Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 871
    • 872
    • 873
    • 874
    • 875
    • 939
    • 940
    • 873 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    140103
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      makis18 last edited by

      215/45/17 φοραει , δεν με ενδιαφερει ντε κα ικαλα ενα απο τα δυο απλα αυτα διαβασα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        veider last edited by

        Για Ford Focus 1.5T με διασταση 215/55/16 τι προτεινεται? Εκτος απο Michelen ολες οι γνωμες δεκτες. Με ενδιαφερει το καλο κρατημα σε στροφες αλλα και να μην ξεραθουν στα 2 χρονια οπως αυτα που εχω τωρα. Το αυτοκινητο το Μαιο εκλεισε τα 2 χρονια. Φοραει τα Primacy 3. Παρα πολυ καλο λαστιχο σε ολες τις συνθηκες αλλα μετα απο 2 καλοκαιρια , σκληρηναν και ειναι σαν ξυλο πλεον. Το αυτοκινητο εχει 29.000 χλμ και ειδικα στη γυαλιστερη ασφαλτο ειναι σαν να οδηγεις σε παγο. Στο παρελθον και σε προηγουμενα αυτοκινητα που ειχα τα Pilot παλι τα ιδια φαινομενα. Αριστα το πρωτο καιρο αλλα οταν ετρωγαν τον Ελληνικο ηλιο και θερμοκρασιες στα 2 καλοκαιρια ηταν αχρηστα και επικυνδυνα θα ελεγα. Επειδη η διασταση 215/55/16 δεν ειναι οικονομικη θα ηθελα ενα καλο σε κρατημα λαστιχο αλλα να κρατησει βρε παιδια γυρω στα 40,000 χλμ και 3 χρονια περιπου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • panos2171
          panos2171 last edited by

          Bridgestone Turanza. Βγάζουν πολλά χιλιόμετρα με εξαιρετικό πάτημα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            veider last edited by

            Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
            Bridgestone Turanza. Βγάζουν πολλά χιλιόμετρα με εξαιρετικό πάτημα.

            Ευχαριστω καταρχας για την απαντηση.
            Εχοντας διαβασει τις τελευταιες 200 σελιδες του θεματος για τα λαστιχα , 3 επιλογες γυρνανε στο μυαλο μου.

            1. Τuranza T005
              2.Continentalpremium Contact 5
            2. Falken 914
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης veider έγραψε:
              Για Ford Focus 1.5T με διασταση 215/55/16 τι προτεινεται? Εκτος απο Michelen ολες οι γνωμες δεκτες. Με ενδιαφερει το καλο κρατημα σε στροφες αλλα και να μην ξεραθουν στα 2 χρονια οπως αυτα που εχω τωρα. Το αυτοκινητο το Μαιο εκλεισε τα 2 χρονια. Φοραει τα Primacy 3. Παρα πολυ καλο λαστιχο σε ολες τις συνθηκες αλλα μετα απο 2 καλοκαιρια , σκληρηναν και ειναι σαν ξυλο πλεον. Το αυτοκινητο εχει 29.000 χλμ και ειδικα στη γυαλιστερη ασφαλτο ειναι σαν να οδηγεις σε παγο. Στο παρελθον και σε προηγουμενα αυτοκινητα που ειχα τα Pilot παλι τα ιδια φαινομενα. Αριστα το πρωτο καιρο αλλα οταν ετρωγαν τον Ελληνικο ηλιο και θερμοκρασιες στα 2 καλοκαιρια ηταν αχρηστα και επικυνδυνα θα ελεγα. Επειδη η διασταση 215/55/16 δεν ειναι οικονομικη θα ηθελα ενα καλο σε κρατημα λαστιχο αλλα να κρατησει βρε παιδια γυρω στα 40,000 χλμ και 3 χρονια περιπου

              Pirelli P7 ως πρώτη επιλογή και Hankook K125 αν θες κάτι πιο οικονομικό, αλλά σχεδόν εξίσου καλό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • panos2171
                panos2171 last edited by

                Ο χρήστης veider έγραψε:

                Bridgestone Turanza. Βγάζουν πολλά χιλιόμετρα με εξαιρετικό πάτημα.

                Ευχαριστω καταρχας για την απαντηση.
                Εχοντας διαβασει τις τελευταιες 200 σελιδες του θεματος για τα λαστιχα , 3 επιλογες γυρνανε στο μυαλο μου.

                1. Τuranza T005
                  2.Continentalpremium Contact 5
                2. Falken 914

                Τα turanza έχουν αντοχή και πάτημα. Τα PC5 είναι πολύ μαλακά και δεν έχουν την αντοχή των πρώτων. Είναι βέβαια ένα πάρα πολύ ήσυχο λάστιχο κυρίως για cruising. Τα falken δε τα ξέρω καθόλου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ggab last edited by

                  Ο χρήστης veider έγραψε:

                  Bridgestone Turanza. Βγάζουν πολλά χιλιόμετρα με εξαιρετικό πάτημα.

                  Ευχαριστω καταρχας για την απαντηση.
                  Εχοντας διαβασει τις τελευταιες 200 σελιδες του θεματος για τα λαστιχα , 3 επιλογες γυρνανε στο μυαλο μου.

                  1. Τuranza T005
                    2.Continentalpremium Contact 5
                  2. Falken 914

                  Τα falken έχουν αντοχή, κράτημα και κορυφαία πληροφόρηση. Ως εκ τούτου χάνουν μόνο σε άνεση από τον touring ανταγωνισμό. Από εμένα βαλτα άφοβα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • nickthetrib
                    nickthetrib last edited by

                    Ανάμεσα σε falken, Bridgestone, pirelli, hankook, και continental, τα τελευταία τρώνε άνετα πόρτα ως μπαλόνια.
                    Από τα υπόλοιπα όλα είναι από πολύ καλά έως παρά πολύ καλά.
                    Για τα falken, που τα φοράω στο αουρις από τον Δεκέμβριο και έχοντας πάνω περίπου 20000χλμ, μετά από πρόταση του ggab, σου λέω πως αν τα επιλέξεις, δεν θα απογοητευτείς, το αντίθετο μάλιστα. Και είναι φθηνότερα από τα άλλα.

                    Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ήμουν κι εγώ στο τσακ να βάλω τα Falken 914 στο Saab (στην ακριβώς ίδια ακριβή-χαζή διάσταση 215-55-16), αλλά τελικά προτίμησα τα Hankook K125. Τα Pirelli P7 που ήθελα ήταν αρκετά ακριβότερα και με τα έξοδα που έχω αυτόν τον καιρό (έχω να σκεφτώ και την επισκευή της BMW), πήγα σε κάτι πιο οικονομικό. Οι πρώτες εντυπώσεις από το Κ125 είναι πολύ θετικές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • nickthetrib
                        nickthetrib last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                        Ήμουν κι εγώ στο τσακ να βάλω τα Falken 914 στο Saab (στην ακριβώς ίδια ακριβή-χαζή διάσταση 215-55-16), αλλά τελικά προτίμησα τα Hankook K125. Τα Pirelli P7 που ήθελα ήταν αρκετά ακριβότερα και με τα έξοδα που έχω αυτόν τον καιρό (έχω να σκεφτώ και την επισκευή της BMW), πήγα σε κάτι πιο οικονομικό. Οι πρώτες εντυπώσεις από το Κ125 είναι πολύ θετικές.

                        Να μπουν και τα hankook στη λίστα μου μαζί με τα falken και τα turanza για την επόμενη αλλαγή, Δια; Βέβαια έχω ακόμα μέλλον, όχι πολύ όμως.

                        Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Εξαρτάται από το μοντέλο Νικ. Το Κ125 έχει πολύ καλές κριτικές, ο προκάτοχός του ήταν μέτριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • nickthetrib
                            nickthetrib last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                            Εξαρτάται από το μοντέλο Νικ. Το Κ125 έχει πολύ καλές κριτικές, ο προκάτοχός του ήταν μέτριος.

                            Το ίδιο σε 205/55/16, εκτός και αν αντικατασταθεί.

                            Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Σχετικά καινούριο είναι, δεν αλλάζει σύντομα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dr-angelo last edited by

                                Ας πω κι εγώ τον πόνο μου

                                Θα αλλάξω τα bridgestone turanza στο x1, στα 43.000 χλμ (2,5 χρόνια, αλλά το χειμώνα βάζω χειμερινά) πλεον έχουν φαγωθεί αρκετά. Στην διάστασή μου, 225/50/18 η τετράδα πάει γύρω στα 8-9 κατοστάρικα. Με τα πρώτα λάστιχα δεν είχα ιδιαίτερα θέματα, ελάχιστα γλιστρίματα σε ταρζανιές, και καλή συμπεριφορά στο επαρχιακό ημιορεινό/ορεινό οδικό δίκτυο που κινούμαι. Μειονέκτημα, ο θόρυβος που κάνουν (run-flat). Μια πρώτη έρευνα αγοράς στο ίντερνετ βγάζει λίγα διαθέσιμα ελαστικά, όπως στο παράδειγμα. Στο προηγούμενο αμάξι, οκτάβια5 1.6 με 105 άλογα τα continental premium contact ήταν μια χαρά για 60.000 χλμ, αλλά χωρίς βουνά και στροφιλίκια, μόνο εθνική οδό.

                                Το χ1 είναι μπροστόβαρο και λαστιχοφάγο, και τα 190 άλογα προδιαθέτουν για ταρζανιές (μερικές φορές...). Τι θα προτείνατε?

                                Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                  Εξαρτάται από το μοντέλο Νικ. Το Κ125 έχει πολύ καλές κριτικές, ο προκάτοχός του ήταν μέτριος.

                                  Το Κ125 είναι το ventus prime 3 ;;;;;;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    r200 last edited by

                                    σε 225/50/18 δοκιμασε τα michelin primacy 3, πρεπει να ειναι πιο αθορυβα
                                    τα ειδα να παιζουν γυρω στα 650-700

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης dr.angelo έγραψε:
                                      Στην διάστασή μου, 225/50/18 η τετράδα πάει γύρω στα 8-9 κατοστάρικα.

                                      Πρέπει οπωσδήποτε να είναι RFT? Ρωτάω, επειδή τα μη RFT είναι καλύτερα, και φτηνότερα, και στην δική μου BMW επέλεξα αυτήν την λύση.

                                      Αν το RFT δεν είναι απαραίτητο, το καλύτερο λάστιχο στην αγορά από άποψη επιδόσεων-κρατήματος είναι το Pirelli P Zero. Σαν καθαρόαιμο σπορ λάστιχο όμως τρώγεται σχετικά γρήγορα. Αν θέλεις μεγάλη χιλιομετρική απόδοση, πας στο τουριστικό Pirelli P7, το οποίο βγαίνει και σε RFT. Το Bridgestone S001 είναι ωραίο σπορ λάστιχο επίσης, αλλά ένα κλικ κάτω από το P Zero. Το πλεονέκτημά του είναι ότι είναι μεν σπορ, αλλά βγαίνει και σε RFT. Το μειονέκτημα, όπως σε όλα τα σπορ λάστιχα, είναι ότι τρώγεται πιο γρήγορα από τα τουριστικά. Πάντως η Χ1 με έχει προβληματίσει. Φαίνεται να τρώει τα μπροστινά της πολύ γρήγορα για τετρακίνητο.

                                      Το Κ125 είναι το ventus prime 3 ;;;;;;;

                                      Ναι:

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dr-angelo last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                        Στην διάστασή μου, 225/50/18 η τετράδα πάει γύρω στα 8-9 κατοστάρικα.

                                        Πρέπει οπωσδήποτε να είναι RFT? Ρωτάω, επειδή τα μη RFT είναι καλύτερα, και φτηνότερα, και στην δική μου BMW επέλεξα αυτήν την λύση.

                                        Αν το RFT δεν είναι απαραίτητο, το καλύτερο λάστιχο στην αγορά από άποψη επιδόσεων-κρατήματος είναι το Pirelli P Zero. Σαν καθαρόαιμο σπορ λάστιχο όμως τρώγεται σχετικά γρήγορα. Αν θέλεις μεγάλη χιλιομετρική απόδοση, πας στο τουριστικό Pirelli P7, το οποίο βγαίνει και σε RFT. Το Bridgestone S001 είναι ωραίο σπορ λάστιχο επίσης, αλλά ένα κλικ κάτω από το P Zero. Το πλεονέκτημά του είναι ότι είναι μεν σπορ, αλλά βγαίνει και σε RFT. Το μειονέκτημα, όπως σε όλα τα σπορ λάστιχα, είναι ότι τρώγεται πιο γρήγορα από τα τουριστικά. Πάντως η Χ1 με έχει προβληματίσει. Φαίνεται να τρώει τα μπροστινά της πολύ γρήγορα για τετρακίνητο.

                                        Το run-flat δυστυχώς είναι απαραίτητο, δεν υπάρχει ρεζέρβα και αν τύχει κλατάρισμα κάτσε και περίμενε καμιά ώρα τουλάχιστον... με πατημένο καρφί γύρισα από θεσσαλονίκη (κοντά 200 χλμ) χωρίς πρόβλημα, είχα μικρή απώλεια πίεσης που την παρακολουθούσα live στην οθόνη και με χαλαρή οδήγηση δεν είχα καμία ενόχληση (η ένδειξη άναψε την άλλη ημέρα το πρωί, που φαινόταν και με το μάτι η απώλεια πίεσης.

                                        Τα turanza γενικά αντέξανε καλά, αν σκεφτείς ότι για σχεδόν ένα εξάμηνο ανεβοκατέβαινα στα 1200 μέτρα υψόμετρο καθημερινά (στροφιλίκι κι ασφαλτος ταλαιπωρημένη) , συν ότι δεν τα πρόσεχα εξαρχής.

                                        Το x1 αποδυκνείεται λαστιχοφάγο, έχει μπροστόβαρη κατανομή και μετάδοση κίνησης (πίσω δίνει μόνο όταν χρειάζεται) κι έχει τον κινητήρα εγκάρσια τοποθετημένο πάνω από τον άξονα - κερδίζεις στην καμπίνα, χάνεις στην κατανομή βάρους. Κι αν σκεφτεί κανείς ότι στο 80% των χλμ έχω ανηφόρες/κατηφόρες με στροφές, τελικά μια χαρά με βγάλανε για 43.000 χλμ. τα turanza. Το εμφανές μειονέκτημά τους είναι ο τραχύς ήχος κύλισης και το ελαφρό κοπάνημα σε βαθιές λακούβες, για αυτό και μπήκα σε σκέψεις για κάτι πιο άνετο.

                                        Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Τότε στην θέση σου θα ήμουν ανάμεσα σε S001 (πιο σπορ) και σε P7 (πιο τουριστικά), αμφότερα σε run flat. Βέβαια μπορείς να βάλεις και κάτι πιο οικονομικό, απλά αυτά τα δύο είναι η κορυφή σε RFT στις κατηγορίες τους (sport-touring).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dr-angelo last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            Τότε στην θέση σου θα ήμουν ανάμεσα σε S001 (πιο σπορ) και σε P7 (πιο τουριστικά), αμφότερα σε run flat. Βέβαια μπορείς να βάλεις και κάτι πιο οικονομικό, απλά αυτά τα δύο είναι η κορυφή σε RFT στις κατηγορίες τους (sport-touring).

                                            Κάπως έτσι βλέπω να πηγαίνει η ιστορία, τα bridgestone αν και θορυβώδη αποδείχθηκαν ανθεκτικά στους δρόμους που κινούμαι. Τα χειμερινά bridgestone blizak που έχω με έχουν βγάλει 3 χειμώνες άνετα, 24.000 χλμ., και θα βγάλουν άλλη μία χρονιά (εκτός απροόπτου). Pirelli, goodyear και michelin δεν έχω δοκιμάσει για να έχω άποψη.

                                            Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 871
                                            • 872
                                            • 873
                                            • 874
                                            • 875
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 873 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr