-
Ευχαριστούμε πολύ Νίκοι
κατεβαίνει κ εντυπώσεις εντώς ολίγου
-
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Κιάλλο κιάλλο κιάλλο plsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!Κ η ποιότητα είναι μία χαρά όχι παρακάτω pls!!!!
Επίσης να γίνω λίγο απαιτητικός (ντρέπομε αλλά....) λιγότερη μουσική περισσότεροι ήχοι κινητήρα ελαστικών??
Ένα μεγάλο, τεράστιο!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ κ πάλι!
Φιλικά
Νικόλας -
Ο χρήστης mad_n έγραψε:
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Κιάλλο κιάλλο κιάλλο plsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!Κ η ποιότητα είναι μία χαρά όχι παρακάτω pls!!!!
Επίσης να γίνω λίγο απαιτητικός (ντρέπομε αλλά....) λιγότερη μουσική περισσότεροι ήχοι κινητήρα ελαστικών??
Ένα μεγάλο, τεράστιο!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ κ πάλι!
Φιλικά
ΝικόλαςXairomai pou sou arese...
Tha prospathisw to epomeno na einai apo pio kalo(me grammes) gyro kai me kleisti orofi wste na akoute kinitira-lastixa kai oxi aera(gia auto ebale mousiki o Nikos)
Nikos
-
Τhanx a lot my friend
-
Νίκο,από ότι φαίνεται στο βίντεο,δέν είσαι καλός μόνο στό τιμόνι,αλλά καί στό...μπαλαμούτι!!!!
ερώτηση:
Μέ πόσα φτάνεις στό τέλος τής ευθείας πρίν τό 'S',καί μέ πόσο τό στρίβεις,πρίν ξαναμπείς στήν επόμενη ευθεία; -
Ας με διορθωσει ο lotusnick, στην ευθεια, πρεπεινα πιανει 210, και στο εσακι μεσα πρεπει να εχει 130, αλλα ειναι πολυ κλειστο το S.
Λογω, μικρης σχετικας μαζας, μικρης αδρανειας, μελετημενης αναρτησεως και ελαστικων φτιαγμενων απο την Bridgestone ειδικα για την Elise, το αυτοκινητο φοριεται σαν γαντι. Αντιδρά αμεσα, και σε πολυ μικρους χρονους. Θελει μια μικρη εξοικιωση, βεβαια γιατι εχει ορια, ας ειναι και ψηλα και βεβαια, οταν φυγει θα φυγει με παρα πολλα.
Σε κακη ασφαλτο, αλα Grecia, μπορει και να μην δουλεψει καθολου. Εχω παει σε συγκεκριμενη διαδρομη αρκετα πιο γρηγορα με FIAT X1/9, παρα με την Ελιζ, αυτο στην Ελλαδα, περσυ.Συγκριτικα, για να αντιληφθει κανεις πιο καλα για τι ταχυτητες μιλαμε, ενα Χοντα Σ2000 που ηταν μαζι μας, ηταν 13-17' πιο αργο στο γυρο, και μονο η Μ3, εκανε παρομοιους χρονους, επειδη καλυπτε την διαφορα στις ευθειες. Πολυ καλα αυτοκινητα δρομου και τα 2, για να μην παρερμηνευτουμε.
Το βιντεο, δυστυχως εχει μουσικη διοτι η καμερα ειναι εξω, και ο θορυβος του αερα καλυπτει τα παντα και ειναι και ενοχλητικος.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Νίκο,από ότι φαίνεται στο βίντεο,δέν είσαι καλός μόνο στό τιμόνι,αλλά καί στό...μπαλαμούτι!!!!ερώτηση:
Μέ πόσα φτάνεις στό τέλος τής ευθείας πρίν τό 'S',καί μέ πόσο τό στρίβεις,πρίν ξαναμπείς στήν επόμενη ευθεία;Eixa passenger mia glykitaki despoinis (deb) pou exei Elise S1 kai mia Elan(M100). O mpampas tis exei mia Esprit kai mia palia Elan. Loto-oikogeneia
Afou tin epeisa me tis ikanotites mou stin odigisi eithela na tin peisw kai gia allaBasika sto sygekrimeno video den peigena telios grigora.(blepe lastixa kai kourasi meta apo 200+xlm stin pista kai aypnos)
Alla prospathousa na pao me plagiolisthisi se oles tis strofes. Alloste h pista eixe adiasei opote den ypirxe kai kindinos na se baresei kanenas.To drift prin tin eutheia einai me 50+ milia sto telos tis eutheias otan etrexa eftasa mexri 120+ milia. Alla eixa problima oli mera me ton kinitira.
Mou eixe anapsi o egefalos kai o specialist pou mou kanei service kai einai kai support tou club syndese to computer tis lotus kai brike oti o estitiras tis petaloudas tou gaziou den douleue.
San apotelesma pano apo tis 6500 to moter den pigene swsta...
Allios pisteuo tha eixa 135mphTo S-aki an kai kleisto to pira merxi kai me 95+ milia.
Genika to amaxi douleuei apsoga stis strofes (idios meta tin anartisi kai to setup, geometry, weight cornering apo tin Ohlins) se rythmous supercar.
Thelei kali asfalto(estw kai bregmeni) omos gia na kanei diafora.
Stin ellada tha doume ti kanei se 1 mina.
Edw exei elise me 200+ aloga pou diaforiko periorismenis olisthithis DEN exoun. Ellada kai me 100 aloga tha spiniari fantazomaiBgazei h Yokohama to A048 (road legal slick) gia tin Elise kai isws ta balo sto 2o set zantes pou pira.
Nikos
Edited gia na rwtiso ton Andrea an exoume kana kone gia na parageiloume set lastixa apo Bridgestone stin ellada kai na ta baloume salonika.
-
Νικο εγω βρισκω την ελληνικη ασφαλτο ιδιαιτερα διασκεδαστικη αρκει να εχεις στο μυαλο σου 3 πραγματα
- Οταν ψιλοβρεχει κλειδωσε το.
- Δεν ειναι για μεγαλες ταχυτητες... ολα γινονται σε λιγα χλμ/ωρα με ανεση κι ασφαλεια... ΜΗΝ ανεβασεις ταχυτητα γιατι ειναι επικυνδυνο ειδικα με ενα αμαξι σαν το δικο σου με ελαχιστη πολικη αδρανεια και ελαφρυ οπως ειναι.
- αν δεν εχεις ορατοτητα και γνωση δρομου, μην παιζεις γιατι υπαρχουν παντα υπουλες λακουβες.
αυτααααα...
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Νικο εγω βρισκω την ελληνικη ασφαλτο ιδιαιτερα διασκεδαστικη αρκει να εχεις στο μυαλο σου 3 πραγματα- Οταν ψιλοβρεχει κλειδωσε το.
- Δεν ειναι για μεγαλες ταχυτητες... ολα γινονται σε λιγα χλμ/ωρα με ανεση κι ασφαλεια... ΜΗΝ ανεβασεις ταχυτητα γιατι ειναι επικυνδυνο ειδικα με ενα αμαξι σαν το δικο σου με ελαχιστη πολικη αδρανεια και ελαφρυ οπως ειναι.
- αν δεν εχεις ορατοτητα και γνωση δρομου, μην παιζεις γιατι υπαρχουν παντα υπουλες λακουβες.
αυτααααα...
Symfono apolita file.
Ellada ematha na odigo.
Alla h Elise isws den einai toso diaskedastiki stin ellada oso tha einai ena MX5/S2000 pou tha ta pigeneis olo katheta poly pio eukola.
Oso gia tin broxi, H elise exei poli kali prosfisi kai ekei, ftanei na min breis limnazonta nera. Tote to aquaplanning einai ameso mias kai exei elaxisto baros. Opote stin Ellada me broxi tha prepei na to afineis spiti opos eipes giati exei apeiro nero ston dromo kai enas Anoitos na se akoumpisei ligo apo pisw mporei na sou kanei terastia zimia sta plastika clam.
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Oso gia tin broxi, H elise exei poli kali prosfisi kai ekei, ftanei na min breis limnazonta nera. Tote to aquaplanning einai ameso mias kai exei elaxisto baros. Opote stin Ellada me broxi tha prepei na to afineis spiti opos eipes giati exei apeiro nero ston dromo kai enas Anoitos na se akoumpisei ligo apo pisw mporei na sou kanei terastia zimia sta plastika clam.
Οχι λαθος δεν με καταλαβες. Αυτο που παρατηρησα τελευταια ειναι οτι οταν βρεχει δυνατα στην ελλαδα, καθαριζουν οι δρομοι και εχει σχετικα καλο γκριπ (εκτος βεβαια του προβληματος aquaplanning).
Το χοντρο προβλημα ειναι στο πρωτο ψιλοβροχο οπου η σκονη και τα λαδια στην λειο οδοστρωμα σχηματιζουν ενα ειδος φιλμ που... απλα δινει προσφυση μηδεν!
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Oso gia tin broxi, H elise exei poli kali prosfisi kai ekei, ftanei na min breis limnazonta nera. Tote to aquaplanning einai ameso mias kai exei elaxisto baros. Opote stin Ellada me broxi tha prepei na to afineis spiti opos eipes giati exei apeiro nero ston dromo kai enas Anoitos na se akoumpisei ligo apo pisw mporei na sou kanei terastia zimia sta plastika clam.
Οχι λαθος δεν με καταλαβες. Αυτο που παρατηρησα τελευταια ειναι οτι οταν βρεχει δυνατα στην ελλαδα, καθαριζουν οι δρομοι και εχει σχετικα καλο γκριπ (εκτος βεβαια του προβληματος aquaplanning).
Το χοντρο προβλημα ειναι στο πρωτο ψιλοβροχο οπου η σκονη και τα λαδια στην λειο οδοστρωμα σχηματιζουν ενα ειδος φιλμ που... απλα δινει προσφυση μηδεν!
Swstos kai pali.
se tetoia periptosi omos akoma kai h Aglia exei miomeni prosfisi(elaxista).
Alla stin ellada ginete sapouni o dromos... -
idios meta tin anartisi kai to setup, geometry, weight cornering apo tin Ohlins
Τι ακριβώς σου κάνανε?
-
Ο χρήστης f1pilot έγραψε:
idios meta tin anartisi kai to setup, geometry, weight cornering apo tin Ohlins
Τι ακριβώς σου κάνανε?
Ebalan to road/track kit tis Ohlins-Lotus kai ekanan tin geometria, xamiloma sta 120mm pou leei h lotus kai corner weighting.
Exeis Elise S2? An nai mporw na sou steilo ta geo seetting(ta exw spiti nomizw)
-
weight cornering
corner weighting.
Τι είναι αυτό στο οποίο αναφέρεσαι?
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Edited gia na rwtiso ton Andrea an exoume kana kone gia na parageiloume set lastixa apo Bridgestone stin ellada kai na ta baloume salonika.
Νίκο,δέν είμαι απολύτως σίγουρος ότι θα βρούμε,παρ'όλα αυτά,δώσε μου τύπο καί διαστάσεις γιά να ρωτήσω.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
corner weighting.
Τι είναι αυτό στο οποίο αναφέρεσαι?
Corner weighting.
Basika paizontas elaxista me to ypsos twn elatiriwn(autokinitou) prospathoun na dwsoun swsti katanomi barous ston troxo.(mporeis na baleis akoma kai barakia se simia tou aukinitou pou tha alaxoun tin katanomi).
Bebaia stin Elise epidi exei arketa parapano baros ston pisw axona, katanameis swsta to baros ana pleura.
Kai meta kaneis tin euthygramisi/ geometria.
H dikia mou twra (mou eipan) einai apolyta zygismeni mprosta kai +5kila pisw dexia se sxesi me pisw aristera. An tin ekanan apolyti pisw tha eprepe to pisw dexia meros na einai pio psila...Genika den eimai kai o idikos gia na miliso alla autoi pou to eftiaxan kanoun exelixi kai gia to ergostasio tis Ohlins kai douleueoun se polles agwnistikes omades(me polles nikes).
Opote ekanan tromeri douleia.Ola auta bebaia einai mikorleptomereies an den ksereis na odigas.
Egw prospatho na pigeno pista oso pio syxna mporw giati to amaxi exei pio polla na mou dwsei apo osa mporw egw twra.
Aplos ebala tin kalyteri anartisi pou mporousa giati tin Lisa den prokeite na tin poulisw pote kai grafo polla xiliometra me auti(mesa kai ekso apo pistes)Kalytera na xalas lefta sta megara kai se mathimata me 4troxous(kanoun akoma tetoia) para na kaneis upgrade to autokinito sou.
Synithos ta amaxia exoun dynatotites pou emeis oi koinoi thnitoi den mporoume na xrisimopioisoume kai pame kai kanoume upgrades gia na dikaiologisoume tin koulamara mas.Nikos
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Edited gia na rwtiso ton Andrea an exoume kana kone gia na parageiloume set lastixa apo Bridgestone stin ellada kai na ta baloume salonika.
Νίκο,δέν είμαι απολύτως σίγουρος ότι θα βρούμε,παρ'όλα αυτά,δώσε μου τύπο καί διαστάσεις γιά να ρωτήσω.
Ta lastixa einai
Front: Bridgestone 175/55 R16 80W dot EJA8 CFE 4104
Rear: Bridgestone 225/45 R17 90W dot EJH8 DCK 3804Thelo mono ta pisw alla an matheis kai timi gia ta mprosta den me xalaei.
Prosexe oti prepei na feroun olo ton kodiko idios gia ta pisw to DCK.
Auto dilonei lastixo ftiagmeno mono gia tin S2 elise.
akoma kai to Opel Speedster foraei allo kodiko.Thanks Andrea.
Nikos -
Νίκο μου δυστυχώς όχι δεν έχω elise S2... (ούτε s1...). Απλά ρωτάω πληροφορίες. Σου χαμηλώσανε το αυτοκίνητο κατά 120mm ή δεν κατάλαβα καλα? Από γεωμετρία τί αλλάξανε σε σχέση με το εργοστάσιο?
-
Ο χρήστης f1pilot έγραψε:
Νίκο μου δυστυχώς όχι δεν έχω elise S2... (ούτε s1...). Απλά ρωτάω πληροφορίες. Σου χαμηλώσανε το αυτοκίνητο κατά 120mm ή δεν κατάλαβα καλα? Από γεωμετρία τί αλλάξανε σε σχέση με το εργοστάσιο?To xamilosane STA 120mm.
Geo eixa ena allo set me daiforetika camber kai toe(den kserw tis ellinikes lekseis, sorry) to opoio eitan ftiagmeno apo ena proin F1 pilot(san esena diladi) pou exei idia me emena.
Auta ta setting eitan perisotero gia ton dromo. Opos kai to kit is Ohlins (road and track)
AN thes mporeis na paixeis pio agria.(tha ksereis logo kai tis emplokis sou me tis pistes)To amaxi apo to ergostasio bgenei me settings elafras ypostrofis (175 lastixo kai geo), panta milame se agliki asfalto.
By the way exw akousei poli kala logia gia sena file kai elpizw na ta poume elada mazi me ton andrea.
Nikos
-
Άρα εννοείς ευθυγράμμιση (κάμπερ, σύγκλιση) παρά κιτ διαφορετικής γεωμετρίας . Οι ohlins σου είναι ρυθμιζόμενες υποθέτω? (3way, 2way 1way?). Βασικά μη χαλάω το τοπικ, θα τα πούμε από κοντα αυτά.
Τα καλά λόγια που τα άκουσες βρε? ίσως στην gazzetta dello sport όταν έκανα δοκιμές F1
Guys θα λείψω 10 μέρες χωρίς internet οπότε θα μιλήσουμε μετά. CU!
Trackdays Συνεχεια....