπάκι, τα έμβολα, οι βαλβίδες, η αντλία και τα σωληνάκια βενζίνης. Πάντως η πρόσμειξη αιθανόλης στη βενζίνη αυξάνει θεαματικά την κατανάλωση έως και 30%.

      Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bill1984
    • RE: Αλλαγή σύνθεσης αμόλυβδης.

      Σύμφωνα με την σελίδα τον ελληνικά πετρέλαια βλέπουμε μια αλλαγή στον κωδικό τις αμόλυβδης σε βενζίνη αμόλυβδη 95 Ron bio(eur/m3) επειδή δεν έχω δει σε κάποιο πρατήριο να αναγραφή τον κωδικό πιστεύω ότι εσκεμμένα δεν αναγράφουν ότι πλέον η βενζίνη περιέχει ίσως 3 %βιοαιθανόλη.. Σε πολλές χώρες έχουν αναφερθεί σοβαρά προβληματα από την προσθήκη αιθανόλης... Οι εταιρίες σφυρίζουν αδιάφορα και φυσικά καμία ενημέρωση προς τους μελλοντικούς αγοραστές.. Παρακαλώ οποίος γνωρίζει κάτι παραπάνω καλό θα είναι να υπάρξει ενημέρωση..

      Στάλθηκε από το CLT-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bill1984
    • Αλλαγή σύνθεσης αμόλυβδης.

      10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      bill1984
    • RE: Hyundai Tucson 2015

      Καλησπέρα στην παρέα θα ήθελα να ρωτήσω τα έξεις, σε ενα ακριβώς ίδιο κινητήρα 1600 ατμόσφαιρα που φορανε δυο διαφορετικά είδη αμαξώματος να έχει το ενα CO2 145 και να αποδίδει 140 ίππους και το αλλο 147 και να έχει 135 ίππους ..λογικά όσο ποιο πολλά CO2 τόσο περισσότερη ιπποδύναμη?

      Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill1984
    • RE: Hyundai Tucson 2015

      Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

      Bill1984 τέτοιοι χαρακτηρισμοί δεν είναι σωστοί , όπως και αντίστοιχα η επιμονή του harisma να λέει για επιτάφιο το GDI όπου ακόμη και αν δεχθώ τα περί διαφορετικής οπτικής γωνίας δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

      Ίσως και να κάνω λάθος καθώς η μοναδική εμπειρία μου με σύγχρονο κινητήρα πετρελαίου ήταν με ένα 1.5 dci σε QQ από τον οποίο απογοητεύτηκα οικτρά , δεν μπορούσα να πιστέψω πόσο αργός ήταν και το κόλλημα των στροφών στις 4500 ήταν σαν να οδηγώ mirafiori 1300 με χαλασμένο καρμπυρατέρ.

      Πρώτα απ ' όλα θεωρώ τουλάχιστον περίεργο να εξισώνεις το χαρακτηρισμό ενός αυτοκινήτου ως επιτάφιο με την εξύβριση τα ανθρώπου. Εμένα πραγματικά δεν με ενοχλεί ότι κι αν πουν για το αυτοκίνητο μου. Θα μπορούσε να με ενοχλούσε, αν το είχα σχεδιάσει ή κατασκευάσει. Επίσης θα μπορούσε να με ενοχλούσε, αν θεωρούσα το το αυτοκίνητο μου είναι καθρέφτης του εαυτού μου. Επειδή τίποτε από αυτά δεν συμβαίνει, πραγματικά καρφί δεν μου καίγεται για οποιαδήποτε κριτική του αυτοκινήτου μου. Όταν όμως κάποιος λέει για μένα ότι έχω κάνει τη μαλακία άθλημα (όχι, δεν γίνεται πιο εύπεπτο αν την πω 'μακακία'), θεωρώ ότι ξεπερνάει τα όρια. Το σταματάω εδώ.

      Επί της ουσίας τώρα, φαίνεται η απειρία σου στα diesel. Το να επιμένεις να πιέζεις ένα diesel στις 4.500 στροφές (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων όπως ο τρίλιτρος της BMW με 400 άλογα και τόνους ροπή) είναι τελείως άσκοπο και στόχο! Βεβαίως και τα diesel είναι σαφώς πιο αργόστροφα κινητήρια σύνολα από τα βενζίνης, αλλά χάνεις κατι πολύ ουσιαστικό: ο κινητήρας είναι ένα σύνολο με τη μετάδοση και η απόδοση που παίρνεις είναι από αυτό το δίδυμο. Γι' αυτό και οι σχέσεις των κιβωτίων είναι αρκετά μακρύτερες στα diesel. Τελικά και με τη βενζίνη και με το diesel, η 1η σκάει στα 65, η 2α στα 100 κ.ο.κ. Αυτό που αλλάζει είναι ότι στα 65 με σκασμένη 1η το ένα στροφόμετρο γράφει 6.500 και το άλλο 4.400 (ενδεικτικά νούμερα - μην κολλήσετε εκεί). Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι τελικά αυτό που μένει είναι ότι εξαντλείται το στροφόμετρο και στις δύο περιπτώσεις...

