Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναζήτηση νέου αυτοκινήτου SUV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αναζήτηση νέου αυτοκινήτου SUV
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    43
    145
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sargus
      sargus last edited by

      Ο χρήστης Lap έγραψε:

      Απο την αλλη στην μετωπικη συγκρουση ενα σουβ καβαλαει ενα κανονικο αυτοκινητο και οι περιοχες που ειναι πολυ ακαμπτες (συγκριτικα με το υπολοιπο οχημα) οπως οι μπαρες πισω απο τον εμπροσθιο προφυλακτηρα εισβαλουν στις 'μαλακες περιοχες' των κανονικων αυτοκινητων και τα φερνει σε υπερβολικα δυσκολη θεση.
      Σε ενα σουβ θεωρητικα ο επιβατης θα ηταν σε ασφαλεστερο οχημα, τουλαχιστον σε πρωτο χρονο συγκρουσης.

      Αυτό είναι δική σου αυθαίρετη εκτίμηση, έτσι; Δεν το έχω δει ποτέ κάπου. Αν έχεις πηγή, βάλε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spi_duster last edited by

        Youtube Video

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          Καθε αυτοκινητο εχει ενα σημειο (εμπροσθια και πισω μπαρα) το οποιο ειναι οσο δυνατον πιο ακαμπτο προκειμενου να αποθησει εμβολισει το αλλο αυτοκινητο. Σε δευτερη φαση ξεκινα η απορροφηση της ενεργειας απο την παραμμορφωση των ελεγχομενων μερων του αυτοκινητου, μεχρι το σημειο που ξεκινα ο θαλαμος επιβατων οπου εκει και παλι ο χαλυβας ειναι οσο δυνατον πιο ακαμπτος για την προατασια των επιβατων και δεν δεχεται παραμμορφωση (τουλαχιστον θεωρητικα)

          Στα σουβ το ακαμπτο σημειο (εμπροσθια και πισω μπαρα) εισβαλει κατευθειαν στον θαλαμο επιβατων των απλων αυτοκινητων, χωρις να περνα απο τα ελεγχομενα μερη τα οποια σχεδιαστηκαν για να ελαχιστοποιουν την ασκουμενη ενεργεια και να προσφερουν αντισταση και απορροφυση με την οποια πεφτει ο ενας στον αλλον.
          Ετσι ο θαλαμος επιβατων δεχεται τετοιες δυναμεις, που δυσκολευεται να κρατηθει ανεπαφος.

          Απο την αλλη, υπαρχουν προσπαθειες να μειωσουν το φαινομενο αυτο βαζοντας μια μικροτερη μπαρα σε χαμηλοτερο επιπεδο που συνδεεται με την κυρια, η οποια βρισκεται οπως ειπαμε υψηλοτερα, αλλα και παλι δεν ειναι τα αποτελεσματα αυτα που θα επρεπε.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • sargus
            sargus last edited by

            Ωραίοι κ οι 2!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1
            • 2
            • 3
            • 3 / 3
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr