-
Πολυ καλη τιμη...το μομεντουμ τ3 33 κανει...Δε νομιζω να ναι τοσο μεγαλο το τελος ταξιμομησης..Ισως σ καναν πολυ καλη εκπτωση..
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εκαναν 1500 ευρω εκπτωση συν την απαλλαγη. Σκεψου μου προτεινε το XC60 τετρακινητο αυτοματο μομεντυμ με εκπτωση και απαλλαγη στα 39000.
-
Στα μεγάλα μοτέρ ξεφεύγουν πολύ οι φόροι, υπολόγιζε σε δίλιτρο το 1/3 της τελικής τιμης σίγουρα.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Επειδη το εβοκ το σκεφτομουν και εγω πλεον δειχνει παρα πολυ τα χρονια του και θεωρω το xc40 γενικα καλυτερο αυτοκινητο..εκτος αν το παιρνεις με κυριο κριτηριο το off road...To Evoque είναι ένα σοβαρότατο SUV. Το XC40, τί ρόλο βαράει;
-
Εξαιρετικό το evoque και πανέμορφο
Απλα υπάρχουν δύο θέματα : τι κάνει κάποιος με service εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης και δεύτερον τι γίνεται με αξιοπιστία/ζημιές
-
Ο χρήστης panasol έγραψε:
τι κάνει κάποιος με service εκτός Αθήνας και ΘεσσαλονίκηςΦαντάζομαι ό,τι κάνει κάποιος και με ένα οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο.
τι γίνεται με αξιοπιστία/ζημιές
Δεν φημίζονται τα JLR, αλλά αν αυτό είναι το θέμα, ψάξτε Mazda καλύτερα.
-
Προφανώς δεν είναι το ίδιο..
Πχ vw, audi, bmw κτλ υπάρχουν στις περισσότερες επαρχιακές πόλεις.. -
Ο χρήστης panasol έγραψε:
Εξαιρετικό το evoque και πανέμορφοΑπλα υπάρχουν δύο θέματα : τι κάνει κάποιος με service εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης και δεύτερον τι γίνεται με αξιοπιστία/ζημιές
Άμα είσαι βόρεια εγώ θα το πήγαινα Αλβανία φίλε μου. Έκανα οδικώς Αθήνα Λονδίνο και πέρασα όλη την Αλβανία Μαυροβούνιο και πάνω. Άμα δεις το τι Range κυκλοφορεί και μιλάμε για τελευταία μοντέλα όχι τίποτε παλιατζουρες στην Αλβανία θα πάθεις. το συγκεκριμένο που λες το είδα και σε cabrio μόνο στην Αλβανία. Με αξιοπιστία δεν ξέρω αλλά εγώ σε ορισμένους ιδιοκτήτες που είδα δεν θα τολμούσα να τους δώσω αναξιόπιστο αυτοκίνητο.
-
Είμαστε λίγο off topic αλλά Όκ..
Δυστυχώς μόνο βόρεια δεν είμαι (Καλαμάτα)
Σε κάθε πιθανή βλάβη θα πρέπει να κάνω 500 χλμ πήγαινε - ελαΕπιμένω ομως ότι στα μάτια μου είναι με διαφορά το ομορφότερο SUV..
Και σιγά σιγά κάνουν την εμφάνισή τους και μεταχειρισμένα κοντά στο ψυχολογικό όριο των 40.000€ -
Δεν το έχω ψάξει, καθώς δεν ζω σε επαρχιακή πόλη, αλλά δεν έχει και καμία τρελή τεχνολογία ένα Evoque για να το φοβάστε τόσο.
-
Δεν το έχω ψάξει, καθώς δεν ζω σε επαρχιακή πόλη, αλλά δεν έχει και καμία τρελή τεχνολογία ένα Evoque για να το φοβάστε τόσο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επειδη το εβοκ το σκεφτομουν και εγω πλεον δειχνει παρα πολυ τα χρονια του και θεωρω το xc40 γενικα καλυτερο αυτοκινητο..εκτος αν το παιρνεις με κυριο κριτηριο το off road...
