-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
καλα ρε παιδια, πατε σε στροφες για να τραβατε χειροφρενα;
ελεος!
μου θυμιζετε 16 χρονα αγορακια που μολις πηρα ενα παπι και οπου δουν ευθεια κανουν σουζες!!
lolΝα του βάλουμε και μια μετατροπή δισκόφρενο, να κάνει και έντο!!!
δεν χρειάζεται. Τα παπιά έχουν όλα πλέον στάνταρ δισκόφρενο μπροστά
-
Χρησιμοποιώ το χειρόφρενο όταν παρκάρω (σχεδόν καθόλου αν είμαστε στριμωγμένοι για να επιτρέψει σπρώξιμο για ξεστρίμωγμα!).
Επίσης σπάνια το χρησιμοποιώ σε ανηφορικά σημεία με φανάρια που ξέρω ότι θα κάνει ώρα να ανάψει.... (για να μην πιαστεί το πόδι μου στο φρένο και όχι γιατί δυσκολεύομαι στο ξεκίνημα σε ανηφόρα!)
Αν εννοείς χρήση χειροφρένου για πρόκληση ηθελημένης αποσταθεροποίησης εν κινήσει και διαγραφή υπερστροφικής εντυπωσιακής τροχιάς ή και αναστροφής το έχω δοκιμάσει αλλά στα πισωκίνητα δεν έχει και πολύ νόημα.... μένεις χωρίς γκάζι.... λίγο χαζό μοιάζει αφού μπορείς να το κάνεις με το γκάζι και με τα δυο χέρια στο τιμόνι..... Και όσο για τα προσθιοκίνητα ξεκίνησα μεγάλος.... οπότε είναι αργά πια... η χρήση του φρένου πάνω στη στροφή καλύπτει τις ανάγκες μου.... Άλλωστε αναστροφή με το πισωκίνητο έχει άλλη γλύκα και η προσπάθεια με χειρόφρενα στα προσθιοκίνητα μοιάζει λίγη και μάταια.....
Το αυτοκίνητο του avatar δεν έχει χειρόφρενο αλλά ποδόφρενο αριστερά με απελευθέρωση με το αριστερό χέρι οπότε τέτοια χρήση είναι ιδιαίτερα δύσκολο να επιτευχθεί σε μη αυτόματο μοντέλο από δίποδα-δίχερα όντα! -
Ο χρήστης Hamurabi έγραψε:
καλα ρε παιδια, πατε σε στροφες για να τραβατε χειροφρενα;
ελεος!
μου θυμιζετε 16 χρονα αγορακια που μολις πηρα ενα παπι και οπου δουν ευθεια κανουν σουζες!!
lolΈλεος ε?? Για φαντάσου... Εγώ πάντως με το προϊγούμενο αυτοκίνητο τράβαγα πολλά. Υπήρχαν στροφές που έμπαινα πάντα με χειρόφρενο. Ειδικά αναστροφές και φουρκέτες αν δεν τράβαγα χερόφρενο νόμιζα πως κάτι δεν έκανα σωστά! Με το καινούργιο δεν έχω αρχίσει ακόμα. Το λυπάμαι (προς το παρόν...)
-
Μακριά από πισωκίνητα, γιατί θα τυφλωθείτε
-
έχει παρατηρήσει κανείς ότι στα πισωκίνητα 'πιάνει' λιγότερο το χειρόφρενο?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
έχει παρατηρήσει κανείς ότι στα πισωκίνητα 'πιάνει' λιγότερο το χειρόφρενο?Σε ένα πισωκίνητο που δοκίμασα να τραβήξω χειρόφρενο (σε στροφή πάντα...) η αλήθεια είναι ότι δεν έπιασε καθόλου αλλά ίσως να έφταιγε και το συγκεκριμένο αμάξι. Στο mirafiori το δοκίμασες??
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
έχει παρατηρήσει κανείς ότι στα πισωκίνητα 'πιάνει' λιγότερο το χειρόφρενο?
Σε ένα πισωκίνητο που δοκίμασα να τραβήξω χειρόφρενο (σε στροφή πάντα...) η αλήθεια είναι ότι δεν έπιασε καθόλου αλλά ίσως να έφταιγε και το συγκεκριμένο αμάξι. Στο mirafiori το δοκίμασες??
Σε πισωκίνητο αυτοκίνητο δεν έχει και τόσο νόημα το χειρόφρενο, ειδικά αν έχεις ταχύτητα μέσα, αφού οι ρόδες γυρνάνε τον άξονα κατά την επιβράδυνση.
Μιλάω για στάση-παρκάρισμα σε κατηφόρα-ανηφόρα.
-
Οταν εχει γλιτσα απο βροχη, κανω πολλες δεκ'άδες μετρα (για να μην πω εκατονταδες) σαν χορευτης (!λολ) αριστερα δεξια, το χειροφρενο παντα σηκωμένο και παιζοντας με τιμονι και γκάζι. Επίσης καμια φορα οταν εχω πολλά νευρα. Μπραβο μου! (γελαω με τον εαυτο μου)
-
Εάν το πισωκίνητο είναι αδύναμο και δεν κάνει υπερστροφή ισχύος, μπορείς να πατήσεις στιγμιαία τον συμπλέκτη να τραβήξεις το χειρόφρενο και αφού ξεκολλήσει να συνεχίσεις την πλαγιολίσθηση με το γκάζι. Είναι λίγο δύσκολη σαν τεχνική, θέλει προπόνηση αλλά γίνεται.
-
proud owner....
http://www.galfas.gr/racing/video/2004/ ... urketa.mpg
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Μακριά από πισωκίνητα, γιατί θα τυφλωθείτεΔεν έχω τα ματάκια μου καλέ...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
έχει παρατηρήσει κανείς ότι στα πισωκίνητα 'πιάνει' λιγότερο το χειρόφρενοΣτο συνεργείο τους είπα να μου το σφίξουν, αλλά αρνήθηκαν. Επειδή λέει είναι πάνω στο διαφορικό, άμα το σφίξουν πολύ θα βρίσκει συνέχεια.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
έχει παρατηρήσει κανείς ότι στα πισωκίνητα 'πιάνει' λιγότερο το χειρόφρενο?Τέτοιο πρόβλημα ουδέποτε υπήρξε. Μια χαρά πιάνει, εκτός αν εχει σημασία που πίσω έχω δισκόφρενα.
-
Ο χρήστης Euripides έγραψε:
έχει παρατηρήσει κανείς ότι στα πισωκίνητα 'πιάνει' λιγότερο το χειρόφρενο?
Τέτοιο πρόβλημα ουδέποτε υπήρξε. Μια χαρά πιάνει, εκτός αν εχει σημασία που πίσω έχω δισκόφρενα.
Oυτε εγω εχω παρατηρησει κατι!
Το ε46 εχει δισκοφρενα και το ε30 ταμπουρα! -
Για την 'σωστή' χρήση όπως ακριβώς είπαν κ οι φίλοι μας, δηλαδή μετά το παρκάρισμα ή σε ανηφόρα, κατηφόρα κ κίνηση (μάλλον ακινησία...) όπου βαριέμαι να πατάω το φρένο
Για 'παιχνίδι' όταν είμουν νέος (μικρός κ άμυαλος ) το clio I την είχε πληρώσει πάμπολες φορές, μέχρι που έβαλα τον πίσω άξονα από το 1.8 κ ΔΕΝ έβαλα τον κατανεμητή ώστε να το... γυρίζω με το αριστερό
Στο ΙΙ δεν το αγγίζω, γυρίζει ωραία κ με γκάζι-τιμόνι, αν κ το σέβομε παραπάνω!
Με το Citroen, ευχαριστώ δεν θα πάρω, δεν είμαι εξοικειωμένος με 'αυτοκινητιστικό εντο', αφού το χειρόφρενο πιάνει εμπρός
Στα υπόλοιπα είπαμε μόνο 'ορθή' χρήση!
BTW ειδικά στην πρώτη σελίδα υπάρχουν κορυφαία ποστ με τρελλό γέλιο
Φιλικά
Νικόλας -
Ο χρήστης mad_n έγραψε:
Με το Citroen, ευχαριστώ δεν θα πάρω, δεν είμαι εξοικειωμένος με 'αυτοκινητιστικό εντο', αφού το χειρόφρενο πιάνει εμπρός
Το σαβούρα πήγα να φάω μια φορά με το Σε5 δε λέγεται!!!
Ε, δεν ήξερα, ΔΕ ΡΩΤΑΓΑ;;; -
Χμμμμ... χειροφρενα...!!!!
Το καλυτερο πραγμα που μπορουν και κανουν τα προστινοκινητα......
Μπορω να πω,πως και εγω εχω παρατηρισει οτι το χειροφρενο στα πισωκινητα δεν πιανει και τοσο καλα....!! -
Ο χρήστης the old έγραψε:
Χμμμμ... χειροφρενα...!!!!
Το καλυτερο πραγμα που μπορουν και κανουν τα προστινοκινητα......Διαφωνώ 1000% !
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
proud owner....http://www.galfas.gr/racing/video/2004/ ... urketa.mpg
μπορούσες να την πάρεις και χωρίς χειρόφρενο και το έκανες χάριν θεάματος, ή αναγκάστηκες?
-
Πήγα να τραβήξω μία φορά χειρόφρενο στην slk!
Άρχισαν να σφυράνε αλάρμ! Να ανάβουν φωτάκια! Μόνο σφαλιάρα δεν βγήκε να μου ρίξει φούσκο για το αμάρτημα μου ή κανένα χέρι να μου τραβήξει το χέρι από το χειρόφρενο!
Φυσικά και δεν κατάλαβε τίποτα οδηγικά!
Χειροφρενα!!!!!!!!!!!