      Πρέπει να ξέρεις φίλε οτι Υπάρχουν κάποια όρια...Ο καθε ενας απο μας ίσως δίνει καθημερινό αγώνα ώστε να αγοράσει ενα αμάξι να βάζει μέσα την οικογένεια του και να φτανει έστω και ποιο αργά με ασφάλεια στον προορισμό του ..Καλο είναι λοιπόν να γράφουμε την άποψη μας χωρίς να φέρνουμε σε δύσκολη θέση κάποιον..

      Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill1984
    • RE: Hyundai Tucson 2015

      Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
      Bill1984 τέτοιοι χαρακτηρισμοί δεν είναι σωστοί , όπως και αντίστοιχα η επιμονή του harisma να λέει για επιτάφιο το GDI όπου ακόμη και αν δεχθώ τα περί διαφορετικής οπτικής γωνίας δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

      Ίσως και να κάνω λάθος καθώς η μοναδική εμπειρία μου με σύγχρονο κινητήρα πετρελαίου ήταν με ένα 1.5 dci σε QQ από τον οποίο απογοητεύτηκα οικτρά , δεν μπορούσα να πιστέψω πόσο αργός ήταν και το κόλλημα των στροφών στις 4500 ήταν σαν να οδηγώ mirafiori 1300 με χαλασμένο καρμπυρατέρ.

      Ως προς την ανηφόρα της Τρίπολης την έχω περάσει 10αδες φορές με Peugeot 307 1.6 πριν τις διαπλατύνσεις με 130-140 με πέμπτη , και πριν 3-4 χρονια με 160 παντού αν έχω πάρει φόρα από την ευθεία της εξόδου του Άργους χωρίς κίνηση στις στροφές.
      Παλιότερα ακόμη με Jetta ΜΚ2 1.8 101 άλογα και πλήρως φορτωμένο με 4 ατομα με πέμπτη με λίγη φορα δεν έπεφτε πουθενά από τα 140.

      Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      Φιλε vag πιστεύω ότι το λύσαμε το θεμα είσαι δίκαιος αλλά θα έπρεπε κάποιος να επέμβει απο την αρχή...Γιατί ξέρεις τι λένε στο χωριό δώσε θάρρος στο χωριάτη ...

      Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill1984
    • RE: Hyundai Tucson 2015

      Ο χρήστης sargus έγραψε:

      Δυστυχώς κάποια άτομα έχουν κάνει την μ@κακια άθλημα...

      Μεγάλε, εδώ είσαι φάουλ!

      Σε ποιο θεμα ειμαι φαουλ δες τα προιγουμενα post εκεί να δεις κάτι φάουλ...

      Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill1984
    • RE: Hyundai Tucson 2015

      Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

      Δυστυχώς κάποια άτομα έχουν κάνει την μ@κακια άθλημα...

      Δε νομίζω οτι χρησιμοποίησα τέτοιους χαρακτηρισμούς για σένα...

      Φίλε δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι.Μάλλον μπερδεύεις την δική σου συμπεριφορά...Αλλά ξέχασα εσείς εκεί του Πολυτεχνείου τα καλύτερα παιδιά ...[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

      Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill1984
    • RE: Hyundai Tucson 2015

      Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
      Βρε παιδιά την έχουμε κάνει δεκάδες φορές αυτή την κουβέντα.
      Στις ρεπριζ σε συγκεκριμένες σχέσεις κιβωτίου και ειδικά όσο πιο χαμηλές είναι οι στροφές είναι (και λογικό είναι) πιο γρήγορο το diesel.

      Δες όμως στο ίδιο λινκ τις ρεπριζ εκεί που λέει through gears , δηλαδή σε πραγματικές συνθήκες όπου χρησιμοποιείς όλες τις ταχύτητες με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο ώστε να κάνεις σωστά μια προσπέραση , το GDI είναι πιο γρήγορο και στα 60-100 ,και στα 80-120 και στα 100-180 ειδικά που το diesel δεν μπορεί να τα πιάσει ούτε σε 10 χλμ μήκος αεροδιάδρομο.

      Δείτε πάλι αυτό το έρμο το βίντεο που έχει ανεβάσει 100 φορές ο καημένος ο Δίας , είναι απλή φυσική .

      Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

      Φιλε vag μην προσπαθείς να δώσεις εξηγήσεις ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του και καταλαβαίνει 5 πράγματα..Δυστυχώς κάποια άτομα έχουν κάνει την μ@κακια άθλημα...

      Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill1984
    • RE: Hyundai Tucson 2015

      Απο φιλους ισπανους παραθέτω πίνακα με μέση κατανάλωση που έχουν πετύχει όπως επίσης τι σε τι αναλογία αγοράζουν και ποιο κινητήρα επιλέγουν επέλεξα την Ισπανία μιας και το μοντελο κατέγραψε υψηλα επίπεδα ταξινομήσεις.

      Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      bill1984
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr