-
Ειδα οτι το τ3 r design εχει 37280 ευρω, με αυτοματο κιβωτιο που θα βγει του χρονου ποσο λετε να ανεβει η τιμη?
-
Λογικά +2500
Το θέμα είναι πότε θα βγει το αυτόματο... Απ'οτι κατάλαβα πάει για 2ο εξάμηνο του 19 -
Σιγουρα παραπανω..γιατι ενω τωρα ειναι ΛΦΤΠ κατω απο 25000 τοτε θα αλλαξει φορολογικη κατηγορια...κανα 2 με 2500 υπολογιζε μονο για την αλλαγη κατηγοριας..
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στο d3 ανεβαίνει 2500 το αυτόματο πάντως...αλλά μιλάμε για αύξηση από 35 στα 37500
-
Οντως ετσι ειναι..Αλλα απο τις 37.5 και πανω εστω και τασακι να βαλεις 2-2.5 χιλιαρικα υπολογιζε...
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
-
32Nm ροπής το 1500αρι βενζίνης? Σε ποιο όνειρο το είδαν αυτό? Μάλλον γράψανε τη ροπή του diesel. Κλασική προχειρότητα ειδικού τύπου.
-
Οποτε να υπολογισω κανενα 4500 με αλλαγη κατηγοριας συν το αυτοματο?
-
Ναι ετσι πιστευω αν δε το τιμολογησουν διαφορετικα...Δε ξερω αν αξιζει τα 4χιλ επιπλεον το r design..(αν το διαλεγα θα παιρνα το ασπρο με μαυρη οροφη π μου αρεσει απιστευτα)
Η έκδοση R-Design, διαθέτει επιπλέον του εξοπλισμού της έκδοσης Momentum:
Σπορ σασί, με σκληρότερες ρυθμίσεις
Μαύρη γυαλιστερή οροφή,ανεξαρτήτως εξωτερικού χρώματος
Προβολείς ομίχλης με λειτουργία φωτισμού στροφής
Σπορ ζάντες R-Design 18’’
Εμπρός μάσκα R-Design
Μαύρους γυαλιστερούς καθρέπτες
Δύο ενσωματωμένες απολήξεις εξάτμισης
Καθίσματα R-Design με επένδυση δέρμα / ύφασμαNubuck
Μαύρη επένδυση οροφής,εσωτερικά
Σπορ τιμόνι R-Design τριών ακτίνων με μαύρο περφορέ δέρμα
Σπορ επιλογέα ταχυτήτων R-Design
Σπορ πεντάλ από αλουμίνιο
Αναβαθμισμένο πακέτο εσωτερικού φωτισμού
Copy paste απο το site της volvo.
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Kαλα εννοειται το τ3 δεν εχει 320nm αλλα 260 αν θυμαμαι καλα...
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ζητάνε 37.000 ευρώ με τρικύλινδρο μοτέρ χωρίς τετρακινηση και αυτόματο σασμάν όταν ο ανταγωνισμός τα προσφέρει ?
-
Εκτός από εικασίες, έχουμε κάτι πιο 'επίσημο' για το πότε θα βγει το Τ3 σε αυτόματο;;
Προς τις αρχές του χρόνου θα πρέπει να αλλάξω σε suv και το 40αρι είναι ανάμεσα στις επιλογές μου (οι άλλες είναι 3008, Χ1 και second hand Evoque)
Αλλά με ενδιαφέρει δυστυχώς μόνο αυτόματο
-
Βασικα 30.000 κανει το τ3..η full εκδοση κανει 37..ο ανταγωνισμος με τρικιλυνδρο μοτερ και τετρακινηση κ αυτοματο ποιος ειναι???
Μπα εικασιες κανουμε επισημη ανακοινωση δεν υπαρχει...Επειδη το εβοκ το σκεφτομουν και εγω πλεον δειχνει παρα πολυ τα χρονια του και θεωρω το xc40 γενικα καλυτερο αυτοκινητο..εκτος αν το παιρνεις με κυριο κριτηριο το off road...
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είπα ότι ενώ με 37.000 παιρνεις πλούσιο τρικύλινδρο XC40 χωρίς τετρακίνηση και αυτόματο με τα ίδια χρήματα βρίσκεις τετρακύλινδρα αυτόματα και τετρακίνητα είτε βενζίνη είτε πετρέλαιο. Kuga και Tiguan.
-
Ο χρήστης tsotsos έγραψε:
Ζητάνε 37.000 ευρώ με τρικύλινδρο μοτέρ χωρίς τετρακινηση και αυτόματο σασμάν όταν ο ανταγωνισμός τα προσφέρει ?Αυτο εγραψες και ειναι αλλο το νοημα που βγαινει απο αυτο π λες τωρα...επισης το xc40 με το κουγκα και το τιγκουαν ειναι αλλη κατηγορια οπως και να το κανουμε.δεν θεωρουνται αμαξια του ανταγωνισμου..προφανως και θα ειναι ακριβοτερο...
Τωρα ο καθενας επιλεγει με βαση τα κριτηρια του...
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ναι η διατύπωση δεν ήταν σωστή. Δεν βλέπω το XC40 σε άλλη κατηγορία από το Tiguan. Είναι μεγαλύτερο ?Εχει μεγαλύτερα μοτέρ ? To XC60 είναι άλλη κατηγορία.
-
Οντως οι χωροι ειναι ιδιοι μη σου πω και λιγο καλυτεροι του τιγκουαν...Αλλα πληρωνεις πριμιουμ κατασκευη ,ονομα,ασφαλεια,ποιοτητα και το γεγονος οτι ειναι ολοκαινουργιο μοντελο.. ..
Το d4 με υπερπληρες εξοπλισμο 4wd κανει κανα 55 ενω το τιγκουαν νομιζω βγαινει καπου 38 η φτωχη εκδοση μεχρι και 45 .αυτη η διαφορα στη τιμη 55 με 45 ναι δικαιολογειται...
Ειναι η ιδια ερωτηση με το γιατι η νεα α class μπορει να βγει 40χιλιαρικα ενω το γκολφ 25...ιδιους χωρους εχουν αλλα δεν ειναι τα ιδια αυτοκινητα...Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Επειδή έψαξα πολύ και τα είδα όλα δεν βρήκα καλύτερο vfm από το δίλιτρο Tiguan. Και σε ποιότητα -συναρμογή δεν υστερεί πουθενά(έχω και Mercedes).Μπορεί η VW να μην θεωρείται premium αλλά το προιόν της είναι premium σε όλα εκτός από την τιμή.Δεν λέω ότι δεν είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο το XC40 αλλά με τα ίδια περίπου χαρακτηριστικά θέλεις περισσότερα από +15.000 ευρώ από ένα αντίστοιχο δίλιτρο Tiguan.Να είχε +5-6.000 άντε να πω ΟΚ .Τα ίδια βέβαια ισχύουν και για το Χ1 χωρίς να προσφέρει κάτι περισσότερο.Πάντα αναφέρομαι σε δίλιτρα τετρακίνητα και αυτόματα.
-
Δεν ξέρω για το νέο τιγκουάν, όταν κοίταζα εγώ κυκλοφορούσε το προηγούμενο μοντέλο που ήταν πιο μικρό από το σημερινό και απο το χ1. Το χ1 δικαιολογείται με ελαφρώς πιο 'σπορτίφ' συμπεριφορά, αλλά ανεβαίνει υπερβολικά η τιμή καταλόγου (συμφέρει όμως όταν πετυχαίνεις προωθητικό πρόγραμμα ή αρκετή έκπτωση από τον έμπορο - και πάλι πιο ακριβό όμως).
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παντως εμενα με απαλλαγη τελων ταξινομησης λογω τριτεκνου εχθες μου εδωσαν τιμη για το μομεντουμ Τ3 χειροκινητο γυρω στα 25500!!!! Εναιι τοσα πολλα τα τελη ταξινομησης??Θα παω να ρωτησω και για Χ1 και για TIGUAN να δω τι ψαρια θα πιασω
volvo XC40 / V40 / CMA platform