Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NEO CITROEN C5 AIRCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. NEO CITROEN C5 AIRCROSS
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 82
    • 83
    • 7 / 83
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    42
    1652
    13788
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 last edited by

      Το 3008 τελικά πρακτικά δεν έχει αύξηση το ΕΑΤ8 gt line 36,1 το έδιναν και το δίνουν. Για το c5 μιλάω 33 να έχει το αντίστοιχο 1.5 ΕΑΤ8 gt line επίπεδο θα είναι σπέσιαλ. Αν πιάσει τα 35 θα σφίξει...

      Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • I
        islander last edited by

        Ακόμα δεν έχουν δημοσιεύσει νέο κατάλογο(ο κόσμος το εχει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι) για το 3008 οπότε μπορούν να μαγειρέψουν λίγο της τιμές, αν παραμείνουν όπως σας τις λένε οι πωλητές τότε όπως είπαμε σε διάφορα μηνύματα 1000-1500€ θα είναι η διαφορά. Τα 3000€ που λες παρα είναι μεγάλη διαφορά μακάρι βέβαια αλλά δεν το βλέπω.
        Και εγώ το ντίζελ σκέπτομαι, μετα απο 9 χρόνια με ντίζελ δεν μπορώ να το αποχωριστώ. Αυτή η ροπή που με συντροφεύει στα ταξίδια δεν ξεχνιέται και ο 1.2 με την 23αρα ροπή μου ακούγεται πολύ φτωχός μπροστά στα 30 του ντίζελ.
        Το XC40 1.5 βενζίνη περίμενα αλλά τα πρώτα τέστ δεν είναι ενθαρρυντικά για εμένα και τα 36000€ που ζητάνε με τα εξτρα που θέλω μου φαίνονται πολλά και να μην το ευχαριστιέμαι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • T
          tkin73 last edited by

          Και εγώ όταν έρθει η ώρα θα κάνω td και την βενζινα να δω πως τραβάει και τι καίει. Μακάρι να με ικανοποιεί.

          Πάντως από βίντεο που έχω δει στο εσωτερικό του η ποιότητα των υλικών δείχνει να είναι τουλάχιστον μία σκάλα κάτω από του 3008. Ίσως αυτό συγκρατήσει περισσότερο την τιμή από ότι υπολογίζουμε.

          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            criuser last edited by

            Θα περιμένουμε τον κατάλογο στην Γαλλία για να δούμε τι παίζει . Ακόμα το 3008 έχει 4-5 επίπεδα εξοπλισμού , ενώ η σιτροέν 3 . Αρα θα πρέπει να δούμε ακριβώς τι παίζει στον εξοπλισμό . Μπορεί το Αξές 3008 να είναι φτηνότερο από το Λάιβ Αιρκρός , αλλά να έχει το δεύτερο περισσότερο εξοπλισμό . Οπότε θα παίξουν κάπως έτσι .

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tkin73 last edited by

              Όπως έγραψε και τις μέρες που είχε θέμα το φόρουμ και χάθηκε η ανάρτηση ο φίλος criuser βλέποντας το νέο τιμοκατάλογο με το grand c4 spacetourer το 1.5 diesel shine την πιο πλούσια έκδοση στα 26600 όταν αυτή στην Γαλλία και Αγγλία τιμολογειται +31000 μήπως τελικά να ελπίσουμε ότι η πλούσια έκδοση του c5 air θα έχει ταβάνι τα 30000; Και τελικά αυτό για τα 1500 λιγότερο από το 3008 αφορούν μόνο το εξωτερικό; Αν ισχύσει πάντως κάτι τέτοιο προβλέπω οι χρόνοι παράδοσης θα εκτοξευθούν λόγο της τεράστιας ζήτησης

              Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                islander last edited by

                Καθόλου κακή σκέψη για το ταβάνι, αν γίνει κάτι τέτοιο βλέπω τις πωλήσεις του 3008 να μειώνονται αρκετά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tkin73 last edited by

                  Ε ναι τότε θα μιλάμε για 5-6 χιλιαδες πιο φθηνό από το αντίστοιχο 3008 ( χωρίς προσφορά πάντα)

                  Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    islander last edited by

                    Αν είναι τόσο μου φαίνεται μεγάλη διαφορά δεν νομίζω η εδω αντιπροσωπία να κάνει τέτοιο ανταγωνισμό στα ομόσταυλα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Αν όχι πως θα δικαιολογήσει την διαφορά 7-8 χιλιάδων με το c4 gt ; Δλδ πρώτα θα κοιτάξει των εξωτερικό ανταγωνισμό και όχι τον εσωτερικό;

                      Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        islander last edited by

                        Ενοούσα το 3008 για ανταγωνισμό και ομόσταυλα τα Peugeot. Αν εχει τη διαφορά που ανέφερες τότε το 3008 δεν το βλέπω να πουλάει Ελλάδα. Θα κρατήσουν μια ισορροπία ανάμεσα 3008 και C5 γύρω στα 2000-2500€ οχι μεγαλύτερη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tkin73 last edited by

                          Ναι κατάλαβα το εννοείς και γι αυτό το σχόλιο. Εσύ μιλάς για τον ανταγωνισμό με το ομοσταυλο 3008 που δεν μπορεί να ξεφύγει και εγώ μιλάω για τον εσωτερικό ανταγωνισμό με το c4 grand spacetourer που κοστίζει το φουλ έξτρα 26.6 και το c5 αν έχει όντως ως 2 χιλιαδες κάτω από το 3008 θα βγαίνει στα 34. Ε δεν μου κολλάει αυτή η διαφορά τιμής. Θα κάψει τελείως το c5

                          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            islander last edited by

                            Θέλει μαγείρεμα το πράγμα και αυτό θα λειτουργήσει υπέρ μας γιατί και εγω το καλοβλέπω το C5 μετα απο την απογοήτευση του XC40 με τον 1.5 βενζίνης. Ως φανατικός ντιζελάκιας περιμένω τιμή για τον 1.5 και λιγότερο για τον 1.2 βενζίνης. Πόσο έχω ευχαριστηθεί το ντίζελ στο ταξίδι και ειδικά Ευρώπη δεν το συζητάω, αν με το δίλιτρο καίω 7.5 λίτρα φορτωμένος με 130 χλμ και κλιματισμό με το 1.5 πιστεύω πάνω απο 6-6.5 λίτρα δεν ανέβω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              Όπως τα λες και εγώ το ντίζελ καλοβλεπω. Συνήθισα με τα 5 λτ του sx4. Αν και το c5 δεν θα πιάσει αυτά τα νούμερα καθότι αρκετά μεγαλύτερο. Πιστεύω στα 6-6.5 θα πάει

                              Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                islander last edited by

                                Μαζούτ for ever!!!!!! γιατι το βενζινάδικο δεν είναι μέρος για να συχνάζεις ούτε και να εχεις μετοχές.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Αρχικά πρέπει να σκεφτείτε κάποια δεδομένα .

                                  Το 3008 έχει 4 εκδόσεις . Το 5 θα έχει 3 . Αρα θα παίξουν κάπου αυτά . Ισως η φτηνότερη του 3008 να είναι κάτω από το 5 και η ακριβότερη πάνω . Από την άλλη το 3008 φτάνει σιγά σιγά στην μέση της ζωής του , θα έχει μέσα στο 19 ίσως κάποιο φέις λιφτ , αλλά και η ηλικία του θα δικαιολογεί και προσφορές , οπότε έτσι η διαφορά τιμής θα είναι μικρή .

                                  Ακόμα μην ξεχνάτε ότι ίσως το 5 είναι και το πρώτο μοντέλο που θα έχει τον υβριδικό με τα 300 άλογα .

                                  Ένα βασικό χαρακτηριστικό που έχει παιχτεί , είναι ότι πίσω το 5 έχει τρία ανεξάρτητα καθίσματα , ενώ το 3008 έχει το κλασσικό δύο άνετα και ένας στριμωγμένος .

                                  Και βέβαια μην ξεχνάμε και το DS7 .

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tkin73 last edited by

                                    Ναι απλά αν η φθηνή έκδοση του c5 είναι ακριβότερη από την φθηνή του 3008 αυτό συμπαρασύρει προς τα πάνω αρκετά το πρώτο. Μήπως τελικά αυτή η ντε και καλά εξάρτηση από το 3008 είναι μόνο στο μυαλό μας και η Σιτροέν κινηθεί πιο ελεύθερα;

                                    Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tkin73 last edited by

                                      Κινέζο κρας τεστ στο Κινέζο c5.

                                      https://m.youtube.com/watch?v=YvQcMZTDOJo

                                      https://m.youtube.com/watch?v=-Bal-86wWz8

                                      https://m.youtube.com/watch?v=klRDJdhAXGc

                                      Στην μετωπική στα 50χλμ τούμπανο στα 64 όμως βλέπω πολύ ράγισμα στο τζάμι του οδηγού παρότι πόρτα και κολώνα οδηγού έχουν τυπική συμπεριφορά 5στερου. Βέβαια μιλάμε για το κινέζικο c5 ππυ σίγουρα δεν έχει 3 ανεξάρτητα καθίσματα πίσω δεν ξέρω αν λόγω Κίνας έχει άλλες προδιαγραφές ασφαλείας.

                                      Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        islander last edited by

                                        Οπτικά εχει πολύ καλά αποτελέσματα, αργεί όμως ο ευρωπαικός NCAP για τα τεστ. Δεν νομίζω όμως να ξεφύγει απο τα 5 αστέρια, πρέπει να δούμε όμως ποσοστά μετρήσεων για να κρίνουμε το 5αστερο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 last edited by

                                          Μακροσκοπικά μόνο το τζαμι μπρος στον οδηγό ξεφεύγει από τα κλασικά 5*

                                          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Στην Γαλλία από 25300 λένε .
                                            Εδώ το βλέπω να ξεκινάει 2-3000 πιο κάτω . Πάντα η βενζίνη .

                                            Ένα θέμα ότι δεν θα υπάρχει ο μικρός ντίζελ με τα 100 άλογα , οπότε επειδή βγήκαν και οι τιμές του 3008 με τον 1,5 , σημαίνει ότι τα ντίζελ θα είναι λογικά πάνω από 28000 . Εκτός αν μας κάνουν ευχάριστες εκπλήξεις .

                                            Ένα θέμα που σχολιάζουν είναι τα 3 ξεχωριστά πίσω καθίσματα , ότι είναι καλά για 3 πίσω , αλλά ίσως όχι τόσο άνετα για 2 πίσω .

                                            Βέβαια θα είναι τα ιδιαίτερα άνετα καθίσματα .

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 7 / 83
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr