-
Μάλλον έχουν 'ξεραθεί'. Βασικά νομίζω οτι τα Michelin είναι top επιλογή για του ελληνικούς δρόμους. Και τα Continental είναι πολύ καλά ( τα premium 2 τα έχω 'οδηγήσει' σε 156 και μου φάνηκαν πολύ καλά αν και δεν τα πίεσα και πάρα πολύ ) αλλά νομίζω οτι αν πας για Continental θα είναι για τα ecocontact που είναι πιο φτηνά και καλύτερα για αστική χρήση.
Τα δικά μου 550 είναι made in Rumania αν θυμάμαι καλά. -
Τα δικά μου γράφουνε made in france. Μου το είπε και ο λαστιχάς.
Μου είπε ότι έβαλε σε ένα φίλο του τα exalto 2 και ήταν από την Πολωνία και τσατίστηκε.
Πάντως 20000 είναι λίγα για μεγάλη πτώση απόδοσης.
Τα uniroyal 680 τί λένε; Είναι και αρκετά φθηνότερα από τα energy. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Εμένα πάντως με εντυπωσίασαν κατα τη διάρκεια του ταξιδιού μας στην Αθήνα. Αφού να φανταστείς μετά το track day πάω φούλ για uniroyal.Να έχεις υπόψη σου όμως ότι είναι καθαρά για ήρεμη και καθημερινή οδήγηση, αφού στη γρήγορη διπλώνουν αρκετά και θέλει να ανεβάσεις πολύ τις πιέσεις... Εγώ όταν πάω για 'βόλτα' στο βουνό τα βάζω 2,8 bar μπροστά - πίσω... (κανονικά έχω 2,6, ενώ με τα Continental είχα 2,4). Και πάλι, στη γρήγορη οδήγηση τα Continental είναι καλύτερα... Τώρα που έχω κάνει και 5.000χλμ με τα Uniroyal κάνει λίγο παραπάνω θόρυβο (όχι όμως σαν τα Premium Contact 1 που είχα)
manosk, αν θέλεις καθημερινό λάστιχο, με έμφαση στην άνεση, νομίζω ότι τα Uniroyal είναι μια χαρά... Αλλά δεν νομίζω να είναι ιδιαίτερα καλύτερα από τα Energy (ίσως στη διάρκεια ζωής, αλλά και πάλι δεν ξέρω... θα σου πω μετά από 20.000χλμ... )
mirage: Δοκίμασε υψηλότερες πιέσεις... Σ' εμένα βοηθάει...
-
Στο clio 2 εβαλα σημερα τα Avon zv3 195/50 R15. Θα σας πω απόψεις αφου τα στρωσω, ο τυπος μου ειπε οτι ειναι καλο, οχι τοσο σκληρο οσο τα potenza re720 (τα ειπα καλα?) αλλα γενικά σκληρο με καλα πλαινα. Το αμάξι το παταω σε στροφες και δεν κανω μεγάλα ταξιδια.
Δεν ειναι μαπα η Avon, τα zz3 (που δεν βγαινουν σε 15αρια) ειναι κορυφαια και τα βαζει σε s3, M3 ktl. Ειχε μαπα αντιπροσωπο και τωρα που την αντιπροσωπια την πηρε ο Κοντελης θα ανεβαίνουν συνεχώς. Αα και πως στο αμάξι δοκιμών του (δεν υθμαμαι ποιανου οδηγου αγώνων ο οποιος τρεχει με punto kit kar ) του βαζει avon.
Αυτα μου ειπε ο τυπος στην βαρη και απλα σας ενημερώνω οχι για να υποστηριζω την μαρκα μου φοράω απλα για να ενημερώσω
-
markvag αν ανεβάσω λίγο την πίεση και στα δικά μου θα είναι καλύτερα;
Από 30 psi το σκέφτομαι για 32-33 μπροστά και 31 πίσω.
Καλά είναι; Χάνει σε άνεση και κερδίζει σε κράτημα;Τι παίζει; -
δεν νομιζω οτι θα κερδισεις κατι......
-
Για τα Continental EcoContact τα είχε το Astra μου από μαμά σε διάσταση 185/65/15R με δείκτη ταχύτητας Τ και δε μου άφησαν και τις καλύτερες εντυπώσεις. Μετα από 2 χρόνια και 30.000 χλμ. είχαν ξεραθεί αρκετά και ξεκόλλαγαν κομματάκια από τα τακούνια στα μπροστά ίσως απο το σπινιάρισμα επειδή δεν ξεκίναγαν.
Τώρα έχω στο Primera σε διάσταση 205/60/16R με δείκτη ταχύτητας Η τα Dunlop SPSport 300 από μαμά μετά από 2 χρόνια και 37.000 χλμ. στο στεγνό κρατάνε ακόμα σχεδόν όπως και στην αρχή. Το πρόβλημά τους από την αρχή ήταν η βροχή. Όσο καλά στο στεγνό τόσο χάλια στη βροχή. Γλιστράνε.
Στο Astra τα έιχα αλλάξει μάζι με ζάντες και είχα βάλει Yokohama AVS Sport 205/50/16R με δείκτη ταχύτητας W (μέχρι 270 χ.α.ω.)!!!!!! Μέγα λάθος. Πως να το ζεστάνει ένα 1400άρι με τελική 190 χλμ με ούριο άνεμο σε κατηφόρα.
Πολλές φορές ενώ ακούμε θετικά σχόλια για ένα τύπο ελαστικού από κάποιον από άλλον ακούμε αρνητικά. Αυτό οφείλετε στις διαστάσεις, στο δείκτη ταχύτητας, στο οδηγικό στυλ, στις πιέσεις και στα κρατήματα του αυτοκινήτου μας - λειτουργία ανάρτησης.
Στο αυτοκίνητο 3 πράγματα είναι τα κυριότερα:- Λάστιχα
- Φρένα
- Αναρτήσεις
Γι'αυτό προτιμώτερο είναι να σπαταλήσουμε κάτι παραπάνω σε αυτά και να κάνουμε οικονομία κάπου αλλού.
Για μια ιδέα τι λάστιχα κυκλοφορούν για το τουτού μας σύμφωνα με τις διαστάσεις: http://www.elastika-online.gr/start.html
Για τις σελίδες κατασκευαστών ελαστικών: http://www.rubberstation.com/ENGLISH.htm
-
Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:
markvag αν ανεβάσω λίγο την πίεση και στα δικά μου θα είναι καλύτερα;
Από 30 psi το σκέφτομαι για 32-33 μπροστά και 31 πίσω.
Καλά είναι; Χάνει σε άνεση και κερδίζει σε κράτημα;Τι παίζει;Δεν είμαι και ειδικός, ε!
Δεν γνωρίζω αν θα χάσεις ή θα κερδίσεις... Θεωρητικά (και μόνο) θα περιοριστεί η άνεση και δεν θα διπλώνει στις στροφές τόσο εύκολα το λάστιχο, ενώ θα κερδίσεις σε πρόσφυση στο βρεγμένο... Πολύ θεωρητικά είναι βέβαια αυτά...
Δοκίμασέ το και δες αν κερδίζεις ή αν χάνεις (και πες μας μετά! )... Εξαρτάται και από το αυτοκίνητο και το λάστιχο...
Πχ: Σε golf IV 1,6 με 175-80-14 λάστιχο με ανέβασμα της πίεσης των εργοστασιακών Firestone από το προτεινόμενο 1,8 (bar) στο 1,9-2,0 (μόνο πίσω) έβλεπα κάποια διαφορά (απειροελάχιστη, τόσο που ίσως ήταν και ιδέα μου)... Στο 206 με τα Uniroyal από το προτεινόμενο 2,4, μέχρι το 2,6 δεν παρατηρώ καμία διαφορά... Από 2,6 στο 2,7-2,8 η διαφορά είναι αισθητή...
-
Ναααα κάνω και γω μια ερώτηση. Θέλει ο ξάδερφος μου σε Yaris 1300 να αλλάξει λάστιχα. Αν θυμάμαι καλά φοράει 175-60-14 ή 175-65-14. Έχουμε σκεφτεί για τα Bridgestone 330 ή τα Continental Eco Contact (ή κάπως έτσι, δεν θυμάμαι καλά πώς λέγονται... ) Tα Pirelli ψιλοαποκλείονται (τα αντιπαθώ, φαίνεται? ), όπως και τα Michelin, καθώς έχουν μαλακά πλαϊνά και το αυτοκίνητο τρώει μεγάλο μέρος της ζωής του στην Αθήνα και τα ήδη υπάρχοντα λάστιχα έχουν κάμποσα σημάδια στα πλαϊνα από παρκαρίσματα-ξεπαρκαρίσματα και λακούβες.
Η απόλυτη οδική συμπεριφορά δεν είναι το ζητούμενο, απλά το λαστιχάκι να είναι φιλικό (να μην χαζογλιστράει παντού), να ζεσταίνεται σχετικά γρήγορα (προσόν για την πόλη) και σχετικά ανθεκτικό. Επιπλέον, δεν είναι και ότι πιο επιθυμητο να έχει δείκτη ταχύτητας 210 ΧΑΩ, 1300ράκι είναι και σπάνια (έως ποτέ) θα πάει γρήγορα, είτε στην Εθνική, είτε σε στρόφιλο.
Καμιά άλλη ιδέα? Κανένα σχόλιο?
-
Γιατί ίσως βγήκε κάποιο καλύτερο ελαστικό από τότε. Τα Energy είναι εντάξει, αλλά με 20.000 χλμ σε 2,5 χρόνια άρχισαν να μην έχουν καλή απόδοση, η γυναίκα μου παραπονιέται ότι μπαίνει εύκολα το ABS. Υπάρχει κάποιο πλεονέκτημα στα Continental; Υπόψιν ότι το αυτοκίνητο κάνει συνήθως αρκετές σύντομες διαδρομές των 20-30 λεπτών με μέτριες ταχύτητες και τα λάστιχα δεν προλαβαίνουν να ζεσταθούν - ίσως είναι κι αυτό ένα κριτήριο για την επιλογή.
Τις προάλλες άλλαξα ελαστικά στην Corolla μου.
Φόραγα και εμένα τα Michelin Energy με τα οποία έφτασα 45000 km και γενικά ήμουν αρκετά ευχαριστημένος.
Τα άλλαξα με τα Michelin Pilot Primacy. Μια χαρά μου φαίνονται. Αν και είναι στην αρχή (ακόμα δεν έχω πάει ταξίδι, ούτε τα έχω ζορίσει ιδιαίτερα) έχω δει διαφορές αισθητές (προς το καλύτερο). -
Όπως ζητήθηκε:
Ο χρήστης gskarmou σε άλλο θέμα έγραψε:
Καλα ανασκόπηση δεν έχει??
Τα Uniroyal μέτρια ...για να μην αρχίσουμε τα εκτός θέματος είχαμε κάποιο θεματάκι για τα λάστιχα ρίξε καμια πληκτρολογιά κατα κεί.Οι εντυπώσεις από τα Uniroyal είναι μέχρι στιγμής (μετά από κοντά 6.000χλμ) μέτριες. Εξηγώ:
Πρόκειται για ένα καθαρά απλό και καθημερινό ελαστικό χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις. Αρκετά καλό στη βροχή, ικανοποιητική άνεση, αξιοπρεπής πρόσφυση και προοδευτική συμπεριφορά, ΑΛΛΑ:
έχει μαλακά πλαϊνά (=διπλώνει εύκολα στις στροφές => λύση ανεβάζουμε πίεση), πλέον έχει αρχίσει να μην είναι και τόσο αθόρυβο (καμία σχέση με τα Continental, αλλά υπάρχει σημαντική διαφορά στα επίπεδα του θορύβου τα τελευταία 2.000χλμ), ενώ, μετά από αυτά τα 6.000χλμ, δεν μου φαίνεται και τόσο καλό στη βροχή όσο περίμενα από ένα 'βροχολάστιχο' (είναι καλό, αλλά περίμενα κάτι παραπάνω)
Αν κανείς ζητά ένα απλό και καθημερινό ελαστικό με έμφαση στην άνεση και χωρίς ιδιαίτερες σπορ ανησυχίες, τότε είναι μία καλή λύση. Αλλιώς ίσως το Continental Premium Contact 2 (που λένε ότι έλυσαν και το θέμα με τον υπερβολικό θόρυβο) ίσως είναι καλύτερο...
-
Markvag πώς αντιλαμβάνεσαι το δίπλωμα στις στροφές;
Τα goodyear excellence που φοράω εγώ όταν είμαι με γκάζι στη στροφή υποστρέφουν (πολύ λίγο) σε σχέση με το στρίβειν χωρίς γκάζι.
Γενικά πάντως είναι πολύ ήσυχα, άνετα, εύκολα 'θερμαινόμενα', και με πολύ καλή πρόσφυση λάστιχα. Σημειώστε και το γεγονός ότι η κατανάλωση από το 165 στο 185 δεν αυξήθηκε πάνω από 0,1-0,2 λίτρα/100χιλ.
Στο βρεγμένο φανταστικά, και τελικά το μόνο που σε 'ξενερώνει' ίσως, είναι ότι αυτή η άνεση και 'μαλακότητα' κλέβουν λίγη από την αμεσότητα της τιμονιάς. Προστατεύουν από εφαπτομενικές τροχιές σίγουρα, αλλά σου κλέβουν το 'sharp handling' αν υφίσταται τέτιος όρος.
Γενικά εξαιρετικά ευχαριστημένος πάντως....(μου κάνανε και απόσβεση ήδη, νά ναι καλά ο Έλληνας ΟΔΗΓΟΣ!)
Παιδιά δεν κάνει και κανένας άλλος review για τα λάστιχά του να ξέρουμε που πατάμε και που βρισκόμαστε; -
Να ρωτήσω και εγώ κάτι;
Θέλω να αλλάξω λάστιχα σε ένα Yaris 1300 και είμαι μεταξύ των Michelin Pilot Exalto 2 και των BF Goodrich G Profiler 2 σε διάσταση 185/60/14. Τα μεν πρώτα βγαίνουν όμως μονάχα με δείκτη V ενώ τα G Profiler δε γνωρίζω κατα πόσο αντέχουν στο χρόνο και τι επιδόσεις έχουν στο βρεγμένο. Έχει κανείς εμπειρία απο αυτά; Τα RE720 τα απέκλεισα καθώς αργούν να ζεσταθούν και το αυτοκίνητο θα το οδηγεί κυρίως η αδερφή μου. -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Να ρωτήσω και εγώ κάτι;
Θέλω να αλλάξω λάστιχα σε ένα Yaris 1300 και είμαι μεταξύ των Michelin Pilot Exalto 2 και των BF Goodridge G Profiler 2 σε διάσταση 185/60/14. Τα μεν πρώτα βγαίνουν όμως μονάχα με δείκτη V ενώ τα G Profiler δε γνωρίζω κατα πόσο αντέχουν στο χρόνο και τι επιδόσεις έχουν στο βρεγμένο. Έχει κανείς εμπειρία απο αυτά; Τα RE720 τα απέκλεισα καθώς αργούν να ζεσταθούν και το αυτοκίνητο θα το οδηγεί κυρίως η αδερφή μου.Θα σου πω για τα Pilot Exalto 2. Αυτά φοράω (και μάλιστα σε αυτή τη διάσταση) και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και ιδιαίτερα στο βρεγμένο. Οπως θα έχουν αναφέρει κι άλλοι εδώ έχουν πολύ καλή πρόσφυση και αντοχή στο χρόνο. Για τα BF Goodridge G Profiler 2 δεν έχω ιδέα. Δεν είμαι και ειδικός στο θέμα. Γιατί σε χαλάει ο δείκτης V? Υπάρχει περίπτωση να φέρεις στα όριά του το λάστιχο?
-
Ο χρήστης George Mavridis έγραψε:
Θα σου πω για τα Pilot Exalto 2. Αυτά φοράω (και μάλιστα σε αυτή τη διάσταση) και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και ιδιαίτερα στο βρεγμένο. Οπως θα έχουν αναφέρει κι άλλοι εδώ έχουν πολύ καλή πρόσφυση και αντοχή στο χρόνο. Για τα BF Goodridge G Profiler 2 δεν έχω ιδέα. Δεν είμαι και ειδικός στο θέμα. Γιατί σε χαλάει ο δείκτης V? Υπάρχει περίπτωση να φέρεις στα όριά του το λάστιχο?
Έχω τα Exalto ,και είμαι πολύ ευχαριστημένος,οπότε διαβάζοντας οτι τα 2 είναι βελτιωμένα δε μπορώ παρά να τα θεωρώ άριστη επιλογή. Δε θεωρώ το δείκτη V μικρό αλλά μεγάλο γιατί θα οδηγεί κυρίως η αδεφή μου το αυτοκίνητο και φοβάμαι μήπως δε ζεστένεται εύκολα. Τέλοσπάντων εμένα η απορία μου αφορά κυρίως τα GProfiler 2 αλλά απ'οτι βλέπω μάλλον δε τα έχει δοκιμάσει κανείς εδώ.
-
Επανέρχομαι στο θέμα Uniroyal 550
Λοιπόν οι εντυπώσεις μου είναι παρόμοιες με του Μάρκου αλλά έχω και αρκετές διαφοροποιήσεις.
Ναι δεν είναι το απόλυτο λάστιχο αλλά κάτι τέτοιο δεν το περίμενα από την αρχή. Για μένα ήταν ένας συμβιβασμός αφού δεν ήθελα να ακριβοπληρώσω τα Energy ούτε και να αλλάξω ζάντες και να πάω στο 195/55/15 για να βάλω τα Exalto II. Στο στεγνό είναι απλά στο μέσο όρο. Το αυτοκίνητο θυμήθηκε πάλι ανάρμοστες συμπεριφορές με τον πίσω μέρος του στις στροφές αλλά όταν γίνεται αυτό γίνεται πολύ γλυκά δλδ σου δείχνει τα όρια και δεν μιλάμε για απότομα σπασίματα πρόσφυσης. Γενικά κρατάνε καλά αλλά διπλώνουν εύκολα λόγω μαλακών πλαϊνών ( + για άνεση ) με αποτέλεσμα να προβληματίζουν σε γρήγορες στροφές.
Εκεί που διαφωνώ είναι το βρεγμένο. Θεωρώ οτι όταν βρέχει απλά μεταμορφώνονται, κορυφαίο φρενάρισμα ακόμα και με πολύ νερό και πάρα πολύ καλή πρόσφυση εγκάρσια και πλευρική.
Τελικώς μιλάμε για ένα λάστιχο καθημερινής χρήσης προσανατολισμένο στην άνεση αλλά ικανό να σε βγάλει ασπροπρόσωπο και σε πιο 'γρηγορες' καταστάσεις.
Για τo παραπάνω η λύση ( εφόσον υπάρχει διαθέσιμο σε διάσταση ) για μένα είναι τα Exalto II. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εκεί που διαφωνώ είναι το βρεγμένο.Δεν ξέρω... τι να σου πω... Στην ίδια στροφή που με τα Continental πήγαινα με 70 στη βροχή χωρίς να γλυστράει, τα Uniroyal πάλι σε βροχή με 70 ήταν πέρα δώθε... Σε άλλα σημεία τα αισθάνομαι βεντούζες... Τι να πω... Αλλού όχι και τόσο... Ίσως φταίει και το αμάξι με τα διαφορετικά αμορτισέρ...
Για το δίπλωμα που ρώτησες Άγγελε, δεν ξέρω πως να στο περιγράψω... Απλά το νιώθω στο τιμόνι και στο πως στρίβει το αμάξι... Και φυσικά βλέπω τη διαφορά όταν ανεβάσω τις πιέσεις, οπότε δεν διπλώνει..
Το καλό είναι ότι συμπεριφέρονται αρκετά προοδευτικά και τα σχετικά χαμηλά τους όρια (ελαφρώς πιο κάτω από τα Continental Premium contact 1) έρχονται πιο γλυκά...
Όπως είπα και πιο πάνω και είπε και ο mirage, είναι ένα καλό καθημερινό λάστιχο, το οποίο απλά δεν κάνει για γρήγορη οδήγηση... Όχι ότι δεν κρατάει ή ότι είναι επικίνδυνο, απλά καταλαβαίνεις ότι δεν αισθάνεται και τόσο καλά...
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Να ρωτήσω και εγώ κάτι;
Θέλω να αλλάξω λάστιχα σε ένα Yaris 1300 και είμαι μεταξύ των Michelin Pilot Exalto 2 και των BF Goodridge G Profiler 2 σε διάσταση 185/60/14. Τα μεν πρώτα βγαίνουν όμως μονάχα με δείκτη V ενώ τα G Profiler δε γνωρίζω κατα πόσο αντέχουν στο χρόνο και τι επιδόσεις έχουν στο βρεγμένο. Έχει κανείς εμπειρία απο αυτά; Τα RE720 τα απέκλεισα καθώς αργούν να ζεσταθούν και το αυτοκίνητο θα το οδηγεί κυρίως η αδερφή μου.Ειχα RE720, και εβαλα Exalto 2 στην διασταση σου σε Punto. Λοιπον, τα RE720 τα ξεχνας με συνοπτικες διαδικασιες. Σου μιλαω εκ πειρας θα το σκυλομετανοιωσεις. Πολυ σκληρα πλαινα, πολυς θορυβος, στον βρεγμενο αστα... κακη ελκτικη προσφυση, αλλα καλη αντοχη στον χρονο.
Εβαλα τα exalto και ειδα φως... αν και ειναι με δεικτη 210, δεν εχω καποιο ιδιαιτερο προβλημα. Πολυ καλο κρατημα και ελκτικη προσφυση. Απλως καλα στον βρεγμενο, χαμηλα επιπεδα θορυβου, καλο επιπεδο αποροφησης κραδασμων απο ανωμαλιες του δρομου... και διπλωνουν ελαχιστα οταν μπεις γρηγορα στην στροφη. Απο εκει και περα, οταν ξεκιναει το γλιστριμα... τα πραγματα ειναι προοδευτικα, ποιο προοδευτικα απο τα 720.
Ενα απο τα καλυτερα λαστιχα γιατι καταφερνει να συνδυασει αρκετα πραγματα... βεβαια για αντοχη δεν ξερω, γιατι τα εχω εδω 2000 χιλιομετρα μονο.
Παντως, εφοσον θα το οδηγει η αδερφη σου, και το ζητουμενο δεν ειναι οι επιδοσεις.... μηπως θα επρεπε να κοιταξεις προς το Energy? Προσωπικα, αμα δεν ημουν λατρης των στροφων, και δεν κινουμουν σε επαρχιακο και εθνικο δικτυο με τσιμπημενο γκαζι... θα προτιμουσα το Energy.
Παντως και περι Continental, φορουσα τα SportContact2 στο δευτερο αμαξι... σχετικα καλο λαστιχακι... πολυ αθορυβο... αλλα εσβησε πολυ γρηγορα. Στα 15000 το λαστιχο ειχε τελειωσει... Απλα ηταν το απολυτο γλυστρημα. Μιλαμε παντα για νορμαλ οδηγηση... οχι κοντρες, οχι σπινιαρισματα κλπ κλπ... Και τα Continental τα αλλαξα με Exalto2.
-
Το αυτοκίνητο το οδηγώ και εγώ,όχι τόσο συχνά βέβαια, και όταν το οδηγώ θα προτιμούσα να κρατάει. Με τα Energy μόνο λιγότερο θόρυβο θα επιτύχω,τίποτα παραπάνω. Για τα Exalto γνωρίζω αρκετάκαι τα θεωρω και εγώ σχεδόν μονόδρομο αλλά σκέφτομαι και τα G Profiler καθώς σε στεγνό απο ότι μου είπε φίλος μου που τα τοποθέτησε μετά απο Exalto 2 είναι πιο σαφή στο τιμόνι,κρατάνε εξίσου καλά και βγαίνουν και σε δείκτη Η. Απλώς τα έχει 2 εβδομάδες μόνο οπότε ούτε στο βρεγμένο ξέρουμε τι κάνουν ούτε σε βάθος χρόνου,για αυτό και είμαι σε δίλλημα.
-
Γεια χαρα κι απο μενα!Εχω κι εγω ενα μεγαλο προβληματισμο με τα λαστιχα!Εχω ενα Corsa C 1.4 που φοραει τα μαμισια 185/55/15 Pirelli P6000!Το λαστιχο ειναι επιεικως απαραδεκτο κ γι'αυτο θελω παση θυσια να το ξεφορτωθω!Το θεμα ειναι οτι σκεφτομαι να τοποθετησω ζαντες 7x15 με λαστιχα 195/50/15 ενω οι γνησιες ειναι 6x15 και φοβαμαι οτι το αυτοκινητο θα 'κοψει'.Εσεις τι λετε;Οσο για λαστιχο,εχω ψιλοκαταληξει στα BF Goodrich Gforce profiler σε 195/50/15 V κ η μονη μου αμφιβολια ειναι αν θα 'τελειωσουν' γρηγορα.Ειχα μπει σ'ενα Punto 95αρι που φορουσε τα profiler g κ μου ειχε αφησει τις καλυτερες εντυπωσεις...
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....