To Evoque είναι ένα σοβαρότατο SUV. Το XC40, τί ρόλο βαράει;
Ειναι ενα suv πολυ περισσοτερο απο αυτα π κυκλοφορουν τα τελευταια χρονια ,πιο ομορφο για μενα απο το εβοκ,πιο φρεσκο και σιγουρα πιο ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ...Τωρα αν δεν εχεις ακουσει τιποτα για την αξιοπιστια τους ρωτα κανενα που εχει επειδη ρωτησα...Ο ενας μ ειπε επι λεξη καλο αλλα πολυ ντελικατο...Και ο αλλος ΜΑΚΡΥΑ...
Επισης το εβοκ στο ελλαντα ειναι υπερκοστολογημενο λογω ονοματος φανταζομαι κ φορων...οντως στις αλλες χωρες κυκλοφορει απιστευτα και στα μτχ βρισκεις πολυ καλες προσφορες τυπου 25 χιλιαρικα..για τασερβις κλπ τα ειπαν και οι αλλοι πιο πριν...Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
SUV δεν το λες το άχρηστο εκτός δρόμου XC40.
Η ομορφιά είναι υποκειμενική, οπότε δεν θα υπεισέλθω σε αυτήν την συζήτηση.
Αξιόπιστο... ίσως να είναι πιο πολύ το Volvo.ΥΓ: Έχω Land Rover από το 1995. Λες να πρέπει να ρωτήσω κανέναν;
-
Οτι ειναι αχρηστο εκτος δρομου που το ξερεις??το οδηγησες και το τεσταρες πανω στα βουνα?το οτι εχεις ενα αλλο αυτοκινητο ας πουμε της ιδιας εταιρειας( που δεν ειναι καν ιδια εταιρεια πλεον)του 95 πως επηρεαζει το εβοκ του 2015?
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν είσαι παλιός τζιπάς βλέπεις 2-3 πράγματα και καταλαβαίνεις το πως πάει κάποιο εκτός δρόμου. Είδες approach angle?
Επειδή μίλησες για το Evoque, όλα τα 4x4 Land-Range πρέπει να περάσουν την πίστα στο Gaydon (https://www.carmagazine.co.uk/features/ ... -facility/) για να πάρουν το sign off.
ΥΓ: Φυσικά και είναι η ίδια εταιρεία, η ιδιοκτησία άλλαξε απλά.
-
1 το να βλεπεις φωτο και να καταλαβαινεις αν κανει για οff road ασχολιαστο.
2 το οτι το εβοκ ειναι καλυτερο στο off road απο το βολβο σημαινει οτι το βολβο αχρηστο οπως ειπες?
3 ξερεις πολλους παλιους 'τζιπαδες ' με εβοκ?πιο πολυ κατι βουλγαρες γκομενες χοντρων τυπων βλεπω να το οδηγαν εδω στα βορεια...δε ρωτησα καμμια αμα ειναι παλλια τζιπου βεβαια...λαθος μου
4το ξερεις οτι το εβοκ βγαινει και δικινητο?
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Σίγουρα για σκληρό off δεν είναι αλλά το το μέσο οδηγό θα τον υπερκαλύψει σίγουρα οταν θα πατήσει χώμα και για μια μεση off road διαδρομή, εξάλλου αυτοκίνητα για off δεν νομίζω οτi κυκλοφορούν πια για ευρεία κατανάλωση.
Το πρώτο που θα τον κολλήσει ειναι τα λάστιχα και δεν νομίζω να ασχοληθεί κανείς αλλάξει, τα σημερινά αυτοκίνητα είναι προσανατολισμένα 90% on road για αυτό και τα περισσότερα είναι μόνο μπροστοκίνητα. -
Αρχίζεις και γίνεσαι επιθετικός, και πίστεψέ με, αυτό θα σε διώξει πολύ γρήγορα από αυτό το φόρουμ.
Δες το approach/breakover/departure angle από μερικά 4χ4 και θα καταλάβεις. Φαίνονται και με το μάτι.
Τo ποιος κυκλοφορεί με τι είναι αδιάφορο. Και κάτι άσχετους βλέπεις με Ferrari. Σημαίνει αυτό ότι δεν είναι καλές στην πίστα;
Εσένα περιμέναμε να μας πεις για τα δικίνητα. Μίλησα για τα 4χ4, όπως θα δεις και παραπάνω.
-
Οποιος εχει αντιθετη αποψη απο σενα αποβαλλεται απο το φορουμ??
Επιθετικος αλλος ειναι ως συνηθωςΣτάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επί της ουσίας μηδέν...
volvo XC40 / V40 / CMA platform